Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
Mikroblog
gorące
@Al-3_x: konflikt lokalny mówisz, to sprawdź ceny w sklepach za dwa tygodnie
Póki co w wojnę zaangażowany jest głównie Iran plus kilka organizacji paramilitarnych kontra USA i Izrael. Jest to więc konflikt lokalny.
@Al-3_x: Co to za wojna światowa, jak ostrzeliwują się jedynie w Europie, Azji i Afryce?
- 39
- 26
kotki sie okazały być w kartonie po Cambodii, przypadek?
#raportzpanstwasrodka
#raportzpanstwasrodka
@dobry-informatyg: na pewno xD
@Krzemol: tak było xD
- 40
- 29
528 + 1 = 529
Tytuł:
Autor:
Gatunek:
Ocena:
Tytuł:
BastionAutor:
Stephen KingGatunek:
fantasy, science fictionOcena:
10/10
źródło: 680932-352x500
Pobierz@Levandyr świetna książka, czytałem lata temu a do tej pory mam w pamięci niektóre sceny, które tak mi się wryły, że czasem się zastanawiam czy ja czytałem książkę czy oglądałem film.
- 28
źródło: USA izrael
Pobierz
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
@elektryczny_mariusz: PRZEJECHAĆ JESZCZE RAZ PO TEL AVIVIE?
- 25
w ogole teraz mi sie przypomnialo ze na poczatku roku amerykanscy anale typowali dino jako jeden z polskich top pickow
to akurat bardzo zabawne xD
#gielda
to akurat bardzo zabawne xD
#gielda
@Glupiii:
Moxe nikt nie przewidział, że Niemiec i Portugalczyk są lepszymi pracodawcami w Polsce niż inny Polak;)
Moxe nikt nie przewidział, że Niemiec i Portugalczyk są lepszymi pracodawcami w Polsce niż inny Polak;)
@gaz_wieprzowy:
Myślisz, że warunki pracy nie mają znaczenia? Dla klientów?
Oczywiście. Najważniejszym są ceny. Tak więc w Biedronce jest taniej.
Myślisz, że warunki pracy nie mają znaczenia? Dla klientów?
Oczywiście. Najważniejszym są ceny. Tak więc w Biedronce jest taniej.
- 10
Jak tak czytam Wasz tak, to wyglada mi na to, że ta cała giełda to jest zwykła bukmacherka, a nie jakieś garnitury i Wall Street.
Ale robcie tak dalej, sympatyzuję z Wami wszystkimi, pasuje mi wasze podejście i poczucie humoru.
#gielda
Ale robcie tak dalej, sympatyzuję z Wami wszystkimi, pasuje mi wasze podejście i poczucie humoru.
#gielda
@Tymajster: garnitur był, ale trzeba było sprzedać i uśrednić smieciuchy
- 22
źródło: 1000025405
Pobierz@daniello87: Chuopami taki ból tylko zakołysze, a 42-letnich francuskich aktorów łamie
@remlezar: @daniello87 oczywiście tylko spierdox z tagu ma prawo czuć „ból”. Nowe nie znałem xD
Pilnuje, żeby mama nigdzie nie uciekła. #pokazkota #kropkaihyzio
źródło: 1000076666
Pobierz- 33
źródło: 20260328_134349
Pobierz- 22
mama znalazła stary worek z puszkami po piwie sprzed dwóch lat i powiedziała, że to już alkoholizm. dobrze, że do pracy idę w poniedziałek chociaż to zrekompensuję ten fakt
#przegryw
#przegryw
@dzikikowal: praca w drukarni
@Gontyn-: Trzeba było jej odpowiedzieć "A ty zazdrośna"
- 33
- 28
- 29
Ten niewyspany typ słuchający w samochodzie starej muzyki to już nie jest twój stary, to jestem ja i ty też
#gownowpis
#gownowpis
źródło: temp_file5704567791501346961
Pobierz@Trzesidzida: nie jesteś chłopcem już, nie jesteś dawno
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
- Ja w poniedziałek jade do ministerstwa i składam kategoryczny wniosek o rozmowy pokojowe... i się k---a skończy ajatollaszku p--------y!
- O! on pokojową nagrodę chciał mieć... śmiechu warte. W poniedziałek już wzięliśmy na cel, O! truskawki!
#kononowicz #wojna #iran
- O! on pokojową nagrodę chciał mieć... śmiechu warte. W poniedziałek już wzięliśmy na cel, O! truskawki!
#kononowicz #wojna #iran
źródło: 1000015647
Pobierz@Agresywna_Szyba: KTO ORIESZNIKI DZIŚ POMYŁ???!!!
@Agresywna_Szyba:
-Ty jeszcze w zyciu Shaheda nie przechwyciłes!
- A Ty przechwyciłeś?
- Ja przechwyciłem, to ja wiem!
- Ty przechwyciłeś, ukraincy przechwycili, a ja jestem durnym osłem tak?
-Ty jeszcze w zyciu Shaheda nie przechwyciłes!
- A Ty przechwyciłeś?
- Ja przechwyciłem, to ja wiem!
- Ty przechwyciłeś, ukraincy przechwycili, a ja jestem durnym osłem tak?
- 37
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
#systemkaucyjny
Nie rozumiem tego narzekania na system kaucyjny. Bylem dzisiaj oddac butelki. Może i w Lidlu byla kolejka na 8 osob i kazdy z worem 120L za to przynajmniej w biedronce nie działał
Nie rozumiem tego narzekania na system kaucyjny. Bylem dzisiaj oddac butelki. Może i w Lidlu byla kolejka na 8 osob i kazdy z worem 120L za to przynajmniej w biedronce nie działał
@MercedesBenizPolska: Ja byłem wczoraj i żadnej butelki mi nie przyjęło mimo że kaucyjne XD
@MercedesBenizPolska: ja dziś w biedrze oddawałem i nawet pusto dookoła, może dlatego że dopiero uruchomili, jednej butelki po coli nie przyjęło ale jednak niekaucyjna była
Łysy zarządza - jedziemy do analów
Srejla o------a, umalowana, dziewucha myśli, że pierwszy raz SAMOCHODEM pojedzie, że w końcu nadszedł ten moment.
Taki c--j i to z takimi uszami, łysy tuktuka zamówił, bo nie potrafi powozić furą xDDDDDDD
Jeszcze z miesiąc, srejla się w----i i sama nauczy się jeździć FORRUNEREM W ELPIDŻI
#raportzpanstwasrodka
Srejla o------a, umalowana, dziewucha myśli, że pierwszy raz SAMOCHODEM pojedzie, że w końcu nadszedł ten moment.
Taki c--j i to z takimi uszami, łysy tuktuka zamówił, bo nie potrafi powozić furą xDDDDDDD
Jeszcze z miesiąc, srejla się w----i i sama nauczy się jeździć FORRUNEREM W ELPIDŻI
#raportzpanstwasrodka
źródło: image
Pobierz@Vendigoo: wygląda na technicznie dobrze ogarniętą, na miejscu łysego zrobiłbym z niej szofera. jest potencjał.
@wujek_srednia_rada @Vendigoo problem jest nie taki ze nie umieją jeździć, tylko ze nie maja prawa jazdy. Mandat za brak prawka to pewnie będzie ze sto dolarów (a jak raz zobaczą ze nie ma, to już będzie łapany potem za każdym razem jak wyjedzie na miasto. Machaj musi jechać do stolicy aby wyrobić.
nie mam do czego wracac i czego odbudowywac bo w zadnej sytuacji, w zadnym ustawieniu w zyciu nie czulem sie szczesliwy itp
#przegryw
#przegryw
@pomelobezkaca2: ja czułem się szczęśliwy w dzieciństwie a dorosłość muszę wymyślić od zera
@PonuryZielarz: ♥️
- 24
W Teresinie sobotka letka.
Nasz zadymiarz zagra charytatywnie dla chłopca, który, "(...) stracił przytomność w domu, a jego serce przestało bić."
Tym razem nie obudzi się wieczorem, zobaczy ciało i pójdzie dalej spać. To świetna wiadomość.
#kononowicz #discoprince #discopolo #oprawcykononowicza
Nasz zadymiarz zagra charytatywnie dla chłopca, który, "(...) stracił przytomność w domu, a jego serce przestało bić."
Tym razem nie obudzi się wieczorem, zobaczy ciało i pójdzie dalej spać. To świetna wiadomość.
#kononowicz #discoprince #discopolo #oprawcykononowicza
źródło: image
Pobierz@gr0m1t: Może kiedyś na jakimś tam weselu znajdzie się ktoś, kto rozpozna tego wykolejeńca i mu podczas jego koncertu wypłaci weselnego liścia ( ͡° ͜ʖ ͡°)
- 30
@guavatape: du berline szmule
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
- 28
Najnowsze Znaleziska
Aktywne Wpisy

asdfghjkl +15

tommmekk +247
Witam z dzisiejszego spaceru
Pogoda wiosna, trochę pada temperatura 10 stopni nie jest źle...😁
Dziękuję cały czas za wsparcie
https://zrzutka.pl/z/tomaszleczenie
Pamiętajcie że,
Między innymi dzięki Wam jestem tutaj gdzie jestem....
Pozdrawiam serdecznie
Pogoda wiosna, trochę pada temperatura 10 stopni nie jest źle...😁
Dziękuję cały czas za wsparcie
https://zrzutka.pl/z/tomaszleczenie
Pamiętajcie że,
Między innymi dzięki Wam jestem tutaj gdzie jestem....
Pozdrawiam serdecznie
źródło: 1000009262
Pobierz






















































źródło: 6663a479920c712f2034fb21e9017bcb73aa6f06cd7af74e876f3b0bd74dee63
Pobierz