Aktywne Wpisy
Czy da się znaleźć a jeżeli tak to gdzie MONOGAMICZNEGO, więc wynaturzonego mężczyznę?
#przegryw #damskiprzegryw #niebieskiepaski #zwiazki
#przegryw #damskiprzegryw #niebieskiepaski #zwiazki
Graner +20
Skopiuj link
Skopiuj linkWykop.pl
Podróże
Gospodarka
Ukraina
Technologia
Motoryzacja
Sport
Rozrywka
Informacje
Ciekawostki
Memcenik ogłosił wczoraj na #twitter, że #warszawa prawie w całości zostanie objęta ograniczeniem prędkości do 30 km/h.
Jaka jest prawda? Do tej strefy zostaną włączone tylko drogi osiedlowe, prowadzące do domów, szkół, placów zabaw.
Ja rozumiem, że Memcenik nie posądza swojego elektoratu o weryfikowanie podawanych przez niego informacji, ale mógłby włożyć w swoje fejki przyjemniej namiastkę zaangażowania.
Potem w dyskusji z takim kucem wytrę nim podłogę, a ten bedzię wił się jak piskorz i tłumaczył, ze Memcen wcale nie miał tego na myśli.
Wpis Memcena - https://twitter.com/SlawomirMentzen/status/1592183338961625088?t=Khs8PPO7ynCc0pp4GsVypg&s=19
#neuropa #4konserwy #bekazprawakow #bekazkonfederacji #polityka
@szef_foliarzy: To nie kwestia tego gdzie oni mieszkają tylko ich elektorat. Bandzie wsioków którzy miasto widzieli przejazdem łatwo wmówić ze miasta są niszczone przez wroga, czyli jakieś lewactwo czy inne LGBT albo nie daj bóg cyklistów których na samochód nie stać.
Ta strefa w obecnym kształcie to debilizm.
@pan-bartolomeu-dias: Bo ograniczanie prędkości najbardziej poprawia bezpieczeńtwo na drogach, zmniejsza też hałas. Powinni ograniczyć prędkość i #!$%@?ć mandaty za przekroczenie jak źli.
Do tego miasto ma chyba opracowane dane dotyczące występowania wypadków drogowych. Niech zaczną pod eliminacji miejsc niebezpiecznych.
@pan-bartolomeu-dias: No zdecydowanie, miasto jest do mieszkania, nie jeżdżenia samochodem. Piesi przechodzą przez jezdnie nie tylko na przejściach na pieszych. Ograniczenie prędkości też ma wpływ na hałas, nie tylko na bezpieczeństwo
@vulfpeck: Czyli warszawa podnosi prędkość? Na drogach osiedlowych nie można poruszać się szybciej niż 20km/h
Skoncz wiec z debilnymi haslami jak miasto do mieszkania, a nie do jezdzenia bo sa tak samo infantylne jak
Opowiem ci historię o pl. Trzech Krzyży. Obecnie wystarczy jeden remont, jedna manifestacja oraz realizacja postulatów aktywistów, aby okoliczne ulice (np. Hoża) przeznaczyć tylko do ruchu pieszego, i odcinamy tysiące mieszkańców od możliwości dojazdu do ich budynków. Problem