Aktywne Wpisy
Czy da się znaleźć a jeżeli tak to gdzie MONOGAMICZNEGO, więc wynaturzonego mężczyznę?
#przegryw #damskiprzegryw #niebieskiepaski #zwiazki
#przegryw #damskiprzegryw #niebieskiepaski #zwiazki
Graner +20
Skopiuj link
Skopiuj linkWykop.pl
Memcenik ogłosił wczoraj na #twitter, że #warszawa prawie w całości zostanie objęta ograniczeniem prędkości do 30 km/h.
Jaka jest prawda? Do tej strefy zostaną włączone tylko drogi osiedlowe, prowadzące do domów, szkół, placów zabaw.
Ja rozumiem, że Memcenik nie posądza swojego elektoratu o weryfikowanie podawanych przez niego informacji, ale mógłby włożyć w swoje fejki przyjemniej namiastkę zaangażowania.
Potem w dyskusji z takim kucem wytrę nim podłogę, a ten bedzię wił się jak piskorz i tłumaczył, ze Memcen wcale nie miał tego na myśli.
Wpis Memcena - https://twitter.com/SlawomirMentzen/status/1592183338961625088?t=Khs8PPO7ynCc0pp4GsVypg&s=19
#neuropa #4konserwy #bekazprawakow #bekazkonfederacji #polityka
Chybe, ze jestes nastepnym, ktory mysli, ze ilosc pasow to jedyne kryterium infrastruktury ale w takim przypadku nie mam pytan.
@K_Feras_P: To jest uproszczenie. Oczywiście bywają miejsca, gdzie korki pojawiają się z powodu źle zaprojektowanej infrastruktury i można to poprawić. Natomiast w zdecydowanej większości przypadków mówimy tu o permanentnych korkach w danych porach, których nie da się już poprawić, bo zwyczajnie strumień samochodów jest
@K_Feras_P: No to jest truizm - przełóż to raczej na średnio jedną osobę, która zajmuję taką powierzchnie, bo jedzie samochodem. Wtedy bardzo łatwo zauważysz, że transport samochodowy zupełnie nie skaluje się w miastach, gdzie powierzchnia jest bardzo cennym zasobem.
Zaraz poszukam aktualnych statystyk, bo wydaje mi się, że teraz jest to 60/30.
@K_Feras_P: a to to swoją drogą.
wydaje mi się, że to jest za 2020 rok. Tu juz masz samochód poniżej 30% natomiast zwracam uwagę na ciekawą statystykę "czym wjeżdżamy do Warszawy" i tu już samochód to 60%. Czyli w Warszawie ludzie podróżujący samochodem są w znaczącej mniejszości, a pod miastem w większości. Stąd ten rozdźwięk w biadoleniu na buspasy i zwężanie ws. wyniki wyborow i poparcie dla tych idei samych Warszawiaków.
No i co daje mi informacja, ze jedna osoba zajmuje mniej powierzchni niz samochod, co sam stwierdzilem i kto powiedzial, ze ruch samochodowy dobrze skaluje sie w miastach.
@dlolb: to nie jest prawda, musiałbyś jeszcze mieć statystykę jaki zysk Ci ludzie wprowadzają dla miasta w postaci swoich usług czy bezpośrednio wydanych pieniędzy w mieście, dopiero wtedy możesz się bawić w takie bilanse.
@szef_foliarzy: Z tym to się nie rozpędzaj. Całkiem tam ładnie ale jesienią i zimą smog tak gęsty że piłą można ciąć :P
@MatPL1122: ale to nie jest tak, że ten zysk jest jednostronny. Charytatywnie tych usług nie świadczą. Warszawa daje bazę klientów, a oni
@K_Feras_P: No dokładnie to, co napisałeś xD Samochody nie skalują się w miastach. Ograniczenia prędkości nie dotyczą pojazdów uprzywilejowanych.
@K_Feras_P: Które konkretnie?
@dlolb: co spotkałoby się z o wiele większym wzrostem cen nieruchomości w mieście vs domki które ludzie sobie sami pobudowali pod miastem, takie coś doprowadziłoby do wypchnięcia uboższej części mieszkańców z miasta w poszukiwaniu tanich mieszkań i nieruchomości w dalszej lub bliższej okolicy oraz