Wpis z mikrobloga

@9ada66a7ca8bf7e3 jedna z podstawowych cech różniących pomiędzy silnikami z 3/U a S/X jest wykorzystanie w tych drugich elementów z włókna węglowego.

A kwestie zabaw ołówka pamiętam z dzieciństwa. Mój pierwszy PC miał Durona 1ghz i po zabawie ołówkiem odblokowywałeś mnożnik I robiło się 1.25 GHz.

Ale wracając do silników elektrycznych w teslach to są spore różnice w konstrukcjach pomiędzy tymi modelami.
  • Odpowiedz
dokupujesz podgrzewane fotele i i wycieraczki za dodatkowe 10tys albo 30tys za wieksza baterię tak jak możesz dokupic FSD


@zibizz1: Super wypowiedzi osoby z zawodem syn xD
  • Odpowiedz
@PiotrFr: Tak, był raport, że na spalinowych mieliby większe marże z powodów kosztów napraw. To trochę jak z hulajnogami z wynajmu. Wsiadasz, nie masz pojęcia jak się co obsługuje, a zegar tyka. Ludzie się spieszą, robią głupoty i przez to mają więcej wypadków. Sam bym się rozwalił parę razy i pewnie jakbym jechał Mustangiem to już nie miałbym auta. Naprawdę systemy auta mocno pomagają. ( ͡° ͜ʖ ͡
  • Odpowiedz
  • 0
@Yelonek:

na spalinowych mieliby większe marże z powodów kosztów napraw.


Nie o to chodzi. Nie wiem jaki mieli plan na te Tesle ale duże wypożyczalnie zawsze robią tak, że kupują masowo i zanim skończą rok sprzedają mniej więcej po tej samej cenie, dzięki obniżkom w zakupie hurtowym. A tu kupili te Tesle przed obniżką cen i dostali finansowo po dupie
  • Odpowiedz