@Wieri: Blisko podstawowej. Jednak bez wzgłędu na wersję: plastik na desce jest twardszy, jak włożysz ręke pod fotel to masz druty na wierzchu, w bagażniku osłona po boku jest krzywo docięta, mata podłogo bagażnika lata. Wpływa to na hałas przenoszący się do kabiny. Po zasunieciu schowka na tunelu środkowym skóra się ugina pod dotykiem, ponieważ plastik spod niej wyjeżdża i nie ma podparcia. Podatawowa seria 5 czy E klasa są 2
Przy obecnych cenach, kupowanie auta czy autobusu elektrycznego to żadna oszczędność. Wydatek będzie się zwracał tyle lat, że nie ma to sensu ekonomicznego. To pojazdy dla osób, które chcą być ekologiczne i są skłonne dla poprawy czystości powietrza wydać własne pieniądze.
Na przykładzie i3. Przy temperaturach powyzej ok. 10 stopni przy włączeniu pokazuje zasięg ok. 200 km. W zależności od stylu jazdy zrobimy 180-250 kilometrów. Przy temeraturze 0 stopni i mniej, pokazuje mi zasięg ok. 150 km i rzeczywiście jest on mniejszy, ale samochód nie ma ubytku mocy. Ostatnio włączyłem grzanie przed jazdą i mimo niskiej temp. zasięg wynosił ok. 180 km.
Wrzucam wyniki na najlepszy film roku, bo strona padła: 1. Blade Runner 2. La La Land 3. Dunkierka 4. Manchester by the Sea 5. Baby Driver 6. Logan 7. Dobrze się kłamie w miłym towarzystwie 8. Thor: Ragnarok 9. Strażnicy galaktyki vol. 2 10. To
Gdyby przeciętny Kowalski był bogatszy i stać byłoby go na samochód z taką technologią, to pewnie nie czytalibyśmy o kolejnych rekordach zabitych pieszych
@areczekdareczek: Tak, 4.4 miał swoje problemy. Teraz jest trochę lepiej, niemniej jednak jest to rzadko wybierany silnik, więc ciężko żeby decydował o renomie całej marki.
@adamec: Ale to wina softu. I to nie tego w samochodach.
Piszą, ze to rolnik i zawodnik MMA Po budowie ciała widzimy, ze czas spędza na salach treningowych Ale za wiele nie pokazuje, za to rolnik, ma dobry strzał a i parterze sobie radzi
Obsługa gestami w praktyce jest całkiem wygodna. Oczywiście przyciski na kierownicy są najlepszym rozwiązaniem (ew. obsługa głosowa), ale pamiętajmy, że gesty to tylko alternatywa. Nikt nas nie zmusza do ich używania. Ponadto najczęściej i tak chyba korzystają z tego pasażerowie z przedniego miejsca. Mnie wystarczył jeden dzień, żeby się do tego przyzwyczaić.
Ostatnio miałem okazję pojeździć flagową limuzyną BMW w topowej wersji – M760Li. Przed zabraniem samochodu nie wiedziałem za bardzo, czego mogę się spodziewać. Jakiś czas temu jeździłem M550i, który mimo swoich 462 koni nie zrobił na mnie jakiegoś piorunującego wrażenia (nie zmienia to faktu, że baby M jest szybkim samochodem).
Pod oznaczeniem M760Li kryje się informacja, że ta seria 7 po pierwsze jest w Longu, po drugie jest przedstawicielem bardziej sportowej linii
@kipowrot: Nie jeździłem nigdy Panamerą (tylko po placu). Podobno nowy model jest mega, ale jest dość twardym samochodem. Poza tym seria 7 w wersji Long ma zupełnie inny target i przeznaczenie.
@sailor_73: Spalanie jest fenomenalne jak na osiągi samochodu. Ja kiedyś przejechałem się kabrioletem podczas 32 stopniowego upału, i to bez czapki. Od tej pory unikam takich samochodów :)
@Aalchemik F02/F01 prowadzi się dla mnie bardziej jak czołg, zza kierownicy bardzo czuć rozmiary samochodu. Myślałem, że będzie mniejsza różnica między V8 i V12, a jednak dodatkowe 4 gary i 2.2 l pojemności robią swoje. Jeździłem kiedyś z klientem CL65 AMG, ale poprzedniej
@poczekaj: Musiałem sprawdzić, podobno 78 litrów. Pokazywało mi zasięg 450-500 km na pełnym baku. Pewnie przy jednostajnej jeździe na trasie samochód mógłby zejść z spalaniem do 17, może nawet 15 litrów.
@sailor_73: Ja po prostu postąpiłem schematycznie - cabrio zawsze kojarzy się z piękną pogodą. Jednak najbardziej nadaje się na kilka-kilkanaście stopni. Jakbym się przejechał jakimś fajnym, to pewnie zmieniłbym zdanie ( ͡°͜ʖ͡°)
Jakby mi ktoś tydzień temu powiedział, że będę miał psa to bym go wyśmiał bo zawsze byłem przeciwny posiadaniu psa. A od wczoraj taka oto ślicznotka ze schroniska u nas zamieszkała ( ͡°͜ʖ͡°) Wabi się Perła i jest dwuletnią mieszanką husky i corgi. Jest mega grzeczna, ani razu nie szczeknęła i wygląda jakby bała się że ją oddamy do schroniska, wracała już tam 2 albo 3
@piter12: ostatnio szukałem samochodu dla mamy. Podobne wymagania, poza szyberdachem i automatem. Do 80 tys. fajnego samochodu nie znajdziesz. Mama kupiła Captura, mnie się podobał CX3 ale był ok. 10 tys. droższy. Nie wiem jal Stonic, ale na zdj wygląda dobrze. Na Twoim miejscu szukałbym rocznej używki, której ktoś przedłużył gwarancję.
@piter12: Porównywaliśmy najwyższe wersje Captura i Mazdy. W tym przypadku CX3 o wiele bardziej pasowała mi stylistycznie, a także w środku materiały były lepszej jakości. Nie słyszałem wcześniej o legendarnych rabatach u francuzów, ale Mazda kosztowała w takiej wersji chyba 92 tys. praktycznie bez możliwości rabatowania, a Captur katalogowo ponad 80, a zapłaciliśmy ok 74 tys.
Wyszło teraz coś takiego jak Kia Stonic, wygląda ładnie, ale silnik 1.0 Turbo mnie nie
@m200a: Akurat ten model nawet mi się podoba, a już na pewno w porównaniu do Calfironi. Co do reszty, to się zgodzę. Ani Laferrari, ani 488, ani 812 nie powalają. F12 Berlinetta bardzo mi się podobała.
#motoryzacja #volvo
Podatawowa seria 5 czy E klasa są 2