Wpis z mikrobloga

Jestem programistą natywnego Androida, od chyba ponad roku próbuję zmienić pracę i tracę nadzieję, że to się jeszcze uda.
Mam 3,5 roku doświadczenia zawodowego, dopóki nie przekroczyłem bariery 3 lat byłem w stanie to zrozumieć, bo prawie nie ma ofert wymagających mniej niż 3 lata. Wysyłam miesięcznie kilkanaście-kilkadziesiąt CV i cisza. Byłem zaproszony może na 4 rozmowy, po dwóch byłem pewny, że zostanę przyjęty, bo świetnie mi poszły rozmowy technicznie, ale i tak mnie odrzucili. Wysyłam CV tylko tam gdzie spełniam wszystkie lub prawie wszystkie wymagania. Czy na takim poziomie (czyli mid) ważne są jeszcze prywatne projekty w repo? Od dawna nic sam nie dłubię, chyba że chcę się nauczyć i przetestować coś nowego. Czy problemem może być to, że pracuję w małym startupie i nie mam doświadczenia w pracy w dużym zespole? Mam 3 miesiące okresu wypowiedzenia - czy to mnie z automatu skreśla, bo nikt tyle czekać nie będzie? Komuś może udało się w ostatnim czasie w Androidzie zmienić pracę i może podzielić się czego te firmy tak naprawdę chcą :) ? Tak wiem, eldorado się skończyło...
#pracait #programista15k #programowanie #androiddev
  • 9
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Tak wiem, eldorado się skończyło...

@Travolta1108 To czego właściwie nie wiesz?
Nie przechodzisz do dalszych etapów bo na liście mają 50 lepszych kandydatów od ciebie.
  • Odpowiedz
@Travolta1108: Teraz seniorzy mają problem ze znalezieniem pracy, sam na około 50 wysłanych CV dostałem zaproszenie na rozmowę HR może do 10. A mam ponad 10 lat expa i również wysyłam tylko na ogłoszenia na które spełniane wszystkie lub prawie wszystkie wymagania. Na jeno ogłoszenie seniorskie jest teraz po 200 albo więcej zgłoszeń, nawet jak się dostaniesz na rozmowę techniczną, która pójdzie Ci bardzo dobrze to i tak musisz konkurować
  • Odpowiedz
  • 0