Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko206
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
ricco7

ricco7

Dołączył 6 lat i 5 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 627
  • Znaleziska 9
  • Mikroblog 618
  • Obserwujący 0
  • Obserwowane 1
Phallusimpudicus
Phallusimpudicus
23.05.2025, 13:05:25
  • 9
Najsilniejsza zaleta kapitalizmu jest jego największą wadą-
czyli presja pogoni za zyskiem, bycia lepszym w generowaniu zysku
dlatego prywatny kapital nigdy nie stworzy stabilnego systemu
oraz nie zainwestuje w badania naukowe gdzie jest np 0.1% szansy na przełom technologiczny.

Kapitalizm musi byc stosowany selektywnie i mieć jaśnie określony obszar występowania
#antykapitalizm #mentzen
Phallusimpudicus - Najsilniejsza zaleta kapitalizmu jest jego największą wadą- 
czyli...

źródło: image

Pobierz
  • 4
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

ricco7
ricco7 23.05.2025, 17:05:13 via Wykop
  • 0
@Phallusimpudicus: To jak niby działają fundusze inwestujące w startupy? Przecież to pogoń za zyskiem powoduje, że inwestują w projekty z minimalną szansą sukcesu, bo jeden przełom rekompensuje wiele porażek.
  • Odpowiedz
widmo82
widmo82
23.05.2025, 15:24:37
  • 12
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 14
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

ricco7
ricco7 23.05.2025, 17:04:39 via Wykop
  • 0
@affairz: a jak niby skopiowanie mema ma się do prawa cytatu?
  • Odpowiedz
dobre_ziajty
dobre_ziajty
22.05.2025, 20:26:01
  • 134
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 23
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

ricco7
ricco7 22.05.2025, 20:33:18 via Wykop
  • 13
@dobre_ziajty: Tak, na pewno te babcie i dziadki, którzy głosują teraz na PiS, bo dostali trzynastą emeryturę, nagle rzucą się w objęcia Konfederacji
  • Odpowiedz
ricco7
ricco7 22.05.2025, 12:28:29
  • 63
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 15
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

ricco7
ricco7
Autor
22.05.2025, 12:43:10 via Wykop
  • 0
@daktyle: to powinen powiedzieć: „Chciałem pomóc temu człowiekowi, nie próbowałem go wyrzucić, gdy mieszkanie było już moje, ale jak większość, kieruję się własnym interesem, więc chciałem coś z tego ostatecznie mieć.” A nie robić z ludzi idiotów i brnąć w narrację, która się kompletnie nie trzyma kupy. Nic mnie tak nie denerwuje, jak dwulicowość
  • Odpowiedz
ricco7
ricco7
Autor
22.05.2025, 12:49:42 via Wykop
  • 0
@dominacja_genetyczna: możesz podać podstawę prawną skoro w tym siedzisz? I jak to wyglada podatkowo? Jeśli płatność następuje o wiele pozniej w ratach w kwocie takiej samej jak kwota rynkowa sprzed lat to jest to coś w rodzaju pożyczki na nierynkowej 0% stopie - różnica pomiędzy tym a stopą rynkową jest to nieodpłatne świadczenie (od osoby z 3 grupy podatkowej) jakie udzielił Jerzy Nawrockiemu i to powinno być ujęte jako dochód
  • Odpowiedz
ricco7
ricco7
Autor
22.05.2025, 16:22:17 via Wykop
  • 0
@dominacja_genetyczna: pytałem o podstawę prawną. Również bardzo mnie dziwi, że z punktu widzenia prawnego takie poświadczenie nieistniejącej zapłaty jest okej, bo wywołuje to zupełnie inne skutki podatkowe. Na przykład zamiast darowizny w 3 grupie, ludzie po prostu deklarowaliby fikcyjną transakcję sprzedaży płacąc tym samym 2% PCC od ceny rynkowej zamiast 20 procent od darowizny, a jak urząd by zapytał skąd miałeś pieniądze na kupno (w kwocie której nie pokrywa twój
  • Odpowiedz
ricco7
ricco7 22.05.2025, 12:24:11
  • 7
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

ricco7
ricco7 22.05.2025, 11:56:56
  • 3
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

MazurskiSmak
MazurskiSmak
22.05.2025, 11:59:15 via Wykop
  • 1
@ricco7: pierwszy raz?
Przecież to nie chodzi o napływ ludności czy specjalistów tylko o podmianę etniczną i wymordowanie ludności lokalnej między innymi przez duszenie ich podatkami żeby pan M-word nie pracował. Duuh
  • Odpowiedz
morgiel
morgiel
22.05.2025, 11:59:21 via Wykop
  • 1
Jak kiedyś zauważył Korwin-Mikke: wystarczy zlikwidować zasiłki.


@ricco7: świetny pomysł xD zabrać pieniądze Polakom i lizać kakao jakimś zagraniczniakom, neoliberalne patrzenie na świat w skrócie
  • Odpowiedz
manlet185cm
manlet185cm
21.05.2025, 07:11:45
  • 872
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 80
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

ricco7
ricco7 21.05.2025, 14:12:02 via Wykop
  • 1
@manlet185cm: Na tym właśnie polega różnica. PiS wydawał zezwolenia NA PRACĘ, a więc imigrantom, którzy byli samodzielni, wykształceni i wnosili wartość do naszego kraju. To osoby, które same opłacały swoje życie w Polsce, płaciły podatki i przyczyniały się do rozwoju gospodarki.

Z pierwszej ręki wiem, że wiele z nich (prawdopodobnie większość) to samotne kobiety, które teraz wiążą się z Polakami, wspierając przez to walkę z kryzysem demograficznym, który od lat nęka Polskę.
  • Odpowiedz
ricco7
ricco7 21.05.2025, 14:24:41 via Wykop
  • 1
@notBart: to kolejna manipulacja autora. Samo „zezwolenie na pracę” nie oznacza jeszcze że ktoś kto je dostał, tu fizycznie przyjechał - to wymaga innych, dodatkowych dokumentów
ricco7 - @notBart: to kolejna manipulacja autora. Samo „zezwolenie na pracę” nie ozna...

źródło: IMG_2006

Pobierz
  • Odpowiedz
ricco7
ricco7 21.05.2025, 14:31:03 via Wykop
  • 1
@notBart: tutaj cały artykuł, wyjaśniający o co chodzi: https://oko.press/afera-wizowa-informacje-i-manipulacje-o-masowym-naplywie-migrantow-sprawdzamy-fakty-i-liczby
  • Odpowiedz
mariusz-madejczyk
mariusz-madejczyk
19.05.2025, 07:36:38
  • 230
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 39
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

ricco7
ricco7 19.05.2025, 12:32:08 via Wykop
  • 0
@mariusz-madejczyk: Za dostęp do funduszy Polska zapłaciła najwyższą cenę – zrzeczenie się suwerenności w dziedzinie prawa, polityki gospodarczej, a przede wszystkim: wolności decydowania o własnym systemie podatkowym i energetycznym. Uważam że powinnismy opuścić UE chociażby po to aby przeprowadzić kompleksową zmianę systemu podatkowego, na którą UE nigdy by się nie zgodziła.
  • Odpowiedz
ricco7
ricco7 20.05.2025, 11:55:04 via Wykop
  • 0
@BenAli: Unia nie pozwoli na likwidację chociażby VATu - a tego wymaga popierana przeze mnie koncepcja przebudowy systemu podatkowego. Jestem za swobodą handlu, brakiem ceł itd. ale nie za narzucaniem nam swoich rozwiązań prawnych żeby przypadkiem zachodnie korpo i banki nie miały w Polsce za trudno
  • Odpowiedz
OCIEBATON
OCIEBATON
19.05.2025, 06:41:31
  • 90
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 38
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

ricco7
ricco7 19.05.2025, 06:48:23 via Wykop
  • 4
@OCIEBATON: To na kogo mam głosować? Na lewaków pokroju Zandberga, który pod hasłem pomocy biedocie chce łupić ją jeszcze wyższym podatkiem dochodowym? Czy na PO, które obiecuje liberalizm, a w praktyce i tak funduje ludziom wyższe podatki i łamanie własnych obietnic?
  • Odpowiedz
ricco7
ricco7 19.05.2025, 07:02:35 via Wykop
  • 0
@danob99: Nie interesuje mnie składka zdrowotna dla JDG – to temat zastępczy. To, co naprawdę powinno nas obchodzić, to radykalna zmiana systemu podatkowego: brak podatku dochodowego, brak VAT-u, a w zamian – prosty, przejrzysty i stały podatek od wartości ziemi.

Dlaczego? Bo takie rozwiązanie to prawdziwa ulga dla zwykłych ludzi. Bez podatku dochodowego nikt nie zabiera Ci owoców Twojej pracy. Bez VAT-u codzienne zakupy – jedzenie, ubrania, lekarstwa – są
  • Odpowiedz
ricco7
ricco7 19.05.2025, 08:22:05 via Wykop
  • 0
@Chudyy: państwo będzie miało pieniądze z solidnego podatku od własności ziemi, który można byłoby ustalić na poziomie pozwalającym zbilansować dotychczasowe wpływy z VAT i podatku dochodowego. Taki system sprawiłby, że właściciele dużych majątków płaciliby proporcjonalnie do swojego bogactwa, co jest sprawiedliwe - w końcu to właśnie oni mają największy interes w istnieniu i stabilności państwa, które chroni ich majątek.
  • Odpowiedz
ricco7
ricco7 19.05.2025, 08:35:18 via Wykop
  • 1
@Chudyy: Opodatkowaniu podlega jedynie wartość samej ziemi, czyli tego, co jest trwale związane z państwem. Nie można jej zabrać ani wywieźć, więc jeśli obecni właściciele zdecydują się opuścić kraj, nie stanowi to straty – na ich miejsce pojawi się nowe pokolenie biznesmenów. Co istotne, brak tutaj podatku dochodowego i podatku od kapitału, czyli od sztucznie wytworzonych środków produkcji. Płacisz daninę wyłącznie od wartości ziemi, a to, co na niej zbudujesz,
  • Odpowiedz
ricco7
ricco7 19.05.2025, 08:58:46 via Wykop
  • 0
@GladysDelKarmen: PiS będzie potrzebował Mentzena żeby stworzyć rząd, więc ten ostatni wynegocjuje sobie ministerstwa związane z finansami, co da szanse na realną zmianę systemu podatkowego.

PiS + Mentzen = wolnorynkowy system który jest jednocześnie korzystny dla biedoty

= Land Value Tax zamiast VAT, CIT i PIT

Pseudoliberałowie z PO nigdy się na coś podobnego nie zgodzą, bo wolny rynek i brak przywilejów to źle dla banków i dużych zachodnich korpo
  • Odpowiedz
ricco7
ricco7 19.05.2025, 09:18:53 via Wykop
  • 0
@GladysDelKarmen: Dobra, to teraz pokaż mi ten TikTok, gdzie to mówili?

To moja własna koncepcja, więc skończ z tanią psychoanalizą. Jak chcesz krytykować, to rób to merytorycznie.

Land Value Tax jako zamiennik dla innych podatków to solidny pomysł – działa w teorii i
  • Odpowiedz
ricco7
ricco7 19.05.2025, 09:28:23 via Wykop
  • 0
@GladysDelKarmen: Jeśli PiS nie odda MF, to rządu nie będzie, proste. Konfa wie, co robi, i nikt tam nie idzie po ochłapy. Więc zamiast kręcić nosem, może się zainteresuj, jak wyglądają negocjacje polityczne.

A co do tych bredni o sprawozdaniu finansowym – kto ci takich głupot naopowiadał? TVN? Onet? A może jakaś inna fabryka fake newsów?

Sprawozdanie złożone, księgowość gra, następnym razem polecam weryfikację faktów, zanim zaczniesz rzucać farmazony.
  • Odpowiedz
ricco7
ricco7 19.05.2025, 12:06:20 via Wykop
  • 0
@NocnyFuriat: Rolnictwo to działalność gospodarcza jak każda inna – nie jest uprzywilejowaną świętością. Jeśli ktoś nie potrafi efektywnie wykorzystać ziemi i przekształcić swojego gospodarstwa w wydajne przedsiębiorstwo produkujące żywność, to niestety nie nadaje się do tej roli. Powinien wtedy sprzedać gospodarstwo wyspecjalizowanej firmie. Rolnik musi być biznesmenem, inwestować w maszyny i automatyzację, a to zwiększy produkcje i pozwoli pokryć podatek. Tolerowanie nieefektywności w rolnictwie prowadzi jedynie do stagnacji i sprawia,
  • Odpowiedz
ricco7
ricco7 19.05.2025, 12:24:28 via Wykop
  • 0
@NocnyFuriat: Nie interesuje mnie poziom dochodu, ponieważ nie jestem zwolennikiem podatku dochodowego (karania ludzi za efekt swojej pracy). Widać, że Ty nadal myślisz w tych kategoriach.

Kluczowe jest to, jaki koszt społeczeństwo ponosi w wyniku zajęcia ziemi, i to właśnie ten koszt powinien być podatkiem. To, jak wykorzystasz ziemię – czy na uprawę kartofli, czy na produkcję przemysłową – nie ma w tym momencie znaczenia. Znaczenie ma to, że inni
  • Odpowiedz
ricco7
ricco7 19.05.2025, 12:55:54 via Wykop
  • 0
@NocnyFuriat: Przyjmijmy 40 ton / hektar

Obecna cena: 3 zł brutto / kg

To daje 120 000 zł brutto z
  • Odpowiedz
ricco7
ricco7 19.05.2025, 10:16:56
  • 1
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 7
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

ricco7
ricco7
Autor
19.05.2025, 10:22:09 via Wykop
  • 0
@Vinizius: W systemie z LVT płacisz tylko lub aż za ziemie którą posiadasz (i tym samym wykluczasz z jej wykorzystywania innych). To ma jeszcze jeden wspaniały efekt: ceny nieruchomości spadają relatywnie do zarobków, bo właściciele nieużywanej ziemi są mocno motywowani aby ją sprzedać
  • Odpowiedz
ricco7
ricco7
Autor
19.05.2025, 10:27:55 via Wykop
  • 0
@Zawsky: znaczna cześć cen nieruchomości to cena gruntu na której stoją budynki. Nieruchomości w miastach typu Warszawa są tak drogie bo tak droga jest warszawska ziemia. Porównaj ceny mieszkań w centrum Warszawy do cen identycznych mieszkań postawionych gdzieś na podlaskiej wiosce - wtedy oszacujesz jak duży udział ma cena ziemi w cenie całej nieruchomości.
  • Odpowiedz
ricco7
ricco7
Autor
19.05.2025, 10:30:20 via Wykop
  • 0
@Vinizius: każdemu kto wie jak ją efektywnie wykorzystać, biznesmenowi który ma pomysł na dochodową fabrykę albo zwykłemu człowiekowi który chce zbudować dom a dochód czerpie z pracy najemnej
  • Odpowiedz
OCIEBATON
OCIEBATON
19.05.2025, 06:56:50
  • 12
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 5
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

ricco7
ricco7 19.05.2025, 07:06:05 via Wykop
  • 2
@OCIEBATON: wytłumacz że po prostu inni są jeszcze gorsi
  • Odpowiedz
Neobychno
Neobychno
18.05.2025, 21:35:45
  • 11
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 7
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

ricco7
ricco7 18.05.2025, 22:02:15 via Wykop
  • 1
@Neobychno: PO to partia kłamców — od zawsze udają liberałów i zwolenników wolnego rynku, a w praktyce robią dokładnie odwrotnie. Obiecywali obniżki podatków, a podnosili je (np. VAT 23%). W tej kadencji również nie wywiązują się z liberalnych obietnic, na przykład nie podnieśli kwoty wolnej od podatku.

Po czynach ich poznacie - w przeciwieństwie do PO, PiS nie podnosił podatków.
  • Odpowiedz
ricco7
ricco7 18.05.2025, 22:19:20 via Wykop
  • 0
@matti-nn: Tak, uderzyli w wielkie firmy i korporacje, ale kto obniżył VAT na żywność do zera, czyli podatek najbardziej dotykający biednych? Na pewno nie PO. PiS stoi po stronie ludzi, nie korporacji i banków.
  • Odpowiedz
ricco7
ricco7 18.05.2025, 22:25:09 via Wykop
  • 0
@matti-nn: Podatek bankowy? Mnie, jako wolnorynkowca, takie podatki nie ruszają – bo te instytucje nie działają na zasadach wolnego rynku, tylko są uprzywilejowane przez system. A skoro już mają przywileje, to niech za nie płacą.
  • Odpowiedz
m.....8
m.....8
konto usunięte 17.05.2025, 21:45:47
  • 2
Co myślicie o takim podejściu do imigracji?

Przyjeżdżasz do #polska jako imigrant, zdajesz maturę z j.polskiego i historii na min: 50% (może być 70%, ale to chyba za dużo) to dostajesz prawo pobytu i możesz pracować legalnie.
Nie zdajesz, deportacja.
Nie ma jakichkolwiek innych warunków, ani jakiejkolwiek innej możliwości uzyskania pobytu.
Do czasu zdania matury przebywasz w zamkniętym ośrodku dla imigrantów, gdzie masz dostęp do lekcji, książek, szkoły, kursów.
  • 4
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

ricco7
ricco7 17.05.2025, 23:01:04 via Wykop
  • 0
@mango2018: Problemem nie są imigranci sami w sobie tylko ci którzy biorą socjal, nie płacą podatków czy popełniają przestępstwa. Jak ktoś tu przyjedzie, za wszystko sobie płaci bo ma pieniądze i / lub zarabia, płaci podatki, nie popełnia przestępstw to w czym to komuś przeszkadza, nawet jeśli nie mówi po polsku?
  • Odpowiedz
ricco7
ricco7 15.05.2025, 22:55:29
  • 3
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 15
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

ricco7
ricco7
Autor
15.05.2025, 23:10:43 via Wykop
  • 0
@ShadyTalezz: to czego naprawdę potrzebują biedacy to CAŁKOWITE ZASTĄPIENIE złego podatku (dochodowy) dobrym podatkiem (uzależnionym od majątku). A nie dokładanie nowych podatków do tego co już jest + dalsze komplikacje, tak aby biedota już nic nie rozumiała
  • Odpowiedz
ricco7
ricco7
Autor
15.05.2025, 23:20:48 via Wykop
  • 0
@Kryskamatyska: Panie „znawco”, ja o dochodowym a ty o CIT. Prezes czy właściciel firmy chcąc legalnie wykorzystać zarobione pieniądze na prywatne potrzeby i tak musi je wypłacić jako osoba prywatna generując sobie dochód w PIT
  • Odpowiedz
ricco7
ricco7
Autor
15.05.2025, 23:31:12 via Wykop
  • 0
@ShadyTalezz: Ludzie i tak są zobowiązani do akceptowania państwowej waluty na mocy regulacji dotyczących prawnego środka płatniczego. W związku z tym dodatkowy bodziec w postaci „podatkowego popytu” jest całkowicie zbędny. Co więcej, sama idea narzucania społeczeństwu określonej formy waluty zamiast pozwolenia na jej naturalne wyłonienie w wyniku swobodnej wymiany rynkowej jest mi obca.

Jeśli natomiast chodzi o finansowanie budżetu, jasne jest, że odpowiednio wysoki podatek od majątku mógłby zastąpić wszystkie
  • Odpowiedz
ricco7
ricco7
Autor
16.05.2025, 00:10:20 via Wykop
  • 0
@Kryskamatyska: Ok, CIT jest od dochodu firmy, gdzie ja mam cały czas na myśli PIT którego nie unikniesz jeśli potrzebujesz pieniędzy jako osoba prywatna (a piszemy o biedaku który potrzebuje np. na dom, a nie jest przemysłowcem co w nieskończoność rekapitalizuje zysk)

W koszty możesz jedynie wyliczać drobne pierdoły - o ile istnieje związek przyczynowy pomiędzy przychodem a kosztem!

Dla kogoś z biedoty kto potrzebuje np. dochodu milion złoty aby kupić dom,
  • Odpowiedz
ricco7
ricco7
Autor
16.05.2025, 09:18:03 via Wykop
  • 0
@ShadyTalezz: Podatek od zasobów naturalnych to jedno z najprostszych i najsprawiedliwszych rozwiązań. Gdzie tu problemy z logistyką? Wystarczy elektroniczny rejestr własności, gdzie każdy właściciel ziemi lub zasobów rejestruje swoje mienie, a inni mogą składać oferty kupna. Te oferty wyznaczają wartość rynkową, na podstawie której naliczany jest podatek. Niepłacenie podatku skutkuje automatycznym przejęciem tytułu własności mienia przez najwyższego oferenta, co eliminuje problemy z egzekucją i wyceną.

Brak możliwości uchylenia się od
  • Odpowiedz
nigdy_za_raczke
nigdy_za_raczke
11.05.2025, 16:53:17
  • 4
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 1
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

ricco7
ricco7 11.05.2025, 16:58:43 via Wykop
  • 2
@nigdy_za_raczke: Dlatego najlepiej mieć laskę, która przyjechała z dalekiej zagranicy, np. Arabkę, Wietnamkę itp. Wtedy wystarczy wziąć ją na wycieczkę do polskiego zamku, w góry czy nad mazurskie jeziora – dla niej to już jest pełna egzotyka. Nawet zwykłe pierogi z kapustą i grzybami mogą być dla niej odkryciem kulinarnym. Ty wydajesz grosze, a ona zachwycona. Win-win.
  • Odpowiedz
WscieklyIRozjuszonyManlet
WscieklyIRozjuszonyManlet
06.05.2025, 11:51:43
  • 10
#logikarozowychpaskow #zwiazki #tinder #badoo #rozowepaski
Zachodnie kobiety:
okropni mężczyźni, ciemiężyciele, nie zamierzam się z nimi umawiać.

*Mężczyzna znajduje sobie różowego paska z innego kraju*

JAK
WscieklyIRozjuszonyManlet - #logikarozowychpaskow #zwiazki #tinder #badoo #rozowepask...

źródło: wh

Pobierz
  • 6
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

ricco7
ricco7 06.05.2025, 18:27:17 via Wykop
  • 1
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
TSR44
TSR44
05.05.2025, 08:41:35
  • 6
Dobra, w tym roku wrzucam kartę z odpowiedzią tylko dla subow, rok temu zdjęli mi to bo tego nie miałem i mniej osób widziało.

Ps. Nie wiesz jak dać suba, napisz na priv #matura2025 #matura
TSR44 - Dobra, w tym roku wrzucam kartę z odpowiedzią tylko dla subow, rok temu zdjęl...

źródło: IMG_5932

Pobierz
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

ricco7
ricco7 05.05.2025, 08:50:17 via Wykop
  • 0
@TSR44: co to za scam???
  • Odpowiedz
  • <
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • Strona 6 z 8
  • >

Osiągnięcia

  • Rocznica
    od 01.06.2025

    Rocznica

Wykop © 2005-2025

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking