Aktywne Wpisy
kot_kustosz +404
Namalowałam Heisenberga i w sumie jestem z niego dumna. Farby akrylowe na płótnie 40x50
W kom kilka fotek z bliska
tag: #kotkustosz
ig: https://www.instagram.com/kot_kustosz/
#tworczoscwlasna #malarstwo #rysujzwykopem #pokazmorde #chwalesie #seriale #breakingbad #film
W kom kilka fotek z bliska
tag: #kotkustosz
ig: https://www.instagram.com/kot_kustosz/
#tworczoscwlasna #malarstwo #rysujzwykopem #pokazmorde #chwalesie #seriale #breakingbad #film
![kotkustosz - Namalowałam Heisenberga i w sumie jestem z niego dumna. Farby akrylowe n...](https://wykop.pl/cdn/c3201142/3211adf07f11e71ffd5f7499c7c81ed09f948f1f4cfc4d458fe2787fc98c37ba,w150.jpg?author=kot_kustosz&auth=45a510e1c4598e628346ef39994562df)
źródło: Zdjęcie z biblioteki
Pobierz![konserwix](https://wykop.pl/cdn/c0834752/9b27cb24ec0fbe23e5ba5f899b84dca450e63963f9576e345a5d74efdc045b99,q60.png)
konserwix +126
Volkswagen ogarnął najszybciej że to nie ma sensu. Obecnie Toyota po 6 latach rozbierania Tesli, dziwienia się jak niesamowicie jest skonstruowana i twierdzeniu że ich wyprzedza o kilka lat (poważnie, od lat ja rozbierają, ale nie reagują) w końcu stwierdziła że nie tędy droga i podjęła decyzję o budowy od podstaw osobnych platform pod elektryki. Stwierdzili że zajmie im to najmniej 3 lata.
Elektryk to nie jest po prostu inny silnik a zamiast baku bateria. To zupełnie inaczej działający samochód. Niesamowite jak wielkie molochy motoryzacyjne z masą inżynierów nie potrafiły ogarnąć tego przez lata...
Ciekawostka. Mercedes (dokładnie Daimler) był wczesnym inwestorem Tesli i posiadał 10% udziałów. Niestety janusze sprzedali je po niewielkim wzroście na wartości wiele lat temu. Dziś te udziały byłyby warte więcej niż cały Mercedes.
#tesla #mercedes #motoryzacja #samochody
Volkswagen kilka lat temu zrozumiał jako pierwszy że to nie ma kompletnie sensu i ma osobne platformy i linie produkcyjne do elektryków.
Przecież przyznaje że Volkswagen szybko to zrozumiał jako jedyny i teraz jest daleko przed resztą jeżeli chodzi o elektryki.
Mercedes jest na jakimś końcu rynku ze swoimi elektrykami, jeden z najmniejszych udziałów w rynku.
Toyota największy producent na świecie nie ma żadnych elektryków. Sami przecież zmienili
@everybodykombinerki:
https://ithardware.pl/aktualnosci/toyota_rozebrala_tesle_model_y_i_twierdzi_ze_to_doslownie_dzielo_sztuki-26146.html
A tu jeden z przykładów sprzed 3 lat a jełopy nie reagowali, mimo że to widzieli.
źródło: 747f83cedfe9e85688b656fc9cc75e3dab730d3c193e76a75b1a5ab88b514d5c
Pobierzhttps://elektrowoz.pl/auta/teslo-czys-ty-zwariowala-tak-sie-nie-robi-mowia-niemal-jednym-glosem-producenci-teraz-luca-de-meo-prezes-renault/
Przecież to żałosne ujadanie w panice. A dokładnie ten renault, toyota i tacy jak ty wyśmiewali teslę przez lat i mówili że jak będą chcieli to ich zmiażdżą w chwilę ( ͡° ͜ʖ ͡°
Na pierwszym miejscu oczywiście Tesla, za nią Volkswagen z Audi a Mercedes prawie na samym dnie.
Tworzenie w ten sposób elektryka jest po prostu idiotyczne, nie ma sensu i się nie sprawdza. Klienci też to rozumieją.
źródło: f6998e23550428f0f09a4be1268df7e9423dfdbd5c63b25364fab23361500282
PobierzKażdy jak słyszy samochód elektryczny to myśli tesla. To jest tak ogromny sukces, że do następnej rewolucji transportu nie pozbędą się tej łatki. No chyba, że ktoś stworzy takie xiaomi wśród elektryków.
Jakbym miał sobie kupić samochód elektryczny to też bym kupił teslę, bo jest to jedyny normalnie wyglądający samochód elektryczny. Inne to
@MateMizu: co najśmieszniejsze to Xiaomi wchodzi w elektryki. Za chwilę ma być premiera ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Rozumiem że nie miałeś ściśle firmy na myśli, tylko możliwości / cena, ale fajnie wyszło ( ͡º ͜ʖ͡º)
https://www.auto-swiat.pl/ev/wiadomosci/xiaomi-ms-11-sa-pierwsze-zdjecia-samochodu-elektrycznego-od-producenta-smartfonow/998v8e1
źródło: xiaomi-samochod-1
PobierzI teraz najlepsze. BYD ostatnio tak przyspieszyło, że prześcignęła Teslę i sprzedaje najwięcej ilościowo elektryków na świecie ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Oczywiście są daleko za cenami Tesli, to małe tanie elektryki głównie. Dochód z nich
źródło: WW-S3-12-2022
Pobierz@timechain: A wiesz... nie widziałem tego :-) Rzeczywiście żałosne ale... już chyba zrozumieli i zrobili EQXX i to jest naprawdę interesująca maszyna https://youtu.be/8kY7BGGtDeY
Bardzo poważnie i kompleksowo podeszli do optymalizacji i udało im się uzyskać ~1000km na typowym akumulatorze i to z prędkościami autostradowymi (~120 km/h).
Producenci zaczynają rozumieć, że są w czarnej dupie i albo zrobią prawdziwe elektryki albo znikną z
@kwanty: dokładnie. Przecież jeszcze nawet dziś wykopki są którzy twierdzą że jak ci producenci wejdą mocno w elektryki to zmiotą teslę. A producenci kilka lat temu jeszcze tak gadali i wyśmiewali teslę.
@timechain: co?! Chciałeś chyba napisać, że ma najwyższą kapitalizację
@kwanty: LOL, faktycznie! ( ͡° ͜ʖ ͡°)
No i nie zapominajmy o FSD, to jest dopiero uśpiony killer...
Przecież jak zacznie licencjonować FSD konkurencji i Tesla będzie zarabiała więcej na sprzedaży konkurencyjnego samochodu, niż jego producent to będzie chyba największy płot twist biznesowy w
źródło: musk-debile
Pobierz@NieBendePrasowac: Nie, od ponad roku mają największe zyski na swiecie... ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Od dawna zarabia więcej niż Toyota, pomimo że sprzedaje 7 x mniej samochodów niż oni.
https://elektrowoz.pl/auta/tesla-ponownie-z-wiekszym-kwartalnym-zyskiem-niz-toyota-mimo-tego-ze-sprzedala-7-razy-mniej-samochodow/amp/
Ludzie sobie ubzdurali że to bańka, wbili do łbów, ale od jakiegoś czasu wartość Tesli jest jak najbardziej odpowiednia do zysków jakie osiąga. Patrz na wskaźnik P/E.
Twoje zdziwienie
Dwa można tak auto zrobić szybciej i ogromnie
@r5678: no właśnie nie chodzi o tabelki w excelu bo jest dużo drożej przez to. Chodzi tylko o szybkość. Nie byli gotowi a musieli wejść w elektryki na już. Więc na szybko wzięli gotowy samochód tylko nie zamontowali silnika, chłodnicy u skrzyni biegów ( ͡° ͜ʖ
@timechain: to możesz przy okazji podać jakieś dane, bo wg tego co widziałem to w całym roku 2022 Toyota miała ponad 2 razy wiekszy zysk niż Tesla (niecałe 14 do 28 mld)
Obecne P/E wynosi 43 co jest wciąż spore, ale adekwatne do rosnącej spółki zwiększającej zyski, natomiast ponad rok temu było na znacznie