Wpis z mikrobloga

✨️ Obserwuj #mirkoanonim
Cześć, czołem.

Dostałem następująca ofertę pracy

UoP 14k brutto
B2B 110 PLN/h + VAT
Stanowisko nie jest związane z IT.

Ktoś mogę prosić o tipy czy jest jakiś sens trzymać się UOP?

Porównywałem kalkulatory i różnica wydaje się korzystna dla B2B, jest bardzo duża.

Nigdy jednak działalnością B2B się nie interesowałem, więc może jakichś zagrożeń nie dostrzegam? Świadom jestem tylko sytuacji, gdy jestem chory i ewentualnego braku urlopu - tutaj tracę.

Wybrać liniowy czy ryczalt? Nie planuje jakichś wielkich zakupów i podbijania kosztów

Czy warto korzystać z narzędzia typu infakt, kiedy jestem kompletnie zielony?

Z góry dziękuję za rady.

#pracbaza #korposwiat #b2b

· Akcje: Odpowiedz anonimowo · Więcej szczegółów
· Zaakceptował: mkarweta
· Autor wpisu pozostał anonimowy dzięki Mirko Anonim

• 14
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@mirko_anonim kalkulator infakt uop vs b2b, licz ze na b2b będziesz pracować około 11 miechow w roku chyba ze masz płatny urlop. Nie wiem jakie pkd ale pewnie ryczałt najlepszy
  • Odpowiedz
Dalej więcej niż mój stary po 20 latach pracy. A jakoś w domu nigdy biedy nie było.

@deletenomads: współczuje kariery staremu i niskich oczekiwań rodziny. Nie żyje się po to "zeby biedy nie było"
  • Odpowiedz
@Anakee: No nie - nie żyje się też po to żeby robić hajs za wszelką cenę. Nie ma co współczuć, robi to co lubi, dom ma swój, lokal też. Ma rodzinę, posadził drzewo i stać go na hobby. Ja, próbując zarobić na swoim hobby, raczej cały czas w fazie dopłacania do interesu xd Jakbym zarabiał te 10k to pewnie po prostu pracowałbym mniej ( ͡° ͜ʖ ͡°
  • Odpowiedz
robi to co lubi, dom ma swój, lokal też. Ma rodzinę, posadził drzewo i stać go na hobby. Ja, próbując zarobić na swoim hobby, raczej cały czas w fazie dopłacania do interesu xd Jakbym zarabiał te 10k to pewnie po prostu pracowałbym mniej