Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko438
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
  • Wykop.pl
  • Ciekawostki

    Ciekawostki
  • Informacje

    Informacje
  • Rozrywka

    Rozrywka
  • Sport

    Sport
  • Motoryzacja

    Motoryzacja
  • Technologia

    Technologia
  • Ukraina

    Ukraina
  • Gospodarka

    Gospodarka
  • Podróże

    Podróże

Dostosuj Wykop do siebie

Wybierz treści, które Cię interesują
i zapisz jako Własną kategorię.

Zgagulec

Zgagulec

Dołączył 8 lat i 6 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 14239
  • Znaleziska 2185
  • Mikroblog 12054
  • Obserwujący 78
  • Obserwowane
    • 63 profile
    • 56 tagi
wilk132
wilk132
25.01.2020, 07:53:18
  • 937
#byloaledobre #heheszki
źródło: comment_9DasiQOiq9H0gyydMMrKPIzlPFJ7zsDS.jpg
  • junoreactor
  • nieocenzurowany88
  • konto usunięte
  • karmelkowa
  • konto usunięte
  • +932 innych
  • 6
Zgagulec
Zgagulec 25.01.2020, 12:32:33
  • 11
@wilk132: Leki przeciwbólowe znoszą czucie bólu ale nie wpływają na czucie dotyku więc nie czujesz paska jest niemożliwe, pozdrawiam.
Tak, I must be fun at parties.
  • konto usunięte
  • TerapeutyczneMruczenie
  • smyl
  • Posejder
  • konto usunięte
  • +6 innych

375

Strzelanina w Niemczech. Nie żyje sześć osób

W mieście Rot Am See niedaleko Stuggartu doszło do strzelaniny. Nie żyje co najmniej sześć osób - poinformował Focus Online, cytowany przez agencję Reutera.

Szewczenko
z
polsatnews.pl
dodany: 24.01.2020, 13:14:57
  • 67
  • #
    europa
  • #
    niemcy
  • #
    wydarzenia
  • #
    prawo
  • #
    ciekawostki
Zgagulec
Zgagulec 24.01.2020, 13:51:57
  • 76
Ze strony BBC

Police in the state of Baden-Württemberg said initial indications suggested there was a relationship between the suspect and the victims.

The Bild website reported that those killed in the attack were family members, but there was no confirmation from police.


Przykre bardzo że konflikty rodzinne mogą eskalować aż do czegoś takiego.
  • 6
wanghoi
wanghoi
24.01.2020, 11:29:42
  • 544
o cie #!$%@? (ʘ‿ʘ)

#bekazprawakow #polityka #neuropa #4konserwy
źródło: comment_hYwZFwNWj6pfrQjcYTQjiArE73C0KlsK.jpg
  • konto usunięte
  • k1fl0w
  • Future_Prime_Minister_of_Poland
  • Bananada
  • Reepo
  • +539 innych
  • 32
Zgagulec
Zgagulec 24.01.2020, 11:49:02
  • 75
@wanghoi: Gazeta Warszawska to jest rosyjska gadzinówka znana, stałą kolumnę ma tam Socha, nie wiem czy #!$%@? tam też nie pisał przez przypadek
  • suicide_is_painless
  • bacaa90
  • yeron
  • Thon
  • snkdctr
  • +70 innych

332

Spora część studentów Harvardu dostała się tam na preferencyjnych warunkach

Naukowcy przeanalizowali dane rekrutacyjne i okazało się że prawie 43% studentów z jednej grupy dostało się na Harvard na specjalnych warunkach; umiejętnościom sportowym, przez to że są dziećmi absolwentów/ pracowników albo dzięki protekcji rektora. W innych grupach ten odsetek wynosił 16%.

Zgagulec
z
nber.org
dodany: 24.01.2020, 11:19:04
  • 37
  • #
    swiat
  • #
    polityka
  • #
    4konserwy
  • #
    neuropa
  • #
    usa
  • #
    nauka
ElManiure
ElManiure
23.01.2020, 17:28:51
  • 1469
Dziwne że epidemia wybuchła w #chiny a nie w #indie . Jak sobie przypomnę obrazek pajeetów srających do Gangesu z którego jednocześnie srają i pobierają wodę do picia czy też również myją się pośród pływających zwłok które zostały tradycyjnie pochowane to mnie aż dziw bierze że państewko funkcjonuje. Oh wait, walenie się w obrębie jednej kasty xD
źródło: comment_DA64ADKJNG2gdONyjI0mCXucUGoZd1vf.jpg
  • konto usunięte
  • konto usunięte
  • AnimeJestSuper
  • konto usunięte
  • lucky_leo
  • +1464 innych
  • 60
Zgagulec
Zgagulec 23.01.2020, 22:03:48
  • 59
@ElManiure: W Indiach ludzie nie hodują i nie sprzedają na taką skalę zwierząt bez absolutnie żadnych standardów higieny (pzdr600 dla kuców i Korwina co sie kiedyś zachwycał że w Chinach nie ma sanepidu i jest tak super) a te wszystkie wirusy są odzwierzęce i pochodzą właśnie ze styku takich miejsc; jakieś dzikie zwierze zaraża świnkę/ kurczaka który był hodowany prawie w lesie a potem na targu gdzie sie je zabija praktycznie
  • egyptianJoe
  • konto usunięte
  • karpatka_
  • konto usunięte
  • yeron
  • +54 innych
kubapoz
kubapoz
22.01.2020, 10:36:13 via Wykop Mobilny (Android)
  • 624
##!$%@? #wychowanie niestety ale #bekazkatoli #dzieci #patologiazewsi #patologiazmiasta #patologia dwa inne zdjęcia w komentarzach
źródło: comment_jSAjPcloKE8Z0MrB6YFk0Hxfhd3HVJ2H.jpg
  • Kalaudiusz
  • tell_me_more
  • konto usunięte
  • wszystkiekoty
  • Sinti
  • +619 innych
  • 148
Zgagulec
Zgagulec 22.01.2020, 15:18:55
  • 33
@MangoZjem: Ej, możesz z łaski swojej przestać gadać takie chłopsko rozumowe głupoty?

Na nasze szczęście prowadzono wieloletnie badania nad wpływem klapsów na wychowanie dzieci i fun fact; mają one jedynie negatywny wpływ. Klaps nie działa jako metoda wychowawcza, co potwierdzają badania. Kropka. Klaps szkodzi dzieciom, co potwierdzają badania.

Parents who use spanking, practitioners who recommend it, and policymakers who allow it might reconsider doing so given that there is no evidence
  • edek-ecki
  • Kajtosz
  • kamczatam
  • konto usunięte
  • Adidos
  • +28 innych
Zgagulec
Zgagulec 21.01.2020, 18:31:17
  • 287
Raport potwierdza także to, o czym informowało Radio Poznań, że "osoba prowadząca [zajęcia] - mężczyzna występujący jako trans kobieta, celowo prezentuje temat zupełnie niezwiązany z jej innością”. [Mowa tu o Annie Marii Szymkowiak, o której zajęciach z pierwszej pomocy, oprotestowanych przez rodziców, pisaliśmy].


Niech ktoś z #4konserwy mi to wytłumaczy. Jest sobie trans kobieta, prowadzi w szkołach zajęcia z pierwszej pomocy, no nic nadzwyczajnego, pewnie każdy miał takie zajęcia w szkole. I
  • yeron
  • R187
  • chanelzeg
  • spere
  • konto usunięte
  • +282 innych
  • 27
Zgagulec
Zgagulec 21.01.2020, 19:40:22
  • 45
@pedroulala: No i? Co w tym złego? Co w tym oburzającego? Oburza cie że trans osoby są pokazywane jako normalne osoby czy to że prowadzą aktywność zawodową czy to że uczą dzieci pierwszej pomocy? I to pozornie to jest dopisek ordo iuris, ten projekt to jest po prostu nauka pierwszej pomocy.

No i oczywiście że chcę odpowiedzi; co jest złego w tym że osoby trans uczą dzieci pierwszej pomocy? Bo Ordo
  • Lipathor
  • tyrald
  • 6c6f67696e
  • tigletpilesarus
  • Soojin21
  • +40 innych
Zgagulec
Zgagulec 21.01.2020, 20:21:35
  • 41
@pedroulala: Ta fundacja prowadzi również zajęcia z pierwszej pomocy i dotyczą one pierwszej pomocy a nie osób LGBT. Ordo Iuris boli że ona w ogóle prowadzi takie zajęcia bo to 'oswaja' z osobami LGBT w taki sposób że dzieci widzą że to są normalni ludzie i jak to oni napisali może przyczynić się do rewizji stereotypowych wiadomości dotyczących osób innych kulturowo – transpłciowych.
  • tigletpilesarus
  • wielooczek
  • konto usunięte
  • SirKacperos
  • TerapeutyczneMruczenie
  • +36 innych

39

Kasta niszczy ojca

W związku z dużym zainteresowaniem na bambuserze ośmielam się opublikować film z mojej 4tej apelacji. Do 4 tej apelacji podszedłem niekonwencjonalnie, nie br...

Dzielnytata
z
youtube.com
dodany: 21.01.2020, 12:46:00
  • 9
  • #
    polska
  • #
    kasta
Zgagulec
Zgagulec 21.01.2020, 15:27:21
  • 19
Ooooo, dzielny tata, jak tam idzie pochwalanie zabijania dzieci przez ojców na placu zabaw?

Jak tam tworzenie obrzydliwych stron na fejsie i publikowanie bredni?

Jak tam twój kolega co się podawał za mediatora policyjnego a pomagał przy porwaniu matki z dzieckiem?
  • 2
Zgagulec
Zgagulec 21.01.2020, 16:16:07
  • 5
@Atencjuszhehe:
1) https://www.fakt.pl/wydarzenia/polska/warszawa/skandaliczne-slowa-po-zabjostwie-4-latka-na-bemowie-to-sie-w-glowie-nie-miesci/2wbmwbl
2) https://www.wykop.pl/wpis/42876799/dzisiaj-gratuluje-wykopkom-wykopania-na-glowna-teg/
3) https://poznan.wyborcza.pl/poznan/7,36001,24536934,porwanie-w-bialymstoku-podawal-sie-za-mediatora-i-konsultanta.html
Mediator Marek M. to działacz dzielny tata http://dzielnytata.pl/Makara.htm

8

Dania. Homoseksualiści będą mogli być krwiodawcami. Ministerstwo zdrowia...

Dania zmienia prawo dotyczące krwiodawstwa. Od marca 2020 roku do programu oddawania krwi będą mogli dołączyć homoseksualni i biseksualni mężczyźni.

ScypioAfricanus
z
wiadomosci.gazeta.pl
dodany: 21.01.2020, 13:59:52
  • 11
  • #
    europa
  • #
    swiat
  • #
    4konserwy
  • #
    neuropa
  • #
    lgbt
  • #
    zdrowie
Zgagulec
Zgagulec 21.01.2020, 14:30:18
  • -1
A ludzie nie mówiący po duńsku nadal nie mogą być krwiodawcami ¯\_(ツ)_/¯
anonymous_derp
anonymous_derp
20.01.2020, 14:25:12
  • 234
Dzisiejszy obiad: Gotowane żołądki drobiowe i nerki wieprzowe, sól.

#jedzenie #gotujzwykopem #jedzzwykopem #keto #mieso #zerocarb #carnivore #dietakarniwora #dieta #bederzigol

Do czarnolistowania: #69762700e1624c438ad6d2981e4698a7
źródło: comment_UbSK0CGbTy2mcZSSEzWGotHrwjMoomsp.jpg
  • Kaczuszkaa
  • Trzcina88198819
  • wwwooo
  • rhqq
  • konto usunięte
  • +229 innych
  • 63
Zgagulec
Zgagulec 20.01.2020, 20:30:30
  • 3
@anonymous_derp: Z ciekawości; po co to robisz? Wierzysz w jakąś zbawczą moc tej diety to ma być niby dla zdrowia czy osiągnięcia na siłowni?
  • anonymous_derp
  • MalyBiolog
  • furcio
Zgagulec
Zgagulec 20.01.2020, 20:51:55
  • 5
@anonymous_derp: Niestety ale patrząc na tę stronę widzę tam tyle szurania i cherry pickingu że nawet nie wiem od czego zacząć, bo jest wszystko; od powoływanie się na badania z lat 80, po wyciąganie wniosków z czapy i nie umiejętność czytania ze zrozumieniem badań.

No ale twoja wola.
  • konto usunięte
  • MalyBiolog
  • furcio
  • muguet
  • wolodia
Zgagulec
Zgagulec 20.01.2020, 21:45:56
  • 9
@anonymous_derp: ehhh, no dobrze. Więc weźmy sobie sekcję _błonnik

Ty: badania z 1989 (ale hehe
argumentum ad novitatem_ co nie)

Jedzenie więcej błonnika nie redukuje ogólnej śmiertelności.

Źródło: Burr et al, „Effects of changes in fat, fish, and fibre intakes on death and myocardial reinfarction: diet and reinfarction trial (DART).”, Lancet. 1989 Sep 30;2(8666):757-61.


Badanie z 2011

In conclusion, our study shows that dietary fiber may reduce the risk
  • konto usunięte
  • konto usunięte
  • MalyBiolog
  • neib1
  • furcio
  • +4 innych
Zgagulec
Zgagulec 20.01.2020, 23:03:38
  • 12
@anonymous_derp:

To co mi tu pokazujesz to epidemiologia, badania obserwacyjne. To może sugerować istnienie związku, ale nie określa przyczynowości (może co najwyżej przyczynowości zaprzeczać).


Przeczytaj to co napisałeś i zastanów się jak dowiedziono tego że papierosy powodują raka, podobnie azbest. Czy to były badania kliniczne czy może retrospektywne badania obserwacyjne. Zastanów się również nad jakością badań klinicznych na które się powołujesz i nad dobraną grupą badawczą.

Wiesz jak działają badania kliniczne
  • konto usunięte
  • MalyBiolog
  • konto usunięte
  • neib1
  • furcio
  • +7 innych

20

Neuropa na Twitterze chce zwiększać podatki i wspiera Sylwię Spurek

Warto, byśmy pamiętali, że cała aktywność tychże "tęczowych" na Wykopie ma służyć jedynie wspieraniu swoich mocodawców.

Kapitalista777
z
twitter.com
dodany: 17.01.2020, 13:17:49
  • 16
  • #
    polska
  • #
    4konserwy
  • #
    lewackalogika
  • #
    bekazlewactwa
  • #
    ciekawostki
  • #
    jedzenie
  • #
    polityka
Zgagulec
Zgagulec 17.01.2020, 14:39:49
  • 10
Jesteś tak głupi czy trollujesz?

Oficjalny profil Neuropy na twitterze, szalom https://twitter.com/neuropa_?lang=pl
Zgagulec
Zgagulec 14.01.2020, 13:55:53
  • 531
Fakty nie pasują do światopoglądu? Tym gorzej dla faktów! Czyli #4konserwy zakopują znalezisko jako informacja nieprawdziwa gdzie kolejne badania pokazują że kobiety nie żałują aborcji.

Nie istnieje coś takiego jak syndrom poaborcyjny. To jest pseudonaukowe pojęcie używane przez konserwatystów do zastraszania kobiet i wywoływania moralnego wzburzenia wśród ludu.

Aborcja to bezpieczna, normalna procedura medyczna do której każda kobieta na świecie powinna mieć swobodny dostęp. Kobiety nie żałują swoich aborcji, nie zwiększa ona
źródło: comment_URuC1ZBH7nQbqjDYxOEoIipk99K7lQbx.jpg
  • konto usunięte
  • ptaszyszko
  • k1fl0w
  • Soojin21
  • konto usunięte
  • +526 innych
  • 79
Zgagulec
Zgagulec 14.01.2020, 15:53:54
  • 61
@simperium:

Ponieważ padają tam słowa "badania", a to nie są badania, tylko sondaż - tak przynajmniej wynika z artykułu. Sonda, a badania to zupełnie dwie różne sprawy.


Cooo? To są badania. W jaki sposób chcesz badać czy ktoś żałuje swojej decyzji jak nie poprzez zapytanie się go? Te badania są przeprowadzone zgodnie z metodologią naukową, opublikowane w normalnym czasopiśmie naukowym a nie żadnym predatory journal.

Ponadto z artykułu wynika, że ta
  • mozgogrdyczka
  • prawa_reka_sorosa
  • fir3fly
  • Kynareth
  • bacaa90
  • +56 innych
Zgagulec
Zgagulec 14.01.2020, 15:55:05
  • 42
@niko444: Tak, mało. Mało to przypadków gdzie kobieta popełniła samobójstwo jak dowiedziała się że jest w niechcianej ciąży?
Na szczęście nie musimy dyskutować w oparciu o anegdotki bo mamy badania które mówią że kobiety w ogromnej większości nie żałują decyzji o aborcji.
  • mozgogrdyczka
  • zenold
  • bacaa90
  • konto usunięte
  • terion
  • +37 innych
Zgagulec
Zgagulec 14.01.2020, 17:38:49
  • 11
@wioslarz-umyslow: Autorem tego 'artykułu' jest David Reardon, teraz za wikipedią o nim

David C. Reardon is an American electrical engineer and anti-abortion activist. He is the founder of the Elliot Institute, an anti-abortion advocacy group,[1] and the author of a number of articles and books on abortion and mental health. Reardon was described in the New York Times Magazine as the "Moses" of the "post-abortion movement"


Nie jest to naukowiec tylko
  • mozgogrdyczka
  • Catttana
  • JV44
  • TrojpalczastaRekazCiasta
  • jolkafasolka
  • +6 innych
Zgagulec
Zgagulec 14.01.2020, 17:40:29
  • 22
@Jestembogaty: To fajnie masz na chacie, ja tam uważam że kobiety powinny mieć prawo do decydowania o swoim ciele po prostu i nie wymagam od nich żeby zachowywały się destrukcyjnie ale jak widać prawaki chcą dla kobiet jak najgorzej, nie nowość.
  • mozgogrdyczka
  • kania-19
  • Catttana
  • TheKeisa
  • Talluviel
  • +17 innych
Zgagulec
Zgagulec 14.01.2020, 17:48:51
  • 14
@PanMuchomorek: Aborcja tak: jeśli kobieta chce dokonać aborcji.
Aborcja nie; kobieta nie chce dokonać aborcji
  • mozgogrdyczka
  • Catttana
  • JV44
  • Talluviel
  • Niedopytalska
  • +9 innych
Zgagulec
Zgagulec 14.01.2020, 17:55:48
  • 18
@PanMuchomorek: Zdanie osoby w ciąży jest zawsze nadrzędne bo to ona jest w ciąży i to ona ponosi największe ryzyko z tym związane, proste.
  • mozgogrdyczka
  • Catttana
  • JV44
  • Talluviel
  • Niedopytalska
  • +13 innych
Zgagulec
Zgagulec 14.01.2020, 18:04:52
  • 18
@PanMuchomorek: 'Usunięcie dziecka w 8 miesiącu' to jest poród przedwczesny i medycyna normalnie zajmuje się urodzonymi w tak długiej ciąży, nie wiem co ty tworzysz teraz.

@DodatnieUjemny: Rozpędzenie i walnięcie głową w ściane na negatywne skutki zdrowotne dla kobiety z dużym prawdopodobieństwem, aborcja przeprowadzona w bezpiecznych warunkach przez profesjonalistów jest bezpieczna.
Decyduje o swoim ciele, jak ktoś chce np ojciec niech sobie weźmie ten płód i go hoduje. Kobiety nie
  • mozgogrdyczka
  • terion
  • Catttana
  • JV44
  • Niedopytalska
  • +13 innych
Zgagulec
Zgagulec 14.01.2020, 18:06:56
  • 16
@PanMuchomorek: Tak, kobiety chcą mieć prawo do decydowania o samych sobie i swoim ciele żeby mężczyźni utracili nad nimi władze i możliwość kontroli wobec tak kluczowej rzeczy w ich życiu, o tym kiedy mogą zachodzić w ciąże.

Aborcja nie jest używana jako antykoncepcja, jest to wymysł prawackich ułomów. Mężatki i kobiety w stałych związkach również dokonują aborcji.
  • mozgogrdyczka
  • Catttana
  • JV44
  • Talluviel
  • Niedopytalska
  • +11 innych
Zgagulec
Zgagulec 14.01.2020, 18:12:34
  • 17
@PanMuchomorek: Tak, nie macie nic do gadania w kwestii aborcji bo to nie wy jesteście w ciąży, nie rodzicie i nie przechodzicie przez połóg. Bardzo proste do zrozumienia. Fun fact dla ciebie, kobiety również łożą pieniądze na dzieci i ponoszą konsekwencje finansowe w wyniku bycia rodzicem (i bycia w ciąży, w przeciwieństwie do mężczyzn)

@DodatnieUjemny: No i widzisz, kobiety walczą z tym żeby je traktować jak inkubatory co robili do
  • Catttana
  • mozgogrdyczka
  • JV44
  • Talluviel
  • Niedopytalska
  • +12 innych
Zgagulec
Zgagulec 14.01.2020, 20:43:32
  • 7
@dendrofag: Ale taguj #urojeniaprawakoidalne

Claims that women who have elective abortions will experience psychological distress have fueled much of the recent debate on abortion. It has been argued that the emotional sequelae of abortion may not occur until months or years after the event. Despite unclear evidence on such a phenomenon, adverse mental health outcomes of abortion have been used as a rationale for policy-making. We systematically searched for articles focused
  • konto usunięte
  • yeron
  • Farrahan
  • konto usunięte
  • JarosG
  • +2 innych
Zgagulec
Zgagulec 14.01.2020, 20:51:22
  • 8
@Croce: blog.pro-life.pl ( ͡° ͜ʖ ͡°) Pierwsza pozycja w bibliografii

Natura nie wybacza nigdy. Psychologiczna analiza zaburzeń występujących po przerywaniu ciąży


Brzmi legitnie
  • konto usunięte
  • Farrahan
  • konto usunięte
  • JarosG
  • kamczatam
  • +3 innych
Zgagulec
Zgagulec 14.01.2020, 22:56:29 via Android
  • 6
@Ranger jest, ofiary gwałtu często cierpią na zespół stresu pourazowego i traume .
Więc, nie, nie wyszło ci. Jak chcesz być gdzieś krawędziowy to nie w moich wpisach, juz kiedyś wspominałam że nie toleruje siania głupoty jeśli chodzi o gwałt. Nawet na głupiej Wikipedii możesz sobie poczytać o psychologicznych konsekwencjach gwałtu.
  • konto usunięte
  • konto usunięte
  • d1l3r
  • JarosG
  • yeron
  • +1 innych
Zgagulec
Zgagulec 15.01.2020, 14:59:57
  • 2
@shadowboxer: To z plos. one to jest wcześniejsze badanie, to jest to nowsze https://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S0277953619306999
  • konto usunięte
  • shadowboxer

317

USA: 95 proc. kobiet nie żałuje decyzji o aborcji

Z badań, których wyniki opublikowano w czasopiśmie naukowym „Social Science & Medicine” wynika, że 95 proc. kobiet uważa, że podjęły właściwą decyzję o aborcji. Uczestniczki badania zapytano, czy odczuwają smutek, poczucie winy, ulgę, żal, gniew lub szczęście z powodu swojej decyzji.

BojWhucie
z
rp.pl
dodany: 14.01.2020, 08:20:11
  • 286
  • #
    medycyna
  • #
    aborcja
  • #
    polityka
  • #
    zdrowie
  • #
    religia
  • #
    neuropa
Zgagulec
Zgagulec 14.01.2020, 10:17:06 via Android
  • 38
No i nie mają powodu żeby żałować bo aborcja to normalna procedura medyczna. Co następne, wymuszony przez prawactwo żal po usunięciu wyrostka?
  • 13
Zgagulec
Zgagulec 14.01.2020, 10:37:46
  • 50
@L3stko: No i? Wyrostek też wycinasz, ósemki usuwasz, dzieci szczepisz. Kwestia kalkulacji ryzyka. Wczesna aborcja, przeprowadzona przez profesjonalny personel jest bardzo bezpieczną procedurą medyczną.
Zgagulec
Zgagulec 14.01.2020, 10:46:07
  • 51
@L3stko: Nie ma absolutnie żadnej procedury medycznej która może nie skończyć się powikłaniami. Nie wiem w jakich dyskusjach o aborcji uczestniczysz ale ja często słyszę o jej powikłaniach i często są to informacje przedstawione na wyrost.
Zgagulec
Zgagulec 14.01.2020, 11:21:56 via Android
  • 54
@Al-3_x bycie w niechcianej ciąży to tortura dla wielu kobiet. O porodzie nie mówiąc.
Zgagulec
Zgagulec 14.01.2020, 11:26:14 via Android
  • 17
@JohnyAgrest nie 'durne badanie' tylko po raz kolejny potwierdziło się że nie istnieje coś takiego jak syndrom poaborcyjny który chcą wmawiać kobietom konserwy i ze aborcja to nie jest jakaś trauma dla kobiet jak mówi propaganda.

I aborcja jest dobrą, normalną, bezpieczną procedurą medyczną.
Zgagulec
Zgagulec 14.01.2020, 11:36:03 via Android
  • 41
@Al-3_x ehhh, ci ludzie co palili fajki/ mieszkali w mieście pełnym smogu/ mają mutacje genetyczne to by chcieli teraz leczenie onkologiczne a przecież mogli po prostu tego wszystkiego nie robic. Dlatego zanim będziemy kogoś leczyć to sprawdźmy czy wcześniej żył odpowiednio zdrowo a jeśli według naszego odczucia żył za mało zdrowo to figa z makiem a nie leczenie. Postuluje też zakaz leczenia zębów przez ludzi którzy nie dbają o higienę jamy ustnej.
Zgagulec
Zgagulec 14.01.2020, 12:03:41 via Android
  • 32
@Al-3_x oczywiście że można pomóc osobom które są chore na raka i palily całe życie, co to za wymysł xd I oczywiście im się pomaga. Ciąża i poród to nie jest lekki spacerek tylko 9 miesięcy wyrzeczeń, zablokowania rozwoju, zmiany stylu życia, często gęsto leków i długich pobytów w szpitalu, nieodwracalnych zmian w ciele i to wszystko kończy obrzydliwe bolesny poród który może się skończyć komplikacjami oraz jest trauma dla wielu osób.
Zgagulec
Zgagulec 14.01.2020, 13:44:44
  • 3
@Al-3_x: O nie, tak, kariera jest ważniejsza od ciąży w której osoba nie chce być. I tak osoba ma absolutne prawo do nie bycia w ciąży, stosuje antykoncepcje i jeśli zachodzi potrzeba to idzie na zabieg aborcji. Dlaczego ktoś ma zniszczyć sobie kariere (tak, bo ciąża znacznie ogranicza karierę kobiet i ich rozwój zawodowy) bo prawakom się coś mózgu przestawiło? Proste. Kobieta>>>> płod ZAWSZE

Tak, nie będzie mogła prowadzić swojego normalnego
Zgagulec
Zgagulec 14.01.2020, 14:44:43
  • 6
@stilewski: Nie, ludzie stosują antykoncepcję czyli nie chcą mieć dzieci (w danym momencie). Antykoncepcja zawodzi (z różnych powodów), przeprowadzany jest zabieg aborcji, nie ma ciąży, porodu, dziecka. Proste. Leczymy ludzi na raka którzy palili całe życie fajki, karetki jeżdżą do sebów wyprzedzających po ciągłej ect. Nie ma powodu żeby aborcja była jakimś wyjątkiem jeśli chodzi o procedury medyczne gdzie patrzy się i prześwietla co robiła dana osoba przed żeby zaszła potrzeba
Zgagulec
Zgagulec 14.01.2020, 15:04:36
  • 3
@Al-3_x:

Widzisz ja nie uważam się za prawicowca. Ale uważam sie za wegetarianina. Rozważam też przejscie na weganizm. A wiesz dlaczego? Bo uważam ze człowiek jest wstanie przeżyć bez mięsa, a zabijanie zwierząt dla przemysłu mięsnego nie jest tego warte. Życie zawsze stawiam wyżej od pieniądza. Kobieta jak każdy człowiek bez kariery wstanie przeżyć. A 9 miesięcy to nie całe życie.


Ja też jestem wege bo sprzeciwiam się dręczeniu żywych, czujących
Zgagulec
Zgagulec 14.01.2020, 15:23:35
  • 5
@stilewski:

Może kobiety też powinny płacić jakiś podatek, jeżeli wprowadzi się aborcję na życzenie?


Płacą, nazywa się to ubezpieczenie zdrowotne i płaci je większość pracujących Polaków. Jeśli chciałyby je wykonywać prywatnie na terenie kraju poza społecznym systemem zdrowotnym też spoko, ale obecnie jest to zakazane.

No właśnie jest jeden powód - inne zabiegi medyczne nie powodują, że ktoś postronny ginie - w tym wypadku nienarodzony jeszcze człowiek.


Niechciana ciąża to trauma
L3stko
L3stko
14.01.2020, 12:44:06 via iOS
  • 399
Aborcja ma też dobre strony. Poddają się jej kobiety przede wszystkim o lewicowych poglądach. Chronią więc dzieci przed życiem i wychowaniem w szkodliwym środowisku. ( ͡° ͜ʖ ͡°)

#4konserwy #bekazlewactwa
  • J-Roc
  • konto usunięte
  • VrubeL
  • Bonwerkz
  • konto usunięte
  • +394 innych
  • 125
Zgagulec
Zgagulec 14.01.2020, 14:00:49
  • 24
@L3stko: Fun fact dla ciebie; można poddać się aborcji i mieć dzieci. Niesamowite a jednak. Nie wszystkie kobiety które poddają się aborcji nie chcą mieć dzieci w ogóle.
  • tyrald
  • terion
  • konto usunięte
  • see_panda
  • pieczarrra
  • +19 innych
Kresowiak
Kresowiak
13.01.2020, 13:09:00 via Wykop Mobilny (Android)
  • 146
Straciłem prawictwo w wieku 27 lat z dziewczyną poznaną na Tinderze i jesteśmy w związku już całe trzy miesiące. Powoli traciłem nadzieję, że kiedykolwiek kogoś poznam i zostanę czarodziejem lub użytkownikiem Roksy. Nie wiem, czy to fart czy nie, ale najlepsze jest to, że:
- mam 175 cm wzrostu, zakola
- ona ma 177 cm wzrostu i mówi, że jej to nie przeszkadza

Chodzimy sobie razem na wydarzenia podróżnicze na fb i
  • mararr
  • Czerstwa_Bagietka
  • robakkkkk01
  • imajoke
  • gezorrr
  • +141 innych
  • 60
Zgagulec
Zgagulec 13.01.2020, 14:14:39
  • 6
@Kresowiak: #!$%@?ć takiego 'kolege', powodzenia mireczku
  • Kresowiak
  • Hrjk
  • silvaa76
  • GingerCinnamon
  • yeron
  • +1 innych

781

Jak Gliński zapłacił Czartoryskim pół miliarda, a ci ogłosili bankructwo!

To, co stało się z pieniędzmi podatników przekazanymi fundacji Czartoryskich, może oburzać, ale nie powinno zaskakiwać. Kolekcję Czartoryscy „odzyskali" od państwa polskiego wraz z budynkami. Teraz Fundacja XX Czartoryskich ogłosiła ponownie, że chce zakończyć działalność - bo nie ma pieniędzy

contrast
z
oko.press
dodany: 12.01.2020, 12:28:59
  • 133
  • #
    polska
  • #
    dobrazmiana
  • #
    bekazpisu
  • #
    ciekawostki
  • #
    kultura
  • #
    afera
  • #
    polityka
Zgagulec
Zgagulec 12.01.2020, 18:49:16
  • 0
@szyp: Majątek którego dorobili się na krzywdzie 90% społeczeństwa fundując de facto niewolnictwo przez kilkaset lat ludziom i na tym niewolnictwie się dorabiając. Może jeszcze zacznijmy oddawać pieniądze potomkom właścicieli fabryk z III rzeszy za straty poczynione przez aliantów, najlepiej niech odszkodowania idą z kieszeni potomków przymusowych robotników, taka to sprawiedliwość by była.

Potomkom szlachty nic się nie należy bo ich majątek był skutkiem kilkusetletniego wyzysku Polaków. Krwiopijcy i złodzieje którzy

1874

Przez błąd Facebooka można poznać adminów dowolnego funpage'a

Przez błąd na facebooku można podejrzeć kto prowadzi fanpage. Wystarczy w dowolnym poście sprawdzić historię edycji i wyskoczy autor.

adam2a
z
wykop.pl
dodany: 10.01.2020, 14:41:56
  • 485
  • #
    facebook
  • #
    neuropa
  • #
    4konserwy
  • #
    trocheafera
  • #
    internet
Zgagulec
Zgagulec 10.01.2020, 17:42:53
  • 28
@Niczyporuk: Nie, ten typ nie prowadzi fb Razem.
@daj_pan_spokoj: Nie prowadzi profilu razem.
Zgagulec
Zgagulec 10.01.2020, 17:47:11
  • 24
@Niczyporuk: Nie, nie prowadzi. Dawaj skrina na dowód że prowadzi profil razem. Osoba która prowadzi social media Razem jest znana od dawna, miała nawet gdzieś wywiad krótki.
Joz
Joz
06.01.2020, 17:49:39
  • 37
Za długie i nie chce ci się czytać? Na dole masz wersję audio ( ͡° ͜ʖ ͡°)

#film #filmy #kino #dziesiatamuza

Wszyscy się bawią w podsumowania roku, to ja podbijam stawkę i robię kompletne, filmowe podsumowanie dekady (bowiem każde 10 lat to dekada, a nas interesuje ta którą możemy nazwać 2010s, czyli 2010-2019).

Ponieważ istnieje taki błąd poznawczy, że bardziej lubimy te rzeczy, które są nam bliższe pamięcią,
źródło: comment_VAE8DEtG6bs9o0w2Q8Mq9KY9TT7K6Bl6.jpg
  • scriptkitty
  • Czajna_Seczen
  • TerapeutyczneMruczenie
  • 6c6f67696e
  • to_juz_przesada
  • +32 innych
  • 15
Zgagulec
Zgagulec 06.01.2020, 18:44:10
  • 0
@TerapeutyczneMruczenie: jak dziennikarz modnego radia
Zgagulec
Zgagulec 06.01.2020, 14:54:44
  • 0
Mircy i mirabelki,
czy polecacie kogoś z okolic #ostroleka albo ogólnie północno wschodnie Mazowsze kto wykonuje audyty energetyczne i generalnie zna się na termomodernizacji?
Moi rodzice mieszkają w domu wybudowanym w latach 70, typowa kostka, nieocieplony wcale i chcieliby przeprowadzić termomodernizację ale totalnie się nie znają na tym. Dochodzi też kwestia popsutego komina który teoretycznie trzeba by rozwalić i wybudować od nowa, ale jeśli chcą przejść na ogrzewaniem gazem to czy jest
  • 5
Zgagulec
Zgagulec 06.01.2020, 15:18:07
  • 0
@robertx: 160 km, trochę daleko, ale może działa jakoś bardziej na Mazowszu ogólnie. Byłabym wdzięczna bardzo za kontakt :)

242

Mocne słowa kurator oświaty Barbary Nowak do działaczy LGBT

Kurator oświaty na temat dzieci: "Ich seksualność jest ich własną sprawą. Ich indywidualną sprawą. Dajcie im czas na intymność. Pozwólcie tym młodym ludziom na to żeby mieli poczucie wstydu własnego, a nie łamcie kręgosłupów i nie zmuszajcie ich do tego żeby oni wychodzili ze swoimi pomysłami [...]"

Enviador
z
youtube.com
dodany: 06.01.2020, 12:46:59
  • 281
  • #
    polska
  • #
    kultura
  • #
    4konserwy
  • #
    edukacja
  • #
    prawo
  • #
    dzieci
  • #
    polityka
Zgagulec
Zgagulec 06.01.2020, 14:17:28
  • 20
@Pawel993: edukacja seksualna nie seksualizuje dzieci, edukacja seksualna sprawia że młodzież później i bardziej świadomie podejmuje inicjację seksualną.

Przeciwnicy edukacji seksualnej to pożyteczni idioci na usługach pedofilów, fani nastoletnich ciąż i chorób przenoszonych drogą płciową.

712

Kobiety są skłonne wybaczyć przystojnym facetom "creepy" zachowania

Posiadanie pozytywnej cechy, takiej jak atrakcyjność, powoduje pozytywne nastawienie poznawcze w stosunku do jednostki. Tyle w temacie argumentu pt. "nie ruchacie bo jesteście toksyczni" [ENG]

GenialnyPrzegryw
z
link.springer.com
dodany: 05.01.2020, 12:16:22
  • 229
  • #
    przegryw
  • #
    blackpill
  • #
    tfwnogf
Zgagulec
Zgagulec 05.01.2020, 17:30:10
  • 2
@GenialnyPrzegryw:

co wykopek twierdzi

tu mówimy o creepy zachowaniach a nie jakichś "niedoskonałościach" - czyli gwałty, morderstwa itp. Nic dziwnego skoro 67% kobiet fantazjuje o gwałcie


co jest w paperze

The first scenario involved a male classmate who asks to borrow a pen in class. This scenario read:

‘‘You arrive early to your first class of the day. As you enter you notice only a few people are already there. While

599

Spłonął teren wielkości Belgii. Nadchodzi kryzys humanitarny

Trwające od października pożary w południowo-wschodniej Australii zabiły co najmniej 18 osób. Na stacjach benzynowych kończy się paliwo, a duża część kraju pokryta jest najgęstszym smogiem w historii...

WUJEKprzezUzamkniete
z
noizz.pl
dodany: 03.01.2020, 13:47:58
  • 150
  • #
    swiat
  • #
    australia
  • #
    pozar
  • #
    przyroda
  • #
    klimat
  • #
    ciekawostki
Zgagulec
Zgagulec 04.01.2020, 12:48:22
  • 9
@myszkowy: Myślę że świat byłby o wiele lepszym miejscem gdyby Australia nie była jednym z największych eksporterów węgla (tym samym przyczyniając się ogromnie do globalnego ocieplenia), nie miała jednego z największych współczynników wytwarzania CO2 per capita i denialisty klimatycznego na czele rządu.

Tylko zwierząt żal.

455

Kataryna: Gwałty w imię sztuki

W wywiadzie dla „Gazety Wyborczej" Roman Polański uwspólnia doświadczenie swoje i swojej ofiary, zamykając ją ze sobą w jednym „my". My odpokutowaliśmy, bo my zgrzeszyliśmy – ja i to 13-letnie dziecko, które odurzyłem alkoholem i narkotykami, a potem zgwałciłem analnie (...)

HaHard
z
rp.pl
dodany: 29.12.2019, 02:59:15
  • 232
  • #
    polanski
  • #
    polska
  • #
    kultura
  • #
    prawo
Zgagulec
Zgagulec 30.12.2019, 01:39:48 via Android
  • 30
@topikPajak nie, ona nie twierdzi że jej nie zgwałcił. Ona chciałaby zamknięcia sprawy, wybaczyla mu po tylu latach, może to nie było tak traumatyczne przeżycie jak opisywala to prasa ale ona nigdy nie twierdziła że to nie był gwałt. W swojej biografii ona nazywa siebie sama ofiarą gwałtu. Przechwalanie się nastolatki że uprawiał seks to nie jest również dowód na to ze gwałtu nie było. To że ofiarą przebaczy oprawcy nie znaczy
  • <
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 22
  • Strona 8 z 22
  • >
  • Z buta wjeżdżam, jednym strzałem wyłamuje zamek
  • Salem

Osiągnięcia

  • Komentator
    od 07.03.2023

    Komentator
  • VIP
    od 24.10.2017

    VIP
  • Rocznica
    od 08.09.2022

    Rocznica
  • Gadżeciarz
    od 08.09.2014

    Gadżeciarz
  • Mikroblogger
    od 20.11.2015

    Mikroblogger
  • Król Wykopaliska
    od 07.03.2023

    Król Wykopaliska

Wykop © 2005-2023

  • Nowy Wykop
  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane

Wykop.pl