Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko171
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
PC08

PC08

Dołączył 10 lat i 1 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 2633
  • Znaleziska 673
  • Mikroblog 1960
  • Obserwujący 2
  • Obserwowane 24

962

W LO w Radomiu uczniowie karani za używanie symboli i popieranie Strajku Kobiet

Pokaż treści 18+

W LO w Radomiu uczniowie karani za używanie symboli i popieranie Strajku Kobiet

Najbardziej irytuje mnie fakt, że dzieje się to w moim byłym liceum, z którym mam w zasadzie same dobre wspomnienia.

konto usunięte
z
radom.wyborcza.pl
dodany: 03.11.2020, 16:13:01
  • 248
  • #
    polska
  • #
    radom
  • #
    afera
  • #
    niedojebaniemozgowe
  • #
    protest
  • #
    bekazpisu
PC08
PC08 03.11.2020, 18:14:30
  • -13
@Trismagist: Dokładnie, obniżenie oceny ze sprawowania w liceum to pewnie nawet gorzej niż wpie*ol od zomo ( ͡° ͜ʖ ͡°)
PC08
PC08 03.11.2020, 18:24:44
  • 9
Nikt nie powinien ingerować w prywatne profile uczniów na portalach społecznościowych, natomiast jeśli chodzi o program do nauki zdalnej to raczej nie jest to miejsce na manifestacje polityczne. Chyba, że tutaj też chcą pełnej dowolności, ale wtedy inni mają takie samo prawo ustawić sobie przekreślone sierpy i młoty, nakładki ONR-u czy znaczek "zakaz pedałowania" na awatarze.
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

PC08
PC08 03.11.2020, 19:39:56
  • 0
@xarcy: Tragedia, mogą tego nie przeżyć. Mnie też nauczyciel "gnębił", bo był lewakiem, a ja chodziłem w koszulkach narodowców. Zmieniło to w moim życiu zupełnie nic.
Ktoś sobie ustawia symbol organizacji wzywającej do rewolucji i wojny, ale nie jest gotowy na gorszą ocenę ze sprawowania w liceum i "gnębienie" przez nauczyciela? Bądźmy poważni.
PC08
PC08 04.11.2020, 14:20:21
  • -2
@kam821: Nie śledzisz informacji czy będziesz robił fikołki interpretacyjnie, że to przecież taka metafora i pani Lempart wcale by nie chciała prawdziwej rewolucji?

1011

Makowski: "Dziadersi wygrali z młodymi. Strajk Kobiet idzie w stronę...

Makowski: "Dziadersi wygrali z młodymi. Strajk Kobiet idzie w stronę...

Jak nie Mateusz Kijowski z fakturami czy Joanna Mucha śpiewająca z mównicy sejmowej "Nie pucz, kiedy odjadę", to Marta Lempart... Postulaty jak z Sejmu Dzieci i Młodzieży, skład - wiekowo i politycznie - niczym z reanimowanego Komitetu Obrony Demokracji. ..

orion2
z
opinie.wp.pl
dodany: 02.11.2020, 17:45:24
  • 256
  • #
    polska
  • #
    niestrajkuje
PC08
PC08 03.11.2020, 16:22:09
  • -1
@srebrnyag: Wystarczy spojrzeć jak Polacy dają się przekupić własnymi pieniędzmi, żeby podejrzewać, że w demokracji bezpośredniej referendum z pytaniem "Czy jesteś za tym, żeby majątek 30% najbogatszych Polaków został podzielony i rozdany 70% najbiedniejszych?" mogłoby zakończyć się sukcesem.
PC08
PC08 03.11.2020, 16:59:53
  • -1
@srebrnyag: I kto będzie decydował jak będzie ta edukacja wyglądała? Też w referendum? Jeżeli tak - patrz wyżej. Jeżeli nie - to nie będzie demokracja bezpośrednia tylko wpajanie ludziom konkretnych poglądów (nawet słusznych).

646

Marsz Niepodległości ma się odbyć mimo epidemii koronawirusa. Ogłoszono...

Marsz Niepodległości ma się odbyć mimo epidemii koronawirusa. Ogłoszono...

"Nasza cywilizacja, nasze zasady" - pod takim hasłem 11 listopada ma ruszyć w stolicy 11. Marsz Niepodległości z udziałem środowisk narodowych. Wydarzenie planowane jest mimo epidemii koronawirusa.

ptakdodo
z
wiadomosci.onet.pl
dodany: 02.11.2020, 11:30:41
  • 212
  • #
    polska
  • #
    wydarzenia
  • #
    marszniepodleglosci
PC08
PC08 03.11.2020, 08:22:13
  • -2
@Lemonardo: Chłopie, jak się wypowiadasz na jakiś temat to przynajmniej zweryfikuj i zaktualizuj swoje informacje, bo ani Bąkiewicz ani Kalinowski nie są już w ONR-ze i obecnie ONR nie jest organizatorem ani współorganizatorem marszu.

656

Organizator marszów niepodległości, ważny członek ONR. Kim jest Robert Bąkiewicz

Pokaż treści 18+

Organizator marszów niepodległości, ważny członek ONR. Kim jest Robert Bąkiewicz

Prezes Stowarzyszenia Marsz Niepodległości ogłosił powstanie nowej organizacji o nazwie Straż Narodowa, której celem będzie m.in. obrona kościołów. Kim jest Robert Bąkiewicz? Zastępca kierownika głównego ONR zasłynął kiedyś z wypowiedzi odnoszącej się do czarnych protestów.

konto usunięte
z
onet.pl
dodany: 29.10.2020, 08:53:05
  • 161
  • #
    bekazprawakow
  • #
    neuropa
  • #
    4konserwy
  • #
    bekazkatoli
  • #
    aborcja
  • #
    protest
PC08
PC08 03.11.2020, 07:59:24
  • -1
@Turbostuleja:

Parę lat temu do głowy by mi nie przyszło żeby myśleć że Bosak będzie posłem obok Jachiry i Godek, a ministrem zostanie Misiewicz.

Parę lat temu nie przyszłoby Ci do głowy, że posłem będzie Bosak, który już był posłem 15 lat temu. A Godek nie jest i nigdy nie była posłem.

763

Historyk odmówiła nauki uczniom popierającym protest Wyznaniowa szkoła w PL nr.1

Pokaż treści 18+

Historyk odmówiła nauki uczniom popierającym protest Wyznaniowa szkoła w PL nr.1

Nauczycielka wyrzuciła z nauki zdalnej uczniów którzy w profilowym zdjęciu na FB mieli znak pioruna. Dyrektorka też chciała usuwać takich uczniów. Ta sama osoba każe czytać Biblie jako lekturę i wygłasza na lekcjach że nie wierzy w ewolucję tylko w Boga.

arinkao
z
goral.info.pl
dodany: 01.11.2020, 19:07:53
  • 104
  • #
    polska
  • #
    protest
  • #
    bekazpisu
  • #
    szkola
  • #
    historia
  • #
    bekazprawakow
PC08
PC08 01.11.2020, 21:30:00
  • -12
Oczywiście te same osoby, które piszą "powinna stracić pracę", w analogicznej sytuacji tylko np. z przekreśloną tęczową flagą w awatarze, chwaliliby nauczycielkę i twierdzili, że dobrze zrobiła.
  • 2
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

562

Kibole z Gliwic - można?

Kibole z Gliwic - można?

Wspólne przybijanie piątek Kibice za prawem wyboru. Dziękujemy

Mitarek
z
twitter.com
dodany: 31.10.2020, 20:22:53
  • 128
  • #
    polska
  • #
    strajkkobiet
  • #
    gliwice
  • #
    protest
  • #
    koronawirus
  • #
    slask
PC08
PC08 01.11.2020, 07:30:34
  • -9
Kibicowskie kukoldy
  • 1
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

PC08
PC08 01.11.2020, 11:07:16
  • -2
@rajet: Nie za delegalizacją aborcji tylko wykreśleniem przesłanki eugenicznej.
PC08
PC08 01.11.2020, 15:44:41
  • -2
@rajet: Nie ma to nic wspólnego z zamordyzmem. Chyba, że też jesteś zamordystą jeżeli np. nie popierasz zabijania chorych noworodków czy 5-latków. Różnica poglądów jest na poziomie tego od którego momentu zaczyna się ludzkie życie i tego czy np. ograniczenie cierpienia i trudności jednym ludziom, może być w określonych przypadkach powodem do ograniczenia innym prawa do życia. Nie jest to różnica na poziomie bycia zamordystą lub nie.

624

Szarpanina przed kościołem na Osowej

Szarpanina przed kościołem na Osowej

Dwie młode kobiety próbowały zakłócić w piątek wieczorem nabożeństwo w kościele pw. Chrystusa Zbawiciela na Osowej. Zobaczcie jaka wścieklizna. Dziewczyna kopie innych i krzyczy, że jest atakowana.

sofad1993
z
trojmiasto.pl
dodany: 31.10.2020, 09:25:25
  • 147
  • #
    polska
  • #
    rozrywka
  • #
    strajkkobiet
  • #
    redpill
  • #
    afera
PC08
PC08 31.10.2020, 15:57:42
  • 6
@titus1: Dlatego trzeba dokonywać w takich sytuacjach obywatelskiego zatrzymania, do czego każdy obywatel ma prawo kiedy jest świadkiem przestępstwa.

1542

ONR na proteście

Pokaż treści 18+

ONR na proteście

Chyba jednak to nielegalne by bić kobiety pałkami teleskopowymi na proteście :(

johny-kalesonny
z
streamable.com
dodany: 29.10.2020, 06:08:58
  • 237
  • #
    polska
  • #
    protest
  • #
    bekazprawakow
  • #
    neuropa
PC08
PC08 29.10.2020, 10:02:17
  • -3
@ansiichan: RN jest związany z MW i MN, natomiast ONR zdecydowanie się od nich odciął.
PC08
PC08 29.10.2020, 11:00:02
  • 3
@Valentino_Costa: Ja nie pisałem nigdzie, że należy - odpowiadałem jedynie na komentarz czy ONR jest związany z RN.

1087

Kilkunastu znudzonych mężczyzn broni kościoła, którego nikt nie atakuje

Kilkunastu znudzonych mężczyzn broni kościoła, którego nikt nie atakuje

W Warszawie pod jednym z kościołów, zgromadziła się grupa kilkunastu mężczyzn, których zadaniem ma być "obrona kościołów przed atakami protestujących". Dzielni obrońcy kościoła odważnie stoją za szeregami policjantów, którzy również obecni są na miejscu.

Szewczenko
z
streamable.com
dodany: 28.10.2020, 15:07:49
  • 172
  • #
    polska
  • #
    warszawa
  • #
    wydarzenia
  • #
    protest
  • #
    neuropa
PC08
PC08 28.10.2020, 23:49:07
  • 2
@Biohazard86: ewentualnie czasem są atakowane

816

Wrocławski ksiądz z RiGCzem: "Nie da się prowadzić ewangelizacji przez policję"

Pokaż treści 18+

Wrocławski ksiądz z RiGCzem: "Nie da się prowadzić ewangelizacji przez policję"

Biada nam, bo w imię Boga potrafimy czynić złe rzeczy i cieszyć się ze złych rzeczy. Czy człowiek, każdy bez wyjątku, w polskim Kościele czuje się kochany? Przez hierarchię i również przez każdego z nas?

konto usunięte
z
gazetawroclawska.pl
dodany: 26.10.2020, 14:42:15
  • 84
  • #
    polska
  • #
    wroclaw
  • #
    aborcja
  • #
    protest
PC08
PC08 26.10.2020, 22:50:01
  • 3
@mucher: Zdecydujta się. Tak to Kościół niech się nie odzywa i nie wtrąca w politykę, a teraz byś chciał, żeby wyrażał swoje stanowiska na temat zarobków nauczycieli? ( ͡° ͜ʖ ͡°)
PC08
PC08 27.10.2020, 21:56:26
  • 1
@mucher: No dla Kościoła najsłabsze są np. chore dzieci w brzuchach matek i za zaangażowanie w tę sprawę Kościół spotyka największy hejt i najczęściej w tym temacie jego przeciwnicy mówią żeby się nie wtrącał ¯\_(ツ)_/¯
PC08
PC08 28.10.2020, 10:32:47
  • 0
@mucher: O czym Ty mówisz? Popierając prawny zakaz pedofilii też mylisz troskę z kontrolą?

1122

Od środy wojsko na ulicach! Żandarmeria Wojskowa będzie wspierać Policję

Pokaż treści 18+

Od środy wojsko na ulicach! Żandarmeria Wojskowa będzie wspierać Policję

Żandarmeria Wojskowa na ulicach polskich miast już od środy będzie wspierać Policję w zachowaniu bezpieczeństwa i porządku publicznego. Zarządzenie Prezesa Rady Ministrów w tej sprawie zostało dziś opublikowane w Dzienniku Urzędowym RP.

konto usunięte
z
radiopiekary.pl
dodany: 26.10.2020, 21:06:06
  • 272
  • #
    polska
  • #
    wojsko
  • #
    zandarmeriawojskowa
  • #
    pis
  • #
    protest
  • #
    wypierdalac
PC08
PC08 27.10.2020, 05:14:37
  • 8
@gawor93: Bo 90% ludzi nie głosuje na podstawie logiki tylko odczuć i emocji. Aktualne protesty to też nie logiczne, racjonalne powody (bo takich do strajkowania było znacznie więcej na przestrzeni lat) tylko emocje, które aborcja podsyciła.
PC08
PC08 27.10.2020, 05:15:10
  • 0
@kai-humai: A czemu nie?

1085

Studentka prawa wyraża sprzeciw na wykładzie z prof. Jakubem Steliną.

Pokaż treści 18+

Studentka prawa wyraża sprzeciw na wykładzie z prof. Jakubem Steliną.

Oświadczenie na wykładzie Uniwersytetu Gdańskiego

Zekkeh
z
youtube.com
dodany: 26.10.2020, 15:37:23
  • 247
  • #
    polska
  • #
    tk
  • #
    aborcja
  • #
    pis
  • #
    trybunalkonstytucyjny
  • #
    protest
PC08
PC08 26.10.2020, 22:11:04
  • 1
@Bellie: Nie ogarniasz, że to nie TK decydował kiedy to rozpatrzyć, tylko działał na wniosek grupy parlamentarzystów?
PC08
PC08 27.10.2020, 00:37:22
  • 0
@daniel-szymon: Czyli "bohaterka" znaleziska ma pretensje do swojego wykładowcy o to, że sędzia Przyłębska nie odłożyła procedowania wniosku?

943

TVP Wiadomości powstaje Straż Narodowa 2020 10 26 19 51 21

Pokaż treści 18+

TVP Wiadomości powstaje Straż Narodowa 2020 10 26 19 51 21

Wiadomości w swoim stylu wywołują bojówkarzy do walki z protestami. Przedstawiają protesty kobiet jako walkę z cywilizacją! Kolejny materiał po tym: kościół jest wspaniały. Oni wywołają wojnę domową.

plomky
z
youtube.com
dodany: 26.10.2020, 19:06:26
  • 186
  • #
    tvpis
  • #
    bekazpisu
  • #
    protest
PC08
PC08 26.10.2020, 23:10:47
  • -11
@viareddit: Przypomnieć wszystkie autorytety protestujących? Anja Rubik, Maja Ostaszewska, wszelkie instagramowe influencerki i tak dalej?
PC08
PC08 26.10.2020, 23:16:56
  • -6
@Leniek: Obawiam się, że na dłuższą metę lewica może się zdziwić jeżeli naprawdę chce się mierzyć w ulicznej walce. Chwilowo jak sami mówią są wk***ni, zmobilizowani, nakręcani mediami, mają za plecami tysiące ludzi spoza ich środowiska, więc poczuli się mocni, ale chyba każdy jest świadomy jak na co dzień wyglądają proporcje Antify do środowisk narodowych i grup kibicowskich. Jak zaraz części tych "umiarkowanych" znudzą się protesty, inna część nie będzie
PC08
PC08 26.10.2020, 23:21:33
  • 0
@AAA90: "Polskie kobiety" (w sensie część kobiet) to mogą wychodzić na ulice i protestować przeciwko aborcji. Jak ktoś dewastuje pomniki, niszczy kościoły i zakłóca Msze to nawiązania do bolszewików nasuwają się same. Zresztą praktycznie każda lewacka rewolucja zaczyna się od ataków na kościół i aborcja jest tu tylko pretekstem dla lewackich ekstremistów, a te "polskie kobiety" chyba jeszcze nie są świadome, do czego są wykorzystywane.

1681

Ciąg dalszy protestów. W poniedziałek blokada Warszawy.

Pokaż treści 18+

Ciąg dalszy protestów. W poniedziałek blokada Warszawy.

Strajk Kobiet nie wyhamował, a aktywistki z Warszawy zapowiadają kolejne działania. "W poniedziałek blokady ulic, w środę ogłaszamy strajk".

janusz_z_czarnolasu
z
radiokolor.pl
dodany: 25.10.2020, 10:34:13
  • 352
  • #
    polska
  • #
    warszawa
  • #
    protest
  • #
    aborcja
  • #
    zdrowie
  • #
    prawo
PC08
PC08 25.10.2020, 13:26:31
  • 2
@sfro: To skoro liczy się wolność i prawa, a nie dobra materialne, to mogę Ci ukraść telefon jeżeli tak postrzegam moje prawa?

1030

Jak dokonać apostazji. I po co •

Pokaż treści 18+

Jak dokonać apostazji. I po co •

Może się wydawać, że to tylko formalność, ale pamiętajcie - jak czarna zaraza zobaczy, że nas coraz więcej to może poczują, jak im się pali pod sukienką. Apostazja wbrew pozorom nie jest tak bardzo skomplikowana.

sehnsucht
z
igimag.pl
dodany: 22.10.2020, 19:02:16
  • 392
  • #
    polska
  • #
    kosciol
  • #
    bekazprawakow
  • #
    neuropa
  • #
    bekazkatoli
  • #
    religia
PC08
PC08 23.10.2020, 04:16:58
  • -18
@paczpan23: Popieram i rozszerzmy to od razu na pozostałe dotowane organizacje - muzea niech utrzymują ci co chodzą do muzeów, sport młodzieżowy niech finansują ci co uprawiają sport i tak dalej.
PC08
PC08 23.10.2020, 05:58:44
  • -21
@paczpan23: A jakim prawem nadaje mu się obywatelstwo albo imię i nazwisko jak nie może zaprotestować?
PC08
PC08 23.10.2020, 06:03:57
  • -2
widzialem geja popierającego ONR xD


@KakaowyTaboret: Wbrew pozorom nie jest to aż tak niepojęte jak się może wydawać. Można być gejem i być przeciwko jakimkolwiek przywilejom dla osób homoseksualnych w stanowieniu prawa, podobnie jak prywatnie można czuć najwyższą odrazę do czynów homoseksualnych i uważać je jednoznacznie za złe czy niemoralne, a jednocześnie uznawać, że lepiej dla państwa jeżeli np. takie związki byłyby sformalizowane.

Podobnie jak są praktykujący katolicy, którzy popierają
PC08
PC08 23.10.2020, 06:20:13
  • -15
@ThreeTree: Nie wiem co ma Watykan wspólnego z ochrzczeniem dziecka w Polsce.
Pokazuję analogię, że jak najbardziej nadajemy pewne formalności niemowlętom, które nie mogą protestować i to rodzice na pewnym etapie życia dziecka mogą nadać im np. imię albo zdecydować o przyjęciu sakramentu w określonej religii.
I jak zwykle u antyklerykałów to co nie przeszkadza w innych sprawach, przeszkadza jak tylko coś związanego z religią.
PC08
PC08 23.10.2020, 06:35:53
  • -8
@genesis-p: Z punktu widzenia państwowego ta identyfikacja jest niezbędna, a z punktu widzenia religijnego bardzo wskazany jest wczesny chrzest. To, że w coś nie wierzysz, to nie znaczy, że masz tego zakazywać innym ludziom przekazywać dzieciom swojej wiary. Dlatego czy to jest zachcianka i czy może zaczekać niech lepiej decydują ludzie, których sprawa dotyczy i którzy mają jakiekolwiek pojęcie na temat.
PC08
PC08 23.10.2020, 06:58:08
  • -8
@genesis-p: A słyszałeś o czymś takim jak bierzmowanie? To taki sakrament w wieku kilkunastu lat, który powiedzmy, że właśnie taką rolę spełnia ( ͡° ͜ʖ ͡°)

No właśnie. Możesz decydować, nie ma przymusu, więc zupełnie nie wiem w czym problem. Tak jak pisałem, chyba w chęci dowalenia się siłę do wszystkiego co związane z religią. To trochę jak ze zbieraniem pieniędzy - jak państwo pod przymusem
PC08
PC08 23.10.2020, 07:01:24
  • -4
@ThreeTree: Żyjesz w jakimś równoległym świecie? Przyjęcie chrztu i włączenie do Kościoła nadaje obywatelstwo watykańskie czy skąd bierzesz teorie, że są tu formalności jakiegoś innego kraju albo, że ktoś chce oddawać niepodległość?
PC08
PC08 23.10.2020, 07:20:48
  • -2
@ThreeTree:

wybacz. Mój błąd zapomniałem że organizacja "Kościół Katolicki" jest typowo Polska, siedzibę ma w Watykanie ktory leży tuż pod Warszawą. Papież Polak Franciszek, mieszka w Belwederze.

Czyli jednak równoległy świat.

W realnym wygląda
PC08
PC08 23.10.2020, 07:51:23
  • -3
@ThreeTree:

To że duża część "zarobionych" pieniędzy to prezenty z budżetu to chyba nie zaprzeczysz?

Nie znam dokładnego budżetu Kościoła w Polsce, ale z samej tacy oszacowano, że parafie w całej Polsce mają ponad miliard rocznie, więc te 150 milionów z Funduszu Kościelnego to chyba wcale nie aż tak wielka część jak niektórym się wydaje.

To że KK ma coraz większy wpływ na politykę w polsce chyba też
PC08
PC08 23.10.2020, 17:22:37
  • 0
@Alinous: Nie można dokonać apostazji?
PC08
PC08 23.10.2020, 20:52:45
  • -1
@Alinous: O jakich prawach mówimy?
PC08
PC08 25.10.2020, 03:24:19
  • 0
@Alinous: Czyli chcesz powiedzieć, że osobie niewierzącej, która nie wierzy w jakąkolwiek moc katolickich sakramentów, przeszkadza sama możliwość zawarcia sakramentów bierzmowania czy małżeństwa?
PC08
PC08 25.10.2020, 12:20:48
  • 0
@Alinous: No to rozmawiajmy o wprowadzeniu takiego prawa, żeby była możliwość usunięcia danych, a nie o tym, że chrzest dziecka z założenia jest czymś złym, bo dziecko jest nieświadome.

1111

PROTEST! Łódź - znicze pod biurem PIS

Pokaż treści 18+

PROTEST! Łódź - znicze pod biurem PIS

Kilkaset osób protestuje na ul. Piotrkowskiej

remixs
z
facebook.com
dodany: 23.10.2020, 19:04:30
  • 68
  • #
    polska
  • #
    europa
  • #
    swiat
  • #
    bekazpisu
PC08
PC08 24.10.2020, 04:18:46
  • -1
@Archeoziele: W 1997 r. byli nielegalni wybrani dublerzy?

3042

BBC o protestach w Polsce

Pokaż treści 18+

BBC o protestach w Polsce

Protesters rally in Warsaw and other cities after a court ruling bans almost all abortions.

Kalwi
z
bbc.co.uk
dodany: 23.10.2020, 20:39:32
  • 219
  • #
    polska
  • #
    europa
  • #
    swiat
  • #
    protest
  • #
    bekazpisu
  • #
    aborcja
PC08
PC08 23.10.2020, 22:01:31
  • 7
@Filippa: Jak kulą w płot. W Arabii Saudyjskiej aborcja jest legalna w przypadku chorego dziecka. Czyli właśnie dotychczas byliśmy jak Arabia, a już nie będziemy.
PC08
PC08 23.10.2020, 22:04:57
  • 6
@dylon: Jaki kalifat? Przecież w islamie aborcja jest legalna w przypadku chorego dziecka, więc jak na tej podstawie chcesz to porównywać to dotychczas byliśmy kalifatem, a już nie będziemy ( ͡° ͜ʖ ͡°)

2787

Protest kobiet w Katowicach. Spod biura PiS do Archikatedry.

Pokaż treści 18+

Protest kobiet w Katowicach. Spod biura PiS do Archikatedry.

Przed siedzibą PiS przy ul. Warszawskiej rozpoczął się protest pod hasłem "Pogrzeb praw kobiet".

konto usunięte
z
radio.katowice.pl
dodany: 23.10.2020, 17:34:18
  • 174
  • #
    prostet
  • #
    katowice
  • #
    aborcja
  • #
    katotaliban
  • #
    religia
  • #
    kosciol
PC08
PC08 23.10.2020, 18:59:50
  • -12
@Jariii: Przecież tę Konstytucję uchwalili w 1997 roku, nie było wtedy Konfederacji.

2424

Reakcja Kai Godek na wyrok Trybunału Konstytucyjnego zakazującego aborcji

Pokaż treści 18+

Reakcja Kai Godek na wyrok Trybunału Konstytucyjnego zakazującego aborcji

w przypadku stwierdzenia jego ciężkiego uszkodzenia lub nieuleczalnej choroby (-‸ლ).

saakaszi
z
streamable.com
dodany: 22.10.2020, 15:25:09
  • 531
  • #
    polska
  • #
    neuropa
  • #
    bekazprawakow
  • #
    bekazkatoli
  • #
    aborcja
  • #
    patologiazewsi
PC08
PC08 22.10.2020, 16:56:11
  • -4
@Cinkito: Co zakaz aborcji ma wspólnego z katolicyzmem poza tym, że większość popierających pełne prawo do życia to katolicy? To jak ktoś jest ateistą i na gruncie filozoficzno-moralnym uważa, że nie wolno mordować kogoś za to, że jest chory to też jest Katotalibanem? ( ͡° ͜ʖ ͡°)
PC08
PC08 22.10.2020, 16:58:05
  • -57
@Papinianus: To dość logiczne, że wolnościowcy angażują się w obronę najbardziej podstawowej ludzkiej wolności jaką jest prawo do życia.
PC08
PC08 22.10.2020, 17:37:46
  • -27
@PC08: Na tę chwilę zero, a co to ma wspólnego z tematem? Jak jesteś przeciwko pedofilii to musisz osobiście zajmować się ofiarami p-------w żeby przyznawać sobie prawo do "bycia przeciw"?
PC08
PC08 22.10.2020, 17:38:32
  • -22
@saskiaa: Już prawie dla każdego, poza dziećmi poczętymi, nie z ich winy, w wyniku czynu zabronionego :)
PC08
PC08 22.10.2020, 17:41:09
  • -2
którzy chcieliby zmusić matkę do rodzenia dziecka


@Cinkito: Uwielbiam to określenie. Jak dziecko w wieku dwóch lat zapadnie na ciężką, nieuleczalną chorobę to jeżeli nie popierasz zabicia go to:
a) jesteś przeciwnikiem mordowania ze względu na chorobę
b) zmuszasz rodziców do wychowywania takiego dziecka i obciążasz ich fizycznie i psychicznie takim ciężarem
PC08
PC08 22.10.2020, 17:42:35
  • -21
@Pifpaf: Dzieci z zespołem Downa nie dożywają kilku miesięcy?
PC08
PC08 22.10.2020, 20:25:55
  • -7
@saskiaa: A co ma piernik do wiatraka?
PC08
PC08 22.10.2020, 20:38:35
  • -3
@Cinkito: "Unikanie cierpienia poprzez zabicie" - to naprawdę można odnieść do wszystkich chorych i cierpiących ludzi. Niezależnie czy to dziecko w brzuchu matki, dwulatek, nastolatek, dorosły czy starzec. Dlaczego zupełnie inne standardy zależne od tego gdzie aktualnie się przebywa (w brzuchu matki czy poza)? Ba, problem cierpienia głodujących w Afryce też można rozwiązać poprzez ich eliminację. Dlaczego jeżeli ktoś ma depresję i bardzo cierpi i popełni s---------o to traktujemy to
PC08
PC08 22.10.2020, 20:41:31
  • -4
@CampbellPrice: Nie, ale statystycznie w znacznie większym stopniu niż skrajne przykłady lewicy gdzie dziecko rodzi się martwe albo umiera zaraz po porodzie. Skoro więc podawane są te rzadsze przypadki, to chyba w pierwszej kolejności należałoby wziąć pod uwagę te częstsze.
PC08
PC08 22.10.2020, 20:45:52
  • -3
@fuul7: Nawet bardziej wojującym antyklerykałem niż ateistą. Pogląd "wierzę w jakiegoś Boga, ale nie w tę mafię/sektę, hłe hłe, faceci w sukienkach, hłe hłe, drogie samochody hłe, hłe" nie jest jeszcze tak niemodny jak bycie katolikiem.
PC08
PC08 22.10.2020, 20:47:32
  • -4
@ImperatorPL: To może wyjaśnisz nam w którym momencie ta rzecz - zygota, przeobraża się w osobę ludzką? Bo nauka poza momentem poczęcia, kiedy powstaje nowy twór, z nowym DNA, nie potrafi innego "przełomowego momentu" wskazać.
PC08
PC08 22.10.2020, 20:49:34
  • -3
@SmellySocks: "Zabijmy go, żeby nie skazać go na śmierć później!" - wybitna logika ( ͡° ͜ʖ ͡°)
PC08
PC08 22.10.2020, 20:52:33
  • -5
@protokol_zniszczen: A jak popierasz niezabijanie chorych dzieci, które na chorobę zapadły już po urodzeniu to z własnej kieszeni dawaj na leczenie i opiekę! Ma to sens ( ͡° ͜ʖ ͡°)
PC08
PC08 22.10.2020, 21:06:41
  • -8
@CampbellPrice: Za trudne? Na memach z martwymi, zdeformowanymi płodami wydawało się to łatwiejsze niż powiedzieć ludziom z zespołem Downa, że ich życie jest mniej warte i nie mają takiego prawa do życia jak zdrowi ludzie?
PC08
PC08 22.10.2020, 21:08:22
  • -2
@fuul7: Chodzi mi o to, że najmniej modna nie jest obecnie sama "wiara w jakiegoś Boga czy jakąś siłę wyższą", a konkretnie wyznawanie religii katolickiej i przyznawanie się do Kościoła.
PC08
PC08 22.10.2020, 21:21:19
  • -3
@CampbellPrice: A co z ludźmi, którzy zapadli na nieuleczalną chorobę wymagającą opieki już po urodzeniu? Też utrzymywać ich tylko z dodatkowych podatków tych, którzy popierają żeby ich nie zabijać?
PC08
PC08 22.10.2020, 21:35:46
  • -5
@protokol_zniszczen:
obywatel -----decyzja----> własne życie
a nie
obywatel -----decyzja----> życie drugiego człowieka

Każdy może zachorować i czy to jest dziecko, czy dorosły...

DOKŁADNIE. W takim razie dlaczego jednych leczymy, a jak nie da się leczyć to staramy się umniejszać cierpienia w hospicjach czy poprzez opiekę, a drugim mamy umniejszać cierpienia poprzez ich zabicie? To się zupełnie nie trzyma żadnej logiki.
PC08
PC08 22.10.2020, 22:34:19
  • -5
@protokol_zniszczen: Kolejne ciekawe informacje - brzuch kobiety nie należy do świata.
Ktoś kto zachorował mając 2 latka też już ma z góry przesądzony los patrząc od dzisiaj w przyszłość, różnią się jedynie przeszłością.
PC08
PC08 23.10.2020, 17:28:32
  • 0
@CampbellPrice: Dla mnie może być. Jestem wolnorynkowcem i nie przeszkadzałaby mi taka forma pomocy takim ludziom. Natomiast w obecnym systemie, gdzie pomoc jest państwowa, nie można jednym pomagać, a drugich likwidować i ograniczać czyjeś konstytucyjne prawo do życia z pobudek ekonomicznych. I stosować innego prawa zależnie od tego gdzie chory aktualnie przebywa - czy w brzuchu matki czy poza.

I to nie ma nic wspólnego z altruizmem, to kwestia najbardziej
PC08
PC08 23.10.2020, 17:57:22
  • 0
@CampbellPrice: Nie widzisz zupełnej sprzeczności między utrzymywaniem jednych ludzi i państwowej pomocy dla nich, a mordowaniem drugich w takiej samej sytuacji tylko znajdujących się w innym miejscu?

Swoją drogą to nie jest nowa ustawa, tylko realizowanie Konstytucji. Jak ktoś jest przeciwny prawnej ochronie życia to musi postulować zmianę Konstytucji w tej kwestii.

2450

Sędzia TK: "Marginalizacja dobra kobiet. Zasilone zostanie podziemie aborcyjne"

Pokaż treści 18+

Sędzia TK: "Marginalizacja dobra kobiet. Zasilone zostanie podziemie aborcyjne"

Prof. Leon Kieres oraz Piotr Pszczółkowski złożyli do wyroku zdania odrębne. "Trybunał całkowicie marginesowo potraktował dobro kobiet, w ogóle nie wziął pod uwagę wpływu nieodwracalnych uszkodzeń płodu na ich psychikę. Bo to matka będzie się mierzyć z ew. wychowaniem dziecka upośledzonego".

Szewczenko
z
wiadomosci.onet.pl
dodany: 22.10.2020, 19:25:46
  • 176
  • #
    polska
  • #
    trybunalkonstytucyjny
  • #
    aborcja
  • #
    prawo
  • #
    bekazpisu
  • #
    neuropa
PC08
PC08 23.10.2020, 04:32:54
  • -4
@Czarujacy_Czaro: Naprawdę zrozumienie prostej definicji, że "wolność jednej osoby kończy się tam gdzie zaczyna się wolność drugiej" jest takie trudne do zrozumienia? Nie nakazuję każdemu być przeciwnikiem aborcji, ale akurat z punktu widzenia wolności to jak najbardziej stanowisko przeciwne aborcji jest uzasadnione.
PC08
PC08 23.10.2020, 04:35:07
  • 0
@lena_malena: Już widzę jak większość rolników i górników paraduje wraz z Margotem pod tęczowymi flagami ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • <
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • Strona 7 z 9
  • >

Paweł

  • Łódź

Osiągnięcia

  • Komentator
    od 04.02.2021

    Komentator
  • Rocznica
    od 04.12.2025

    Rocznica
  • Gadżeciarz
    od 27.10.2016

    Gadżeciarz

Wykop © 2005-2026

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking