Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko203
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
Alth

Alth

Dołączył 15 lat i 2 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 670
  • Znaleziska 592
  • Mikroblog 78
  • Obserwujący 8
  • Obserwowane 4

4

Można być zbyt inteligentnym, by być szczęśliwym?

Można być zbyt inteligentnym, by być szczęśliwym?

Okazuje się, że tak i dotyczy to naprawdę wielu osób.

Alth
z
youtube.com
dodany: 12.03.2020, 19:09:39
  • 3
  • #
    psychologia
  • #
    zainteresowania
  • #
    ciekawostki
  • #
    nauka
  • #
    rozrywka
  • #
    gruparatowaniapoziomu

12

Dlaczego lenistwo nie jest przyczyną odwlekania?

Pokaż treści 18+

Dlaczego lenistwo nie jest przyczyną odwlekania?

Jeśli myślałeś, że prokrastynujesz, bo jesteś leniwy, to źle myślałeś.

Alth
z
youtube.com
dodany: 28.02.2020, 19:15:30
  • 3
  • #
    psychologia
  • #
    ekonomia
  • #
    gruparatowaniapoziomu
  • #
    przegryw
  • #
    depresja
  • #
    medycyna
Alth
Alth
Autor
28.02.2020, 19:38:00
  • 2
@Snurq: i nawet nie wiesz dlaczego :D

9

Psychologia pandemii koronawirusa

Psychologia pandemii koronawirusa

Najgorsze skutki tej pandemii to nie problem medyczny, a masowa histeria. Stoi za tym nasza psychika.

Alth
z
youtube.com
dodany: 26.02.2020, 23:42:54
  • 2
  • #
    psychologia
  • #
    zainteresowania
  • #
    psychiatria
  • #
    koronawirus
  • #
    2019ncov
  • #
    ekonomia

7

Czym jest destrukcyjna osobowość?

Czym jest destrukcyjna osobowość?

W psychologii jest coś takiego jak ciemna triada cech osobowości. Okazuje się, że większość z nas ma jedną z tych cech.

Alth
z
youtube.com
dodany: 24.02.2020, 19:22:43
  • 1
  • #
    psychologia
  • #
    zainteresowania
  • #
    psychiatria
  • #
    ciekawostki
  • #
    depresja
  • #
    gruparatowaniapoziomu

25

Zasady Teorii Manipulacji Społecznej

Pokaż treści 18+

Zasady Teorii Manipulacji Społecznej

Aktualne jak nigdy - ten spektakl obserwujemy codziennie. Noam Chomsky opisał doskonale swoją teorię manipulacji społecznej - pasuje do każdej władzy.

Alth
z
youtube.com
dodany: 13.02.2020, 19:13:29
  • 0
  • #
    polityka
  • #
    psychologia
  • #
    polska
  • #
    konfederacja
  • #
    bekazpisu
  • #
    4konserwy

4

Jak posprzątać biurko?

Jak posprzątać biurko?

Rodzice mówili na to "pilot", japończycy nazywają to "Strategią Szybkiego Ognia" w metodzie 5S. Kto lepiej posprząta biurka wykopków?

Alth
z
youtube.com
dodany: 04.02.2020, 15:32:14
  • 0
  • #
    ciekawostki
  • #
    psychologia
  • #
    ekonomia
  • #
    zainteresowania
  • #
    gospodarka
  • #
    finanse

2

Dlaczego kary w miejscu pracy nie działają?

Dlaczego kary w miejscu pracy nie działają?

Choć kary i nagrody w większości firm są standardem "motywacyjnym", to psychologia jasno mówi - marchewka i kij nie działają i mają skutek odwrotny do zamierzonego. Dlaczego?

Alth
z
youtube.com
dodany: 26.11.2019, 13:15:43
  • 5
  • #
    psychologia
  • #
    ekonomia
  • #
    pracbaza
  • #
    praca
  • #
    korposwiat
  • #
    ciekawostki
Alth
Alth
Autor
26.11.2019, 13:33:58
  • 0
@aldente: ale tu nie jest mowa o pracy za karę, tylko karach i nagrodach w miejscu pracy, to zupełnie inny temat od tego, który poruszasz.
Alth
Alth
Autor
26.11.2019, 23:36:27
  • 0
@aldente: ale nie motywują, bo psychologia i w tym rzecz.

9

Mity na temat snu, w które wielu wierzy do tej pory

Mity na temat snu, w które wielu wierzy do tej pory

Choć wielu uważa to za standard spanie poniżej 7 godzin może spowodować poważne problemy ze zdrowiem. Jakie jeszcze są mity w które większość osób wierzy?

Alth
z
youtube.com
dodany: 25.11.2019, 19:24:22
  • 1
  • #
    zainteresowania
  • #
    ciekawostki
  • #
    nauka
  • #
    gruparatowaniapoziomu
  • #
    psychologia
  • #
    kultura

96

Psychologiczne triki, które działają

Psychologiczne triki, które działają

Coś dla osób, które nie wiedzą jak zapytać o podwyżkę w firmie lub dlaczego lepiej nie przepraszać. Drobne triki, przydatne, niektóre zaskakująco dobrze działają

Alth
z
youtube.com
dodany: 22.11.2019, 09:45:27
  • 36
  • #
    psychologia
  • #
    zainteresowania
  • #
    ciekawostki
  • #
    nauka
  • #
    gruparatowaniapoziomu
  • #
    rozrywka
Alth
Alth
Autor
22.11.2019, 10:47:11
  • 6
@tynonick: Ekspert wykopowy od wszystkiego, smalec alfa, silny psychicznie mądry człowiek, zawsze mówi mu o co chodzi i oczwywiście zawsze wie co zrobić i powiedzieć. Ile bierzesz za swoje szkolenia ekspercie?
Alth
Alth
Autor
22.11.2019, 10:48:25
  • 15
@SpasticInk: Bo oczywiście zwykła osoba nie może wiedzieć, że da się zaangażować szefa we wspólną pracę nad podwyżką i tylko to zarezerwowane dla ludzi z korporacji jakby to byla jakaś inna rasa ludzi? Co za ograniczający pogląd.
Alth
Alth
Autor
22.11.2019, 10:54:44
  • -8
@Wasz_Pan: klasizm :D a pracownicy polskiego Amazona to co, nie wielkie korpo? Swoją drogą na prawdę nie rozumiem hejtu na pracowników wielkich firm, to jak taka irracjonalna wrogość do "bogatszego z dużego miasta" wioskowego głupka.
Alth
Alth
Autor
22.11.2019, 11:25:22
  • -8
@tynonick: ale smęcisz o sobie, ja taki, ja owaki, "wystarczy obserwować, rozmawiać" - no tak dla osoby na Twoim poziomie alfa, to wystarczy spojrzeć i wszyscy w szeregu stoją grzecznie. No i moje ulubione eskperckie "mądrze myśleć swoim własnym mózgiem" :D Egocentryzm i syndrom eksperta - wspaniała jednostka diagnostyczna internetowych kompleksów :)
Alth
Alth
Autor
22.11.2019, 11:40:25
  • -10
@tynonick: Oceniasz innych swoją smalca alfa miarą, ("wystarczy robić to co ja i jest super") to świadczy o tym, że pogardzasz ludźmi, którzy mają inne podejście do życia. A po drugie merytorycznie masz guzik, a nie rację jeśli mowa o budowanie pewności siebie i relacje między ludźmi - takie domorosłe dumanie z fotela Internetowego eksperta, śmieszne, ale głupie równocześnie :)
Alth
Alth
Autor
22.11.2019, 11:41:43
  • -4
@SpasticInk: tak, na serio nie rozumiem hejtu na pracowników korpo, zawsze mi się to kojarzyło z wiejskimi głupkami obśmiewającymi "bogatego z dużego miasta". Serio, serio.
Alth
Alth
Autor
22.11.2019, 13:33:12
  • -6
@Zielony_Ogr: bycie ekspertem maczo manem Internetowym, to nie jest własne zdanie, to wygłupy, mające na celu poniżyć ludzi, którzy myślą inaczej niż ekspert, dla którego to wszystko jest proste :)
Alth
Alth
Autor
22.11.2019, 13:43:57
  • -6
@SpasticInk: No to co sprawia, że akurat to jest idealne "na szkolenie korpo"?
Alth
Alth
Autor
22.11.2019, 13:46:41
  • -3
@tynonick: Nigdzie nie twierdzę, że "triki są dla słabych psychicznie", nie zgrywam maczo mana, samca alfa, który "mówi prosto i wszyscy słuchają". To wystawienie siebie na śmieszność co piszesz, takie Internetowe popisy. A to, że ktoś faktycznie prowadzi szkolenia i rozumie niuanse sytuacji i różne potrzeby różnych osób, to po prostu zwykła sprawa - tu akurat normalna sprawa.
Alth
Alth
Autor
22.11.2019, 13:53:39
  • -4
@tynonick: pogardzasz ludźmi, bo są w jakiś sposób gorsi od Ciebie, bo potrzebują trików, edukacji. To sprawia, że Twoje podejście choćby było kosmicznie skuteczne, wychodzi z egoistycznej, zarozumiałej strony, to podejście komiczne wręcz.

7

Jaka filozofia stoi za sukcesem Toyoty?

Jaka filozofia stoi za sukcesem Toyoty?

Inne koncerny stoją w miejscu lub spadają, a Toyota od dekad ciągle rośnie. Dlaczego? Okazuje się, że od lat 50-tych stosują unikatową filozofię.

Alth
z
youtube.com
dodany: 12.11.2019, 13:46:49
  • 2
  • #
    ekonomia
  • #
    zarzadzanie
  • #
    pracbaza
  • #
    gospodarka
  • #
    finanse
  • #
    toyota
Alth
Alth
Autor
12.11.2019, 22:59:50
  • 0
@werfogd: no tak, nie obejrzałem, nie znam się, to się wypowiem, z resztą kompletnie nie na temat :D

110

Czy na pewno "to tylko klaps"? Zbiór argumentów o szkodliwości bicia dzieci.

Pokaż treści 18+

Czy na pewno "to tylko klaps"? Zbiór argumentów o szkodliwości bicia dzieci.

Dla wszystkich miłośników wychowania twardą ręką, posyłania młodzieży do woja i stwierdzających "mie ojciec bił i jestem mu za to wdzięczny, bo wyrosłem..." - otóż nie. Nauka mówi, że dzieci bite i "klapsowane" wyrastają na...

Alth
z
youtube.com
dodany: 30.10.2019, 19:30:53
  • 151
  • #
    nauka
  • #
    psychologia
  • #
    depresja
  • #
    psychiatria
  • #
    zdrowie
  • #
    gruparatowaniapoziomu
Alth
Alth
Autor
30.10.2019, 19:40:25
  • -7
@Bromatologia w jaki niby sposób to "informacja nieprawdziwa"?
  • 5
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

Alth
Alth
Autor
30.10.2019, 19:59:17
  • -11
@readme: ale że tak silne mają wyparcie tego, że nie potrafią posłuchać argumentacji?
Alth
Alth
Autor
30.10.2019, 20:33:22
  • -4
@Kkk15: no tylko problem w tym, że wiele osób próbuje z klapsa zrobić coś innego niż bicie i tym samym wybielić się, że oto oni teraz ręką edukują, a nie piorą.
Alth
Alth
Autor
30.10.2019, 21:54:42
  • -3
@irolslozok: filmu nie widział, a mądrości prawi. Nie ma czegoś takiego jak "bezstresowe wychowanie". Jest za to brak wychowania. To nie jest dychotomia typu: albo będę lać, albo hulaj dusza, wszystko mogą. Wiesz o tym, że są modele, które zakładają dyscyplinę, bez terroru i strachu?
Alth
Alth
Autor
30.10.2019, 21:55:20
  • -5
@hetman-kozacki: bardzo dobrze powiedziane :)
Alth
Alth
Autor
30.10.2019, 22:11:08
  • -10
@mr_root: zastanów się lepiej co Tobą kieruje, że na hasło "bicie" czy "klaps" reagujesz tego typu pasywną agresją w komentarzach.
Alth
Alth
Autor
31.10.2019, 06:12:49
  • -3
@abgaha: taki rodzaj testu "przeczytałem że zrozumieniem załączone bardzo obszerne badania" vs "mam prywatną fantazję na temat".
Alth
Alth
Autor
31.10.2019, 06:19:09
  • -13
@bojownik69: ale zdajesz sobie sprawę, że to nie zasługa klapsów, że wyrosłeś na porządnego człowieka? Dodałem w powiązanych ważne badania na ten temat, może zobaczysz po lekturze, że Twoja anegdota nijak się ma do rzeczywistości przemocowych relacji w domu.
Alth
Alth
Autor
31.10.2019, 06:23:57
  • -8
@mr_root: to typowe, najpierw głupia drwina, potem "nie twoja sprawa". Wypieranie, pasywna agresja, typowy śmieszek, co nie ma nic do powiedzenia w temacie tylko hahahihi
Alth
Alth
Autor
31.10.2019, 06:26:15
  • -10
@wojna: następny co nie ma zielonego pojęcia o wychowaniu i prawi kocopoły o jakimś "bezstresowym wychowaniu", z resztą kolejny co prawi mądrości przed obejrzeniem materiału. Nie szkoda Twojego czasu tak pleść co ślina przyniesie bez zastanowienia?
Alth
Alth
Autor
31.10.2019, 06:28:38
  • -5
@Stivo75: bicie ma mało wspólnego z intelektem, możesz mieć zdanie jakie chcesz, ale jak dobre badania dają mocne argumenty plus empatia i szacunek to trzeba naprawdę się nakombinować, by znaleźć argument przemawiający za biciem.
Alth
Alth
Autor
31.10.2019, 06:31:01
  • -5
@St_Atheist: czyli kolejny, który był "edukowany" ciężką ręką. Możesz mi przytoczyć jak przebiegał ten proces "edukacji" i dlaczego badania mówią, że osoby doświadczające klapsów mają gorsze szanse na powodzenie w życiu, za to większą skłonność do chorób psychicznych?
Alth
Alth
Autor
31.10.2019, 07:06:52
  • -9
@St_Atheist: czyli materiału nie obejrzał, badań nie chce czytać, ale "swoje wiem". Nie szkoda Ci czasu na takie ignorowanie argumentów i gadanie o swoich teoriach domowych? Bo mi szkoda, bo ignorujesz argumenty przedstawione.
Alth
Alth
Autor
31.10.2019, 07:08:13
  • -24
@max1983: badania czytał? Jasno wskazują na znak równości między klapsem, a laniem.
Alth
Alth
Autor
31.10.2019, 09:26:08
  • -3
@Trojden: Dziękuję, ładnie podsumowałeś. Niestety sekcja komentarzy tutaj pełna jest wulgarnej agresji, przez którą ciężko się przebić. I którą faktycznie ciężko zrozumieć jeśli się ma mentalnie więcej niż 14 lat. Dziecko to człowiek, który nie wie jak być dorosłym, trzeba go tego nauczyć, tłumaczyć, pokazywać, a nie go lać.
Alth
Alth
Autor
31.10.2019, 09:28:38
  • -4
@bojownik69: "są badania, ale ja swoje wiem", nie sądziłem, że argumentacja tutaj przybierze formę antyszczepionkowej ignorancji...
Alth
Alth
Autor
31.10.2019, 09:29:58
  • -4
@St_Atheist: dlaczego do tych dzieci o których piszesz nie docierają argumenty? Ma to związek z brakiem bicia? Jak?

13

Czy masz zaburzenie Borderline?

Czy masz zaburzenie Borderline?

Jest 9 charakterystycznych oznak zaburzenia osobowości z pogranicza, czyli tzw. Borderline. Gdy masz 5 z 9 -> idź do specjalisty.

Alth
z
youtube.com
dodany: 03.10.2019, 18:10:50
  • 7
  • #
    psychologia
  • #
    nauka
  • #
    psychiatria
  • #
    borderline
  • #
    zdrowie
  • #
    depresja
Alth
Alth
Autor
03.10.2019, 18:36:11
  • -1
@longley: przeżyłeś, ale co to za życie. Z tego co piszesz to wygląda na bardzo trudny stan wyparcia leczenia w rozumieniu "Nie pójdę do lekarza, bo się jeszcze dowiem. Wolę nie wiedzieć." To bardzo destrukcyjna postawa.
Alth
Alth
Autor
03.10.2019, 18:57:45
  • -3
@longley: nic Ci po tych książkach jak nie zasięgniesz pomocy - to co opisujesz to poważne zaburzenia. Nie możesz sobie wmawiać, że tego typu niepełnosprawność psychiczna jest normą. To tylko potwierdza zaburzenie.

15

Naukowy sposób na złe nawyki!

Naukowy sposób na złe nawyki!

Neurobiolodzy są zgodni i od paru lat promują bardzo dobry sposób na wyzbycie się złych nawyków i wytworzenie nowych.

Alth
z
youtube.com
dodany: 01.10.2019, 17:48:36
  • 1
  • #
    nauka
  • #
    psychologia
  • #
    zainteresowania
  • #
    kultura
  • #
    ciekawostki
  • #
    wychodzimyzprzegrywu

3

Zakuć, zdać i nie zapomnieć. Jak się uczyć?

Zakuć, zdać i nie zapomnieć. Jak się uczyć?

Istnieją sposoby uczenia, które pozwalają na to, by uczyć się mniej, a lepiej. Coś dla studentów i ludzi, którzy chcą się rozwijać.

Alth
z
youtube.com
dodany: 16.09.2019, 17:54:50
  • 0
  • #
    nauka
  • #
    studbaza
  • #
    psychologia
  • #
    ciekawostki
  • #
    szkola
  • #
    edukacja

605

Dlaczego dług snu to bardzo poważne zagrożenie dla zdrowia i życia?

Dlaczego dług snu to bardzo poważne zagrożenie dla zdrowia i życia?

Godzinka dzisiaj, godzinka jutro. Niby nic na wykopie. Tak w rok można zarwać nawet ponad 300 godzin deficytu snu. Jakie są tego biologiczne konsekwencje? Pokazane na przykładzie dwóch badań nad deprywacją snu

Alth
z
youtube.com
dodany: 10.09.2019, 18:05:30
  • 153
  • #
    nauka
  • #
    psychologia
  • #
    depresja
  • #
    ciekawostki
  • #
    gruparatowaniapoziomu
  • #
    psychiatria
Alth
Alth
Autor
10.09.2019, 18:34:03
  • -69
@drobny: a czytałeś badania? Tam to dopiero jest przegadane!
Alth
Alth
Autor
10.09.2019, 18:41:42
  • -28
@Godziu73: no tak, w sumie można na tym zakończyć :D
Alth
Alth
Autor
11.09.2019, 05:53:56
  • -29
@stivenus: oczywiście, po prostu śmieję się z komentujących, że "za długie". Każdy by chciał jak w matrixie podpiąć się do wiedzy kablem i nie musieć spędzać chwili na czytanie czy rozumienie.
Alth
Alth
Autor
11.09.2019, 06:04:22
  • 5
@Kryptonim_Janusz: żona Janusza ma tu konto?
Alth
Alth
Autor
11.09.2019, 10:01:50
  • 65
@sylwke3100: Najpierw wynikało to z intuicji, a gdy zaczęto robić badania, to zauważano u śpiących poniżej 7 godzin znaczący i bardzo dotkliwy spadek wydajności intelektualnej i fizycznej. Do tej pory każde kolejne badanie potwierdza te standardowe widełki jako zdrową normę.
Alth
Alth
Autor
11.09.2019, 10:15:37
  • -74
@efceka: :D Oczywiście koncert życzeń. Focusa sobie kup, tam masz 5 minutową poppsychologię, strawną dla plebejuszy, a nie jakieś multimedialne dzieło. Proszę Cię... :D
Alth
Alth
Autor
11.09.2019, 11:11:22
  • -3
@jaKlaudiusz: fajnie masz w tej podstawówce, kanapki chociaż spakowałeś dzisiaj?
Alth
Alth
Autor
11.09.2019, 13:05:25
  • -10
@kepulg: Dzięki, to scenariusz mojego autorstwa. Gdybym słuchał populusu, który domaga się zawsze "szybciej, łatwiej, najlepiej wstrzyknij mi to do mózgu bez mojego wysiłku", to bym miał smutne życie podyktowane przez leniwych smutnych ludzi.
Alth
Alth
Autor
11.09.2019, 13:08:02
  • 1
@realitybites: Przeczytaj badania, są w opisie tego filmiku. Nie oczekuj od ludzi andegdotycznych internetowych diagnoz "wyjaśnij mi, jestem wyjątkiem z opisywanego przykładu, na pewno sam siebie nie oszukuję, na pewno mam rację co do swojego stanu zdrowia, obalam wszystkie badania, i co teraz?". Zacznij od ustalenia faktów - jakie są wyniki badań na temat deprywacji snu oraz faktów na temat swojego zdrowia. Tego przez komentarz nie zrobisz.
Alth
Alth
Autor
11.09.2019, 13:08:55
  • 0
@dzikireks: Dług snu jako określenie w nauce funkcjonuje przynajmniej 30 lat.
Alth
Alth
Autor
11.09.2019, 14:41:11
  • -14
@pozytrum: No kultura osobista poziom wykop :D "S--------j" pisze do obcego człowieka, bo mu się filmik za długi wyświetlił. Łezkę otrzeć? Weź sobie melisy zaparz, albo valium lub do psychiatry idź, bo masz problem z agresją, a nie ja z długością filmu. No i następnym razem mierz się z długością materiałów, które ogarniesz i nie spowodują jakiegoś zwarcia w w mózgu i agresywną obstrukcją, nie wiem 30 sekund, byś ogarnął?
Alth
Alth
Autor
11.09.2019, 14:45:39
  • -10
@RandyBobandy: "chciwy youtuber dowala reklamy, by wykopki o mentalności minimalnej krajowej, bez umiejętności skupienia się na dłużej niż 2 minuty, mogły w poczuciu wyższości mu to wytknąć ze swojej piwnicy". Nie, poczytaj badania, zobaczysz, że temat jest bardzo skomplikowany.
Alth
Alth
Autor
11.09.2019, 14:52:45
  • -1
@jaKlaudiusz: pouczać będzie dzisiaj anonimek z wykopu. Kultura i klasa sama w sobie. Nie dziękuję. To co piszesz nawet nie ma sensu.
Alth
Alth
Autor
11.09.2019, 14:56:11
  • -9
@pozytrum: już sobie ulżyłeś? :D serio musisz brać leki, bo Internet Cię przerasta. Spróbował byś tak na żywo do kogoś obcego podbić zaczynając zdanie od "s--------j" to byś szybko się przekonał, że nawet na splunięcie nie zasługujesz, a Ty się szacunku domagasz? Spadaj, tyle Ci powiem anonimku z problemami z agresją i poziomem komunikacji późnej podstawówki.
Alth
Alth
Autor
11.09.2019, 16:59:05
  • 1
@realitybites: nie, Ty sugerujesz, że "normalnie funkcjonujesz" - jeśli by tak naprawdę było (z obiektywnego medycznego punktu widzenia w długim terminie), to faktycznie jesteś wyjątkiem. Statystycznie prawdopodobnie nie jesteś i tyle.
Alth
Alth
Autor
11.09.2019, 18:38:58
  • -1
@realitybites: nie kwestionuję, że "czujesz się dobrze". Nijak się to ma do badań czy do medycyny. To tyko Ty rzucasz twierdzenia na temat Twojego organizmu, zwykła anegdota.
Alth
Alth
Autor
11.09.2019, 19:14:26
  • -1
@realitybites: jeśli by tak było *naprawdę*, bo na razie opierasz się na Twojej anegdotce na temat swojego ciała, którą próbujesz przyłożyć do dużych metodycznych badań nt. deprywacji snu. Anegdota jest guzik warta jeśli chcemy ustalić jakiś fakt na temat ludzkiego ciała i funkcjonowania - oczywiście zdarzają się anomalie i odchylenia (rozkład normalny się kłania), co skłania Ciebie do twierdzenia, że na takim skraju/odchyleniu jesteś?
Alth
Alth
Autor
11.09.2019, 20:47:13
  • -1
@realitybites: No więc wracając do pierwotnego pytania z pierwszego postu - nadal nie mogę Ci tego wyjaśnić, bo albo jesteś na krańcu anomalii, albo po prostu tak dobrze się prowadzisz fizycznie, że w jakiś sposób udaje Ci się kompensować (w części) negatywny wpływ niedosypiania. Jak podałem w materiale - sama deprywacja snu jeszcze nie powoduje chorób, ale jest biochemicznym triggerem - sam zdrowy tryb życia znowu może być za to

15

Czy z nawykami trzeba walczyć?

Pokaż treści 18+

Czy z nawykami trzeba walczyć?

Fajki, Alkohol, Jedzenie, Smartfon, Gry, Wykop - nie trzeba z nawykami walczyć, można zmienić te nawyki bardzo skutecznie, na podstawie w miarę świeżych badań klinicznych.

Alth
z
youtube.com
dodany: 27.08.2019, 08:06:54
  • 0
  • #
    psychologia
  • #
    wychodzimyzprzegrywu
  • #
    nauka
  • #
    ciekawostki
  • #
    gruparatowaniapoziomu
  • #
    przegryw

37

Co robić gdy nie masz motywacji, a na jutro trzeba...

Co robić gdy nie masz motywacji, a na jutro trzeba...

Garść doraźnych trików dla studentów i ludzi, którzy na jutro muszą coś dokończyć, a motywacji nie widać.

Alth
z
youtube.com
dodany: 15.08.2019, 18:31:25
  • 5
  • #
    studbaza
  • #
    nauka
  • #
    psychologia
  • #
    gruparatowaniapoziomu
  • #
    ciekawostki
  • #
    zainteresowania

2420

Męska depresja - Chłopaki też cierpią

Męska depresja - Chłopaki też cierpią

Czy mężczyźni, którzy podejmują się cięższych, bardziej ryzykownych zawodów, rzadziej są bierni zawodowo, płacą więcej podatków, utrzymują rodziny i więcej dokładają się do wspólnego dobra, dostają wsparcie od społeczeństwa?

ArseneWengerTheAnimatedSeries
z
youtube.com
dodany: 13.08.2019, 16:00:18
  • 379
  • #
    nauka
  • #
    ciekawostki
  • #
    zainteresowania
  • #
    dyskryminacjamezczyzn
  • #
    niebieskiepaski
  • #
    gruparatowaniapoziomu
Alth
Alth 14.08.2019, 06:29:15
  • 2
Duży wpływ na cały stereotyp męskiego mężczyzny ma tzw. toksyczna męskość - faceci wywierający właśnie takimi hasełkami jak w materiale presję na innych facetach.
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

  • <
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 10
  • Strona 4 z 10
  • >
  • Bielsko-Biała

Osiągnięcia

  • Komentator
    od 16.08.2017

    Komentator
  • Rocznica
    od 12.06.2025

    Rocznica
  • Gadżeciarz
    od 29.07.2016

    Gadżeciarz
  • Król Wykopaliska
    od 07.03.2023

    Król Wykopaliska

Wykop © 2005-2025

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking