Wpis z mikrobloga

Risercz Mentzenowski, albo celowa manipulacja, czyli jak Sławcio mija się z prawdą.

Memcenik ogłosił wczoraj na #twitter, że #warszawa prawie w całości zostanie objęta ograniczeniem prędkości do 30 km/h.

Jaka jest prawda? Do tej strefy zostaną włączone tylko drogi osiedlowe, prowadzące do domów, szkół, placów zabaw.

Ja rozumiem, że Memcenik nie posądza swojego elektoratu o weryfikowanie podawanych przez niego informacji, ale mógłby włożyć w swoje fejki przyjemniej namiastkę zaangażowania.

Potem w dyskusji z takim kucem wytrę nim podłogę, a ten bedzię wił się jak piskorz i tłumaczył, ze Memcen wcale nie miał tego na myśli.

Wpis Memcena - https://twitter.com/SlawomirMentzen/status/1592183338961625088?t=Khs8PPO7ynCc0pp4GsVypg&s=19

#neuropa #4konserwy #bekazprawakow #bekazkonfederacji #polityka
Pobierz vulfpeck - Risercz Mentzenowski, albo celowa manipulacja, czyli jak Sławcio mija się ...
źródło: comment_1668498191FaqzQLOmsQuxGWNMqAmNvo.jpg
  • 75
@vulfpeck: Nie wiem gdzie on mieszka, ale jako zamożny człowiek pewnie ma willę w zacisznym miejscu z dala od miasta. Podobnie Bosak i Korwin mieszkający w zacisznych zielonych miejscowościach Otwock/Józefów, które przed wojną były sanatoriami. I oni własnie często krytykują takie rozwiązania wprowadzane w miastach bo w ich interesie leży to aby wygodnie dojechać wozem do miasta, szybko, bez korków, jeszcze zaparkować pod samymi drzwiami i najlepiej nic za to nie
@vulfpeck: Nawet gdyby miał rację, to niech najpierw udowodni, że zmniejszanie prędkości do 30 km/h zwiększa korki. Pomijając, że to już wziął na chłopski rozum, to zmniejszanie prędkości do 30 km/h będzie tak czy inaczej konieczne, jeżeli będziemy chcieli pójśc np. w tę stronę co Holandia pod względem ograniczeń hałasu w miastach. Tak wiem, że o tym jeszcze u nas nikt nie myśli, ale patrzmy przyszościowo.
via Wykop Mobilny (Android)
  • 12
@vulfpeck: @szef_foliarzy: @boskakaratralalala: @dran2: Jesteście z Warszawy? Jeśli tak, to patrzyliście na mapę tych ulic? Bo ja pobieżnie spojrzałem na moje okolice i od razu widzę błędy. Chociażby ulica Idzikowskiego gdzie jest 30 i w tym roku zbudowano progi zwalniające, pomimo tego że przed progami stworzono ścieżkę rowerową. A wg mapy ulica ta ma nie być objęta strefą 30. Podobnie łącząca się z nią ulica Piaseczyńska, gdzie obecnie
@szef_foliarzy: mieszkam niedaleko korwina, jeszcze w granicach Warszawy i uważam to co robią władze za mentalne upośledzenie, wawer to jest labirynt progów zwalniających pomimo małej gęstości siatki głównych dróg. Drogi bez żadnego sensu dostają ograniczenia do 30 - nawet te które na tej dumnej mapce zrobionej przez miasto, są zaznaczone jako te główne poza strefą 30. Absolutnie nie wierzę żeby ktokolwiek by na nich przywrócił ograniczenie 50 w ramach tej "reformy".
@johny-kalesonny: Jezeli dla ciebie miasto jest do "mieszkania", a juz nie do jezdzenia samochodem to "mieszkaj" w miescie i nie wychodz z mieszkania. Okazuje sie jednak, ze dla niektorych "mieszkanie" w miescie oznacza rowniez swobode poruszania sie bez wiekszych ograniczen w jego obrebie i zdaza sie im uzywac samochodu w tym celu.

Skoncz wiec z debilnymi haslami jak miasto do mieszkania, a nie do jezdzenia bo sa tak samo infantylne jak
@szef_foliarzy: Mieszkam w centrum i jestem przeciwny znacznej części zmian ¯\_(ツ)_/¯ Lubię zielone miasta, rozumiem rozbudowywanie infrastruktury rowerowej i troskę o bezpieczeństwo pieszych, ale wkraczamy na ścieżkę wyrzucania całkowicie samochodów i paraliżu komunikacyjnego.

Opowiem ci historię o pl. Trzech Krzyży. Obecnie wystarczy jeden remont, jedna manifestacja oraz realizacja postulatów aktywistów, aby okoliczne ulice (np. Hoża) przeznaczyć tylko do ruchu pieszego, i odcinamy tysiące mieszkańców od możliwości dojazdu do ich budynków. Problem