Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko218
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
  • Wykop.pl
  • Ciekawostki

    Ciekawostki
  • Informacje

    Informacje
  • Rozrywka

    Rozrywka
  • Sport

    Sport
  • Motoryzacja

    Motoryzacja
  • Technologia

    Technologia
  • Ukraina

    Ukraina
  • Gospodarka

    Gospodarka
  • Podróże

    Podróże

Dostosuj Wykop do siebie

Wybierz treści, które Cię interesują
i zapisz jako Własną kategorię.

Gari90
Gari90

Gari90

Dołączył 14 lat i 9 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 5940
  • Znaleziska 3163
  • Mikroblog 2777
  • Obserwujący 10
  • Obserwowane 38

580

Kolejny sukces rządu! Rekordowy deficyt!

Kolejny sukces rządu! Rekordowy deficyt!

Budżet państwa polskiego aż trzeszczy. Co więcej, rośnie też dług publiczny.

PIAN--A_A--KTYWNA
z
nczas.com
dodany: 29.12.2020, 08:34:05
  • 50
  • #
    polska
  • #
    bekazpisu
  • #
    ekonomia
  • #
    pieniadze
  • #
    polityka
Gari90
Gari90
Gari90 29.12.2020, 20:29:36
  • 0
@Matrioszkawkieszeni: Czy ty właśnie próbujesz bagatelizować problem... porównując Polskę do USA? O.o
Gari90
Gari90
Gari90 30.12.2020, 00:39:40
  • -1
@Matrioszkawkieszeni: Bo podstawy ekonomii na to nie pozwalają. To jak w życiu - ciesz się, że osiągasz sukces na miarę naukowca lub prezesa wielkiej firmy, ale nie ma się z czego cieszyć, gdy bankrutujesz jak menel spod monopolowego. Równa się w górę, a nie w dół.

4046

Do You Love Me?

Do You Love Me?

Boston Dynamics

Felonious_Gru
z
youtube.com
dodany: 29.12.2020, 18:53:04
  • 359
  • #
    zainteresowania
  • #
    technologia
  • #
    ciekawostki
  • #
    bostondynamics
Gari90
Gari90
Gari90 29.12.2020, 20:35:22
  • 42
@dzikdzikdzik: Że te wszystkie podskoki i opadania to też w zwolnionym tempie robiły? Lewitacja? Hari Pota?
Gari90
Gari90
Gari90 29.12.2020, 21:21:09
  • 7
@dzikdzikdzik: Ale to roboty skakały - jakby później takie skoki przyspieszyć 1.5x to by było to widać gołym okiem. Tutaj to się wydaje całkiem naturalne. Ale kto wie, może masz rację - pewnie się nie dowiemy :D

2602

Dawid z kanału "Uwaga! Naukowy Bełkot" o szczepionkach mRNA

Dawid z kanału "Uwaga! Naukowy Bełkot" o szczepionkach mRNA

Szczepionka mRNA - czy są naukowe podstawy do obaw?

konto usunięte
z
youtube.com
dodany: 29.12.2020, 18:59:44
  • 733
  • #
    nauka
Gari90
Gari90
Gari90 29.12.2020, 20:18:47
  • 6
Ostatnio często zarzucano mu tu, że jego dygresje są trudne w odbiorze


@NadiaFrance: Czytałaś kiedyś swoje posty? ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Gari90
Gari90
Gari90 29.12.2020, 20:21:18
  • 1
@NadiaFrance: A wiesz co to pytanie retoryczne? ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Gari90
Gari90
Gari90 29.12.2020, 20:26:36
  • -1
@NadiaFrance: Nie wygląda na to ( ͡° ͜ʖ ͡°)

1553

Henryk K. - król kiełbasianego imperium - ujęty w Argentynie

Henryk K. - król kiełbasianego imperium - ujęty w Argentynie

Poszukiwany listem gończym znany biznesmen Henryk K., zwany również królem kiełbasianego imperium, został namierzony przez prokuraturę i zatrzymany w stolicy Argentyny Buenos Aires. B. właściciel zakładów mięsnych Henryk K. trafił do aresztu domowego. Trwa jego procedura ekstradycyjna.

Superbiz
z
superbiz.se.pl
dodany: 29.12.2020, 16:04:01
  • 262
  • #
    polska
  • #
    biznes
  • #
    firma
  • #
    finanse
  • #
    argentyna
  • #
    prawo
Gari90
Gari90
Gari90 29.12.2020, 18:20:17
  • 0
@Terebellum: Nadal warto ( ͡° ͜ʖ ͡°)

621

Skautki pozywają skautów za to, że robią im konkurencje

Skautki pozywają skautów za to, że robią im konkurencje

Prawnicy Girls Scouts złożyli w czwartek pozew przeciwko Boys Scouts. Chodzi o to, że ci drudzy pod naciskami usunęli słowo "Boys" z nazwy a w 2018 rozpoczęli rekrutacje dziewczynek z osobnymi programami dla nich. Okazuje się teraz, że Girls Scout uważa to za oszukiwanie rodziców i konkurencję.

OsiemPiec
z
nationalreview.com
dodany: 29.12.2020, 11:04:22
  • 82
  • #
    swiat
  • #
    usa
  • #
    4konserwy
  • #
    bekazlewactwa
  • #
    lewackalogika
Gari90
Gari90
Gari90 29.12.2020, 17:45:46
  • -1
@masz_fajne_donice: Jakoś mnie to szczególnie nie dziwi... Takie hermetyczne środowiska mają, że tak powiem, "tendencje" do podobnych problemów.

1106

Jak nie przedłużać umowy z abonentem

Jak nie przedłużać umowy z abonentem

Moja historia o przedłużaniu umowy z t-mobile...

sssV
z
wykop.pl
dodany: 29.12.2020, 06:25:05
  • 151
  • #
    technologia
  • #
    tmobile
  • #
    umowa
  • #
    abonament
Gari90
Gari90
Gari90 29.12.2020, 08:23:58
  • 185
@Argonix: Z niego taki "specjalista" jak z każdego siedzącego na pierwszej linii na słuchawce w każdym call center - 2k na rękę, wymagana umiejętność oddychania, tydzień szkolenia, siad i odbieraj panie "specjalisto".
Gari90
Gari90
Gari90 29.12.2020, 08:30:31
  • -14
@Argonix: Budowałem od podstaw kilka takich "service desków". Tym "specjalistom" to często trzeba tłumaczyć jak maila wysłać, czym się różni IE od Firefoxa, co to jest AD, itp. Ale każdy w tytule stanowiska to "specjalista".
Gari90
Gari90
Gari90 29.12.2020, 09:07:57
  • 13
@Argonix: @bachus: Żeby też nie było niedomówień - nie krytykuję tych ludzi, którym trzeba tłumaczyć podstawy. Płaci się im minimum, to i wymagań nie ma, to oczywiste. Zwracam tylko i wyłącznie uwagę na fałsz w nazwach tych stanowisk, które z rzeczywistością nie mają nic wspólnego.

A co do "specjalisty" z materiału OP - to ten się wybitnie "poczuł" do roli najwyraźniej ;-)

@bachus: Moim zadaniem nie jest ani rekrutacja
Gari90
Gari90
Gari90 29.12.2020, 09:22:40
  • 6
@bachus: "Specjalista ds. reklamacji i zażaleń", jak się sam nadgorliwy pan przedstawił, to nie jest telemarketer czy handlowiec. Ma kontkretne zadanie - obsługę reklamacji i problemów klientów, a nie sprzedaż abonamentów czy telefonów. Zakładając oczywiście, że firma nie używa jednej osoby na 3 różnych stanowiskach.

Jak ktoś nadgorliwie rzuca się z prywatnego konta na klienta swojej firmy, przy czym jest opryskliwy, a na koniec tytułuje się "specjalistą do spraw reklamacji i
Gari90
Gari90
Gari90 29.12.2020, 09:39:56
  • 5
tylko młodsi specjaliści spinają dupę o nazwę stanowiska, także udanego owocowego wtorku korposzczurku


@jankezzz: Rozumiesz skąd się wzięła rozmowa, czy nie bardzo? Powtórzę, żebyś nie musiał sam się doszukiwać: gość fruwa po Facebooku i z prywatnego konta pisze opryskliwe wiadomości do poniekąd oszukanych klientów (prawdopodobnie) firmy, w której pracuje i mianuje się przy tym "specjalistą do spraw reklamacji i zażaleń". Czujesz już czaczę, czy jeszcze szczegółowiej rozpisać ci źródło "beki"?

Jak
Gari90
Gari90
Gari90 29.12.2020, 10:29:10
  • 3
@bachus: Dokładnie tak, i podtrzymuję swoje zdanie. Nie bez powodu używałem słowa specjalista w " ". Co wcale nie znaczy, że to ich wina, a już na pewno nie jest ich winą to, że nazywa się ich specjalistami. Post miał na celu ukazanie tego, jak to wygląda od kuchni, a nie kpinę z tych ludzi (prócz tego typka, który przewinął się w historii OP ( ͡° ͜ʖ ͡°
Gari90
Gari90
Gari90 29.12.2020, 10:34:35
  • 2
@bachus: Jestem ostatnią osobą by winić tych ludzi za to, co robią, jak robią i jaki jest ich poziom wiedzy. O ile faktycznie zawsze powtarzam, że skoro firma chce opierać taki Service Desk na pracownikach dosłownie łapanych na ulicy i płacić im minimum - to problem firmy, o tyle jak ktoś mnie pyta o zdanie szukając źródła problemu niskiej jakości, to języka za zębami nie trzymam i mówię wprost - jaka
Gari90
Gari90
Gari90 29.12.2020, 10:37:37
  • 0
MAM NADZIEJĘ, ŻE PRZEJDZIE TA NOWELIZACJA USTAWY


@jankezzz: To nie kwestia ustawy czy licencji na stanowisko, tylko podejścia firmy do takich zagadnień (wiem, żartowałeś ;-)). A w przypadku historii OP to też kwestia podejścia pracownika do swojej pracy.
Gari90
Gari90
Gari90 29.12.2020, 13:52:44
  • 0
a czego oczekujesz, że człowiek po renomowanej uczelni, z bogatym CV, będzie tam pracować? ( ͡° ͜ʖ ͡°) Tak się płaci za "wygodę".


@washingtonbullet: A czego ty nie zrozumiałeś ze wszystkich komentarzy, które już się tutaj pojawiły, włącznie z tymi, które omówiły wspominany przez ciebie problem?

Salony T-Mobile funkcjonują normalnie, wystarczy ruszyć dupę i na miejscu dostaniesz telefon, umowę i wszystko.


No tak - pretensje do klienta,
Gari90
Gari90
Gari90 29.12.2020, 14:43:01
  • 0
@washingtonbullet: Rozumiem takie podejście, z tym, że o to o wiele łatwiej gdy mieszka się w małym mieście. Gdy człowiek żyje w dużym mieście, gdzie wszędzie daleko, to jeśli nie załatwisz tego "przy okazji", to trzeba poświęcić kupę czasu, by do punktu dotrzeć, załatwić sprawę, wrócić, itp. A teraz tych "okazji" jest mało, bo COVID i człowiek w zasadzie siedzi na tyłku w domu (jeśli pracuje zdalnie). Sam obecnie załatwiam wszystko
Gari90
Gari90
Gari90 29.12.2020, 14:45:37
  • 0
@wezowy: No to w takim razie "pszypau". Co nie zmienia w zasadzie nic z naszych powyższych komentarzy - one nadal pozostają prawdą ( ͡° ͜ʖ ͡°)

827

Fala nowych kontroli siłowni i basenów po wprowadzeniu obostrzeń.

Fala nowych kontroli siłowni i basenów po wprowadzeniu obostrzeń.

Policja w całym kraju znowu przeprowadzała liczne kontrole takich obiektów jak siłownie i baseny. Obecne tam osoby były legitymowane. Działania te nie spotykają się z przychylnym przyjęciem dużej części społeczeństwa, zwłaszcza tej propagującej zdrowy i aktywny tryb życia.

Zegarmistrz_Swiatla
z
wiadomosci.onet.pl
dodany: 28.12.2020, 20:52:00
  • 161
  • #
    polska
  • #
    silownia
  • #
    baseny
  • #
    mandat
  • #
    policja
  • #
    zdrowie
Gari90
Gari90
Gari90 29.12.2020, 09:58:39
  • 1
@Juzef: @t_maniak: Szybko zweryfikowalibyście swoją gadkę, gdyby gospodarka padła przez rygorystyczne przepisy na ryj i za rok za chleb płacilibyście 20zł zarabiając 3,50zł/h na rękę, o ile w ogóle byście zarabiali a nie płakali na bezrobociu, bo obostrzenia dopadłyby bezpośrednio lub pośrednio i waszą branżę, rozkładając ją na łopatki i doprowadzając do bankructwa ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Gari90
Gari90
Gari90 29.12.2020, 10:12:39
  • 1
@Juzef: Moją rodzinę i znajomych COVID dotknął bezpośrednio - na szczęście wszyscy przeszli bez większych problemów. Gwarantuję ci, że jak padnie gospodarka i ludzie nie będą mieli co do garnka włożyć, to COVID będzie ostatnim problemem na liście naszych zmartwień.
Gari90
Gari90
Gari90 29.12.2020, 10:26:24
  • 2
@t_maniak: Tak? Żebyś się nie zdziwił jak nieprzemyślane i absurdalne obostrzenia wprowadzane przez ten idiotyczny rząd uchronią nas przed jednym i drugim ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Gari90
Gari90
Gari90 28.12.2020, 14:32:55
  • 0
Mam stary telefon dotykowy (Xperia Z3) z kompletnie rozwalonym wyświetlaczem, ale wewnętrznie nadal działającym. Chciałbym z niego odzyskać dane, ale mam problem, bo jak podłączam telefon do komputera, to żeby uzyskać dostęp do danych, muszę odblokować telefon wzorem, czego oczywiście nie jestem w stanie zrobić. Jakieś pomysły jak się do dziada dobrać bez podłączania działającego ekranu?

#telefony #technologia #komputery #bezpieczenstwo #it #odzyskiwaniedanych #android
  • 18
  • Odpowiedz
Gari90
Gari90
Gari90
Autor
28.12.2020, 14:42:15
  • 0
@sirpingus: TWRP, ADB, MHL - nic mi to nie mówi ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
Gari90
Gari90
Gari90
Autor
28.12.2020, 16:28:57
  • 0
@77LatBedeNiedojrzaly: Na czuja to można jak digitizer działa, a tutaj mam przypadek, gdy ekran jest zgięty w pół i na nic już nie reaguje :P
@marcinadd: Chyba już próbowałem, ale w sumie nie zaszkodzi spróbować jeszcze raz :)
  • Odpowiedz
Gari90
Gari90
Gari90
Autor
28.12.2020, 17:02:18
  • 0
@77LatBedeNiedojrzaly: @bundz: Monitor zasadniczo też, np. do nowych Samsungów, ale przy starej Xperii Z3 może się to nie udać. Poza tym chyba po ptokach, bo telefon przeleżał kilka lat w pudle, i w tej chwili już nawet nie bootuje - wpada w loopa i włącza się i wyłącza. Jedyna opcja to chyba jakieś wpięcie się bezpośrednio do kości pamięci lub przelutowanie jej do innego egzemplarza, a to nie ma sensu,
  • Odpowiedz
Gari90
Gari90
Gari90
Autor
28.12.2020, 18:02:31
  • 0
@77LatBedeNiedojrzaly: Dlatego napisałem, że "może się nie udać" :-)
  • Odpowiedz
Gari90
Gari90
Gari90
Autor
28.12.2020, 21:57:45
  • 0
@virusriddle: Przygrzmociło cebulactwem nawet przez internet.
  • Odpowiedz
Gari90
Gari90
Gari90
Autor
28.12.2020, 22:03:39
  • 0
@virusriddle: Bez względu na to czyja to porada, nadal śmierdzi cebulactwem ;-)
  • Odpowiedz
Gari90
Gari90
Gari90
Autor
28.12.2020, 22:11:42
  • 0
śmierdzi ale jest skuteczna


@virusriddle: Zabombienie 5 dyszek matce z portfela też jest skuteczną metodą nabycia 5 dyszek ( ͡° ͜ʖ ͡°) Cebulakiem się nie jest, albo się jest i ma się zestaw usprawiedliwień ;-)
  • Odpowiedz

703

Podpalony został 500-letni Dąb Rzeczypospolitej

Ktoś podpalił pomnik przyrody w rezerwacie Jar Brynicy

daminos
z
facebook.com
dodany: 25.12.2020, 13:32:56
  • 111
  • #
    las
  • #
    przyroda
  • #
    pozar
  • #
    strazpozarna
  • #
    polska
Gari90
Gari90
Gari90 25.12.2020, 19:31:32
  • 24
przecież nikt normalny by tego nie zrobił, a ci nienormalni powinni być eliminowani ze społeczeństwa.


@chew_fatman: To ci tak powiem, że taką logikę można zastosować do każdego przestępstwa i wyszłoby nagle, że za każde należy się kara śmierci ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Gari90
Gari90
Gari90 25.12.2020, 19:43:35
  • 17
@Cygan_Wojtus: To, że prawo się zmienia? Dziś przestępstwem jest posiadanie marihuany, a jutro może już nie być? Mamy teraz zabijać każdego posiadacza, żeby jutro posiadanie stało się "normalne"? Prawo nie jest idealne, prawo nie jest nieomylne, prawo często niewiele ma wspólnego z normalnością i nienormalnością, sprawiedliwością czy moralnością.
Gari90
Gari90
Gari90 25.12.2020, 20:58:03
  • 8
@chew_fatman: Bo kara ma być adekwatna do popełnionego czynu. Takiego idiotę można jeszcze na wiele sposobów "wyeksploatować", a nawet przy odrobinie szczęścia zresocjalizować. Zabijanie kogoś za podpalenie drzewa, bez względu na to jak starego, to mocna przesada. Dziwi mnie, że w ogóle musimy prowadzić taką rozmowę (ʘ‿ʘ)
Gari90
Gari90
Gari90 25.12.2020, 21:05:35
  • 4
Ale to wynika z tego że przybywa psychicznych.


@apartczyk: Powiedział gość, który chce zabić człowieka za to, że spalił drzewo (przynajmniej tak wnioskuję z twojej odpowiedzi - jako obronę tego, co pisze chew_fatman) (ʘ‿ʘ)
Masz rację - ludzi chorych psychicznie przybywa ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Gari90
Gari90
Gari90 28.12.2020, 16:33:25
  • 0
Jesteś w błędzie.


@apartczyk: Dzięki za info.

Dla społeczeństwa dąb był ważniejszy.


Dla społeczeństwa być może życie twojego sąsiada jest ważniejsze niż twoje. To jeszcze nie znaczy, że ktoś ot tak miałby cię życia pozbawić, nawet gdyby stanął przed takim wyborem.

Ty chyba naprawdę tak myślisz bo zwykle życie człowieka jest ważniejsza od życia zwykłego drzewa jakich są miliardy na Ziemi.


To w końcu jest ważniejsze, czy nie? Dla mnie jest.
Gari90
Gari90
Gari90 19.12.2020, 21:21:28
  • 4
Czy Thanos tutaj to tej sam Thanos na #lurker?

Pod względem wizualnym i funkcjonalnym świetna robota, Michau powinien się uczyć, ale społeczność tam obecnie zgromadzona jest bardzo, hmm, że tak to ujmę, specyficzna, i to raczej nie w najlepszym tego słowa znaczeniu. Mimo wszystko będę się starał odwiedzać, coś udzielać, bo uważam, że Wykop potrzebuje solidnej alternatywy. Oby w lepszą stronę to szło, a na pewno wszystkim wyjdzie na dobre ;-)
  • 15
  • Odpowiedz
Gari90
Gari90
Gari90
Autor
19.12.2020, 21:26:23
  • 1
@Thanos: Hah, no to w takim razie sorki i edytuję post, mimo, że powiadomienie już poszło :D
  • Odpowiedz
Gari90
Gari90
Gari90
Autor
19.12.2020, 21:32:38
  • 0
@Thanos: A i "vis-à-vis" #pdk ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
Gari90
Gari90
Gari90
Autor
19.12.2020, 22:27:32
  • 1
@Enviador: Byłem blisko ;-)
  • Odpowiedz
Gari90
Gari90
Gari90
Autor
19.12.2020, 22:35:53
  • 5
@Enviador: Ja to się zaraz będę musiał na Lurkerze ukrywać, bo już usłyszałem, że jestem "prowokatorem" i #!$%@? mnie "niechęć do Kościoła". Dlaczego? Bo stwierdziłem, że w kościołach w trakcie świąt, przy tłumach, jakie tam się pewnie pojawią (a pojawiają się rok w rok), będzie niebezpiecznie i zagrożenie zarażeniem się COVIDem będzie wysokie, a nawet wyższe niż w sklepach, w których będzie panowała świąteczna gorączka. Oczywiście swoją opinię starałem się uzasadnić
  • Odpowiedz
Gari90
Gari90
Gari90
Autor
19.12.2020, 22:39:30
  • 1
@Wujek_Thanos: No hula tam wiatr trochę po pustych korytarzach, nie da się ukryć. Ale może będzie lepiej, w każdym razie tego życzę ;-)
  • Odpowiedz
Gari90
Gari90
Gari90
Autor
23.12.2020, 19:00:18
  • 0
@incelista: Cóż - co kto lubi ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
Gari90
Gari90
Gari90
Autor
28.12.2020, 13:58:51
  • 0
@TAKATA_: Portal jak portal - dla wszystkich. Nadal jednak rzeczywistość jest taka, że głównie zgromadzili się tam ludzie o bardzo skrajnych poglądach, a punktowanie tych poglądów spotyka się z niesamowitą agresją, epitetami, obrzydliwą erystyką, itp.
  • Odpowiedz

15

GHA: Co szóste dziecko kupujące lootboksy przynajmniej raz okradło rodziców

GHA: Co szóste dziecko kupujące lootboksy przynajmniej raz okradło rodziców

GHA opublikowało raport. Wg danych, blisko 25% dzieci i młodzieży (11-16 lat) wydaje pieniądze na lootboksy (paczki z dodatkową zawartością w grach). Z tej grupy 15% przyznaje się do kradzieży pieniędzy rodzicom, 11% do korzystania z cudzych kart kredytowych, a 9% do pożyczania środków od dorosłych.

Gari90
z
dobreprogramy.pl
dodany: 27.12.2020, 16:44:47
  • 15
  • #
    swiat
  • #
    rozrywka
  • #
    kultura
  • #
    gry
  • #
    hazard
Gari90
Gari90
Gari90
Autor
27.12.2020, 16:48:17
  • 4
Dla przykładu, w Polsce, przed niektórymi filmikami na YT o grach lecą reklamy stron oferujących "boksy" do np. CS:GO. Reklamy EWIDENTNIE kierowane do dzieci, z hasłami typu: "Nudny powrót do szkoły? Kup sobie boksa i zgarnij super skiny!" ¯\_(ツ)_/¯
  • 13
Gari90
Gari90
Gari90
Autor
27.12.2020, 17:22:23
  • 3
Nawet znalazłem przykład. 26 sekunda.
Gari90 - Nawet znalazłem przykład. 26 sekunda.
Gari90
Gari90
Gari90
Autor
27.12.2020, 18:20:00
  • 2
@tankowiec_lotus: Oby nasze instytucje, np. Rzecznik Praw Dziecka, zainteresował się sprawą na tyle, by zaczęło im "zależeć", bo to jest w mojej ocenie skandal.
Gari90
Gari90
Gari90
Autor
27.12.2020, 20:05:23 via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Szakal12: Nigdzie nie twierdzę, że robią coś niezgodnego z obecnie obowiązującymi przepisami. Równie dobrze w podobnym tonie można zrobić reklamę piwa i tłumaczyć się dokładnie tak samo - piwo jest od osiemnastki, do szkół chodzą też pełnoletni, w czym więc problem? A mimo wszystko społeczne oburzenie sięgnęłoby księżyca.
Gari90
Gari90
Gari90
Autor
28.12.2020, 01:06:01
  • 0
@silentpl: Takie jak zalinkowany czy takie o piwie? ;-) I zgłaszać gdzie? Do YT czy do jakiegoś urzędu w Polsce? Kto w Polsce wlepia kary w dolarach? Mogę więcej info?
Gari90
Gari90
Gari90
Autor
28.12.2020, 01:25:55
  • 1
@silentpl: Hm, przeczytałem to w całości i słabo to widzę... Dlaczego:

1. Pomimo tego, że autor filmu jest zobowiązany do przestrzegania tych zasad, ich egzekwowanie wobec autorów spoza USA z pewnością jest skrajnie trudne i pewnie nawet by się tego nie podjęli. Zakładając, że FTC nałożyłoby karę/wytoczyłoby proces polskiemu twórcy, to nie ma żadnych narzędzi, by wydusić pieniądze czy ściągnąć kogoś do USA na proces w takiej sprawie. Inaczej rzecz ujmując
Gari90
Gari90
Gari90
Autor
28.12.2020, 01:37:49
  • 0
@silentpl: Z czystej ciekawości zgłosiłem ich. Ciekawe jaka będzie reakcja.
Gari90
Gari90
Gari90
Autor
28.12.2020, 01:48:31
  • 1
@silentpl: Zobaczymy jak to się rozwinie. Nie wykluczam, że i do FTC napiszę - ot tak, żeby sprawdzić co się będzie działo ( ͡° ͜ʖ ͡°)

812

2019: Francja jako pierwsza w Europie wprowadza system masowej inwigilacji

Rząd Francji, na chińską modłę, rozpoczyna projekt wprowadzenia w całym kraju systemu masowej inwigilacji społeczeństwa w celu jego większej kontroli i opanowania lawinowo wzrastającej przestępczości.

formac88
z
geekweek.pl
dodany: 26.12.2020, 20:05:24
  • 200
  • #
    szpiegostwo
  • #
    technologia
  • #
    sztucznainteligencja
  • #
    komunizm
  • #
    francja
Gari90
Gari90
Gari90 26.12.2020, 23:31:31
  • 29
@Czeski-: Jak tobie się prawda nie podoba, to zmykasz z wątku i więcej cię w nim nie widać. Wystarczy cię jednym czy dwoma komentarzami wyjaśnić, zalinkować do definicji/źródła i CYK - lecisz rzucać się jak karp na święta do kolejnego wątku. To tyle w temacie półmózgów i trolli. Żadnego "a, ok, no może faktycznie...", "hm, ok, nie miałem do końca racji...", "o kurcze, wczytam się, przemyślę...". NOPE - ZNIKASZ JAK HARRY
Gari90
Gari90
Gari90 26.12.2020, 23:41:05
  • 29
Tak, do jakichś śmiesznych źródeł typu ZMIANY NA ZIEMI xD


@Czeski-: Oczywiście, że tak było ( ͡° ͜ʖ ͡°) I nie, to nie jest twój pierwszy raz gdy podkulasz ogon i słuch po tobie w wątku ginie po tym jak nawrzucasz ludziom i ich wykpisz.
Gari90 - > Tak, do jakichś śmiesznych źródeł typu ZMIANY NA ZIEMI xD 

@Czeski-: Oc...

źródło: comment_16090259521RNQaseSEbZenZmomOUj3f.jpg

Pobierz
Gari90
Gari90
Gari90 26.12.2020, 23:49:50
  • 20
@Czeski-: Oczywiście, że zostało wyjaśnione, przez nas, twoich interlokutorów, jak już nawiałeś, kilka komentarzy po twojej kpinie, po tym, jak już zdążyłeś opryskliwie gościa wyśmiać.

I tak jak pisałem - nie, to nie był twój pierwszy i nie jedyny raz. Dzbanie.
Gari90
Gari90
Gari90 26.12.2020, 23:54:08
  • 17
@Czeski-: Jak nie masz ochoty prowadzić tej samej dyskusji setny raz, to siedź cicho i się nie odzywaj, a nie prowokujesz ludzi, kpisz z tego, co piszą, mimo, że w pewnym zakresie mają rację, a potem jak cię wyjaśnią, to sklejasz jadaczkę i tyle po tobie zostaje.

nie ma o czym dyskutować.


Z tobą na pewno, opryskliwy i chamski trollu.
Gari90
Gari90
Gari90 26.12.2020, 23:57:47
  • 17
Argumentowanie >a bo to człowiek jest generalnie gówno zmienia.


@Czeski-: Argument człowieczeństwa jest jednym z fundamentów aborcyjnej debaty i wokół tego głównie się toczy i wokół tego filozoficzno-moralnego problemu powstał i nadal istnieje spór. Jak dla ciebie to wszystko jest gówno warte, to znaczy, że debata cię nie dotyczy i się w niej udzielać nie powinieneś.
Gari90
Gari90
Gari90 26.12.2020, 23:59:12
  • 16
@Czeski-: Nikogo nie interesuje na co masz czas a na co nie masz czasu. Na podstawie twojej aktywności i komentarzy jesteś i będziesz oceniany. Jak komentujesz i zachowujesz się jak troll i prowokator, to tak będziesz traktowany i tak będziesz określany. I mało kogo interesuje, czy cię to grzeje czy ziębi. Najwyraźniej cię rusza, skoro reagujesz na takie określenie w swoim kierunku.
Gari90
Gari90
Gari90 27.12.2020, 00:02:48
  • 12
@Czeski-: Nie twierdzę, że jest dla ciebie WAŻNA. Natomiast twoje reakcje, jak na przykład w tym komentarzu jasno pokazują , że nie jest ci ZUPEŁNIE obojętna. Handluj z tym.
Gari90
Gari90
Gari90 27.12.2020, 00:07:34
  • 12
@Czeski-: Twoją relację z 'prawdą' i jak na nią reagujesz już wyżej wyjaśniliśmy.
Gari90
Gari90
Gari90 27.12.2020, 13:40:38
  • 0
mnie śmieszy te konserwowe gdybanie. "Czy płód to człowiek?".


@RexxarHell: Na czym polega to "gdybanie"? To nie jest gdybanie, tylko biologiczny fakt. Czy ty też zamierzasz z tym dyskutować?

Kiedy mamy już człowieka. Kobietę, która jest w ciąży. To jest żywy człowiek, o którego powinniśmy się martwić, a nie bawić się w moralizowanie. Aborcja jest to zabieg, jak każdy zabieg nie jest czymś łatwym. A my jako społeczeństwo tworzymy jeszcze więcej
Gari90
Gari90
Gari90 27.12.2020, 15:24:11
  • 0
@RexxarHell: Oczywiście, że będziemy, bo nie jestem telepatą i nie wiem, co "masz na myśli", a to wcale nie jest oczywiste, bo temat aborcji jest tak przepełniony bzdurami, że to się w głowie nie mieści. Nie wiem dlaczego miałbym z góry założyć, że dla ciebie człowiek to synonim dziecka i właśnie to masz na myśli mówiąc "płód to nie człowiek". Wybacz, ale to jest zbyt poważny i zbyt drażliwy temat, by
Gari90
Gari90
Gari90 27.12.2020, 16:18:49
  • 0
@RexxarHell: Coś ci się pomyliło. Płód nie jest dzieckiem, bo dziecko to osobnik w okresie postnatalnym przed osiągnięciem dojrzałości. Płód natomiast jest człowiekiem, bo pełnoprawnie należy do naszego taksonu.

Widzisz? Nawet ty szerzysz biologiczne bzdury, a za emocje z nimi związane winisz kogoś innego, zupełnie nie widząc problemu w tym, że po prostu piszesz antynaukowe bajki.

382

Microplastics revealed in the placentas of unborn babies

Microplastics revealed in the placentas of unborn babies

Health impact is unknown but scientists say particles may cause long-term damage to foetuses

Kosciany
z
theguardian.com
dodany: 25.12.2020, 22:31:14
  • 77
  • #
    wykop
  • #
    zainteresowania
  • #
    nauka
  • #
    ciekawostki
  • #
    swiat
Gari90
Gari90
Gari90 26.12.2020, 14:28:41
  • 30
@JestemD: Noworodek to faza rozwoju człowieka, płód to faza rozwoju człowieka. Jaki jest sens w odczłowieczaniu tego, co dzieje się w czasie ciąży? To nie służy nikomu.

Dziecko natomiast, to osobnik PO narodzinach, który nie osiągnął jeszcze dorosłości.

Nazywanie człowieka przed narodzinami "dzieckiem" jest nieprawidłowe z punktu widzenia powyższej definicji.
Mówienie natomiast, że płód to nie człowiek także jest nieprawidłowe. Nie ma żadnego logicznego uzasadnienia w odczłowieczaniu płodów... Jeśli są ku
Gari90
Gari90
Gari90 26.12.2020, 14:35:08
  • 8
@JestemD: Proszę cię bardzo:
https://pl.wikipedia.org/wiki/Normatywne_poj%C4%99cie_cz%C5%82owieka

Potrzeba rozróżnienia pomiędzy tymi dwoma znaczeniami słowa „człowiek” wynikła z różnic w jego użyciu. Nauki przyrodnicze, jak biologia, zazwyczaj używają słowa człowiek w znaczeniu opisowym. Szewczyk wiąże go z gatunkiem Homo sapiens[a]. Nazwanie kogoś człowiekiem w tym znaczeniu oznacza, że uznaje się jego przynależność do wymienionego konkretnego gatunku zwierząt. Biologia nie zajmuje się kwestiami moralnymi, opisuje świat bez wartościowania go, nie przypisuje stwierdzanym faktom żadnego znaczenia
Gari90
Gari90
Gari90 26.12.2020, 14:36:36
  • 4
@JestemD: Dalej, z twojego materiału:

Rozwijające się w macicy matki dziecko można obserwować w badaniu USG przeprowadzanym za pomocą urządzenia zwanego ultrasonografem. Można wówczas zobaczyć, jak dziecko wygląda w poszczególnych dniach swojego rozwoju w ciele matki, a także określić jego płeć, przyjrzeć się ruchom, które wykonuje, np. ssaniu palca, oraz usłyszeć, jak bije jego serce.


Nadal uważasz, że dobór źródła z twojej strony jest celny i służy twojej narracji?
Gari90
Gari90
Gari90 26.12.2020, 14:40:08
  • 2
nie trzeba być geniuszem żeby ogarniać na poziomie podstawówki.


@JestemD: I jak tam twoje ogarnianie na poziomie podstawówki? Zweryfikowane? (╥﹏╥)
Gari90
Gari90
Gari90 26.12.2020, 14:43:58
  • 2
@JestemD: Gościu, bo zaczynasz być śmieszny. Którego fragmentu nie zrozumiałem poprawnie?

Tego (z twojego linku):

Rozwijające się w macicy matki DZIECKO można obserwować w badaniu USG przeprowadzanym za pomocą urządzenia zwanego ultrasonografem. Można wówczas zobaczyć, jak DZIECKO wygląda w poszczególnych dniach swojego rozwoju W CIELE MATKI, a także określić jego płeć, przyjrzeć się ruchom, które wykonuje, np. ssaniu palca, oraz usłyszeć, jak bije jego serce.


Czy tego (z mojego linku):
Gari90
Gari90
Gari90 26.12.2020, 15:00:11
  • 11
@xp17: Nie wiem za co dostałeś minusa. To jest poprawne określenie. Człowiek przed narodzinami to płód. Człowiek po narodzinach do momentu osiągnięcia dorosłości to dziecko. Ludzie tutaj (patrząc po minusach) mają jakiś kosmiczny problem z zaakceptowaniem naukowych definicji.
Gari90 - @xp17: Nie wiem za co dostałeś minusa. To jest poprawne określenie. Człowiek...

źródło: comment_1608994808eYDME2KfOtT2N5M82DiyrY.jpg

Pobierz
Gari90
Gari90
Gari90 26.12.2020, 15:05:50
  • 4
ohohoho hihihi


- Zarodek i embrion oznaczają to samo - w przypadku człowieka to organizm od 4. do końca 8. tygodnia od chwili zapłodnienia. Wcześniej, od zapłodnienia do końca 3. tygodnia trwa okres przedzarodkowy - zygota przekształca się w morulę, blastocystę i wreszcie tarczę zarodkową.

- Płód to, u człowieka, organizm od początku 9. tygodnia ciąży aż do jej zakończenia.


Źródło: https://wiadomosci.GAZETA.PL/wiadomosci/7,114885,20803171,co-to-jest-zygota-i-kiedy-przestaje-sie-byc-embrionem-wyjasniamy.html

@Czeski-: No chyba nie będziesz się z Wyborczą
Gari90
Gari90
Gari90 26.12.2020, 15:49:59
  • 2
Nie jest to kwestia uznaniowa bo nie zależy od czyjegoś uznania, taki jest fakt i tyle. Dziecko to człowiek w okresie rozwoju postnatalnego przed osiągnięciem dorosłości. Każdy kto nazywa płód dzieckiem jedynie pokazuje swój brak wiedzy i słaby poziom intelektualny.


@LazyInitializationException: Lepiej bym tego nie ujął.

Tylko, że nauki biologiczne nie działają w tej sferze a rozważania wokół statusu moralnego człowieka może prowadzić jedynie etyka normatywna, a w tym przypadku wniosek
Gari90
Gari90
Gari90 26.12.2020, 15:53:43
  • 2
Uznaniowy jest podział na dziecko i nie-dziecko.


@Volki: Z punktu widzenia biologii - nie jest uznaniowy. Z punktu widzenia naszych subiektywnych uczuć (która kobieta w ciąży nie nazwie swojego 7-miesięcznego płodu "dzieckiem"...) zdecydowanie tak. Pytanie tylko, czy nasze subiektywne UCZUCIA powinny być przedmiotem tak poważnej i ważnej dyskusji.

3972

NIE dla religii w szkole. Aż 68 proc. za odesłaniem katechezy do parafii

NIE dla religii w szkole. Aż 68 proc. za odesłaniem katechezy do parafii

Hasło "religia to opium dla ludu" już nie obowiązuje, przynajmniej gdy idzie o religię w szkole. W przełomowym sondażu Ipsos dla OKO.press broni jej tylko 27 proc., a 68 proc. odsyła religię do sal katechetycznych. Jest tylko jedna, specyficzna grupa, która widzi to inaczej

konto usunięte
z
oko.press
dodany: 25.12.2020, 20:56:42
  • 558
  • #
    polska
  • #
    szkola
  • #
    ciekawostki
  • #
    bekazkatoli
  • #
    neuropa
  • #
    edukacja
Gari90
Gari90
Gari90 25.12.2020, 22:25:36
  • 6
pederastów


@rencista: Ale @Tzebullaque nic nie pisał o szczuciu na pederastów. Przeczytaj jeszcze raz jego komentarze.
Gari90
Gari90
Gari90 25.12.2020, 22:28:22
  • 7
@rencista: Pisał o szczuciu na mniejszości seksualne, a nie pederastów.
Gari90
Gari90
Gari90 25.12.2020, 22:33:13
  • 9
@rencista: Pederastia opiera się na związku z młodym osobnikiem płci męskiej. Samo słowo zawiera w sobie "chłopca" i "miłośnika". Podstawą takiej relacji jest różnica wieku i poniekąd niedojrzałość jednej ze stron takiej relacji. W Polsce oczywiście słowo to jest pejoratywnie używane w stosunku do gejów, co właśnie robisz. Co zabawne w całej sprawie, szczególnie w kontekście rozmów o KK, to właśnie KK ma problem z pederastią w swoich szeregach ( ͡
Gari90
Gari90
Gari90 25.12.2020, 22:40:18
  • 0
@rencista: Masz, może się dokształcisz odrobinę więcej na temat znaczenia tego słowa, skąd się wzięło, co za nim stoi, itd. Myślę, że to może rozszerzyć twoje zrozumienie słownikowej definicji, gdy poznasz kontekst.

Nie ma.


Faktycznie - tu przyznaję rację. KK nie ma z tym problemu #pdk ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Gari90
Gari90
Gari90 25.12.2020, 22:46:55
  • 1
@rencista: Nie musisz. Zawsze możesz dobrowolnie tkwić umysłowo w prawackim średniowieczu - twoje życie, twój wybór. Nikt ci nie każe zostawać lewakiem, co nie znaczy, że musisz używać słowa "pederasta" w odniesieniu do homoseksualnych osób (homoseksualne są również kobiety i wątpię, by miały z pederastią wiele wspólnego - przypominam - "miłość do chłopców"...) w wyraźnie pejoratywnym kontekście.
Gari90
Gari90
Gari90 25.12.2020, 16:55:14
  • 13
Ok, poddaję się jednak, nie dam rady, nie ma na to szans. W ciągu tygodnia na #lurker dowiedziałem się, że jestem samotnym, niekochanym, opuszczonym, zrozpaczonym prowokatorem, lewakiem i "libkiem" (wtf?!). Dowiedziałem się także, że, CYTUJĘ, "Katoliban nie jest może liberalny, ale jest najlepszą drogą by wieść szczęśliwe życie" i jest to jedyna alternatywa do #lewactwo #lewica #lewackalogika.

Na każdy argument podparty nauką, badaniami, czy nawet Wikipedią, dowiadywałem się z miejsca, że
  • 20
  • Odpowiedz
Gari90
Gari90
Gari90
Autor
25.12.2020, 17:25:41
  • 5
@el_capitano_grande: Na chwilę obecną? Omijanie szerokim łukiem, jeśli ktoś ceni sobie zdrowie psychiczne i RiGCZ.
  • Odpowiedz
Gari90
Gari90
Gari90
Autor
25.12.2020, 17:32:58
  • 7
@el_capitano_grande: W skrócie:
- zareagowałem na to, że ktoś napisał, że "homoseksualizm jest LETALNĄ WADĄ genetyczną, która wg lewicowej narracji kwalifikuje więc płód do aborcji",
- na wypowiedź "to ja już wolę katoliban" odpisałem, że nie należy godzić się ani na zamordyzm światopoglądowy ze strony lewicy, ani prawicy,
- na wypowiedź o używaniu komórek ludzkich do produkowania szczepionek, napisałem, że to jeszcze nie znaczy, że ktoś kogoś celowo morduje, by produkować
  • Odpowiedz
Gari90
Gari90
Gari90
Autor
25.12.2020, 18:10:27
  • 0
@Szeptun: Nie, nie, nie. Gardzę tym, co się dzieje na Wykopie, i to też był jeden z powodów, by dać szansę Lurkerowi. Po tygodniu tam mogę śmiało powiedzieć, że Wykop w porównaniu do Lurkera to ostoja pluralizmu i rzeczowej dyskusji.
  • Odpowiedz
Gari90
Gari90
Gari90
Autor
25.12.2020, 18:19:48
  • 1
@Enviador: Tylko pls, nie rób tak jak ostatnio, że po wywołaniu tematu na Wykop, poszedłeś bronić mnie na Lurkerze. Nie ma sensu ;-)
  • Odpowiedz
Gari90
Gari90
Gari90
Autor
25.12.2020, 18:27:07
  • 0
@Enviador: Już mi się nie chce ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
Gari90
Gari90
Gari90
Autor
25.12.2020, 18:40:18
  • 0
@Enviador: 24 komentarzy i w zasadzie (uogólniając) za każdym razem taki sam efekt.
"Szaleństwem jest robić wciąż to samo i oczekiwać różnych rezultatów" ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
Gari90
Gari90
Gari90
Autor
25.12.2020, 20:35:19
  • 6
@Wujek_Thanos: Technicznie, przynajmniej od strony użytkownika, jest to faktycznie kawał świetnej roboty - mega przyjemnie się tego używa. Także tutaj się nie poddawaj.

Mały ruch może wynikać właśnie z kosmicznie specyficznej społeczności. A dwa - pewnie braku marketingu ;-)

Cokolwiek od strony technicznej robisz - nie przestawaj.
Co do strony merytorycznej - to już inna bajka. Ja się poddaję, bo ile można się zachwycać funkcjonalnościami portalu, gdy jego treść jest tak
  • Odpowiedz
Gari90
Gari90
Gari90
Autor
25.12.2020, 20:38:55
  • 2
@Wujek_Thanos: Wzajemnie i powodzenia - Wesołych Świąt! :-)
  • Odpowiedz

532

Tak wielu ludzi opuściło Nowy Jork, że stan może stracić 1 miejsce w Kongresie.

Tak wielu ludzi opuściło Nowy Jork, że stan może stracić 1 miejsce w Kongresie.

Według wstępnych danych opublikowanych przez "US Census Bureau" od lipca 2019 do lipca 2020 roku stan opuściło ponad 126 tysięcy osób. Hmmm, ciekawe kogo dystrykt będą chcieli się pozbyć demokraci? Ja obstawiam AOC. ( ͡° ͜ʖ ͡°)

MisiuMajonez
z
businessinsider.com
dodany: 25.12.2020, 17:21:30
  • 77
  • #
    swiat
  • #
    usa
  • #
    4konserwy
  • #
    bekazlewactwa
  • #
    bekazkomunistow
  • #
    bekazsocjalistow
Gari90
Gari90
Gari90 25.12.2020, 20:15:12
  • 48
@ikov: @Omenu: Dzięki, bo sam 5 razy czytałem i... nic. @MisiuMajonez poćwicz jeszcze trochę "w język polski" #pdk, bo tragedia jest ( ͡° ͜ʖ ͡°)

613

Argentyna: Cyfrowa karta obywatelska dla zaszczepionych meszkańców Buenos Aires

Argentyna: Cyfrowa karta obywatelska dla zaszczepionych meszkańców Buenos Aires

Po szczepieniu wydawane będzie też fizyczne zaświadczenie z kodem QR, umożliwiające swobodne przemieszczanie się. Zwiększono również możliwość przechowywania historii medycznej każdej osoby, aby państwo i prywatne firmy, które dokonują interwencji, miały dostęp do prywatnych informacji pacjentów.

konto usunięte
z
cienciaysaludnatural.com
dodany: 25.12.2020, 10:46:24
  • 165
  • #
    swiat
Gari90
Gari90
Gari90 25.12.2020, 18:02:49
  • 1
Teraz szukają zaufania w liderach rządów i naukowcach.


@rad_kop: Nie widzę nic złego i niezwykłego w szukaniu autorytetów wśród naukowców. Natomiast szukanie autorytetów wśród polityków jest już jakąś formą masochizmu lub patologii...
Gari90
Gari90
Gari90 25.12.2020, 18:18:39
  • 2
@rad_kop: I nie raz tak jeszcze będzie. Co nie zmienia faktu, że każdy może zostać zmanipulowany przez każdego - nawet nieświadomie. A poleganie zawsze na "swoim chłopskim rozumie" nie działa, bo specjalistą we wszystkim być nie możesz, a chłopski rozum bardzo często okazuje się niewystarczający a nawet błędny.

Z całego spektrum ludzi, którym można zaufać lub wśród których należałoby szukać autorytetów, to naukowcy nadal stoją u mnie w samym TOP.
Gari90
Gari90
Gari90 25.12.2020, 18:28:03
  • 2
@rad_kop: No więc chodzi po prostu o ślepe podążanie za autorytetem. A to nigdy nie jest dobre.
Gari90
Gari90
Gari90 25.12.2020, 18:54:28
  • 3
@tajemniczygosc: Ale ty z takim przekonaniem o tym lockdownie mówisz do mnie w kontekście: "ten paszport jest niezbędny, bo inaczej COVID nas zabije", czy może w kontekście "ten paszport jest niezbędny, bo inaczej nigdy nas nie wypuszczą, bez względu na to, czy mają podstawy ku temu, czy nie, więc musimy się podporządkować"?

Bo twoja wypowiedź zabrzmiała tak, jakbyś był człowiekiem w 100% przekonanym o słuszności i zasadności wszystkich obecnie obowiązujących ograniczeń,
Gari90
Gari90
Gari90 25.12.2020, 19:11:19
  • 2
poczucie ograniczania praw i #!$%@? wzielo sie moze stad, ze wszystko pozamykano i nasze prawa rzeczywiscie sa ograniczone przez epidemie?


@tajemniczygosc: Zgadza się. Natomiast skala tego ograniczenia to już zupełnie inna sprawa - różni się w zależności od krajów - od kosmicznie restrykcyjnych po kraje, w których obostrzenia są minimalne.

Jestes internauta, a nie wirusologiem. Ja nie jestem wirusologiem, wiec poslucham w tej kwestii wirusologow ktorzy siedza w temacie 20 lat,
Gari90
Gari90
Gari90 25.12.2020, 20:05:47
  • 0
i nigdzie nie powiedzialem ze covid nas zabije, ale to typowe zidiocenie


@tajemniczygosc: Nigdzie nie napisałem, że tak napisałeś. Ja się ZAPYTAŁEM, czy to miałeś na myśli. Za to ty napisałeś, że ja napisałem coś, czego nigdy nie napisałem. O tutaj twoje zdanie:

sam pisales, ze wszystkie teorie w temacie okazuja sie prawda


No ale jak sam mówisz: "typowe zidiocenie". Ciekawe czy wliczyłeś siebie w to zjawisko ( ͡° ͜

637

Coming 2 America - Official Trailer (2021)

Coming 2 America - Official Trailer (2021)

Książę w Nowym Jorku część 2. Nie wiem jak wy ale ja się jaram.

korporacion
z
youtube.com
dodany: 25.12.2020, 07:58:41
  • 152
  • #
    rozrywka
  • #
    film
  • #
    filmy
  • #
    aktor
  • #
    kultura
  • #
    kino
Gari90
Gari90
Gari90 25.12.2020, 18:09:14
  • 0
@graf_zero: Może zastąpię "przekaz podprogowy" na przykład "podświadomym oddziaływaniem", bo jakby się tak dowalić stricte do definicji "przekazu podprogowego", to mogłoby się nie zakwalifikować ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Gari90
Gari90
Gari90 25.12.2020, 18:15:55
  • 0
@graf_zero: Ale zwróć uwagę, że ja w żadnym miejscu w swoim przewidywaniu nie stwierdziłem, że przekaz taki będzie negatywny ;-) Ja po prostu, na podstawie dzisiejszych mass-mediowych nurtów, zaryzykowałem i postawiłem na pewnego plot-twista, który właśnie tym nurtom "zrobi dobrze".

Co jest złego w tym, że ostatecznie król i książę stwierdzą, że potomek nie musi być facetem, by objąć tron? Nic. Wręcz przeciwnie. Ja się tylko zabawiłem w #bukmacherka ;-)
Koryntiusz
Koryntiusz
Koryntiusz
24.12.2020, 08:10:52
  • 168
Grasz jednym na najbardziej poszukiwanych osób w NC, za Twoją głowę jest nagroda, każdy w tym mieście ma Twój nr. telefonu.
Korporacja nie potrafi Cię znaleźć.
#cyberpunk2077
  • 15
  • Odpowiedz
Gari90
Gari90
Gari90 24.12.2020, 17:30:21
  • 0
Grasz jednym na najbardziej poszukiwanych osób w NC


@Koryntiusz: Co do wuja wafla? O.o
  • Odpowiedz
Gari90
Gari90
Gari90 24.12.2020, 08:44:50
  • 161
UWAGA!
Homoseksualizm jako "schorzenie letalne".
Z cyklu "Mądrości skrajnych prawaków".

To ty taki mądry, @mojo?

#bekazprawakow #bekazprawactwa
Gari90 - UWAGA!
Homoseksualizm jako "schorzenie letalne".
Z cyklu "Mądrości skrajny...

źródło: comment_1608799383jhh1qFUTmzGjhZjxYMVqNU.jpg

Pobierz
  • 20
  • Odpowiedz
Gari90
Gari90
Gari90
Autor
24.12.2020, 08:59:08
  • 103
@mojo: Nie będę wchodził w dyskusję na temat tego czym jest a czy nie jest homoseksualizm. To nie jest przedmiotem tej dyskusji.

Powiedz nam tylko - co oznacza słowo "letalny"? ( ͡° ͜ʖ ͡°)
A jak już sprawdzisz i się dowiesz, to powtórz "nie wymyślam faktów", tak długo, aż sam w to uwierzysz.
  • Odpowiedz
Gari90
Gari90
Gari90
Autor
24.12.2020, 09:52:16
  • 0
@Soojin21: Słowo 'schorzenie' też ma swoją definicję. Życie nie jest schorzeniem.
  • Odpowiedz
Gari90
Gari90
Gari90
Autor
24.12.2020, 11:01:25
  • 40
@mojo: Po pierwsze, to "letalny", a nie "latalny", a po drugie, to wada/schorzenie letalne płodu to "ciężkie zaburzenia rozwojowe, które pośrednio lub bezpośrednio prowadzą do śmierci płodu lub noworodka". Możesz tu nadupiać fikołki, nawet potrójne i nic tego nie zmieni.

Żadne "letalne wady w ewolucji" (xD) nie są przedmiotem dyskusji o aborcji, więc twój cały post o homoseksualizmie jako "letalnym schorzeniu" kwalifikującym ciążę do aborcji to jakieś urojenie nadające się co
  • Odpowiedz
Gari90
Gari90
Gari90
Autor
24.12.2020, 13:21:23
  • 0
@Precypitat: Duuuh! ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
Gari90
Gari90
Gari90
Autor
24.12.2020, 14:24:48
  • 0
@igor0906: Jakby mu się "letalne" skojarzyło z "lethal", to może by takich głupot nie pisał. Mam dziwne wrażenie, że "letalne" porąbało mu się z "(pre)natalnym" i ze schorzeń prowadzących do śmierci wyszły mu po prostu schorzenia wykrywane w trakcie ciąży ¯\_(ツ)_/¯
  • Odpowiedz
  • <
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 20
  • Strona 6 z 20
  • >

Osiągnięcia

  • Komentator
    od 05.02.2018

    Komentator
  • Rocznica
    od 15.08.2023

    Rocznica
  • Gadżeciarz
    od 08.04.2012

    Gadżeciarz
  • Mikroblogger
    od 11.10.2012

    Mikroblogger

Wykop © 2005-2024

  • Nowy Wykop
  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Wykop.pl