Mikroblog

Frajerska małpa wstała, ze 119 komentarzy już tylko 109 #raportzpanstwasrodka


@gangrenek: tak jak pisalem w komentarzu pare postow nizej, wg jego deklaracji wstaje ok. 5 rano, tu wychodzi ze o 6. No ale jednak nie klamie i nie spi do poludnia. Lekko sie mija z prawdą.

BTW. wyobraz sobie, budzisz sie w kraju III-go swiata o j--a*** 6:00 zyjesz swoim zyciem xD, na kacu i pierwsze co robisz,
  • Odpowiedz
  • 7
BTW. wyobraz sobie, budzisz sie w kraju III-go swiata o j--a*** 6:00 zyjesz swoim zyciem xD, na kacu i pierwsze co robisz, zeby dalej przezycv to nie idziesz zjesc, napic sie. usuwasz komentarze xD


@lskx: no nie da się nie pić ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
Napiszę mi ktoś dlaczego jest taki hejt na grzybiarze? 😳 Przeciez w porównaniu do Magdy i Andrzeja nie gada za ich plecami, mówi szczerze że ma problem do Andrzeja. W sumie to prawie nic nie mówi XD
Ja osobiście nie mogę patrzeć na Magdę. Typ osoby która na siłę szuka problemu i biedny Andrzej musi gasić płomienie po niej. #hotelparadise
  • 8
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@Moja-stara-: znaczy tu poprawka - mówi wprost jak już zostanie wywołana do tablicy i przyciśnięta bo tak to najpierw mówi, że żartowała i o nic jej nie chodziło XD Ale tak, Magżaba większe zło, chociaż bez nich byłoby nudno a tak to coś się dzieje, ciekawie się to ogląda
  • Odpowiedz
@kto_co: o kurcze, mnie Magda nie razi aż tak bardzo bo wg mnie gra, ale za to Oliwia mnie najbardziej wkurza, damn ja nie jestem chyba drama queen :D :D
  • Odpowiedz
Co się naczytałem teorii, że Ukraina będzie przepchnięta na MŚ XD Tacy mądrzy byliście.


@lerant: Może i 4 lata temu kiedy zaczęła się ta wojna rzeczywiście by tak było, ale nie teraz. Swoją drogą to też jest fascynujące, wojna jest u nich w kraju, ale grać w piłkę im to nie przeszkadza xD
  • Odpowiedz
#raportzpanstwasrodka Klapek przez pół dzisiejszego gniota głaszcze świnie i "udowadnia", że jednak karmi te przetrzymywane w doniczkach rybki. Dalej nie dałem rady, musiałem wyłączyć po tym, jak matczynym głosikiem życzył kurom miłego wysiadywania. Do tego te fałszywe popiskiwania Wąsatej szczęśliwej z powodu swojego p-----------a.
Bimbas - #raportzpanstwasrodka  Klapek przez pół dzisiejszego gniota głaszcze świnie ...

źródło: 1000061662

Pobierz
  • 4
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Żenujące jest takie różnicowanie cen i robienie sobie marketingu (?) na prywatności dzieci-klientów.

Pisaliśmy już na Niebezpieczniku o patologiach wymuszania zgód w kontekście zawodów sportowych PZPN. Ale chyba pora na kolejny artykuł dotyczący firm prywatnych, które mają takie kwiatki w regulaminach.

Podsyłajcie je nam, jak gdzieś napotkacie podobne zapisy. Zbierzemy, opiszemy.

Takie praktyki trzeba piętnować. #prywatnosc #dzieci #rodo #prawo
niebezpiecznik-pl - Żenujące jest takie różnicowanie cen i robienie sobie marketingu ...

źródło: att.sWUZeYesGY_Egx8-EAiBvZGMnfXOPh97nViAtK8XDcw

Pobierz
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@nieustawne_lustro: Premier już kiedyś powiedział, że spółki skarbu państwa nie są od przynoszenia zysków. A ta ustawa ma raczej zmusić Orlen do zejścia z marży, żeby za dużo nie zarabiał przy drogiej ropie.
  • Odpowiedz
jak już chcecie się zatrzymać swoją taczką na ulicy to paimętajcie żeby wjechać też kołami na chodnik, w ten sposób będziecie blokować nie tylko ruch na ulic ale również utrudniać poruszanie się pieszym po chodniku, dwie pieczenie na jednym ogniu
  • 6
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@Soothsayer: ja nie wiem co oni mają z tymi kołami na chodniku no nie potrafię pojąć jakie tam procesy w głowie zachodzą
potem ja zostawiam samochód na ulicy i się czuję jakbym coś źle robił bo jako jedyny wystaję a ja jestem jedynym zaparkowanym legalnie
  • Odpowiedz