Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko159
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
Infernal123
Infernal123

Infernal123

Dołączył 3 lata i 10 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 234
  • Znaleziska 40
  • Mikroblog 194
  • Obserwujący 0
  • Obserwowane 2
pastaowujkufoliarzu
pastaowujkufoliarzu
29.07.2022, 12:38:06
  • 10
Będzie bolało spadkowicze. Oj będzie bolało... ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Ani wysokie ceny, ani ryzyko recesji i związanego z tym pogorszenia sytuacji na rynku pracy, nie skłaniają polskich gospodarstw domowych do rezygnacji z planów zakupu mieszkania bądź nowego auta. Do takich wniosków prowadzą najnowsze badania Komisji Europejskiej wśród konsumentów.

#nieruchomosci #mieszkanie #mieszkaniedeweloperskie #kredythipoteczny #kredyt #inwestycje #
pastaowujkufoliarzu - Będzie bolało spadkowicze. Oj będzie bolało... ( ͡° ͜ʖ ͡°)

A...

źródło: comment_16590981665LrT1xIHUgyY3ChqEYWLKc.jpg

Pobierz
  • 25
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Infernal123
Infernal123
Infernal123 29.07.2022, 12:57:26
  • 3
@pastaowujkufoliarzu: Przyjdą za dwa lata, a my będziemy grzecznie czekać XD Gdzie przy spadających cenach materiałów wybudowane zostaną mieszkania znacznie taniej i będzie można je upchnąć po niższych cenach. Na pewno dewy będą czekać teraz 2-3 lata z tym co mają XD Andrzej wstawaj...
  • Odpowiedz
Infernal123
Infernal123
Infernal123 29.07.2022, 14:38:56
  • 1
@pastaowujkufoliarzu: Polecam spojrzeć na giełdowe wykresy drewna i stali. Są już na poziomie średniej z lat 2017-2019. I nie, ceny energii nie spowodują, że nominalnie wyroby z drewna i stali będą kilka razy droższe niż w tamtych latach. Cena energii to tylko mała składowa całej produkcji. Spadek popytu i pełne magazyny doprowadzą do spadku cen, zresztą już doprowadzają. Ten rynek opada bezwładnie i właśnie zaczął to robić. Ale nadal oczywiście
  • Odpowiedz
Infernal123
Infernal123
Infernal123 29.07.2022, 14:59:36
  • 1
@pastaowujkufoliarzu: Mocny spadek kontraktów na materiały i spadek popytu o 50% również jest faktem. Zarówno na rynku wtórnym jak i pierwotnym. Pierwsze oznaki popytu zobaczymy dopiero za 2-3 lata po obniżce stóp procentowych. Zakładającoczywiście , że rządy nie dopuszczą do recesji. Przez ten czas rynek wtórny upadnie na plecy (już upadł), a pierwotny pójdzie za nim. Przypominam, że ceny nieruchomości były napompowane spekulacją i rozgrzanym rynkiem, a nie racjonalną wyceną
  • Odpowiedz
Infernal123
Infernal123
Infernal123 29.07.2022, 15:46:04
  • 0
@pastaowujkufoliarzu:
Ceny mieszkań rosły dużo szybciej od wynagrodzeń i szybciej od inflacji. (patrz wskaźnik ilości m2 za średnie wynagrodzenie).
Pracownicy mogą eskalować oczekiwania płacowe o ile firmy wytrzymają :) Scenariusz recesyjny nadal nie jest wykluczony - wiele firm już się zamyka.
Cykl podwyższania stóp się zakończy lada moment, ale to nadal nie przywróci zdolności. Część popytu (ta bogatsza) odrodzi się dopiero widząc spadające stopy, a zdolność kredytowa dla wielu wróci
  • Odpowiedz
AnonimoweMirkoWyznania
AnonimoweMirkoWyznania
29.07.2022, 10:26:08 via AMWv2
  • 1
#anonimowemirkowyznania
#nieruchomosci #finanse #inwestycje #oszczedzanie
Mirki mam pewną rozterkę - chcę dowiedzieć się jak wyglada opinia o tym co robię miedzy ludźmi, którzy mnie nie znają, ponieważ moja rodzina i znajomi wytykają mi pewne rzeczy.
Jestem przed 30, 7 lat temu za 30 tysięcy (od gościa któremu pomagałam od kiedy mogłem, potrzebował pieniędzy na długi), kupiłem działkę z myślą budowy domu. Dzisiaj jest
  • 16
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Infernal123
Infernal123
Infernal123 29.07.2022, 11:15:01
  • 0
@AnonimoweMirkoWyznania: Co ci inflacja zjada? Wbija na konto, mówi Elo i zapieprza pieniądze? A na poważnie to masz kupę gotówki, za którą możesz skupić tańsze aktywa po kryzysie. Nieruchomości będą tanieć, więc wbiłbym w ten rynek za jakieś 1-2 lata. Ciesz się życiem, pozdro.
  • Odpowiedz
fortySeven
fortySeven
25.07.2022, 10:06:19
  • 2
Wykopki z #nieruchomosci rok temu zaczęły spamować, ze bardziej oplaca sie wynajmowac niz kupowac i placic raty. Efekt? Wam dać o czymś mówić ( ͡° ͜ʖ ͡°)
fortySeven - Wykopki z #nieruchomosci rok temu zaczęły spamować, ze bardziej oplaca s...

