Wpis z mikrobloga

Risercz Mentzenowski, albo celowa manipulacja, czyli jak Sławcio mija się z prawdą.

Memcenik ogłosił wczoraj na #twitter, że #warszawa prawie w całości zostanie objęta ograniczeniem prędkości do 30 km/h.

Jaka jest prawda? Do tej strefy zostaną włączone tylko drogi osiedlowe, prowadzące do domów, szkół, placów zabaw.

Ja rozumiem, że Memcenik nie posądza swojego elektoratu o weryfikowanie podawanych przez niego informacji, ale mógłby włożyć w swoje fejki przyjemniej namiastkę zaangażowania.

Potem w dyskusji z takim kucem wytrę nim podłogę, a ten bedzię wił się jak piskorz i tłumaczył, ze Memcen wcale nie miał tego na myśli.

Wpis Memcena - https://twitter.com/SlawomirMentzen/status/1592183338961625088?t=Khs8PPO7ynCc0pp4GsVypg&s=19

#neuropa #4konserwy #bekazprawakow #bekazkonfederacji #polityka
Pobierz vulfpeck - Risercz Mentzenowski, albo celowa manipulacja, czyli jak Sławcio mija się ...
źródło: comment_1668498191FaqzQLOmsQuxGWNMqAmNvo.jpg
  • 75
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@MatPL1122: zgoda. Jest to rzeczywiście ryzyko, którym trzeba by odpowiednio zarządzić. W Warszawie są jeszcze hektary terenu do zabudowania, gdyby to połączyć z planowaniem przestrzennym i jakimiś mechanizmami pozwalającymi łatwiej uwalniać grunty pod zabudowę to myślę, że jest to do zdobienia. Niewykluczone jednak, że korzystnie byłoby takie zmiany wprowadzać przy równoczesnym wsparciu legislacji ogólnokrajowej. Np. dzisiaj rolnik trzymający swoje pole np. w Chrzanowie, nie ma motywacji żeby je sprzedać, jeśli już
@dlolb: i z jednego problemu jakim jest odpowiednie planowanie infrastruktury drogowej tworzy się kilka innych powiązanych z prawem własności, podatkami, planami zagospodarowania przestrzennego itd.
@dlolb: nie nie jest, to wymówka i liczenie na magiczne rozwiązanie problemu braku przestrzeni i ścisku w mieście oraz rosnących kosztów życia w mieście wraz z rozwojem. Czyli w skrócie, cena za metr rośnie bo spływa co raz więcej osób a przestrzeń nie jest z gumy, naturalnym i zdrowym następstwem jest rozszerzanie miasta aby zapewnić nieruchomości w dogodniejszych cenowo pułapach dla przeciętnej populacji. Żeby zlikwidować urban sprawl musiałbyś zlikwidować migrację w
@MatPL1122: @dlolb: Nie rozumiem skad ludzie biora rzekoma samochodoze jako przyczyne korkow.

Tu nie trzeba strukturalnych zmian, a powoli autostrada za autostrada, droga za droga, osiedle za osiedle poprawic projekty bo jak sie czyta jak projektuje sie drogi i wezly to mozna lapac sie za glowe.

https://www.youtube.com/watch?v=Ji0nHD4c6MM
Tutaj dla przykladu omowienie S8 w Wawie.

Takie projektowanie to mozna sobie wiadomo gdzie wsadzic: https://www.youtube.com/watch?v=A1SOgbXP1J8
Nie rozumiem skad ludzie biora rzekoma samochodoze jako przyczyne korkow.


@K_Feras_P: bo to najprostrza z możliwych opcji cedująca odpowiedzialność na mieszkańców.

"widzicie my się staramy, ale to wasza wina bo się wam w dupach poprzewracało z dobrobytu"
@Massad: Ale ja nie piszę, że zostali odcięci decyzjami ratusza czy aktywistów. Mówię o tym, że te decyzje mogą doprowadzić do odcięcia, gdy zajdzie na raz kilka przypadków.
Przykład pl. Trzech Krzyży i postulatów wyłączenia ulicy Hożej z ruchu samochodowego jest przykładem wyraźnym. Wokoło masz wąskie drogi jednokierunkowe, plac jest często i zazwyczaj trasą przemarszów i manifestacji z/do Sejmu, a raz na jakiś czas drogę trzeba rozkopać lub zastawić, bo remont
Przykład pl. Trzech Krzyży i postulatów wyłączenia ulicy Hożej z ruchu samochodowego jest przykładem wyraźnym. Wokoło masz wąskie drogi jednokierunkowe, plac jest często i zazwyczaj trasą przemarszów i manifestacji z/do Sejmu, a raz na jakiś czas drogę trzeba rozkopać lub zastawić, bo remont i awaria. Na co dzień oczywiście nie byłoby wielkich problemów (może poza korkami), ale systemów nie projektuje się tylko na co dzień, ale też na warunki brzegowe.


@drhab:
@Massad: xD pleciesz głupoty, tabliczki nie załatwiają sprawy


@drhab: jak nie załatwiają sprawy? Pokaż jedne przykład.

Albo się nie kompromituj, bo prawo dojazdu do własnej nieruchomości jest zagwarantowane ustawowo.