Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko184
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
bolekndm
bolekndm

bolekndm

Dołączył 12 lat i 2 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 5804
  • Znaleziska 759
  • Mikroblog 5045
  • Obserwujący 2
  • Obserwowane 18
world
world
wczoraj, 06:01:27
  • 8
odbyło się to bez kosztowo dla iranu, koszt jest ogromny, ale jednak ją wygrał


Serio Iran wygrał? Kraj który politycznie ani gospodarczo nie funkcjonuje, chowają się w mysich dziurach, żeby wysłać wiadomość (andrzej szybko jak to zrobić, Żydzi podsłuchują) wczoraj został wybitnie i konkretnie skasowany, po czym skapitulował tuż przed dolotem bombowców?

USA powinny dojechać ruskich za przekazywanie obrazowania satelitarnego i prowadzenie kampanii dezinfo i propagandowej - żeby była jasność, to oni
  • 16
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

bolekndm
bolekndm
bolekndm wczoraj, 06:32:56 via Wykop
  • 10
@world: USA chce negocjować warunki pokojowe Iranu, a nie odwrotnie, więc Iran wygrał. Owszem kraj został zbombardowany ale finalnie żaden cel polityczny nie został zrealizowany, a Iran wychodzi z tej wojny z większym stanem posiadania. Kontrolują cieśnienę, na której wcześniej odbywała się swobodna żegluga, utrzymali swój reżim, ciągle mają wzbogacony uran, ciągle mają swoje proxy, być może USA zlikwidują swoje bazy wojskowe w krajach arabskich, które chcąc nie chcąc, będą
  • Odpowiedz
bolekndm
bolekndm
bolekndm wczoraj, 06:46:11 via Wykop
  • 1
@world: Ale jakiej kapitulacji? Jeszcze raz, to USA chce negocjować Irańskie warunki pokoju, a nie odwrotnie. To, że jeden ajatollah zastapił drugiego, nie ma znaczenia, bo reżim został utrzymany. Uranu nie przejęli, Iran pobiera myto za przepływ ciesniną, ich proxy czyli Huti, Hezbollah i Hamas ciągle istnieją, zdolności do atakowania rakietami i dronami także ciągle mają. Brakuje tylko, żeby jeszcze zlikwidowali swoje bazy i zapłacili reparacje. Co osiągnęło w tej
  • Odpowiedz
bolekndm
bolekndm
bolekndm wczoraj, 07:01:20 via Wykop
  • 0
@world: Moim zdaniem inwazji lądowej nie będzie. Nie mają na to sił i środków, kraj ma przesraną geografię. To by było czyste szaleństwo i to zawieszenie raczej świadczy o tym, że zdali sobie z tego sprawę. Innych lewarów nie mieli i musieli się ugiąć.
  • Odpowiedz
bolekndm
bolekndm
bolekndm wczoraj, 06:39:15
  • 8
#iran Jak można się było spodziewać Trump nic nie zrobił, a tweety o niszczeniu cywilizacji, były tylko rozpaczliwą próbą wyjścia z konfliktu z twarzą. Przynajmniej na koniec tego cyrku, ktoś tam miał przebłysk trzeźwości, że lepiej się wycofać teraz, niż brnąć w to dalej z jeszcze większymi szkodami. Nie zmienia to faktu, że USA zebrało od Iranu w------l. NIe uzyskali kompletnie nic i zostawili Iran z większym stanem posiadania i
  • 6
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

bolekndm
bolekndm
bolekndm
Autor
wczoraj, 06:52:31 via Wykop
  • 1
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
bolekndm
bolekndm
bolekndm przedwczoraj, 22:51:32
  • 2
#iran A Iran to wie o zawieszeniu broni? Trump jak zwykle się zesrał w gacie xD
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

ignorancie
ignorancie
ignorancie
przedwczoraj, 17:49:33
  • 0
Ale tak przyznajcie, trochę się będziecie dzisiaj w nocy cykać, że jutro obudzimy się w atomowej wojnie. ( ͡° ͜ʖ ͡°)

#trump #usa #izrael #iran #wojna

Obawiasz się?

  • Ja to się trochę cykam 25.1% (63)
  • Pomarańczowy pedofil z demencją znowu się zesra 74.9% (188)

Oddanych głosów: 251

  • 6
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

bolekndm
bolekndm
bolekndm przedwczoraj, 17:51:03 via Wykop
  • 2
@ignorancie: Trump always chickens out
  • Odpowiedz
marcelus
marcelus
06.04.2026, 20:37:52
  • 1
Jupi, Legia dopiero szóstą drużyną do spadku. Big success. #mecz #ekstraklasa
marcelus - Jupi, Legia dopiero szóstą drużyną do spadku. Big success. #mecz #ekstrakl...

źródło: 1000035555

Pobierz
  • 1
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

bolekndm
bolekndm
bolekndm 06.04.2026, 21:19:28 via Wykop
  • 0
@marcelus: Jak z Górnikiem i Zagłębiem będą 4-6 punktów to już w zasadzie końcówka sezonu będzie spokojna.
  • Odpowiedz
202492
202492
04.04.2026, 20:43:21
  • 12
wiecie czemu Trump wycofa się z tej wojny? bo doskonale wie, że nie ma środków do odblokowania cieśniny, strata kilku okrętów bardzo źle by wpłynęła na reputacji armii, jeszcze transmitowania online, jak sie ładnie palą te fregaty to by była katastofa wizerunkowa, kilka dronów może mocno uszkodzić taki okręt, a usa nie ma broni przeciw dronowej, bo ich systemy obronne opierają się na wojnie z XX wieku, ogółem bk z USA

#
  • 13
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

bolekndm
bolekndm
bolekndm 04.04.2026, 21:40:51 via Wykop
  • 1
@202492: Nie wycofają się. Na takie wycofanie był czas na samym początku gdzie mogli powiedzieć zabiliśmy ajatollaha i jego ekipę, to był nasz cel, teraz się zawijamy. Gadanie o tym, że pobombardują 2-3 tygodnie i sobie pójdą to blef. Wizerunkowo by przegrali i zostawili Iran, mimo ogromnych zniszczeń jako silniejszy kraj niż przed wojną. Z perspektywy Izraela to byłaby tragedia, bo Iran nie miałby już żadnych hamulców w postaci USA,
  • Odpowiedz
WelcomeStranger
WelcomeStranger
WelcomeStranger
02.04.2026, 15:05:58
  • 2
Największym osiągnięciem Iranu okazało się być chyba przeniesienie wojny na teren sojuszników Ameryki (Kuwejt, Bahrajn itd.). Blokada Cieśniny Ormuz i nieustanne uderzenia w kluczową infrastrukturę państw Zatoki Perskiej powodują względny balans między absorbowanymi uderzeniami, a zadawanymi stratami.

Wiadomo, że duet Ameryka + "izrael" ma dużo większą siłę ognia i dysproporcja jest dalej znacząca, ale wystarczy zaledwie kilkanaście skutecznych uderzeń w kluczowe obiekty w mikro-państewku pokroju Bahrajnu, żeby zadać mu druzgocące straty.

Iran
  • 7
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

bolekndm
bolekndm
bolekndm 02.04.2026, 15:52:08 via Wykop
  • 0
@daretti877: Izrael stosuje skrajną cenzurę wojenną, a obrywają naprawdę mocno. W pozostałych krajach uderzenia mają bardzej powodować niestabilność niż realnie coś niszczyć (może to ulec zmianie jeżeli USA i Izrael zaczną walić w energetykę i odsalanie wody Iranu). Ogólnie mają duże problemy z ilością rakiet przechwytujących i nie są w stanie wszystkiego strącać. Paradksalnie poczatkowe ataki Iranu wyrzadziły mniej szkód niż obecne zdecydowanie mniej liczne, bo wtedy mieli czym się
  • Odpowiedz
aa-aa
aa-aa
02.04.2026, 10:35:29
  • 2
To Trump dostanie pomoc z Europy jakiś szczyt mają robić czy coś takiego jak te pajace zaczną teraz ustalać swoje stanowiska robić konferencje przedstawiać oświadczenia później procedować procedury to ten syn tego całego ajatollacha zdąży ze starości umrzeć.
Na końcu zaczną uchwalać rezolucje i wyrażać zaniepokojenie
#iran #izrael #usa #wojna #trump
  • 5
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

bolekndm
bolekndm
bolekndm 02.04.2026, 11:12:23 via Wykop
  • 7
@aa-aa: Nie będzie zadnej pomocy z Europy. Zacznijmy od tego, że odblokowanie cieśniny zależy tylko i wyłącznie od Iranu, bo wymaga to od nich puszczenia kilku dronów, a zablokowanie takiego działnia jest możliwe tylko przy całkowitej kontroli terytorium Iranu. USA licza na to, że ktoś się wyłamie puści statki, które Iran zatopi i te Państwo zostanie uwiązane w tym konflikcie, do przeprowadzenia lądowej inwazji, bo sami nie mają na to
  • Odpowiedz
gerwazy-oko
gerwazy-oko
02.04.2026, 10:37:46
  • 3341
Prezydent Francji Macron powiedział, że jakakolwiek operacja wojskowa mająca na celu uwolnienie Cieśniny Ormuz byłaby nierealna.
Oskarżył prezydenta Stanów Zjednoczonych, Trumpa, o podważanie NATO poprzez wyrażanie wątpliwości co do zobowiązań USA.
Macron dodał, że wojna nie może zapewnić trwałego rozwiązania problemu nuklearnego Iranu i że decyzja o wypowiedzeniu wojny Iranowi została podjęta wyłącznie przez Amerykanów i Izraelczyków, a nie przez Europejczyków.
#usa #izrael #iran #irak
gerwazy-oko - Prezydent Francji Macron powiedział, że jakakolwiek operacja wojskowa m...

źródło: photo_2026-04-02_12-32-21

Pobierz
  • 119
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

bolekndm
bolekndm
bolekndm 02.04.2026, 11:00:56 via Wykop
  • 70
@gerwazy-oko: Macron jak Ty mnie zaimponowałeś w tej chwili. Oczywiście w 100% ma racji, cieśniny Ormuz nie da się odblokować, bo Iran nieważne jak osłabiony może każdej chwili odpalić kilka dronów. W tym momencie decyzja o odblokowanie ciesniny leży w 100% w gestii Iranu. Mleko się rozlało, Iran żeby przetrwać musi blokować cieśninę. USA chcą wciągnąć kraje sojusznicze do wojny, bo wiedzą, że sami nie są w stanie przeprowadzić lądowej
  • Odpowiedz
KNOUDI
KNOUDI
01.04.2026, 23:20:12
  • 3
Śmiesznie by było gdyby Trump rzeczywiście zakończył działanie wojenne w stosunku do Iranu oraz zaczął wycofywać wojska mówiąc jak małe dziecko że on już tę wojnę wygrał i teraz Europa może zająć się odblokowaniem Cieśniny Ormuz jeśli chce mieć tanie paliwo.. I wtedy do gry wchodzi Iran cały na biało i mówi że on nie ma problemu do Państw zatoki Perskiej bo wie że musieli być posłuszni USA i EU bo nie
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

bolekndm
bolekndm
bolekndm 01.04.2026, 23:34:42 via Wykop
  • 2
@KNOUDI: To by było głupie ze strony Iranu. Będą robić to co teraz czyli kontrolować cieśninę, pobierać myto i piszczeć statki z ropą rozliczana w Juanach. Oni muszą sobie zagwarantować brak powtórki z rozrywki, a więc środki na dozbrojenie się i dokończenie programu atomowego. Z resztą orangutan blefuje z wycofaniem, nie po to ściąga kolejne lotniskowce i ludzi, żeby się wycofać. Jedyną opcją na wygranie konfliktu jest lądowa inwazja przy
  • Odpowiedz
bolekndm
bolekndm
bolekndm 01.04.2026, 22:55:47
  • 10
#iran USA są w czarnej dupie w tym konflikcie. Trump już jest zdesperwany mocno skoro zaczyna grozić i obrażać sojszników. Może mówić, że oni się wycofają i mają to w dupie, bo mają swoją ropę ale wiadomo, że blefuje i tego nie zrobi. Przecież jak sie wycofa, to nie dość, że przyzna porażkę, co samo w sobie znacznie obniży prestiż stanów i ich siłe nacisku na jakiekolwiek inne kraje, podważy
  • 4
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

bolekndm
bolekndm
bolekndm
Autor
01.04.2026, 23:08:47 via Wykop
  • 2
@Nusantara: Już puszcza pod warunkiem rozliczania się w Juanie, nie udzielania pomocy USA i Izraelowi i zapłaceniu 2 baniek.
  • Odpowiedz
qeti
qeti
31.03.2026, 21:59:58
  • 7
Ja z ironią podchodzę do kołczingu, psychologii itp. wynalazków, ale jeśli chodzi o inteligencję emocjonalna, to Daniel Goleman chyba ma rację. No bo jak inaczej wytłumaczyć, że ekscentryczny, głupawy pomarańczowy 80-latek o mentalności 12-latka jest głową najpotężniejszego państwa na świecie? Po prostu mieszanina szczęścia, tupetu, sprytu, odwagi i bezwzględności. Ludziom inteligentnym często brakuje takich cech.

#przemyslenia #przemysleniazdupy #iran #usa #trump
qeti - Ja z ironią podchodzę do kołczingu, psychologii itp. wynalazków, ale jeśli cho...

źródło: mfile_1838858_1_L_20260107072308

Pobierz
  • 6
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

bolekndm
bolekndm
bolekndm 31.03.2026, 23:23:23 via Wykop
  • 3
@qeti: Dorzuć jeszcze alzheimera, którego miał jego ojciec, więc jest bardzo duża szansa, że on również ma.
  • Odpowiedz
szklarskaporeba
szklarskaporeba
29.03.2026, 20:16:12
  • 0
#iran #usa #wojna

badanie nastrojów społecznych. (LINK do poprzedniego badania )

Czy twoim zdaniem do świąt† (inc.) piechota amerykańska postawi stopę na irańskiej ziemi?

  • Tak 57.8% (219)
  • Nie 25.6% (97)
  • Trudno powiedzieć 16.6% (63)

Oddanych głosów: 379

  • 4
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

bolekndm
bolekndm
bolekndm 29.03.2026, 20:25:24 via Wykop
  • 2
@szklarskaporeba: Prawdopodobnie tak, bo za bardzo już nie mają opcji. Nie mogą się wycofać, bo raz, że optycznie będzie to klęska, dwa że Iran może powiedzieć 'my jeszcze nie skończyliśmy'. Zmusić Iran do czegokolwiek będzie bardzo trudno, bo teokratyczny rezim ma to do siebie że straty cywilne nie są dla nich argumentem i mogą walczyć naprawde długo, a blokowanie cieśniny i robienie zamętu w ościennych krajach jest dla nich stosunkowo
  • Odpowiedz
kutasoglu
kutasoglu
kutasoglu
29.03.2026, 20:06:55
  • 129
Obecnie trwające konflikty pokazują wprost, że najważniejsza jest inwestycja we własne możliwości produkcji i własną zbrojeniówkę.

Oczywistym jest, że są one specyficzne i że niekoniecznie sensownym jest kopiowanie rozwiązań. Że warto "coś" kupować, czego opłacalnie być może nigdy nie bylibyśmy w stanie produkować, typu samoloty, czy czołgi od a do z.

Ale pokazują wprost, że nadal liczy się "sztuka", oraz to ile można produkować. Że powinniśmy mieć własne, nawet może i lekko gorsze
  • 23
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

bolekndm
bolekndm
bolekndm 29.03.2026, 20:19:42 via Wykop
  • 1
@kutasoglu: Oczywiście, ze tak. Bez atomówek nasz jedyną realną opcją na ostraszanie jest posiadanie dziesiątek tysięcy dronów średniego-dalekiego zasięgu, całkowicie własnej produkcji, z bardzo krótkim lontem do odpalenia na Białoruś i Królewiec.
  • Odpowiedz

1304

Finlandia sprawdza USA czy broń NATO dla Ukrainy nie jest przekierowana do Iranu

Finlandia sprawdza USA czy broń NATO dla Ukrainy nie jest przekierowana do Iranu

Finlandia sprawdzi, czy USA wywiązują się z dostaw broni dla Ukrainy finansowanych przez NATO. Powodem jest obawa, że wsparcie może zostać przekierowane na konflikt z Iranem.

matixrr
z
euromaidanpress.com
dodany: 28.03.2026, 21:32:16
  • 91
  • #
    usa
  • #
    wojna
  • #
    ukraina
  • #
    iran
  • #
    wojsko
  • #
    militaria
bolekndm
bolekndm
bolekndm 29.03.2026, 20:11:17 via Wykop
  • 0
@Silvia_Torque: USA zajumało Tomahawki wyprodukowane dla Szwajcarii, więc Ci logicznie stwierdzili, że nie mają zamiaru za nie płacić. W związku z tym USA zabrało im środki, które wpłacili za F-35.
bolekndm
bolekndm
bolekndm 29.03.2026, 20:13:23 via Wykop
  • 2
Ciekawe jak z naszymi zamówiniemi bo coś czuję, że się 'trochę' opóźnią xD
  • 1
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

dreadingit
dreadingit
dreadingit
29.03.2026, 11:31:53
  • 0
#geopolityka #bartosiak

w ostatniej rozkminie na yt s&f Jacek Bartosiak rzucił pomysł że Rosja może się pokusić o walczenie takie jak Iran, tzn engaging wiecej krajów wokół siebie żeby wywrzeć większą presję na przeciwnika.

Mieliby zaatakować Polske i kraje Bałtyckie, które są w Nato i jeszcze bardziej wciągnie przez to kraje europejskie do rozgrywki z Rosją. Mało tego, Iran trzyma rękę na ważnym punkcie produkcji i dystrybucji ropy
  • 2
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

bolekndm
bolekndm
bolekndm 29.03.2026, 16:55:35 via Wykop
  • 1
@dreadingit: Ogólnie gdyby Rosja zaatakowała kraje bałtyckie czy Polskę dronami czy rakietami to potencjalnie mogłoby doprowadzić do de factu załamania NATO w przypadku braku odpowiedzi na atak. Mogłoby to służyć do wywarcia presji do zaprzestania wspierania Ukrainy.
  • Odpowiedz
panDario
panDario
28.03.2026, 21:55:11
  • 347
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 48
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

bolekndm
bolekndm
bolekndm 28.03.2026, 22:28:11 via Wykop
  • 1
@panDario: Oczywiście, że podpada
  • Odpowiedz
kannabis
kannabis
kannabis
27.03.2026, 11:50:56
  • 1032
Naprawdę nie spodziewałem się że spełni się tak szybko.
#trump #usa #iran #wojna #takaprawda
kannabis - Naprawdę nie spodziewałem się że spełni się tak szybko. 
#trump #usa #iran...

źródło: eb34c78bdbaf43bcff91fc706d96a326

Pobierz
  • 16
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

bolekndm
bolekndm
bolekndm 27.03.2026, 13:12:17 via Wykop
  • 33
@kannabis: Bez inronii był lepszym prezydentem
  • Odpowiedz
panDario
panDario
25.03.2026, 13:28:11
  • 811
#wojna #iran #izrael #usa

Jak dziecku xD #polityka
panDario - #wojna #iran #izrael #usa 

Jak dziecku xD #polityka

źródło: image

Pobierz
  • 46
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

bolekndm
bolekndm
bolekndm 25.03.2026, 13:51:03 via Wykop
  • 18
@panDario: Niech mu puszczą jakieś Transformersy i będzie spokój.
  • Odpowiedz
  • <
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 23
  • Strona 1 z 23
  • >

Osiągnięcia

  • Komentator
    od 26.10.2015

    Komentator
  • Rocznica
    od 05.02.2026

    Rocznica
  • Mikroblogger
    od 25.08.2023

    Mikroblogger

Wykop © 2005-2026

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking