Wpis z mikrobloga

Co myślicie o programiście 8 lat doświadczenia, który na rekrutacji na etapie live-coding do kontraktornii wykłada się na tym zadaniu - wrzucony screenshot. Nie można było korzystać z czatu GPT, czas na zadanie to była 1h 15 min.

Czy dałbyś to radę zrobić na rekrutacji?

#pracait #programowanie #programista15k #programista25k #java #korposwiat #agh #studbaza #politechnikapoznanska #politechnikalodzka #politechnikakrakowska #pracbaza
Ksiega_dusz - Co myślicie o programiście 8 lat doświadczenia, który na rekrutacji na ...

źródło: Zrzut ekranu 2025-04-04 114308

Pobierz

Odpowiedz

• Dałbym to radę zrobić na rekrutacji 32.5% (464)
  • Nie dałbym rady zrobić tego na rekrutacji 19.6% (280)
  • Nie jestem programistą i nie muszę robić fikołków 47.9% (684)

Oddanych głosów: 1428

• 115
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@Ksiega_dusz: live coding = siedzi kilku znudzonych gniewnych i patrzy nie wiadomo na co = stres spowodowoany rekrutacją jest spotęgowany patrzeniem na ręce. Wielu w takich sytuacjach zapomina jak się nazywa. Sam live coding często odcina mózg, tym bardziej przy dużym stresie.
Pozostaje kwestia środowiska pracy. Czy jakieś normalne IDE, czy notatnik lub co gorsza kartka papieru i oczekiwanie, że kandydat zna na pamięć całą bibliotekę podstawową języka.
  • Odpowiedz
@Ksiega_dusz: robilem podobny przypadek w SQL-u niedawno wiec dalbym rade, ale znalezienie sposobu jak to rozwiazac zajelo mi z 8 godzin to klasyczny gap and island problem
Chociaz moj byl troche bardziej skomplikowany bo musialem dzielic te zakresy i w przypadku 1 moja odpowiedz to bylby 1-2 2-3 3-5 i 5-9
  • Odpowiedz