Wpis z mikrobloga

✨️ Obserwuj #mirkoanonim
#mikrokoksy #silownia

Chciałbym Was zapytać jaki powinien być realny przyrost masy mięśniowej na miesiąc? I czy u mnie jest to przyrost optymalny czy powinien być 1,5-2x większy ?

Jestem totalnie początkujący. Trening 3 razy w tygodniu, przez 4 miechy, ani razu nie odpuszczone.
190 / 90
przez 4 miesiące przyrost to 4 kg.
spadek masy tłuszczowej -3,5 kg.
Micha trzymana tak sobie, pilnuje się, mogłoby być lepiej. Białko w granicach 1-1,2 g/kg. Suple magnez, cynk, D3 i kreatyna.

〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰
· Akcje: Odpowiedz anonimowo · Więcej szczegółów
· Opublikuj swój własny wpis: Mirko Anonim
· Zaakceptował: heracinsky

• 12
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@Doktor_Proton: Jasne, moim zdaniem nawet przy perfekcyjnej podaży pozostałych makrosów, suplementacji i idealnemu treningowi tak mały zasób aminokwasów z białek uniemożliwia budowanie dodatkowej tkanki mięśniowej w takim tempie. Albo autor się pomylił i pisząc "bialka 1 - 1,2 g/kg" chodziło mu o ilość przyjmowanej odżywki białkowej w proszku a nie wspomniał o ilościach nabywanych z posiłków, albo jest drugim w historii swiata człowiekiem o tak korzystnych predyspozycjach (pierwszy ziomek w
  • Odpowiedz
@Morison „Przyrost beztłuszczowej masy ciała w początkowej fazie ćwiczeń wynosić może nawet do 1 kg w ciągu miesiąca! Jest to znakomity wynik, który utrzymać można przez około cztery pierwsze miesiące treningów. Wśród początkujących kobiet wynik ten jest nieco słabszy i sięga od 0,5 do 0,7 kg mięśni nabywanych w ciągu 30 dni.”

Wg mnie to jest możliwe, szczególnie właśnie na początku. Zakładam też że sam pomiar obarczony jest niepewnością, nawet lekko
  • Odpowiedz