Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko217
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
vertical
vertical

vertical

Dołączył 14 lat temu
  • Obserwuj
  • Akcje 11739
  • Znaleziska 3311
  • Mikroblog 8428
  • Obserwujący 7
  • Obserwowane 87

286

Jedź Bezpiecznie odc. 811 - na co mi prawo jazdy?

Jedź Bezpiecznie odc. 811 - na co mi prawo jazdy?

Festiwal głupoty na krakowskich drogach: nastolatka jeżdżąca samochodem po mieście, choć nawet nie podeszła jeszcze do egzaminu na prawo jazdy. Kobieta, która powinna jeździć w okularach, ale nie jeździ bo "wzrok się jej polepszył". No i temat przewodni: jazda na czerwonym świetle.

byferdo
z
krakow.tvp.pl
dodany: 25.08.2020, 10:25:25
  • 113
  • #
    polska
  • #
    logikarozowychpaskow
  • #
    krakow
  • #
    polskiedrogi
  • #
    motoryzacja
  • #
    prawojazdy
vertical
vertical
vertical 25.08.2020, 10:38:15
  • 139
Myślałem, że policjant jej nie uświadomi, ale jednak uświadomił, że najgorsze jest to, że w razie spowodowania kolizji/wypadku pokryje szkody z własnej kieszeni co czasem może skutkować ogromnymi kosztami...
  • 14
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

vertical
vertical
vertical 25.08.2020, 11:21:04
  • 40
ubezpieczenie musi byc na kogos z uprawnieniami


@Geraltzkiwi: Niestety ale nieprawda, można być właścicielem pojazdu i mieć ubezpieczenie a nie mieć uprawnień (przykładowo bank w dowodzie). Ale nawet zakładając że dziewczyna nie ma na siebie OC, to zgodnie z Art. 43. ustawy o ubezp. obowiąz.:

Prawo dochodzenia wypłaconego odszkodowania od kierującego pojazdem
vertical
vertical
vertical 25.08.2020, 11:32:58
  • 38
@Geraltzkiwi: Czyli rozumiem, że jak nie da się dojść zwrotu od dziecka, które jest przykładowo złodziejem mojego samochodu ani od jego rodzica lub opiekuna, ani od złodzieja, który zbiegł i jest nieustalony to ściągamy od ubezpieczonego? To twierdzenie nie ma poparcia w obowiązującym prawie, od kogo dochodzi się zwrotu podałem wyżej i poparłem odpowiednim przepisem, w którym nie ma mowy o dochodzeniu zwrotu od ubezpieczonego w drugiej kolejności.
vertical
vertical
vertical 26.08.2020, 06:42:02 via Android
  • 3
@dexter1987 dziękuję za słowa uznania, miło mi to czytać. Nie jestem ekspertem, staram się odpowiadać zgodnie z posiadaną wiedzą a jeżeli czegoś nie wiem to dużo można znaleźć w necie :)

@Reyvenbp Z tego co się orientuję i jak wyżej napisał @TurboKeleth - regres dotyczy tylko sprawcy lub współsprawcy a nie poszkodowanego, natomiast jeśli nie da się przerzucić części lub całości winy na poszkodowanego (trzeba udowodnić ze prowadzenie bez
vertical
vertical
vertical 26.08.2020, 09:47:15
  • 1
@TurboKeleth: To prawda, ale z tego co mi wiadomo to nikt tego tak nie rozpatruje, że kogoś nie powinno gdzieś być, no chyba że wyjeżdża z jakiejś powierzchni wyłączonej, itp. to wtedy można argumentować że ktoś się w tamtym miejscu go nie spodziewał, ale rozpatruje się przebieg kolizji/wypadku w sensie który uczestnik jakie wykroczenia (czy nawet przestępstwa jak jazda pod wpływem) popełnił i jaki te wykroczenia miały wpływ na kolizję
vertical
vertical
vertical 26.08.2020, 10:01:19
  • 1
@TurboKeleth: Zgadzam się, dlatego piszę, że temat jest niełatwy, nawet w kontekście tego wyprzedzania skręcającego w lewo a co mówić o setkach innych możliwości. Obecnie podobno orzecznictwo jest w kierunku winy wyprzedzającego przynajmniej na skrzyżowaniach, ale przykładowo dopiero Sąd Najwyższy w 2005 r. uniewinnił skręcającego w lewo argumentując że nie ma obowiązku patrzeć również do tyłu czy nikt go nieprawidłowo nie wyprzedza bo ustępuje tylko jadącym z naprzeciwka a nie
vertical
vertical
vertical 20.08.2020, 07:50:46 via Android
  • 0
Co sądzicie o tym, że policja uznała (i być może to reguła), jako sprawcę kolizji wyjeżdżającego z drogi podporządkowanej w prawo a nie wyprzedzającego na skrzyżowaniu?
https://www.lublin112.pl/jeden-wyjezdzal-z-drogi-podporzadkowanej-drugi-wyprzedzal-na-skrzyzowaniu-zdjecia/
#prawojazdy #ruchdrogowy #polskiedrogi
  • 21
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

horizontal_vertical
horizontal_vertical
20.08.2020, 08:57:55
  • 3
@vertical: @radziol88
Jeśli chodzi o wyprzedzanie pojazdu skręcającego w lewo, to do 1998 istniał przepis, który zabraniał wprost zajechania drogi podczas skręcania w lewo (W tym pojazdowi wyprzedzającemu). Ale tego przepisu już nie ma.
Orzecznictwo sądów z ostatnich lat przypisuje w takich sytuacjach winę wyprzedzającemu, Jest również wyrok SN w tej materii. Aczkolwiek nie zaprzeczam, że są wyroki odmienne. Aczkolwiek tendencja idzie w kierunku karania wyprzedzających
Tutaj ten wyrok SN. Polecam
  • Odpowiedz
janekplaskacz
janekplaskacz
janekplaskacz
20.08.2020, 09:11:15 via Wykop Mobilny (Android)
  • 2
@vertical:
Nasza policja i sądy często traktują przepis o ustąpieniu pierwszeństwa jako nadrzędny nad wszystkimi innymi. Na szczęście trochę się to zmienia i np. przy znacznym przekroczeniu prędkości sprawca coraz częściej zostaje ten na głównej. Jak widać nie w tym przypadku.

Btw, trochę w dziwne miejsce uderzona została honda. Chyba, że kierowca próbował uciec do rowu.
  • Odpowiedz
vertical
vertical
vertical 18.08.2020, 14:01:16
  • 0
Powrócę z tematem pierwszeństwa przy zawracaniu jadąc drogą z pierwszeństwem. Niby taka prosta sprawa a bardzo denerwujące jest to, że nie ma jasnej interpretacji i sytuacja ta nie jest jednakowo rozumiana przez wszystkich, zwłaszcza że chodzi o tak ważną rzecz jak pierwszeństwo, oczywiście jak łatwo się domyśleć funkcjonują dwie interpretacje ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Pierwsza, którą wydaje się że popiera większość kierujących to pierwszeństwo zawracającego "bo D-1 i A-7".
Druga, którą wydaje się
  • 13
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

hellfirehe
hellfirehe
18.08.2020, 14:42:25
  • 5
@vertical: Temat w sumie wydaje się prosty z prawnego punktu widzenia - nieco bardziej skomplikowany z punktu widzenia kierowcy.

Bo prawo (art. 25 PoRD) jest tu jasne - o pierwszeństwie na skrzyżowaniu mówi, że temat pierwszeństwa rozpatruje się "zbliżając do skrzyżowania", a udziela go "nadjeżdżającemu".

To jasno oznacza to że istotne jest tu to skąd ktoś wjechał na skrzyżowanie, a nie to gdzie się na nim znalazł.
Jeśli wjechał drogą z pierwszeństwem to
  • Odpowiedz
horizontal_vertical
horizontal_vertical
18.08.2020, 15:38:52
  • 2
@vertical:
Niestety przepisy nie są w stanie wszystkiego dookreślić idealnie, a z drugiej strony kierujący mają do dyspozycji tylko dwa kierunkowskazy. Sytuacji, w których widząc kierującego z kierunkiem nie wiesz co zamierza zrobić jest więcej - nie tylko zawracanie.

Przykładowo sytuacja jak ze znaku pic rel. Dwie drogi podporządkowane po lewej są odsunięte od siebie w niewielkiej odległości. Ty stoisz na tej "wyżej" na znaku i chcesz skręcić w swoje lewo.
horizontal_vertical - @vertical: 
Niestety przepisy nie są w stanie wszystkiego dook...

źródło: comment_1597764164nQD5NFLDCHGIoDQUifKejU.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz

656

"Janusz, machaj!" Ten film z kuriozalnej sytuacji na przejeździe kolejowym...

"Janusz, machaj!" Ten film z kuriozalnej sytuacji na przejeździe kolejowym...

Zachowanie niektórych kierowców na jakże niebezpiecznych przejazdach kolejowych woła o pomstę do nieba. Ten filmik zatytułowany „Janusz, machaj!” podbija internet. Tu nawet nie chodzi już o to, jak ten kierowca zdobył prawo jazdy. Jakim cudem doszło do tego zdarzenia? Kuriozalny Janusz Na...

Buckshot_00
z
wrc.net.pl
dodany: 16.08.2020, 15:08:14
  • 189
  • #
    swiat
vertical
vertical
vertical 17.08.2020, 07:09:49
  • 0
Myślą, że to taki sygnał ostrzegawczy ale szlaban jest u góry to można jechać.


@krad: Rzeczywiście na to wygląda, racja. Co do ruszania gdy jeszcze szlaban nie zakończył się podnosić i światło nie zgasło to też prawda, chodzi o kierowców stojących bezpośrednio przed szlabanem, drugi w kolejce z reguły wjeżdża już na zgaszonym świetle ale jakby stał pierwszy to pewnie też by pojechał za wcześnie XD Sam zawsze jak stoję
vertical
vertical
vertical 17.08.2020, 07:18:09
  • 0
@krad: No to mi się nie zdarzyło, a kiedyś jeździłem przez tory ze światłem i szlabanem 2x dziennie przez długi czas i kilka razy się zdarzyło że byłem pierwszy i za mną ktoś był. Ale jak się zdarzy że jakiś idiota będzie trąbił to wcale mnie to nie zdziwi ( ͡° ͜ʖ ͡°)
vertical
vertical
vertical 14.07.2020, 12:22:28 via Android
  • 0
Stopy procentowe na dotychczasowym poziomie:
https://www.nbp.pl/home.aspx?f=/aktualnosci/wiadomosci_2020/rpp_2020_07_14.html
#kredythipoteczny
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

vertical
vertical
vertical 29.06.2020, 10:19:52 via Android
  • 1
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

vertical
vertical
vertical 24.06.2020, 12:02:55
  • 0
Widzieliście odcinek 800 "Jedź bezpiecznie"? Od dawna wiem, że Pan Marek ma swoją niezgodną z prawem teorię na zmianę kierunku jazdy z dwóch pasów na więcej niż dwa, ale tymi wymysłami kompromituje się wg mnie całkowicie. Przecież winny kolizji w tej sytuacji będzie nagrywający bo zmienia pas o jeden w prawo, a nie ma linii prowadzących, które by mu na to zezwalały, przy kolizji Policja albo sąd (widać, że gość z Toyoty
  • 12
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

vertical
vertical
vertical
Autor
24.06.2020, 12:26:49
  • 1
@janekplaskacz: @push3k-pro: zgadzam się, że w takich przypadkach brak linii prowadzących to błąd, ale nie można sobie wyobrażać że tam są, skoro ich nie ma. Na pierwszy rzut oka widać jak elegancko dwie linie odsunęłyby zarówno nagrywającego jak i nagrywanego o jeden pas w prawo, dodatkowo nagrywający mógłby wtedy zmienić pas na lewy celem ponownego skrętu w lewo, czy tam zawrócenia.

więc zgodnie z regułą prawej ręki ma prawo
  • Odpowiedz
vertical
vertical
vertical
Autor
24.06.2020, 13:49:43
  • 0
@janekplaskacz: Nie mam nic do dodania, wszystko wyjaśniłem w poprzednich postach, kiedy jest zmiana pasa a kiedy jest trzymanie się swojego pasa. Powodzenia w jeździe takiej jak tamten nagrywający. Gwarantuję, że będę skręcał z drugiego od prawej w prawo na drugi od prawej i będę poszkodowany w kolizji, a tam przecież powinienem być sprawcą bo "reguła prawej ręki". Gwarantuję to, pomimo zapewne przeprawy z sądem po wcześniejszej przeprawie z policjantem
  • Odpowiedz

14

Stop Cham #454 - Niebezpieczne i chamskie sytuacje na drogach

Stop Cham #454 - Niebezpieczne i chamskie sytuacje na drogach

Niebezpieczne i chamskie sytuacje na drogach

stopchamteam
z
youtube.com
dodany: 19.06.2020, 08:09:34
  • 12
  • #
    polska
  • #
    stopcham
  • #
    polskiedrogi
  • #
    wypadek
  • #
    kierowcy
  • #
    prawojazdy
vertical
vertical
vertical 19.06.2020, 09:03:23 via Android
  • 3
@Banek5000 A to musi dotrzeć do połowy jezdni? Wystarczy że się go nie zmusi do zatrzymania, zwolnienia lub przyspieszenia kroku, nagrywajacy nie zmusił go do żadnej z tych rzeczy.
vertical
vertical
vertical 19.06.2020, 09:59:12 via Android
  • 1
@Banek5000 Trochę masz rację, nagrywajacy nie spojrzał w lusterko czy nie omija go jakiś debil, a tak to nie zrobił niczego zabronionego, ale dobrze że nic się nie stało.
vertical
vertical
vertical 13.06.2020, 07:15:42 via Android
  • 5
Co sądzicie o pierwszenstwie pieszych przed przejściem mającym wejść od 1 lipca? Przypominam najważniejszy punkt w projekcie ustawy:

Kierujący pojazdem, zbliżając się do przejścia dla pieszych, jest obowiązany zachować szczególną ostrożność, zmniejszyć prędkość tak, aby nie narazić na niebezpieczeństwo pieszego znajdującego się w tym miejscu lub na nie wchodzącego, i ustąpić pierwszeństwa pieszemu wchodzącemu na to przejście albo znajdującemu się na tym przejściu.


Wg mnie przepis tak naprawdę NIC NIE ZMIENIA, gdyż wchodzący
  • 18
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

H.....o
H.....o
konto usunięte 13.06.2020, 07:20:11
  • 27
@vertical: kolejni mistrzowie logiki łamią karki na pisaniu kolejnych przepisów, a problem jest infrastrukturalny i to nad konstrukcją i lokalizacją przejść najpierw należy się pochylić.
  • Odpowiedz
vertical
vertical
vertical
Autor
13.06.2020, 07:27:46 via Android
  • 6
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
vertical
vertical
vertical 10.06.2020, 12:29:30
  • 0
Jak myślicie, w poniższej sytuacji pojazd po ustąpieniu karetce włącza się do ruchu? Art. 17.1 mówi, że raczej nie bo nie jest to zatrzymanie niewynikające z warunków lub przepisów. A jeżeli nie, to czy jakby stał tam jeszcze załóżmy 40 sekund albo 3 minuty, to wtedy włącza się do ruchu czy nadal nie i dlaczego? ( ͡° ͜ʖ ͡°) Jeżeli karetka pojechała a on nadal stoi to skąd
vertical - Jak myślicie, w poniższej sytuacji pojazd po ustąpieniu karetce włącza się...
  • 11
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

donthateme
donthateme
donthateme
10.06.2020, 12:38:52 via Android
  • 14
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
r.....8
r.....8
konto usunięte 10.06.2020, 12:42:33
  • 7
@vertical: przepis o włączaniu się do ruchu wymaga tylko spełnienia dowolnego warunku. Zatrzymanie wynikało z przepisów puszczenia pojazdu uprzywilejowanego, ale to nadal był zjazd z chodnika, więc włączanie się do ruchu.
Niemniej @donthateme ma rację, że to bezmyślna jazda. Wiadomo że inni koncentrują się na karetce, więc styl jazdy na dzwona.
  • Odpowiedz
vertical
vertical
vertical 08.06.2020, 14:36:10
  • 9
Informacja dla ludzi nie rozumiejących ruchu okrężnego po przeczytaniu niektórych komentarzy do poniższej sytuacji pod filmem. Wbijcie sobie do głowy poniższe zdanie, postaram się dodatkowo wytłumaczyć najkrócej jak się da:

Na klasycznym rondzie NIGDY nie skręca się w lewo ani nie zawraca - można tylko albo jechać jezdnią biegnącą dookoła wyspy bez zmiany kierunku jazdy (jeżeli nikogo się nie wyprzedza to WYŁĄCZNIE prawym pasem tej jezdni nawet do dziesiątego zjazdu) albo skręcać z
  • 27
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

k.....m
k.....m
konto usunięte 08.06.2020, 14:38:26
  • 6
@vertical: byłem tu przed szambem
  • Odpowiedz
vertical
vertical
vertical
Autor
08.06.2020, 14:43:05
  • 4
@DelPierdo: Art. 22.2. Kierujący pojazdem jest obowiązany zbliżyć się: 1) do prawej krawędzi jezdni - jeżeli zamierza skręcić w prawo;

Co innego biegnie dookoła wyspy niż niekończąca się jezdnia? Dlaczego niezgodnie z art. 22.2 skręcasz w prawo z lewego pasa tej jezdni?

Art. 16.4 Kierujący pojazdem jest obowiązany jechać możliwie blisko prawej krawędzi
  • Odpowiedz

1

Policja chwali się kuriozalną akcją, udającą walkę o bezpieczeństwo...

Policja chwali się kuriozalną akcją, udającą walkę o bezpieczeństwo...

Trudno nie popierać działań policji, ukierunkowanych na poprawę bezpieczeństwa na drogach i karanie uczestników ruchu, którzy łamią przepisy. Ale trudno też milczeć, kiedy policja w jawny sposób naciąga interpretację przepisów, żeby tylko wystawić kilka mandatów. A potem jeszcze się tym...

bluejournalist
z
motocaina.pl
dodany: 05.06.2020, 08:41:47
  • 5
  • #
    polska
  • #
    policja
  • #
    prawo
  • #
    polskiedrogi
  • #
    stopcham
  • #
    wypadek
vertical
vertical
vertical 05.06.2020, 09:48:09
  • -1
@d0k0p: na pewno od co najmniej 1997 roku :)

@Speleo84: a ja tam nie widzę wykroczenia, widzę właśnie nadinterpretację, no może w pierwszym przypadku można to podciągnąć pod zwolnienie kroku ale będzie to naciągane.

Ustawa PORD, art.2.23 ,,ustąpienie pierwszeństwa" - powstrzymanie się od ruchu, jeżeli ruch mógłby zmusić innego kierującego do zmiany kierunku lub pasa ruchu albo istotnej zmiany prędkości, a pieszego - do zatrzymania się, zwolnienia lub

9

Błędnie spisują stan liczników w samochodach (...) właściciele aut do więzienia?

Błędnie spisują stan liczników w samochodach (...) właściciele aut do więzienia?

Obowiązek wpisywania stanu liczników aut do rządowej bazy danych mają nie tylko diagności, lecz także tysiące funkcjonariuszy policji i innych służb. Coraz częściej słychać o błędach, a nie przewidziano trybu poprawiania ich na wniosek właścicieli samochodów.

konto usunięte
z
auto-swiat.pl
dodany: 04.06.2020, 09:46:39
  • 10
  • #
    polska
  • #
    technologia
  • #
    prawo
  • #
    policja
  • #
    samochody
vertical
vertical
vertical 04.06.2020, 10:57:56
  • 4
@PanMarcepan: No ale to tylko baza Toyoty, gdzie błędy nie powodują żadnego skutku prawnego, jedynie może problemy z gwarancją i błędna historia auta a nie CEPIK, gdzie za błąd teoretycznie jest odpowiedzialność karna. Ale fakt, prywatna firma lepiej to zorganizowała niż państwo.

6

Noga z gazu, dziś akcja prędkość na terenie całej Polski!

Pokaż treści 18+

Noga z gazu, dziś akcja prędkość na terenie całej Polski!

Stróże prawa wykorzystywać będą nową broń przeciwko „piratom drogowym”. Nowy rejestrator prędkości wyposażony jest w możliwość nagrywania pomiaru z dokładnym wskazaniem, którego pojazdu sprawdzana była prędkość.

konto usunięte
z
leftlane.pl
dodany: 04.06.2020, 08:52:15
  • 5
  • #
    polska
  • #
    policja
  • #
    polskiedrogi
  • #
    kierowcy
  • #
    prawojazdy
  • #
    samochody
vertical
vertical
vertical 04.06.2020, 10:37:30
  • 1
Czyli w końcu ten rejestrator już im wskazuje że to prędkość radiowozu a nie auta


@gocha666: "prędkość auta a nie radiowozu" :) wątpię, pewnie to tylko jakieś śmieszne oznaczanie samochodu na nagraniu, ale chciałbym się mylić :)

1125

Wypisanie mandatu ważniejsze od przeparkowania auta i udrożnienia drogi

Pokaż treści 18+

Wypisanie mandatu ważniejsze od przeparkowania auta i udrożnienia drogi

[ Znalezione na YT ] Strażnicy miejscy wypisują mandat i nawet nie myślą o przeparkowaniu auta w lepsze miejsce aby udrożnić drogę. Robotnicy zwracają uwagę strażnikom aby drogę udrożnili. Dopiero jak wypiszą i wręczą kierowcy mandat to auto zostaje przeparkowane.

WuDwaKa
z
youtube.com
dodany: 28.05.2020, 18:09:34
  • 56
  • #
    warszawa
  • #
    strazmiejska
  • #
    mandat
  • #
    parkowanie
  • #
    drogi
  • #
    kierowcy
vertical
vertical
vertical 28.05.2020, 21:52:58 via Android
  • 0
Usuńcie wóz ( ͡º ͜ʖ͡º) #pdk
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

153

I cyk tracisz prawko. Zmiany dla kierowców od lipca.

I cyk tracisz prawko. Zmiany dla kierowców od lipca.

Kolejny zamordyzm. Od lipca 2020 kierowcy, którzy przekroczą prędkość o ponad 50 km/h poza obszarem zabudowanym, stracą prawo jazdy na 3 miesiące.

anostefan
z
pomorska.pl
dodany: 27.05.2020, 11:24:48
  • 171
  • #
    polska
  • #
    prawojazdy
  • #
    zamordyzm
vertical
vertical
vertical 27.05.2020, 12:19:27
  • 9
@betonowyplacek: W Skandynawii może i tak, ale w Niemczech, gdzie na ograniczeniu powyżej 30 km/h NIE MA W OGÓLE ZEBR tylko są przejścia sugerowane czyli de facto tak jakby tam przejścia nie było? Tam się obchodzą jak z jajkiem z pieszym, który nie włazi w ogóle pod koła pojazdu bo go nie ma na jezdni bo nie ma prawa tam być? Polecam ten filmik jak i całą serię stop obłudzie:

9

Kierowcy nie wiedzą o nowych przepisach od 1 lipca. Przekonają się...

Kierowcy nie wiedzą o nowych przepisach od 1 lipca. Przekonają się...

dopiero, gdy stracą prawo jazdy. Na 1 lipca 2020 planowane jest wprowadzenie nowych przepisów dla kierowców. Intensywniejsze odbieranie praw jazdy czy zmiany w pierwszeństwie pieszych mają poprawić sytuację na drodze. Jak wskazuje badanie przeprowadzone przez Autokult.pl, nieco...

konto usunięte
z
autokult.pl
dodany: 20.05.2020, 06:00:30
  • 12
  • #
    polska
  • #
    wydarzenia
  • #
    ciekawostki
  • #
    motoryzacja
  • #
    policja
  • #
    prawo
vertical
vertical
vertical 20.05.2020, 06:39:41 via Android
  • 2
@Catmmando zgadzam się, zacznie się, zresztą już dawno się zaczęło gadanie o tym, że oczekujący przed przejsciem pieszy ma pierwszenstwo przed pojazdem. A tak naprawdę ten przepis nic nie zmienia w stosunku do tego co jest teraz bo w projekcie jest mowa o wchodzącym na przejście a wchodzący to nie to samo co stojący przed przejściem czy taki, który idzie w stronę przejścia ale jeszcze na nie nie wchodzi. Chyba że

4571

Jakby ktoś był ciekawy na jakiej podstawie szef rządu zmienia obostrzenia XDDDD

Pokaż treści 18+

Jakby ktoś był ciekawy na jakiej podstawie szef rządu zmienia obostrzenia XDDDD

To niezły rząd

chigcht
z
streamable.com
dodany: 13.05.2020, 15:07:15
  • 252
  • #
    polska
  • #
    koronawirus
  • #
    wtf
  • #
    bekazpisu
vertical
vertical
vertical 14.05.2020, 10:23:13
  • 0
@wojciech_adasdas: nieprawda że jedna osoba na 100m^2 tylko 5m po prawej, 5m po lewej i 5m w przód i w tył to jedna osoba na 25m^2 :) Bo trzeba liczyć 2,5 metra od każdej osoby bo kolejne 2,5 metra zajmuje kolejna osoba czyli jedna osoba będzie zajmować kwadrat o boku 5m :)

666

PG polecił uchylić areszt osobie, która postrzeliła napastnika w obronie własnej

PG polecił uchylić areszt osobie, która postrzeliła napastnika w obronie własnej

Zbigniew Ziobro polecił natychmiastowe uchylenie aresztu stosowanego wobec mieszkańca Katowic. Krzysztof S. w marcu tego roku odpierając atak osiedlowych chuliganów, postrzelił jednego z nich w nogę. Choć strzelał w obronie własnej oraz swojej żony, katowicka prokuratura zakwalifikowała sprawę jako

Szewczenko
z
wiadomosci.wp.pl
dodany: 08.05.2020, 13:15:08
  • 101
  • #
    polska
  • #
    prawo
  • #
    wydarzenia
  • #
    ciekawostki
vertical
vertical
vertical 08.05.2020, 14:07:43
  • 164
@domownik_z_wyboru: wg mnie to nie jest pogoń za karierą tylko raczej hoplofobia.

17

Dowód rejestracyjny i tablice bez wizyty w urzędzie? Może już od lipca

Dowód rejestracyjny i tablice bez wizyty w urzędzie? Może już od lipca

Rejestracja samochodów przez Internet oraz dostarczenie dowodu rejestracyjnego i tablic samochodu przez kuriera. To zmiany możliwe już od początku lipca.

motohigh
z
motohigh.pl
dodany: 08.05.2020, 11:29:11
  • 6
  • #
    polska
  • #
    motoryzacja
  • #
    samochody
  • #
    prawo
  • #
    przepisydrogowe
  • #
    ministerstwocyfryzacji
vertical
vertical
vertical 08.05.2020, 11:50:01
  • 20
Okazuje się, że coraz więcej spraw w urzędach da się załatwić bez wychodzenia z domu - nie do pomyślenia jeszcze 3 miesiące temu ( ͡º ͜ʖ͡º)
  • 2
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

  • <
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • Strona 10 z 12
  • >
  • Lublin

Osiągnięcia

  • Komentator
    od 09.08.2013

    Komentator
  • Rocznica
    od 26.01.2026

    Rocznica
  • Gadżeciarz
    od 20.12.2013

    Gadżeciarz

Wykop © 2005-2026

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking