- 0
- 0
#ux #design #ui #frontend
- 4
Dostałem propozycję wyjazdu do pracy w Stanach za 1,5 roku :) Niestety mój aktualny angielski jest na dość słabym poziomie.
Czasu jest dużo, lecz brak mi pomysłów jak nadrobić braki. Korki raczej odpadają, wolę sam nauczyć się korzystając z dostępnych materiałów. I tu pojawia się pytanie do was, jak najefektywniej/najlepiej/najszybciej podszkolić się w angielskim?
#angielski #angielskiztuskiem #angielskizwykopem #usa #emigracja
- 2
- 1
https://www.unrealengine.com/marketplace/automotive-material-pack
#gamedev #unreal
- 12
#gamedev #gamedesign
- 3
Razem z dziewczyną planowaliśmy emigracje do Norwegii. W sumie przygotowywaliśmy się do tego dość sporo - uczyliśmy się języka(w sumie prawie dwa lata), byliśmy tam też kilka razy, żeby sprawdzić czy rzeczywiście chcemy się tam osiedlić. W związku z tym że ona skończyła studia, a ja projekt zdecydowaliśmy w czerwcu że własnie nadszedł ten długo wyczekiwany czas i........ no właśnie Trochę utknęliśmy z tematem i w związku z tym też trochę się podłamaliśmy
I tutaj w sumie pojawia się moje pytanie : W jaki sposób udało Wam się ogarnąć to tak żeby to działało ?
Przyznam szczerze że wydawało mi się że jakoś to będzie - na początek szukaliśmy raczej czegoś prostego i nie wymagającego kwalifikacji tak żeby na spokojnie doszlifować i ćwiczyć nasze umiejętności językowe. Pozbierałem oferty z polskich stron z pośrednictwem pracy, wypełniliśmy ankiety i wysyłaliśmy CV, ale niestety wszystkie pozostały bez odpowiedzi.
- 0
Własnie też się zastanawiałem czy na właśnie życzenie sobie tego nie skomplikowaliśmy :P
- 0
Własnie w związku z tym że zdawaliśmy sobie sprawę że może być problem z ogarnięciem mieszkania na początku zdecydowaliśmy się na próbowanie własnie w ten sposób. (ale nie do końca wyszło :P )
A bylibyście w stanie polecić jakąś konkretną(może po prostu trafiałem na same do kitu) ?
CV lepiej mieć po norwesku, czy angielsku ?
- 0
The Chinese Room oskarża CD Projekt RED o seksizm - Aktualności
Pewnie większość czytelników PPE dobrze pamięta pierwszy zwiastun Cyberpunk 2077. Twórcy zdecydowali się na wyborną animację, na której widzimy klęczącą... Co się znów dzieje ......
z- 95
- #
- #
- #
The Mims Beginning - Rozdajemy DARMOWE KLUCZE! - Pełna premiera gry
Witajcie! Squatting Penguins team z tej strony. Po ponad 4 latach tworzeniaThe Mims Beginning w naszym mały teamie, mamy zaszczyt przedstawić Wam trailer na premierę Pełnej wersji naszej gry , która odbędzie się 18 Maja. Chcąc się odwdzięczyć za Waszą aktywność przy wykopywaniu naszego...
z- 773
- #
- #
- #
- #
- #
- #
This Creepy Puzzle Arrived In Our Mail • /r/creepy
Kolejna tajemnicza zagadka na reddit . Co ciekawe z Polski !
z- 2
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 1
Dobrze, że łapie WiFi pod drzwiami
#truestory #przegryw
Snapchat, WhatsApp i iMessage mogą zostać zablokowane w Wielkiej Brytanii
Popularne aplikacje mogą wkrótce zostać zablokowane ze względu na surowe przepisy dotyczące mediów...
z- 14
- #
- #
- #
- #
- 5
#wyzwanieduolingo
- 0
Komentarz usunięty przez autora
- 15
Dokumenty z wysypiska
Wykopki kochane, zanim wykopiecie, przeczytajcie! Żeby później nie było, że źle, mało, do bani. Mój teść jeździ śmieciarką. I dziś na wysypisku dopadł stare dokumenty. Datowane są na lata 1907-1933. Większość dotyczy spraw wojskowych, a w szczególności kwestii związanych...
z- 154
- #
- #
- #
- #
- 0
Ogólnie wyrzucanie takich dokumentów jest z miejsca traktowane dość srogo gdyby oczywiście znaleziono winnego :)
Jakbyś nie wiedziała gdzie to zanieść to pisz na priv - z chęcią pomogę :)
- 2
- 0
Dla zainteresowanych jak się ściągnie i zainstaluje dam znać jeżeli jednak okaże się to czymś wartym uwagi :)
- 0
Jeżeli chodzi o update to niestety zapomniałem na początku wspomnieć że mam Note 3 Neo .
Tak czy inaczej aktualizacja to update do androida 4.4.2 :)
Klimatyczna bzdura roku 2014 wybrana!
Głosami Internautów zwycięzcą plebiscytu Klimatyczna bzdura roku 2014 został.......
z- 0
- #
- #
- #
- #
- #
Młodzież kontra 516: Norbert Marek (KORWiN) vs Adam Jarubas (PSL)...
Norbert Marek (KORWiN) vs Adam Jarubas (Polskie Stronnictwo Ludowe) KORWiN znów pyta :)
z- 4
- #
- #
- #
- 0
Mam ostatnio trochę czasu wieczorkiem więc pomyślałem że może pomógłbym komuś w potrzebie.
Do rzeczy :
Oferuje bezpłatne konsultacje z zakresu gier mobilnych(monetyzacja, game design, programowanie - Unity(głównie gierki 2D)).
Dwa
A tak serio: pamiętam że sam miałem problem na początku i popełniałem jakiś głupie błędy w stylu wrzucania wszystkiego w Update albo animacje Animatorem na UI, więc sobie pomyślałem "a może jakiś mirek chce zacząć w gamedev, coś już napisał, ale nie za bardzo wie czemu gra mu działa w 5 klatkach jak ma tylko 4 obiekty na scenie", później
Osobiście korzystałem i polecam Firebase jako ogólny kombajn do tego typu zastosowań, no i plusem jest prosta implementacja na mobile (żeby gierką działała na mobile i web trzeba się trochę natrudzić ale też się da), natomiast przy skalowaniu projektu już nie jest to tak opłacalne np. storage na Google wychodzi chyba najdrożej z możliwych opcji, więc aby uniknąć za dużych kosztów polecałbym link do storage trzymać na Remote Config i podmieniać pomiędzy usługami (w tym konkretnym przykładzie przepinałem się na Backblaze https://www.backblaze.com/). Dodatkowo świetlny Remote Config na którym można ustawić sobie filtry zależne od grupy użytkowników. No i Analitics jest świetne (w połączeniu z bezproblemową migracja do big query można sobie fajnie grupować userów)
Zdażyło mi się też korzystać z PlayFab do obsługi leaderbordów i powiązań między graczami, no i u nich plusem jest to że bezpośrednio na stronie można pisać backend (bez potrzeby ładowania się w konsole Google Cloud Platform jeżeli chce się to samo osiągnąć w Firebase). Mają też coś do Photona, ale z tego nie korzystałem więc ciężko mi powiedzieć
I w sumie jeszcze jedna historyjka (bo tak mi się przypomniało): miałem w jednym
Jeżeli używasz animacji do tego celu to Canvas rysuje się co klatkę, nawet jeżeli nic się nie zmienia. (co raczej nigdy nie jest dobre :P )
Filmiki bardziej zagłębiające się w temat :
https://youtu.be/_wxitgdx-UI?t=2888 (zaznaczyłem odpowiedni fragment, a dla leniwych w
W 90% przypadków wystarczał mi tween, ale zgadzam się że przy bardziej skomplikowanych rzeczach osiągnięcie takiego samego poziomu animacji to masakra :P
Zgadzam się co do canvasów, choć preferuje podejście - Canvas statyczny + Canvas dynamiczny (jako ten na którym coś aktualizujemy).
Włączanie i wyłączanie całego canvasu też powoduje że ten musi się raz jeszcze przebudować i przebatchować.
https://support.unity.com/hc/en-us/articles/115000355466-Split-canvas-for-dynamic-objects
Studia w mojej opinii nie za bardzo się przydają (ja sam zrezygnowałem z nich po pierwszym