Aktywne Wpisy

comanchee +60
Michał Skóraś z narzeczoną sprowadzili potomka na świat, gratulacje! W międzyczasie kobitka wrzuciła prawie nudesa z brzuchem ciążowym, to jest normalne? xd
#p0lka #blackpill #redpill #bluepill #randkujzwykopem #logikarozowychpaskow
#p0lka #blackpill #redpill #bluepill #randkujzwykopem #logikarozowychpaskow
źródło: image
Pobierz





https://x.com/greentheonly/status/1724593509464731910?s=20
#tesla
Tu wygląda na to, że pakują większą baterie i wrzucają limit. Też pewnie będzie opcja na ściągnięcie blokady za opłatą.
@PiotrFr Na AutoCośTam widziałem, że Toyota zrobiła jakiś dobry deal we Francji z korporacją taksówkarską G7. Pisali o 2500 różnych modeli i nie wiem czy tyle modeli będą robić, ale wydaje mi się raczej, że tyle sztuk. :P Przy 100 000 Tesli dla Hertza to nie wygląda tak spektakularnie, ale dobrze wygląda w nagłówkach. XD
Tak samo w BMW nie wypalił pomysł z abonentami na takie funkcje.
Tak samo można wytłumaczyć podwyżkę ceny
I cyk, pora na cs'a.
A skąd te dane? Kwestia jak jest wyceniony abo względem kosztu zakupu
Wystarczy odblokować/dołożyc przycisk/manetkę i masz wyposażenie dostępne za dopłatą.
Pchanie maty we wszystkie siedzenia jest tańsze, niż trzymanie 2 różnych rodzajów na magazynie i obracanie nimi.
Od zawsze tak było, że dany element w produkcji kosztował 5 PLN
Coś z poprzedniej generacji, takie auta 7-10 lat. Dlaczego nikt takich funkcji nie odblokowywał?
Pracowałem u dostawcy oparć do BMW/Daimler przez 8 lat w pl. Tam to były różnice konstrukcyjne pomiędzy wersjami wyposażenia, a nawet rynkiem zbytu. Co innego szło ja Chiny
Jakim przykładem? Choćby tempomat przez samo dołożenie
Na Chiny czy Afrykę szły inne konstrukcje. Miały części wspólne, ale już z daleka widziałeś że np jest inny sposób łączenia z siedziskiem.
Dobra, czyli twój argument jest póki co inwalida, że producenci dawali podgrzewane fotele, kierownicę wcześniej.
Poza Tesla, która pakowała wszystko aby ograniczyć liczbę opcji i uprościć produkcję to wcześniej tego nie robiono.
Inspiracja poszła z Tesli.
Standardowo praktyka jest aktualnie o korzystanie z jednej bazy silnika (takie 2.0 w benzynie w BMW), a wersję mocowe różnią się między sobą mapą silnika czy słabszym turbo.
Wiadomo że przyspieszenie 3 jest ograniczone softwareowo i można wykupić sobie lepsze płacąc a przez OTA internetem masz po chwili lepsze przyspieszenie.
Oczywiście, że nie. Model 3/Y to jedno, S/X to drugie. Te z S/X najbliżej mają do tego w Semi ale to dalej nie jest to samo.
Kiedyś ok 20 lat temu za czasów kart NVIDIA Riva TNT był tego najbardziej jaskrawy przykład. Była ta riva oraz nVidia Quatro - karat w ogóle nie na rynek gamingowy, tylko do zastosowań dla profesjonalnych stacji graficznych, czy projektantów w Czadzie Zwykła TNT kosztowała kilkaset PLN. Quatro była w ogóle nie na rynek gamingowy,