źródło: comment_1658743548l6eBsyDd1iXJjWmUT8ooQA.jpg

Pobierz
  • 21
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Infernal123
Infernal123
Infernal123 25.07.2022, 18:36:51
  • 0
@prawiedobrze: Mój roczny koszt najmu to 15k PLN (odstępne). Biorąc kredyt w tym momencie musiałbym zapłacić 2300 raty. W pierwszych latach 2000zł z raty to odsetki, zatem roczny koszt kredytu 24k PLN. Amortyzacja remontu, który bym wykonał to jakieś 5k-10k rocznie. Ale ok, załóżmy że jak kupię za kilka lat to też będę musiał zrobić remont, zatem amortyzacji nie będę doliczał. Mimo wszystko według twojej logiki 15k > 24k XDDD
  • Odpowiedz
panzmarszrutkiwbiszkeku
panzmarszrutkiwbiszkeku
23.07.2022, 07:20:47
  • 5
Jak nie zgadzasz się z przegrywami z tagu #nieruchomosci, to po prostu musisz być "kredyciarzem". Taki jelonek jeden z drugim, nawet nie wpadnie na pomysł, że można zarobić hajs, kupić za gotówkę jakiś kwadrat. Ja kredytu nigdy nie miałem, żadnej pożyczki czy innego gówna. Mieszkanie mam za gotówkę, ale to wymagało pewnych zachowań, np. wyjścia z domu, nauki języka, rozłąki z najbliższymi na jakiś czas. Wy cipeusze nigdy tego
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Infernal123
Infernal123
Infernal123 23.07.2022, 07:36:05
  • 0
@panzmarszrutkiwbiszkeku: No dobra, ale w czym się nie zgadzasz? Jakieś argumenty?
  • Odpowiedz
pastaowujkufoliarzu
pastaowujkufoliarzu
22.07.2022, 09:26:02
  • 2
A materiały budowlane to czasem nie miały już tylko spadać? Na mur bank i 100%? Nie cieszy mnie w ogóle ta wiadomość, ale pokazuje jakim farmazoniarstwem były niedawne fantazje spadkowiczów.

Po węglu ceny drewna poszybowały w górę. Porta cytując Mateusza Felczyńskiego ze składu drewna pisze, że zainteresowanie drewnem jest dużo wyższe niż przed rokiem. Popyt się zwiększył o 600 procent.

– Drewno papierówkowe, najcieńsze osiąga kwoty niewiarygodne, jest droższe nawet od drewna
pastaowujkufoliarzu - A materiały budowlane to czasem nie miały już tylko spadać? Na ...

