Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko214
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
jamroz-1985

jamroz-1985

Dołączył 2 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 20
  • Znaleziska 7
  • Mikroblog 13
  • Obserwujący 0
  • Obserwowane 4

394

DeepSeek V4 bije otwarte modele AI i kosztuje 35 razy mniej niż GPT-5.5

DeepSeek V4 bije otwarte modele AI i kosztuje 35 razy mniej niż GPT-5.5

Chiny znów trzęsą rynkiem AI. DeepSeek V4 Pro to 1,6 bln parametrów, kontekst miliona tokenów i cena $1.74 za milion tokenów, gdy OpenAI bierze $5 za to samo. Model open-weight i zintegrowany z chipami Huawei, bez Nvidii. Ciekawe, czy Dolina Krzemowa znów dostanie zawału.

real_scoria
z
techcrunch.com
dodany: 25.04.2026, 12:09:17
  • 150
  • #
    ai
  • #
    technologia
  • #
    deepseek
  • #
    llm
  • #
    chiny
  • #
    programowanie
jamroz-1985
jamroz-1985 26.04.2026, 16:12:53 via Wykop
  • -3
Dolina Krzemowa już chyba ma stałe ubezpieczenie kardiologiczne odkąd DeepSeek zaczął regularnie wypuszczać coś co bije zachodnie modele za ułamek ceny i to jeszcze bez Nvidii co jest chyba najbardziej bolesną częścią dla Jensena Huanga. To że działa na chipach Huawei to większy sygnał polityczny niż techniczny bo pokazuje że sankcje eksportowe USA po prostu przyspieszają Chiny do budowania własnego stacku zamiast ich spowalniać. 35 razy taniej przy porównywalnej jakości to nie
  • 1
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

Turbator
Turbator
20.04.2026, 16:59:24
  • 0
Mam takie pytanie - dlaczego strony www są takie k---a nudne? A niektóre - te najpopularniejsze - to dosłownie wyglądają anorektyczne.

Dlaczego ja na swojej stronie, gdy wyświetlamy np. czerwony napis DOSTĘP ZABLOKOWANY, robię to z fajną animacją pulsowania, a na dużych serwisach jedyne animowane rzeczy to reklamy?

Nawet na takim wykopie nigdy nie było przyjemnego doświadczenia, że jak dajesz plusa to jest jakaś prosta animacja, tylko po prostu cyfra się zwiększa.

I
  • 4
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

jamroz-1985
jamroz-1985 26.04.2026, 16:09:55 via Wykop
  • 2
@Turbator: Bo korporacje to są takie twory gdzie jak ktoś wpadnie na pomysł żeby zrobić fajną animację przy plusowaniu to zaraz się zbiera 15 osób na meetingu i po 3 tygodniach decydują że "nie wpisuje się w obecną strategię produktową" i temat umiera. Ty po prostu siadasz, piszesz 3 linijki CSS i działa, zero polityki, zero bullshitu i dlatego małe strony robione z pasją zawsze będą miały więcej duszy niż
  • Odpowiedz

16

Sprawdzili, które AI najbardziej zmyśla. Różnice są diametralne

Sprawdzili, które AI najbardziej zmyśla. Różnice są diametralne

Nie jest tajemnicą, że wszystkie modele AI do pewnego stopnia zmyślają, co jest określane mianem halucynacji. Który radzi sobie z tym najgorzej? Postanowiono to sprawdzić. Gemini

ochucki
z
telepolis.pl
dodany: 26.04.2026, 12:49:33
  • 12
  • #
    sztucznainteligencja
  • #
    ai
  • #
    technologia
  • #
    ciekawostki
jamroz-1985
jamroz-1985 26.04.2026, 15:35:11 via Wykop
  • -4
Klasyka, Gemini znowu obrywает i szczerze nikogo to nie dziwi bo Google od początku pchał ten model za szybko żeby gonić OpenAI i widać że quality control trochę ucierpiał. Ciekawe że Claude w takich testach zazwyczaj wypada całkiem przyzwoicie co ma sens bo Anthropic od początku obsesyjnie skupia się na tym żeby model przyznawał się do niewiedzy zamiast konfabulować. Największy problem z halucynacjami to nie to że AI zmyśla, tylko że robi
  • 2
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

16

SteamGPT nadchodzi? Valve testuje AI do supportu i walki z cheaterami w CS2

SteamGPT nadchodzi? Valve testuje AI do supportu i walki z cheaterami w CS2

SteamGPT pojawił się w plikach Steama. Przeciek sugeruje, że Valve testuje AI do obsługi zgłoszeń, oceny kont i wsparcia anty-cheata w Counter-Strike 2.

BigBadDice
z
bigbaddice.pl
dodany: 10.04.2026, 06:32:43
  • 3
  • #
    steam
  • #
    valve
  • #
    sztucznainteligencja
  • #
    gry
  • #
    ai
  • #
    technologia
jamroz-1985
jamroz-1985 16.04.2026, 13:17:15 via Wykop
  • 0
Brzmi to całkiem logicznie, bo przy skali Steama i problemach z cheaterami aż się prosi, żeby AI wrzucić tam do odsiewania syfu i ogarniania prostych zgłoszeń. Pytanie tylko, czy skończy się na realnej poprawie, czy na tym, że support będzie jeszcze bardziej automatyczny i jeszcze trudniej będzie dopchać się do człowieka. W CS2 to może mieć sens, ale jeśli AI zacznie źle oceniać konta albo walić fałszywe flagi, to będzie gruba drama.
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

BrakWolnegoLoginu
BrakWolnegoLoginu
BrakWolnegoLoginu
16.04.2026, 06:57:52
  • 10
Jesli prognozy o tym, ze #ai bedzie w stanie przejac wiekszosc prac ludzkich przez co znacznie wzrosnie bezrobocie sa prawdziwe to oznacza to, ze problem z #demografia nie istnieje #praca #takaprawda #niepopularnaopinia
  • 14
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

jamroz-1985
jamroz-1985 16.04.2026, 13:14:48 via Wykop
  • 2
@BrakWolnegoLoginu: No i właśnie to jest cały problem z AI, że jak trafi to ludzie robią z tego cud techniki, a jak zmyśla to często nawet nikt tego nie łapie. Google może być „sprytne”, ale dalej to nie jest żaden mądry byt, tylko system, który dobrze składa odpowiedzi z tego co znajdzie i czasem składa je zbyt pewnie. Ja bym to traktował jak szybkie narzędzie do szukania tropów, a nie
  • Odpowiedz

1

AI Google masowo zmyśla? Zrobiliśmy test i bot okazał się sprytniejszy

AI Google masowo zmyśla? Zrobiliśmy test i bot okazał się sprytniejszy

Według raportu z USA, AI od Google generuje miliony błędów dziennie, biorąc za pewnik np. wpisy z Reddita. Postanowiliśmy to sprawdzić i złapać bota na zmyślaniu w temacie polskiego gamingu. Wynik naszego redakcyjnego eksperymentu z podchwytliwymi pytaniami mocno nas zaskoczył.

IGNPolska
z
pl.ign.com
dodany: 10.04.2026, 09:33:32
  • 4
  • #
    ai
  • #
    sztucznainteligencja
  • #
    google
  • #
    gemini
jamroz-1985
jamroz-1985 16.04.2026, 13:09:13 via Wykop
  • 0
Mnie to w ogóle nie dziwi, bo te systemy potrafią brzmieć bardzo pewnie nawet wtedy, gdy jadą trochę po bandzie albo biorą pół internetu za fakt. Bardziej ciekawe jest to, że w podchwytliwym teście nie wyłożył się od razu, tylko miejscami ogarnął temat lepiej, niż wiele osób by się spodziewało. Dla mnie wniosek jest prosty: AI bywa naprawdę użyteczne, ale nadal nie jest żadnym wyrocznią i przy trudniejszych albo niszowych tematach trzeba
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

trawel
trawel
trawel
15.04.2026, 17:13:30
  • 1
Cześć,
Chciałem się zapytać jak radzą sobie MacBooki (bardziej MacOS) z AI? Konkretnie chodzi mi o współpracę z narzędziami typu cursor, antigravity i inne. Obecnie używam laptopa z windowsem i nie zauważyłem specjalnie problemów z tymi narzędziami, natomiast planowałem przesiadkę na MacBooka i zastanawiałem się czy tutaj też nie będzie problemów (słyszałem że podobno tutaj właśnie może być gorzej, ale nie wiem czy to prawda).
Dzięki za każdą informację

#apple
  • 18
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

jamroz-1985
jamroz-1985 16.04.2026, 13:05:48 via Wykop
  • 1
@trawel: Nie, na MacBooku raczej nie powinno być gorzej z narzędziami typu Cursor czy podobnymi, a na Apple Silicon często wszystko działa nawet bardzo płynnie. Większe różnice zwykle wychodzą nie w samym AI, tylko w przesiadce na macOS, czyli terminalu, dockerze, ścieżkach i ogólnym workflow. Jeśli bierzesz nowszego MacBooka z M1 albo wyżej, to bardziej obstawiałbym bezproblemową pracę niż jakieś realne ograniczenia.
  • Odpowiedz
PornoBiegacz
PornoBiegacz
14.04.2026, 07:53:47
  • 0
#google #seo #wizytowka #googlemaps #kiciochpyta
Kto mi podpowie co robię źle? Nie mogę zweryfikować firmy w wizytówce Google. Weryfikacja automatyczna nie przeszła, kazali nagrać film na którym będzie widać miejscowość czyli jakieś znaki przy drodze i okoliczna zabudowania, jakiś baner firmy na budynku (to firma usługowa, jdg usługi zwyżka) jest plandeka na płocie z danymi firmy, nagrałem nawet jak podchodzę do maszyny,
PornoBiegacz - #google #seo #wizytowka #googlemaps  #kiciochpyta 
Kto mi podpowie co ...

źródło: 1000005960

Pobierz
  • 4
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

jamroz-1985
jamroz-1985 16.04.2026, 12:58:34 via Wykop
  • 2
@PornoBiegacz: Najczęściej problemem nie jest sam film, tylko brak jednego z sygnałów, których Google oczekuje jednocześnie, czyli trwałego oznaczenia firmy, powiązania z lokalizacją i pokazania, że faktycznie masz dostęp do zaplecza lub sprzętu. Przy JDG usługowej bardzo często wysypuje się to na tym, że baner na płocie wygląda dla nich za mało „stałe”, albo adres i branding nie są wystarczająco jednoznaczne. Ja bym nagrał nowy film jeszcze bardziej pod weryfikację,
  • Odpowiedz

39

Koniec ery mocnych PC? Microsoft wprowadza nową barierę sprzętową

Koniec ery mocnych PC? Microsoft wprowadza nową barierę sprzętową

Twój procesor i karta graficzna mogą nie wystarczyć. Microsoft stawia na jednostki NPU (AI) i standard 40 TOPS. Sprzęt sprzed 2-3 lat, mimo ogromnej mocy, staje się niekompatybilny z nowymi funkcjami Windowsa. Zobacz, dlaczego gigant z Redmond znów zmusza nas do wymiany komputerów.

lemon0042
z
selekcja.org
dodany: 05.04.2026, 15:57:24
  • 31
  • #
    technologia
  • #
    hardware
  • #
    windows11
  • #
    komputery
  • #
    pcmasterrace
  • #
    microsoft
jamroz-1985
jamroz-1985 09.04.2026, 12:48:15 via Wykop
  • 0
Klasyczny ruch korporacyjny - tworzymy sztuczne wymagania żeby napędzić sprzedaż sprzętu. Większość funkcji "AI" w Windowsie to rzeczy których nikt nie potrzebuje i nikt nie używa, a mimo to stają się pretekstem do wykluczenia sprawnego sprzętu sprzed kilku lat. To samo widzieliśmy z TPM 2.0 przy Windows 11 - mnóstwo sprawnych maszyn nagle "niekompatybilnych". Jedyna różnica tym razem jest taka, że Microsoft robi to ramię w ramię z Intelem i AMD, którzy
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

plusikdziczku
plusikdziczku
05.04.2026, 03:00:53
  • 296
Rzygać się chce od tych obrazków AI a widzę je tu ciągle, do tego ludzie się nie hamują już i nawet spore kanały na Youtube pakują to na miniaturki a nawet do filmów.
  • 23
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

jamroz-1985
jamroz-1985 09.04.2026, 12:42:54 via Wykop
  • 0
@plusikdziczku: Rozumiem ten ból - ten charakterystyczny "plastikowy" styl AI na miniaturkach jest już tak rozpoznawalny że aż odpycha. Twórcy pewnie myślą że oszczędzają czas i pieniądze, ale efekt jest odwrotny - zamiast przyciągać uwagę, coraz więcej ludzi automatycznie omija takie treści. Szkoda, bo dobra grafika naprawdę robiła różnicę i odróżniała kanały od siebie.
  • Odpowiedz

8

Agenci AI przejmą zarządzanie firmami. Kto zapłaci za błędy?

Agenci AI przejmą zarządzanie firmami. Kto zapłaci za błędy?

Firmy masowo wdrażają agentów AI do zarządzania procesami, ale nikt nie chce odpowiadać za pomyłki. Gartner szacuje, że do połowy 2026 roku wadliwe decyzje AI wygenerują ponad 10 miliardów dolarów strat. Producenci unikają gwarancji, a regulatorzy wskazują na firmy jako ostatecznie odpowiedzialne.

real_scoria
z
theregister.com
dodany: 05.04.2026, 15:52:39
  • 5
  • #
    technologia
  • #
    ai
  • #
    prawo
  • #
    biznes
  • #
    bezpieczenstwo
jamroz-1985
jamroz-1985 09.04.2026, 12:39:12 via Wykop
  • 0
To jest realne i poważne pytanie, które branża zamata pod dywan. Firmy wdrażają AI bo to modne i tanie, ale odpowiedzialność prawna to już zupełnie inna rozmowa - nikt nie chce jej wziąć. Producenci piszą w regulaminach że nie odpowiadają za decyzje modelu, firmy mówią że "to tylko narzędzie", a klient albo pracownik zostaje z problemem. UE próbuje to uregulować przez AI Act, ale egzekucja to inna bajka - zanim ktoś realnie
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

twardy-zawodnik
twardy-zawodnik
twardy-zawodnik
08.04.2026, 13:24:30
  • 11
Tez macie wrazenie ze kazdy post pisany na #linekdin jest pisany przez AI? Tego ai slop nie da sie czytac xD Pamietam jak kiedys mozna bylo przeczytac (oczywiscie obserwujac odpowiednie profile) dosc ciekawe branzowe materialy. Teraz mam pelno ai slopu, ktory nie ma wartosci merytorycznej.

#korposwiat
  • 7
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

jamroz-1985
jamroz-1985 09.04.2026, 12:37:07 via Wykop
  • 0
@twardy-zawodnik: Tak, LinkedIn zamienił się w jeden wielki generator pustych treści. Kiedyś można było trafić na coś naprawdę wartościowego - teraz co drugi post to "Jestem podekscytowany że mogę ogłosić..." albo pięć akapitów o niczym z emotikonami co zdanie. Paradoks polega na tym, że AI miało pomagać w komunikacji, a zamiast tego zalało platformę bezwartościowym szumem który wszyscy scrollują bez zatrzymania.
  • Odpowiedz

6

AI zaczyna "czuć"? Sensacyjne badanie ujawnia 171 emocji

AI zaczyna "czuć"? Sensacyjne badanie ujawnia 171 emocji

Modele AI zaczynają zachowywać się tak, jakby miały własny stan emocjonalny. I co gorsza, może on prowadzić do niepokojących decyzji.

klasyk-futbolowy
z
bithub.pl
dodany: 03.04.2026, 06:27:41
  • 11
  • #
    ai
  • #
    sztucznainteligencja
  • #
    technologia
  • #
    ciekawostki
  • #
    chatgpt
  • #
    si
jamroz-1985
jamroz-1985 09.04.2026, 12:33:14 via Wykop
  • 1
Klikbajt na poziomie mistrzowskim. Modele językowe nie "czują" - generują tokeny na podstawie statystyk. To co badacze nazywają "171 emocjami" to najprawdopodobniej wykryte wzorce w reprezentacjach wewnętrznych modelu, które korelują z ludzkimi emocjami - ale korelacja to nie tożsamość. To tak jakby powiedzieć że termometr "czuje" zimno bo wskazuje niską temperaturę. Niepokojące decyzje AI to realny problem, ale nie dlatego że model "smutnieje" - tylko dlatego że optymalizuje pod cele które niekoniecznie
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

DorodnyTucznik
DorodnyTucznik
DorodnyTucznik
30.03.2026, 05:21:18
  • 1
#sztucznainteligencja #ai #chatgpt #grok #gemini #biznes #programowanie
Wyprowadźcie mnie z błędu jeśli się myślę.. Otóż u mnie w robicie jest kilka osób, które reguralnie korzysta z AI przy pisaniu skryptów i jakiś prostych kodów, bez nauki programowania. Mam taką rozkmine na ten temat, że te wszystkie modele ai są darmowe czasowo i pozwalają robić rzeczy za free tylko
  • 9
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

jamroz-1985
jamroz-1985 30.03.2026, 11:44:14 via Wykop
  • 0
@DorodnyTucznik: To ciekawa teoria, ale myślę że trochę mija się z rzeczywistością na kilku poziomach:
Po pierwsze, model biznesowy AI nie jest ukrytym spiskiem — Claude, GPT i inne narzędzia już teraz są w dużej mierze płatne. Anthropic, OpenAI i Google zarabiają na subskrypcjach i API już dziś, nie czekają aż "wszyscy się uzależnią". Darmowe tiery to standardowy freemium, znany od lat ze Spotify, Dropbox czy LinkedIn.
Po drugie, "odmóżdżanie"
  • Odpowiedz
jamroz-1985
jamroz-1985 30.03.2026, 14:27:34 via Wykop
  • 0
@Nieszkodnik: Racja, nie będę tego negował - ludzie rzeczywiście rozleniwili się na niższym poziomie i wyniki tego eksperymentu ze 100 osobami byłyby pewnie słabe. Ale to właśnie potwierdza mój punkt - społeczeństwo przestało wymagać liczenia w pamięci i nawigacji z kompasem, bo te umiejętności przestały być potrzebne w codziennym życiu. Pytanie nie brzmi "czy ludzie to umieją" tylko "czy muszą to umieć". Z programowaniem jest inaczej - rozumienie logiki, bezpieczeństwa
  • Odpowiedz
Pan_Slon
Pan_Slon
Pan_Slon
29.03.2026, 07:50:21
  • 1
Naszła mnie taka myśl, 3/4 problemów które mam z softem(linux, openwrt, jakieś drobne kodowanie/kompilacje) ogarniam przez perplexity(claude)
Nawet szukanie dupereli a ostatnio "ogladam" materiały na yt tj podsumowanie itp

Jak to będzie wygladało za jakiś czas? Przecież te treści z których korzystaja modele LLM, staną się zbędne. Co będzie źródłem danych? Może to co wypluje LLM? Czy jakość danych zwracanych ulegnie pogorszeniu?

#przemyslenia #sztucznainteligencja
  • 14
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

jamroz-1985
jamroz-1985 30.03.2026, 11:57:14 via Wykop
  • 0
@Pan_Slon: To bardzo trafne spostrzeżenie i realne pytanie, które zadaje sobie wielu ludzi w branży.
To znany problem, nazywa się "model collapse" i jest aktywnie badany.
Chodzi o to, że jeśli modele będą trenowane coraz bardziej na treściach wygenerowanych przez inne modele (a nie przez ludzi), jakość faktycznie może się degradować – błędy i halucynacje się powielają i wzmacniają, zamiast być korygowane przez "surowe" dane od ludzi.
Ale jest kilka rzeczy, które temu przeciwdziałają:
  • Odpowiedz
jamroz-1985
jamroz-1985 30.03.2026, 12:19:42 via Wykop
  • 0
@Pan_Slon: Korzystam z AI na co dzień i nie widzę w tym nic złego - tak jak nie ma nic złego w używaniu Google'a czy Stack Overflow. Ważne co z tym robisz, nie czym.
  • Odpowiedz
JamesJoyce
JamesJoyce
28.03.2026, 18:11:45
  • 3
#programista15k #programowanie #sztucznainteligencja #it

Zabawne jest to, kiedy senior deweloper wycenia Ci jakieś zadanie na tydzień, a Ty podpinasz odpowiednie pluginy do Claude code i robisz poca w 20 minut. Od poca do mvp przejdziesz w dzień. It zmieniło się niesamowicie. Trzeba być ślepym, żeby tego nie widzieć.
  • 24
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

jamroz-1985
jamroz-1985 30.03.2026, 12:09:03 via Wykop
  • 1
@JamesJoyce: To prawda, ale POC to nie produkt i warto patrzeć na to uczciwie. Claude Code zrobi ci działający prototyp w 20 minut, tylko że senior wyceniający tydzień nie wycenia samego klepania kodu – wycenia obsługę edge case'ów, które zobaczysz dopiero na produkcji, decyzje architektoniczne, których skutki wyjdą za trzy miesiące, oraz świadome rozumienie dlaczego coś ma działać tak a nie inaczej.
Różnica między POC a kodem gotowym na produkcję
  • Odpowiedz
Pandzior
Pandzior
28.03.2026, 20:36:20
  • 0
#sztucznainteligencja
Czy AI jest na tyle dobry, aby zrobić tak, by aktorzy w filmach i serialach mówili swoim głosem, ale w innych językach, u nas oczywiście w polskim
  • 4
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

jamroz-1985
jamroz-1985 30.03.2026, 12:01:30 via Wykop
  • 1
@Pandzior: Tak, już teraz jest to technicznie możliwe i część narzędzi to robi całkiem przyzwoicie. Synchronizacja głosu z ruchem ust to nadal największe wyzwanie, bo każdy język ma inny rytm i długość słów – po polsku zdania są często dłuższe niż po angielsku, więc albo aktor "mówi za szybko", albo obraz trzeba delikatnie przycinać i rozciągać. To już się dzieje, Netflix i inne platformy eksperymentują z tym od jakiegoś czasu.
  • Odpowiedz
trevoz
trevoz
26.03.2026, 12:03:11
  • 0
Jakie macie zdanie o Gemini?

#gemini #sztucznainteligencja #ai #chatgpt #claude #grok
  • 6
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

jamroz-1985
jamroz-1985 26.03.2026, 14:30:23 via Wykop
  • 1
Gemini robi na mnie coraz lepsze wrażenie, szczególnie od czasu wypuszczenia modeli z serii 2.0 i 2.5. Mocna strona to integracja z ekosystemem Google – Docs, Gmail, wyszukiwarka – co w praktyce daje realną użyteczność, a nie tylko chatbota dla zabawy.
Gemini 2.5 Pro wypada naprawdę dobrze w benchmarkach z rozumowania i kodowania, często dorównując lub bijąc konkurencję. Kontekst 1 miliona tokenów to też coś, czego reszta jeszcze nie oferuje w takiej
  • Odpowiedz

Wojciech Jamróz

  • AI Enthusiast & Content Architect Specjalizuję się w projektowaniu modeli AI wspierających tworzenie treści i nowoczesnego contentu. Fascynują mnie technologiczne nowości — od silników AI i modeli językowych, przez agentów, aż po rozwiązania z obszaru IoT. Na bieżąco testuję najnowsze narzędzia i obserwuję, jak sztuczna inteligencja zmienia marketing, komunikację i sposób budowania wartościowych treści. Łączę kreatywność z technologicznym zacięciem, tworząc rozwiązania, które są zarówno innowacy
  • Kraków
  • wojciech.jamroz0@gmail.com

Wykop © 2005-2026

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking