Wpis z mikrobloga

@Poemat: głowę zacznij chować to zyskasz 1-2min, wywal ten wielki bidon z ramy, wsadź coś na kierownicę i zyskasz pewnie z 1min (+ w miejsce obecnego bidonu możesz wsadzić pudełko na narzędzie lub bidon aero żeby zamknąć przestrzeń), dysk + jakieś opony continentala gpx 5000 + dętka z lateksu i masz kolejne minuty gratis, mogłeś pewnie pojechać średnią 40,5-42km/h
@jefedecocina: Ja to wszystko wiem ;)
Głowa na większości trasy była schowana, tutaj akurat był zjazd z górki po lekkim łuku + zwężenie z dwóch pasów do jednego + musiałem uważać na wolniejszych z prawej strony dlatego sie patrzyłem tak a nie inaczej.
Nie wywalę bidonu z ramy i nie wrzucę Front Hydration - mam między aerobarami baaardzo mało miejsca, testowałem FC35 i czułem dosłownie a’la klaustrofobię, nie mogłem wtedy właśnie
@Poemat: nie twierdzę, że to pierwszy wyścig. Napisałem bo testowałem te wszystkie rzeczy i jeżdżę trochę szybciej (to tylko koleżeńska rada). Jeśli chodzi o bidon to uwierz albo nie ale to ogromna strata czasu i jest dużo rozwiązań aero na przód (możesz tez jeździć z workiem z woda który będzie pod koszulka). Bidon może być tez na dole kokpitu. Powodzenia na kolejnych wyścigach :D
@jefedecocina: Tez jeżdżę szybciej na moje pierwsze jazdy na kozie. Jestem świadomy wszystkich „aero” rzeczy, znam temat bardzo dobrze, ale nie będę też wszystkiego koniecznie stosować jeśli robię to for fun a nie inaczej.
Mam aero bebzon, nie muszę mieć bidonu pod koszulka ( ͡ ͜ʖ ͡)