Aktywne Wpisy

mirko_anonim +84
✨️ Jak radzić sobie z finansowymi dylematami w związku? Ⓘ
Tldr: moja narzeczona nie jest zadowolona z faktu, że pomagam finansowo moim rodzicom. Nie wiem co robić.
z narzeczoną planujemy ślub w następnym roku. Rzecz w tym, że coraz częściej widzę mniejsze i naprawdę zastanawiam się czy ten ślub to dobry pomysł, a po wczorajszej kłótni w ogóle zastanawiam się czy nie zerwać oświadczyn.
Jestem programistą i zarabiam bardzo dobrze. Narzeczona dowiedziała się, że
Tldr: moja narzeczona nie jest zadowolona z faktu, że pomagam finansowo moim rodzicom. Nie wiem co robić.
z narzeczoną planujemy ślub w następnym roku. Rzecz w tym, że coraz częściej widzę mniejsze i naprawdę zastanawiam się czy ten ślub to dobry pomysł, a po wczorajszej kłótni w ogóle zastanawiam się czy nie zerwać oświadczyn.
Jestem programistą i zarabiam bardzo dobrze. Narzeczona dowiedziała się, że

JoMaHaa +1038
Dam Wam taki protip. Jak jestescie z kobitą w związku to zapytajcie się jej czasem czy nie przytyła troszeczkę, albo powiedzcie cos w stylu "oo widzę, ze troszkę przybylo Cię w bioderkach". To jej da sygnał że się interesujecie nią i zauważacie nawet drobne zmiany bo wam zależy i nie jest obojętna.
#zwiazki #rozowepaski #niebieskiepaski
#zwiazki #rozowepaski #niebieskiepaski

Link do znaleziska - 28 lutego 1981 roku wprowadzono kartki na mięso i wędliny
Poniżej wołam osoby, które wyraziły chęć otrzymywania powiadomień o nowych wpisach. Jeśli ktoś chciałby dopisać się do listy, proszę o zostawienie plusa przy przeznaczonym do tego komentarzu pod niniejszym wpisem. Zachęcam również do obserwacji pierwszego tagu, którym opatrzone zostało linkowane znalezisko.
Zapraszam wszystkich do odwiedzenia i subskrybowania mojego kanału historycznego na YT ➡️Andrzej Włusek - Historia poza horyzont
Dodatkowe Tagi: #qualitycontent #europa #zwyczaje #swiat #liganauki #swiatnauki #ciekawostkihistoryczne #zainteresowania #prl #europa #socjalizm #robakidojedzenia #robaki #c40cities