![izhmael - Ten sam urząd, te same dane, dwa różne wnioski :P #nieruchomosci](https://wykop.pl/cdn/c3201142/comment_1616150300wTS5gwM7k983QJWcKouu2c,w400.jpg)
źródło: comment_1616150300wTS5gwM7k983QJWcKouu2c.jpg
Pobierzźródło: comment_1616150300wTS5gwM7k983QJWcKouu2c.jpg
Pobierzźródło: comment_1616171080NcMLF4EbJTgzFviYlIVaHj.jpg
Pobierzźródło: comment_Aq2SFiOKOq0mDbGxHCIG2IgnsWJG1ENS.jpg
PobierzPewnie większość czytelników PPE dobrze pamięta pierwszy zwiastun Cyberpunk 2077. Twórcy zdecydowali się na wyborną animację, na której widzimy klęczącą... Co się znów dzieje ......
zWitajcie! Squatting Penguins team z tej strony. Po ponad 4 latach tworzeniaThe Mims Beginning w naszym mały teamie, mamy zaszczyt przedstawić Wam trailer na premierę Pełnej wersji naszej gry , która odbędzie się 18 Maja. Chcąc się odwdzięczyć za Waszą aktywność przy wykopywaniu naszego...
zKolejna tajemnicza zagadka na reddit . Co ciekawe z Polski !
zPopularne aplikacje mogą wkrótce zostać zablokowane ze względu na surowe przepisy dotyczące mediów...
zKomentarz usunięty przez autora
źródło: comment_Y6boVPwwb780Xd8rwgeAXAaZA0EHmQOy.jpg
PobierzWykopki kochane, zanim wykopiecie, przeczytajcie! Żeby później nie było, że źle, mało, do bani. Mój teść jeździ śmieciarką. I dziś na wysypisku dopadł stare dokumenty. Datowane są na lata 1907-1933. Większość dotyczy spraw wojskowych, a w szczególności kwestii związanych...
zGłosami Internautów zwycięzcą plebiscytu Klimatyczna bzdura roku 2014 został.......
zNorbert Marek (KORWiN) vs Adam Jarubas (Polskie Stronnictwo Ludowe) KORWiN znów pyta :)
zRocznica
od 03.08.2023
Gadżeciarz
od 04.12.2013
Wykop.pl
Mam ostatnio trochę czasu wieczorkiem więc pomyślałem że może pomógłbym komuś w potrzebie.
Do rzeczy :
Oferuje bezpłatne konsultacje z zakresu gier mobilnych(monetyzacja, game design, programowanie - Unity(głównie gierki 2D)).
Dwa
A tak serio: pamiętam że sam miałem problem na początku i popełniałem jakiś głupie błędy w stylu wrzucania wszystkiego w Update albo animacje Animatorem na UI, więc sobie pomyślałem "a może jakiś mirek chce zacząć w gamedev, coś już napisał, ale nie za bardzo wie czemu gra mu działa w 5 klatkach jak ma tylko 4 obiekty na scenie", później
Osobiście korzystałem i polecam Firebase jako ogólny kombajn do tego typu zastosowań, no i plusem jest prosta implementacja na mobile (żeby gierką działała na mobile i web trzeba się trochę natrudzić ale też się da), natomiast przy skalowaniu projektu już nie jest to tak opłacalne np. storage na Google wychodzi chyba najdrożej z możliwych opcji, więc aby uniknąć za dużych kosztów polecałbym link do storage trzymać na Remote Config i podmieniać pomiędzy usługami (w tym konkretnym przykładzie przepinałem się na Backblaze https://www.backblaze.com/). Dodatkowo świetlny Remote Config na którym można ustawić sobie filtry zależne od grupy użytkowników. No i Analitics jest świetne (w połączeniu z bezproblemową migracja do big query można sobie fajnie grupować userów)
Zdażyło mi się też korzystać z PlayFab do obsługi leaderbordów i powiązań między graczami, no i u nich plusem jest to że bezpośrednio na stronie można pisać backend (bez potrzeby ładowania się w konsole Google Cloud Platform jeżeli chce się to samo osiągnąć w Firebase). Mają też coś do Photona, ale z tego nie korzystałem więc ciężko mi powiedzieć
I w sumie jeszcze jedna historyjka (bo tak mi się przypomniało): miałem w jednym
Jeżeli używasz animacji do tego celu to Canvas rysuje się co klatkę, nawet jeżeli nic się nie zmienia. (co raczej nigdy nie jest dobre :P )
Filmiki bardziej zagłębiające się w temat :
https://youtu.be/_wxitgdx-UI?t=2888 (zaznaczyłem odpowiedni fragment, a dla leniwych w
źródło: comment_1623679660WhePEXA7gQ6oHIhoDoMLhR.jpg
PobierzW 90% przypadków wystarczał mi tween, ale zgadzam się że przy bardziej skomplikowanych rzeczach osiągnięcie takiego samego poziomu animacji to masakra :P
Zgadzam się co do canvasów, choć preferuje podejście - Canvas statyczny + Canvas dynamiczny (jako ten na którym coś aktualizujemy).
Włączanie i wyłączanie całego canvasu też powoduje że ten musi się raz jeszcze przebudować i przebatchować.
https://support.unity.com/hc/en-us/articles/115000355466-Split-canvas-for-dynamic-objects
Studia w mojej opinii nie za bardzo się przydają (ja sam zrezygnowałem z nich po pierwszym