Aktywne Wpisy
Hinode +2437
Kto z pań i panów Mirków jest za przyjęciem poprawki do regulaminu że biauek nie ma jajek proszę podnieść rękę i nacisnąć przycisk.
#sejm
#sejm
Amicia +44
Dlaczego wf w szkole jest obowiązkowy?
Często się mówi, że po to żeby dzieci się ruszały i nie były grube, ale zadajemy sobie pytanie: czy znacie choć jednego grubasa, który schudnal chociaż kilogram na wf? Bo ja nie znam, każdy grubas z roku na rok był coraz grubszy pomimo wfu, głównie z tego powodu, że nikt do cholerny nie schudnie robiąc 3 kółka dookoła hali i staniu przez 30 minut w jednym
Często się mówi, że po to żeby dzieci się ruszały i nie były grube, ale zadajemy sobie pytanie: czy znacie choć jednego grubasa, który schudnal chociaż kilogram na wf? Bo ja nie znam, każdy grubas z roku na rok był coraz grubszy pomimo wfu, głównie z tego powodu, że nikt do cholerny nie schudnie robiąc 3 kółka dookoła hali i staniu przez 30 minut w jednym
https://x.com/greentheonly/status/1724593509464731910?s=20
#tesla
Tu wygląda na to, że pakują większą baterie i wrzucają limit. Też pewnie będzie opcja na ściągnięcie blokady za opłatą.
@PiotrFr Na AutoCośTam widziałem, że Toyota zrobiła jakiś dobry deal we Francji z korporacją taksówkarską G7. Pisali o 2500 różnych modeli i nie wiem czy tyle modeli będą robić, ale wydaje mi się raczej, że tyle sztuk. :P Przy 100 000 Tesli dla Hertza to nie wygląda tak spektakularnie, ale dobrze wygląda w nagłówkach. XD
Tak samo w BMW nie wypalił pomysł z abonentami na takie funkcje.
Tak samo można wytłumaczyć podwyżkę ceny
I cyk, pora na cs'a.
A skąd te dane? Kwestia jak jest wyceniony abo względem kosztu zakupu opcji.
@zibizz1 ale jednak dotyczy rzeczy będących do tej pory w standardzie, więc coś się zmieni.
A jak tłumaczę koledze wyżej, samo w sobie nie jest złe. Można przez to kupić lepiej wyposażone auto, mieć niższy leasing/kredyt, czy wpaść w jakiś próg odliczeń na firmę itp
Wystarczy odblokować/dołożyc przycisk/manetkę i masz wyposażenie dostępne za dopłatą.
Pchanie maty we wszystkie siedzenia jest tańsze, niż trzymanie 2 różnych rodzajów na magazynie i obracanie nimi.
Od zawsze tak było, że dany element w produkcji kosztował 5 PLN a
Coś z poprzedniej generacji, takie auta 7-10 lat. Dlaczego nikt takich funkcji nie odblokowywał?
Pracowałem u dostawcy oparć do BMW/Daimler przez 8 lat w pl. Tam to były różnice konstrukcyjne pomiędzy wersjami wyposażenia, a nawet rynkiem zbytu. Co innego szło ja Chiny do
Jakim przykładem? Choćby tempomat przez samo dołożenie manetki.
Ale zawsze masz wybór, kupujesz albo nie i ewentualnie abonament.
Ja mówię o aucie na dany rynekm i co, w tej wersji nante Chiny robili wszystko indywidualnie do zamówienia? Były
Na Chiny czy Afrykę szły inne konstrukcje. Miały części wspólne, ale już z daleka widziałeś że np jest inny sposób łączenia z siedziskiem.
Dobra, czyli twój argument jest póki co inwalida, że producenci dawali podgrzewane fotele, kierownicę wcześniej.
Co do tempomatu to temat wygląda tak, że jak przepustnica sterujesz elektronicznie to jest to dosłownie kwestia manetki i softu.
Do siedzisk, kierownic te
Poza Tesla, która pakowała wszystko aby ograniczyć liczbę opcji i uprościć produkcję to wcześniej tego nie robiono.
Inspiracja poszła z Tesli.
Standardowo praktyka jest aktualnie o korzystanie z jednej bazy silnika (takie 2.0 w benzynie w BMW), a wersję mocowe różnią się między sobą mapą silnika czy słabszym turbo.
Wiadomo że przyspieszenie 3 jest ograniczone softwareowo i można wykupić sobie lepsze płacąc a przez OTA internetem masz po chwili lepsze przyspieszenie.
I TERAZ NAJWAZNIEJSZE!
Takie działanie wynika tylko i wyłącznie z opłacalności. Każdy
Oczywiście, że nie. Model 3/Y to jedno, S/X to drugie. Te z S/X najbliżej mają do tego w Semi ale to dalej nie jest to samo.
Kiedyś ok 20 lat temu za czasów kart NVIDIA Riva TNT był tego najbardziej jaskrawy przykład. Była ta riva oraz nVidia Quatro - karat w ogóle nie na rynek gamingowy, tylko do zastosowań dla profesjonalnych stacji graficznych, czy projektantów w Czadzie Zwykła TNT kosztowała kilkaset PLN. Quatro była w ogóle nie na rynek