źródło: comment_1658482010jGmIPqfBny7wOXQVWQe1r2.jpg

Pobierz
  • 9
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Infernal123
Infernal123
Infernal123 22.07.2022, 09:49:16
  • 1
@pastaowujkufoliarzu: https://tradingeconomics.com/commodity/lumber
Masz swoje spadki XD Spekulanci robią polakuf w bambuko i tyle... jak zawsze :)
  • Odpowiedz
L.....d
L.....d
konto usunięte 22.07.2022, 06:53:45 via Wykop Mobilny (Android)
  • 446
Połówka kredytu z głowy, pora na małe podsumowanie. Kredyt wzięliśmy z różową jesienią 2018, 512k na 23 lata, wibowit 3M + marża 1,4%. Na początku zrobiliśmy sobie kilka założeń, które powinny przyświecać każdemu, kto chce wziąć kredyt xD
- przede wszystkim niskie stopy (wtedy referencyjna wynosiła 1,5%) to anomalia, a nawet prosta analiza wykresów sugerowała, że normalny poziom st00pek jest tak bliżej 5%, a nie zera xD
- rozdawanie miliardów pustych żetonów z orzełkiem
L.....d - Połówka kredytu z głowy, pora na małe podsumowanie. Kredyt wzięliśmy z różo...

źródło: comment_1658472825L6L0lUo0rPPXoGlWvJeBzb.jpg

Pobierz
  • 166
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Infernal123
Infernal123
Infernal123 22.07.2022, 07:22:27
  • 20
@Lonesome_road: Po prostu trafiłeś na dobry moment do zakupu nieruchomości. Żadnej beki ze spadkowiczów tu nie ma, bo przy obecnych warunkach mają rację i bardziej się opłaca wynajem niż kredyt (zakładając, że w tym czasie sporo odłożą). No chyba, że jest to spadkowicz od 2018 roku, to wtedy beka.
  • Odpowiedz
Infernal123
Infernal123
Infernal123 22.07.2022, 07:39:39
  • 0
@KOLEGAMAMY: Specjalnie napisałem "przy obecnych warunkach". Znajomy płaci 1300 odstępnego za 40m2, a biorąc kredyt miałby podobno 2400 raty.
  • Odpowiedz
mookie
mookie
mookie
21.07.2022, 16:02:16
  • 46
I tak sobie rośnie ta ilość ogłoszeń sprzedaży w otodom notowana przez https://olxdata.azurewebsites.net/wszystkie/mieszkania, bijąc kolejne rekordy i końca nie widać.

@pastibox przestań dodawać te duplikaty, bo Bartosz Turek, @pastaowujkufoliarzu i inni "eksperci" nie mogą przez to pisać że popyt jest wysoki a podaż spada.

#nieruchomosci #gospodarka #kredythipoteczny #mieszkaniedeweloperskie #finanse #inwestycje
mookie - I tak sobie rośnie ta ilość ogłoszeń sprzedaży w otodom notowana przez https...

źródło: comment_1658419123rWenmA0SXrLZOAPMlmWmyz.jpg

Pobierz
  • 16
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Infernal123
Infernal123
Infernal123 21.07.2022, 16:06:18
  • 12
@mookie: W sumie sobie tak myślę, że z byciem "wzrostowiczem" jest podobnie jak z wyborcą obecnej partii rządzącej. Widzisz jak sytuacja się pogarsza, widzisz, że wszystkie twoje argumenty upadają, ale nadal jesteś po jedynej słusznej stronie barykady, bo "dajo" (tudzież hurr durr to na pewno duplikaty, a podaż spadnie - kiedyś...chyba XD).
  • Odpowiedz
strzelec-wiborowy
strzelec-wiborowy
21.07.2022, 14:14:41
  • 3
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 8
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Infernal123
Infernal123
Infernal123 21.07.2022, 14:43:43
  • 1
@strzelec-wiborowy: Nie, nie będzie. Stopy dopiero 0,0% + większość kredytów jest na stałą stopę w cywilizowanej Europie. Za wysoko też nie podniosą, aby chociażby Włochy nie miały problemu z obsługą długu. Będzie delikatnie, ale oczywiście to dobry ruch.
  • Odpowiedz
Infernal123
Infernal123
Infernal123 21.07.2022, 15:41:22
  • 0
@Corona_Beerus: Uznałem, że jesteśmy na tagu #nieruchomosci. Kredyty stricte konsumpcyjne to oczywiście oddzielna kwestia.
  • Odpowiedz
Infernal123
Infernal123
Infernal123 21.07.2022, 15:42:07
  • 0
@Kaczypawlak: Nie wiem czy to bait, ale proszę poczytać na czym polegał kryzys w Grecji.
  • Odpowiedz
Infernal123
Infernal123
Infernal123 21.07.2022, 15:46:50
  • 0
@Kaczypawlak: Jasne, wszystko jest możliwe. Nawet to, że niektóre kraje wyjdą z UE lub upadnie strefa Euro, ale to może być rezultatem tylko hard resetu z ultra wysoką inflacją. Póki co tego nie widzę. A Włochy to już dawno proszą się o kryzys.
  • Odpowiedz
affairz
affairz
19.07.2022, 21:56:04
  • 12
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 8
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Infernal123
Infernal123
Infernal123 20.07.2022, 07:02:41
  • 2
@affairz: Nadal wykopki nie rozumieją, że cen nieruchomości nie pompuje dodruk tylko tani kredyt? To wykopki się nauczą.
  • Odpowiedz
Infernal123
Infernal123
Infernal123 20.07.2022, 08:21:00
  • 0
@PandaCKratka: Tani kredyt był właściwie od dawna, ale rynek potrzebował bodźca. A nienaturalny dodruk rozpoczął się dopiero w trakcie covida. Pamiętam jak w 2018 roku nastąpił wysyp flipperów i naganiaczy, którzy zaczęli rozgrzewać ten rynek. Potem doszła inflacja, a że ludzie nie znają się na inwestycjach to zaczęli pchać się w nieruchy. Janusz za Januszem widząc jak rosną ceny dokładał swoją cegiełkę do rozgrzewania rynku. I nie, nie ma to
  • Odpowiedz
pastaowujkufoliarzu
pastaowujkufoliarzu
14.07.2022, 16:38:39
  • 0
Popyt. Jak to właściwie jest z tym popytem na rynku mieszkaniowym? Wiadomo, że jak fundusze to tylko hehe i "mityczne". Wiadomo, że Ukraińcy to tylko hehe i "mityczni" (bo wszyscy już oczywiście popędzili Charków rozminowywać). No ale ile na przykład osób spośród obecnie wynajmujących chciałoby kupić mieszkanie, tylko zostały odcięte od rynku przez sposób liczenia zdolności kredytowej?

Portal z ogłoszeniami nieruchomości Otodom i Polityka Insight opublikowały wspólny raport dotyczący sytuacji na
  • 2
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Infernal123
Infernal123
Infernal123 14.07.2022, 17:11:22
  • 0
@pastaowujkufoliarzu: Ale wszyscy to chłopie wiedzą, że ludzie chcą kupować XD Prognozy spadków są właśnie na podstawie odciętego kurka z kredytami, który nie zostanie przywrócony minimum do 2024 roku. Bo nie ma opcji, żeby wcześniej inflacja spadła do w miarę bezpiecznego poziomu. I przypominam, że to nie koniec podwyżek stóp.
  • Odpowiedz
Foleylele
Foleylele
13.07.2022, 16:16:34 via Wykop Mobilny (Android)
  • 2
Brali byście kredyt hipoteczny mając 50% wkładu własnego przy obecnej sytuacji? Czy lepiej poczekać i kupić w przyszłym roku? Trochę szkoda żeby oszczędności pochłaniała inflacja. Mieszkanie w mieście wojewódzkim za około 250tys

#nieruchomosci #inflacja #kredythipoteczny #kredyt #inwestycje
  • 25
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Infernal123
Infernal123
Infernal123 13.07.2022, 17:35:12
  • 4
@Foleylele: Nie rozumiem twojego argumentu z inflacją. O ile nie czeka nas druga Turcja to ceny mieszkań nie wzrosną przez najbliższe 2 lata. Trzymając pieniądze na cel jakim jest mieszkanie nie tracisz w takim razie nic. Inflacja nie wbija ci na konto i nie zabiera z niego kasy. Więc musisz sam się zastanowić czy wolisz poczekać i za rok, dwa kupić za gotówkę (o ile masz takie zarobki). Czy jednak
  • Odpowiedz
tonamini
tonamini
13.07.2022, 09:00:00
  • 8
Tutaj mamy szczere wypowiedzi z samego źródła.

Człowiek zarabiający na nieruchomościach i pomocy w załatwianiu kredytów rozmawia z generalnym wykonawcą współpracującym z producentem materiałów budowlanych.
Polecam.

#nieruchomosci
tonamini - Tutaj mamy szczere wypowiedzi z samego źródła.

Człowiek zarabiający na ...
  • 17
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Infernal123
Infernal123
Infernal123 13.07.2022, 09:31:59
  • 1
@Kiedysbedeczerwonka: Wiem, że jesteś ograniczoną intelektualnie osobą, ale można mieć różne źródła przychodu, a w dzisiejszych czasach najlepiej zarabia się na marce osobistej. Elo.
  • Odpowiedz
Infernal123
Infernal123
Infernal123 13.07.2022, 09:42:39
  • 0
@Kiedysbedeczerwonka: Jeżeli już to nie "zły", ponieważ organizuje szkolenia, tylko "zły", bo nawija ludziom makaron na uszy i wpędza ich w kłopoty finansowe (ALL IN LEWAR). Ale z mojej perspektywy mam to gdzieś, bo każdy odpowiada za własne decyzje finansowe.
  • Odpowiedz
Infernal123
Infernal123
Infernal123 13.07.2022, 09:51:48
  • 0
@Kiedysbedeczerwonka: O panie, ale ty masz zaburzenia XD Z moich dwóch neutralnych wypowiedzi wyciągasz takie wnioski hahaha nieźle musi cię coś piec, chyba faktycznie ta miniratka uwiera.
Jak już pisałem, jeśli ktoś chce iść na takie szkolenie, to jego decyzja. A gościa z postu bronię, bo celnie dostosowuje opinię do otoczenia rynkowego. Aktualnie zwrot z najmu na kredyt jest żaden i to jest FAKT. Chyba, że chcesz z tym dyskutować
  • Odpowiedz
Infernal123
Infernal123
Infernal123 13.07.2022, 09:58:43
  • 0
@Kiedysbedeczerwonka: Neutralna względem szkoleniowców i ich sposobu zarobku.
A czy on mówi o tym co by zrobił 3 lata temu, czy jednak analizuje bieżącą sytuację i radzi co zrobić OBECNIE? Weź już przestań robić te fikołki XD
A o moją pozycję się martwić nie musisz :)
  • Odpowiedz
Infernal123
Infernal123
Infernal123 13.07.2022, 10:11:42
  • 1
@Kiedysbedeczerwonka: Uważaj, bo w tym momencie zawali się twój światopogląd: do kredytów też nic nie mam. Tym bardziej, że realna stopa oprocentowania jest ujemna i rząd nie chce walczyć z inflacją (przynajmniej do wyborów). Ale tutaj każdy bierze je na własne ryzyko.
Pamiętam, że oglądałem tego gościa kiedyś przy zerowych stopach i mówił, że sam weźmie kredyt na 30 lat, ale zdecydowanie ze stałym oprocentowaniem. Czyli nadal potwierdza się to,
  • Odpowiedz
Infernal123
Infernal123
Infernal123 13.07.2022, 10:33:43
  • 0
@card_man: Powiedział, że za dekadę ceny mieszkań będą wyższe. No kurna rzeczywiście naganiacz na kredyty XD
  • Odpowiedz
Infernal123
Infernal123
Infernal123 13.07.2022, 10:45:58
  • 0
@card_man: Z tego filmiku nie mogę przyznać, że naganiał. To, że mieszkania będą za 10 lat droższe to prosty fakt, a nie naganianie na kredyty. Ale tak jak mówię: pamiętam, że sam miał brać stałe oprocentowanie przy zerowych stopach, więc chwała jemu.
  • Odpowiedz
j.....i
j.....i
konto usunięte 07.07.2022, 14:17:12
  • 14
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 17
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Infernal123
Infernal123
Infernal123 07.07.2022, 14:57:06
  • 1
@jozef-dzierzynski: Ty naprawdę nie rozumiesz, że tu chodzi siłę waluty i próbę zaprzestania odpływu kapitału? Może zawali ci się światopogląd, ale Glapa ma w dupie was kredyciarzy. Patrzy tylko na walutę i nadchodzącą (albo już obecną) recesję. Na ten moment wybrał wariant ratowania gospodarki kosztem słabszej waluty. W krótkim terminie doprowadzi to do słabszej recesji i wyższej inflacji, ale w długim może zdemolować gospodarkę jeśli faktycznie PLN będzie traktowany w
  • Odpowiedz
Infernal123
Infernal123
Infernal123 07.07.2022, 15:28:15
  • 0
@jozef-dzierzynski: A to jak jesteśmy tańsi to zajebiście, każdy Polag się ucieszy z 20-procentowej inflacji i spirali cenowo-płacowej XD Spadek zaufania do waluty to nic dobrego i to mi wystarczy. A obecnie większość ludzi z kapitałem patrzy na PLN w kategorii śmiecia. Takie procesy jak spadek inwestycji tworzą się latami, a jeszcze nawet nie doszliśmy do bezrobocia, więc co mam ci pokazać. Polskie zaplecze polityczne, sytuacja gospodarcza i geopolityczna nie
  • Odpowiedz
Infernal123
Infernal123
Infernal123 07.07.2022, 16:06:07
  • 0
@jozef-dzierzynski: Nie, nie postawiłem na to pieniędzy. Akcje polskie dalej mam i mieć będę (spółki zarabiające w walutach obcych). Tym bardziej, że jednak zamierzają bronić gospodarkę przed recesją kosztem inflacji. A jeśli chodzi o inflację: no cóż, szukam roboty w EUR lub USD, bo na szczęście IT daje spore możliwości w tym kraju. Jasnym jest, że inflacja zacznie opadać po tych szokach gospodarczych, ale dalej będzie wysoka i podbijała obecne
  • Odpowiedz
mickpl
mickpl
01.07.2022, 12:41:48
  • 281
No więc doszliśmy do momentu, w którym ekonomiści serio zastanawiają się czy inflacja przebije 20%. Ale dla pocieszenia dodam, że to w sumie ci sami, którzy rok temu mówili, że stopy będą wynosiły teraz 0,5%

Wiele osób nie pyta mnie: no dobra, ale co powinien był zrobić rząd i NBP, aby uniknąć inflacji. Odpowiedź brzmi: nic. Gdyby nic nie robili wszystko byłoby ok z monetą.

#nieruchomosci #gielda #
  • 28
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Infernal123
Infernal123
Infernal123 01.07.2022, 17:44:47
  • 2
@muska_owocufka: Nie, ekonomiści dobrze wiedzieli o dodruku i dobrze wiedzieli, że cyrkulacja pieniądza powróci na podwyższonym poziomie, bo inflacja już wtedy była wysoka. A i tak dalej prognozowali swoje ultra niskie stopy. Z takich fachowców należy się śmiać i tyle.
  • Odpowiedz
mickpl
mickpl
26.06.2022, 10:03:14
  • 645
Wystarczyły niecałe 3 miesiące aby upadły mity:

1. klientów gotówkowych

2. Ukraińców z walizkami pieniędzy

3.
  • 50
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Infernal123
Infernal123
Infernal123 26.06.2022, 14:14:18
  • 1
@mam_odwage_nic_nie_osiagnac: Nie, nie ma większej bańki. Uwzględniając zarobki Polaków w 2008 roku było znacznie gorzej. To tak w ramach sprostowania.
  • Odpowiedz
Jamniki2
Jamniki2
17.06.2022, 09:05:49 via iOS
  • 2
Jest coś takiego a jeśli tak to jak się nazywa, ze składacie się z innymi na kupno mieszkaniami później dzielicie się handel z najmu? #nieruchomosci
  • 26
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Infernal123
Infernal123
Infernal123 17.06.2022, 21:22:07
  • 0
@Jamniki2: Chłopie, dobry zwrot z wynajmu nieruchomości to 6% rocznie. Tyle to dostaniesz aktualnie na lokacie XD Po co chcesz wbijać w biznes, który jest przed korektą.
  • Odpowiedz
Infernal123
Infernal123
Infernal123 18.06.2022, 07:36:12
  • 0
Aha XD Czyli zakładając, że kupiłeś około 30m2, z wykończeniem w wysokim standardzie zapłaciłeś 6000zł/m2. Czyli jest to mieszkanie na jakimś wypizdowie i jeszcze ktoś ci tam płaci 2400 odstępnego za kawalerkę? XD Albo ty puszczasz bajkę albo twój najemca to idiota.
  • Odpowiedz
Infernal123
Infernal123
Infernal123 18.06.2022, 07:37:03
  • 0
@Jamniki2: Nie oznaczyłem wyżej, up :)
  • Odpowiedz
Infernal123
Infernal123
Infernal123 18.06.2022, 16:24:44
  • 0
@Jamniki2: Gratulacje, jeśli znalazłeś kogoś kto tyle zapłacił, ale generalnie korzystasz na sytuacji, która jest przejściowa. Standardowy zwrot z najmu w warunkach rynkowych to 6-8% rocznie nie licząc wzrostu wartości nieruchomości. W dzisiejszych czasach zastanowiłbym się 10 razy zanim wszedłbym w mieszkanie. Po pierwsze bardzo ciężko wyjść z inwestycji, gdyby była taka potrzeba, po drugie zawsze jest ryzyko trafienia złego najemcy. Po trzecie jest spora szansa, że mieszkania będą tanieć.
  • Odpowiedz
mickpl
mickpl
15.06.2022, 12:35:31
  • 115
Dzień dobry, mówi Główny Analityk WKP Investments.

No więc dzisiaj o USA, bo tam się dzieje. Inflacja - niemożliwe - zaskoczyła tamtejszych ekspertów jak zima kierowców. Rynki nurkują, bo przewidują zmiany decyzji FED. FED na razie się nie wypowiedział, ale wypowie się dzisiaj o 20:00 i prowdopodobnie przyspieszy podwyżki stóp.

Miało być parę razy po 50, 25, cel 2,8% i fajrant. A będzie jednak 75 teraz, 75 w lipcu no i w sumie dojdziemy
  • 24
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Infernal123
Infernal123
Infernal123 15.06.2022, 13:16:54
  • 0
@mickpl: Powtarzam tutaj, bo mi nie odpowiedziałeś. Inflacja bazowa spada drugi miesiąc z rzędu w USA. Zatem inflacja CPI wydaje się być faktycznie przejściowa i spowodowana szokiem wojennym. Jak dla mnie wcale nie muszą przyspieszać podwyżek.
  • Odpowiedz
mickpl
mickpl
14.06.2022, 09:30:02
  • 19
Pragnę wytłumaczyć co się teraz dzieje na rynku, bo Zaorski pisze, że nie czai. Otóż kapitał jest ściągany z krypto i pompowany na giełdę żeby ułatwić wyprzedaż dużych misiów. Płyną sobie miliardy z takiego ETH na Nasdaq, a potem dump. Wszystko to gra pod decyzję FED i spodziewaną recesję. Cash is the king now.

Z crypto kasa była intesywnie ściągana od początku maja, co było widać gołym okiem. Z początkiem maja krypto
  • 9
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Infernal123
Infernal123
Infernal123 14.06.2022, 17:33:05
  • 0
@mickpl: Dlaczesz uważasz, że nadchodzi recesja? Spodziewasz się kłopotów z kręceniem wyników firm w US? Póki co nic nie wskazuje na problemy tych spółek. Polska to oczywiście bagno i czeka nas mocne hamowanie, ale US? Ich inflacja jest raczej do ogarnięcia. (?)
  • Odpowiedz
Infernal123
Infernal123
Infernal123 14.06.2022, 17:54:45
  • 0
@mickpl: Dodam jeszcze, że inflacja bazowa w US zaczęła spadać. Pozostała część inflacji CPI wydaje się być faktycznie przejściowa (ceny energii, żywności) i napędza niepotrzebnie strach.
  • Odpowiedz
  • <
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • Strona 5 z 6
  • >

Osiągnięcia

  • Rocznica
    od 29.02.2024

    Rocznica

Wykop © 2005-2026

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking