Jako posiadacz DQ250 stwierdzam tylko jedną wadę - zwłokę przy starcie. Mimo iż jeżdżę Cuprą, więc pseudosportowym kompaktem ze sporą mocą - auto przy normalnej jeździe ma laga przy ruszaniu całkiem wyraźnie odczuwalnego. Jedynym sposobem na jego pozbycie się jest start z LC, ale jaki tu sens w codziennej jeździe. Poza tym skrzynia jest super i po prostu spełnia swoją role. Kluczowa jest kwestia pilnowania interwału wymiany oleju, DSG odwdzięczy się wtedy
@jerzyzwierzycki ale wiesz ze Rusell to talent na miarę Hamiltona? To zeszłoroczny mistrz Formuly 2. KUB naprawdę ma sporą konkurencję w nim, to nie dzieciak do bicia.
@haosek: tyle że teraz to kompletnie nie ma sensu. Muszę odstać w kolejce żeby nadać, a kupujący ode mnie musi odstać żeby odebrać bo awizo. Kurier jest tańszy, odbiera z domu i zawozi do domu. Jak myślisz jak na tym wyszła poczta? Piszę jako właściciel sklepu internetowego - spadek zamówień z PP po podwyżkach (które i tak częsciowo wziąłem na siebie) to u mnie 70%, teraz już prawie wszyscy przerzucili się
@Jurigag: to nie można na poziomie aplikacji webowej/mobilnej szyfrować/hashować hasła tym samym algorytmem i porównywać z wartością w bazie? Po co robić to na poziomie API
@Rizi3N: jeżeli dla przedsiębiorcy który dysponuje swoimi funduszami rządzący ustanawiają auto o wartości 150 tysięcy jako górne widełki amortyzacji, a policja finansowana z naszych podatków kupuje auta dużo ponad 200k to chyba jednak coś tu jest nie tak. Moim zdaniem spokojnie wystarczyłyby Octavie RS czy już nawet Superby 2.0T/280KM.
@przeciwko78: Gratulacje! U mnie wleciało kolejne auto z TSI - Cupra 300, wykopki zaraz zlinczujo :) co ciekawe mam kontakt z właścicielami moich poprzednich TSIków i nie chcą się psuć, oleju nie biorą, a turbo seryjne w jednym z aut ma już 270 tysięcy... jak żyć...
@DanielAquarius: 1.2TSI moim zdaniem dobra jednostka, bez większych problemów, bez problemu 'olejowego' i z tanimi kosztami części i fajną elastycznością jak na pojemność.
@Mateusz_G: Ale przecież wyraźnie piszę że 90% problemów zostało rozwiązanych na początku 2013 roku. Czyli 5 letnie TSI i młodsze to już naprawdę dobre jednostki które nie wymagają praktycznie niczego poza wymianą oleju. Nie ma idealnego producenta. Ford dał ciała z nowym 2.3T (czytaj głowice w RSach), Mazda z 2.2d SkyAktiv (wałki rozrządu i mega awaryjne DPFy) a BMW z N47 (rozrząd drogi w wymianie przez napęd pomiędzy blokiem silnika z
@Kreation @megalol: Box JB4 (jedyny porządny box bo z kontrolą AFRa) jest niewykrywalny. To dlatego że nie ma licznika czyszczenia kompa, jest tylko licznik flashowań którego BOX nie podbija. Wypiąć, wyczyścić błędy i śmiało jechać na serwis. Info z pierwszej ręki od głownego mechanika jednego z Warszawskich salonów VW który sam ma JB4 w swoim GTI :)