Wpis z mikrobloga

Panie i Panowie, poważne pytanie.

Zmieniam parę rzeczy w swoim życiu, zamierzam też się totalnie przebranżowić, poczytać mądre książki, porobić mądre kursy, i stąd moje pytanie - co teraz warto?

Powiem, co mniej więcej mnie interesuje i w czym się odnajdę.

- kreatywnie posługuję się językiem ojczystym, także wszystkie copywriterskie okolice, moderacja, sociale, obsługa klienta poprzez @ i pokrewne

- mam zacięcie artystyczne, więc mógłby pokombinować z grafiką komputerową, tudzież montażem video i wszystkim, co się z tym łączy, natomiast jestem w tym zielony, więc jeśli tutaj, to jak zacząć, by nie uczyć się niepotrzebnie prehistorii.

- programowanie raczej na pewno odpada, gdyż z matmą mi było bardzo średnio, no chyba że jest jakaś gałąź rozwojowa, która pozwala ominąć ten defekt

- fotografia, video - również w tym kierunku, czy to już zdycha przy AI i nie potrzebny kolejny człowiek?

AI, prompty - co warto zacząć zgłębiać?

Zastanawiałem się jakiś czas temu nad Figmą i UX/UI - ktoś powie, czy warto?

Co radzicie? Jakie kursy, szkolenia, książki, programy, czyli w co obecnie warto się pchać z w/w mając na uwadze, że poświęcę energię na naukę? Powiedzmy, że mam czas i nie interesują mnie typowe kursy internetowe, gdzie dostajesz certyfikat z d--y za 300 PLN, tylko chcę poważnie podejść do sprawy i w domu zdobyć umiejętność i łapać jakieś małe, drobne zamówienia i rozwijać siebie i portfolio.

Z góry dziękuję za dobre chęci wszystkim tym, którzy dobre chęci mają :)

#nauka #praca #zainteresowania #kariera #pieniadze #kursyudemy #figma #adobe #userinterface #projektowanie #webdesign
  • 10
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@oppserwatorr: IMO:
Weź pod uwagę, że może już w 2028 wyjść AGI w abonamencie, która zacznie prawdopodobnie masowo wypierać pracownika umysłowego.