Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko228
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
husarz_polak
husarz_polak

husarz_polak

Dołączył 8 lat i 10 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 238
  • Znaleziska 199
  • Mikroblog 39
  • Obserwujący 0
  • Obserwowane 1

1385

"Czy islam zagraża Europie?" - koncertowo zaorane brednie multikulti.

Pokaż treści 18+

"Czy islam zagraża Europie?" - koncertowo zaorane brednie multikulti.

Studio Polska

francez
z
youtu.be
dodany: 26.03.2017, 19:29:10
  • 111
  • #
    europa
  • #
    uchodzcy
  • #
    emigracja
  • #
    neuropa
  • #
    bekazlewactwa
  • #
    islam
  • #
    polityka
husarz_polak
husarz_polak
husarz_polak 26.03.2017, 22:01:22
  • 22
@VanGogh: Oglądałem ten program. Ta kobieta nie wniosła żadnego merytorycznego argumentu do dyskusji. Szkoda czasu antenowego na jej wypowiedzi.
husarz_polak
husarz_polak
husarz_polak 26.03.2017, 22:05:30
  • 13
@Dzonzi: Tutaj chodzi o pytanie jak postępować, względem ludzi podążających drogą Mahometa. A że ty się obecnie nie boisz, zawdzięczasz to służbom obronnym naszego kraju (włączając w to historyczne wydarzenia w roli głównej z Sobieskim).
husarz_polak
husarz_polak
husarz_polak 26.03.2017, 22:24:32
  • 7
@schizotypowycynik:

gdyby nie Sobieski to też bym się nie bał Islamu( ͡° ͜ʖ ͡°
husarz_polak
husarz_polak
husarz_polak 26.03.2017, 22:27:21
  • 39
@Marcin262: "Postępowi" zwierają wirtualne szyki. Pomaga im niepopularność PISu na wykopie.

1353

Wiadomość dla feministek

Wiadomość dla feministek

Pani mówi jak jest.

ungolianta9
z
youtube.com
dodany: 19.03.2017, 18:01:14
  • 136
  • #
    feminizm
  • #
    kobiety
  • #
    ciekawostki
husarz_polak
husarz_polak
husarz_polak 19.03.2017, 22:10:29
  • 5
@skinnydog: Mega skrót: Feministki nie chcą iść do pracy (dzien bez kobiet) żeby pokazać jak są ważne, pomimo, że nikt ich nie dyskryminuje (zazdroszczą, że ktoś inny więcej zarabia). Poza tym feministki nie walczą o kobiety w krajach muzułmańskich, które są zabijane, poniżane i wykorzystywane, a walczą o dotowanie do zabijania dzieci w "cywilizowanych" krajach.
husarz_polak
husarz_polak
husarz_polak 19.03.2017, 22:12:17
  • 14
@Brezen:

Mega skrót: Feministki nie chcą iść do pracy (dzien bez kobiet) żeby pokazać jak są ważne, pomimo, że nikt ich nie dyskryminuje (zazdroszczą, że ktoś inny więcej zarabia). Poza tym feministki nie walczą o kobiety w krajach muzułmańskich, które są zabijane, poniżane i wykorzystywane, a walczą o dotowanie do zabijania dzieci w "cywilizowanych" krajach.
husarz_polak
husarz_polak
husarz_polak 19.03.2017, 22:34:33
  • 5
> Uważacie że jesteście tak ważne, że wasz protest zaboli gospodarkę, a tak naprawdę nic nie znaczycie.

50% populacji nic nie znaczy? A 25%? Przecież nawet 5% populacji (czyli 2.5% kobiet) to jest 16 mln kobiet. Naprawdę 16 mln ludzi nic nie znaczy?


@pyciak666: Ale ona mówi o feministkach, których jest max 1%. Poza tym nie o to chodzi, bo nawet godność feministek powinna być respektowana.

Fakty są takie: W krajach chrześcijańskich każdy

2780

Robert Makłowicz usunięty z TVP

Robert Makłowicz usunięty z TVP

Robert Makłowicz oficjalnie usunięty z TVP - brawo PIS, brawo Kurski!

konto usunięte
z
wykop.pl
dodany: 17.03.2017, 20:11:43
  • 398
  • #
    gotujzwykopem
  • #
    polityka
  • #
    kuchnia
  • #
    polska
  • #
    rozrywka
  • #
    kultura
husarz_polak
husarz_polak
husarz_polak 17.03.2017, 23:01:50
  • -25
@mikii77: Wywalenie medialnego kucharza ze stacji nie jest takim problemem jak deprawacja Polski przez "postępowych". Nie wiem co Was tak boli, że Makłowicz będzie sobie gotował gdzie indziej. Przecież to jego wybór.

390

Elektryczna bujda na resorach. Projektanci zdumieni konkursem na polską Teslę

Elektryczna bujda na resorach. Projektanci zdumieni konkursem na polską Teslę

Za mało czasu, za mało pieniędzy i warunki nie do przyjęcia dla poważnych projektantów i inwestorów. Rząd chyba nie myśli poważnie o polskim samochodzie elektrycznym, skoro proponuje konkurs dla amatorów zamiast poważnego programu.

murarz13
z
innpoland.pl
dodany: 16.03.2017, 17:21:28
  • 143
  • #
    polska
  • #
    swiat
  • #
    technologia
  • #
    tesla
  • #
    motoryzacja
husarz_polak
husarz_polak
husarz_polak 17.03.2017, 21:08:46
  • 1
@dajitemka: Dzięki, ale mamy już nowsze technologie ;)

970

Turecki minister zapowiada "początek świętej wojny w Europie już niedługo".

Pokaż treści 18+

Turecki minister zapowiada "początek świętej wojny w Europie już niedługo".

Turecki minister komentując wyniki wyborów w Danii zapowiedział jihad w Europie - rozpoczęcie świętej wojny przez muzułmanów przeciwko niewiernym.

konto usunięte
z
independent.co.uk
dodany: 16.03.2017, 16:48:16
  • 226
  • #
    europa
  • #
    polska
  • #
    4konserwy
  • #
    islam
  • #
    wojna
  • #
    terroryzm
husarz_polak
husarz_polak
husarz_polak 16.03.2017, 21:30:59
  • 4
@SanchezYZF:

http://www.globalfirepower.com/countries-listing.asp

0.0897 - United States of America (North America; NATO)
0.0964

1065

Petru, Kaczyński, Neumann, Terlecki, Schetyna – awantura po wyborze D. Tuska

Pokaż treści 18+

Petru, Kaczyński, Neumann, Terlecki, Schetyna – awantura po wyborze D. Tuska

9 marca 2017 r. w Sejmie

konto usunięte
z
youtube.com
dodany: 09.03.2017, 19:17:54
  • 443
  • #
    polityka
  • #
    neuropa
  • #
    4konserwy
  • #
    dobrazmiana
  • #
    bekazpisu
husarz_polak
husarz_polak
husarz_polak 09.03.2017, 19:58:42
  • -5
@Goofas: A co powiesz na zachowanie Tuska podczas tamtych wydarzeń:

https://www.youtube.com/watch?v=hu1a3xT9db0
husarz_polak
husarz_polak
husarz_polak 09.03.2017, 20:30:15
  • -9
@Goofas: Dla niecierpliwych najważniejsza scena dramatu 43:25. Ale i tak polecam cały film.

2430

Donald Tusk ponownie wybrany na szefa Rady Europejskiej

Donald Tusk ponownie wybrany na szefa Rady Europejskiej

Kto by się spodziewał? ;)

konto usunięte
z
wiadomosci.onet.pl
dodany: 09.03.2017, 15:52:20
  • 724
  • #
    polska
  • #
    neuropa
  • #
    4konserwy
  • #
    europa
husarz_polak
husarz_polak
husarz_polak 09.03.2017, 20:05:35
  • -3
@przekliniak: Swoją możliwości pokazał już tutaj:
https://www.youtube.com/watch?v=hu1a3xT9db0
Najbardziej rozbawiony koleś podczas kontrofensywy ludzi współpracujących z komunistami.

Czy coś się zmieniło?
husarz_polak
husarz_polak
husarz_polak 09.03.2017, 20:11:19
  • -5
@mrgcypher: Nie trzeba czekać. Odpowiedź jest tutaj:

https://www.youtube.com/watch?v=hu1a3xT9db0

Tusk pokazał, że nie poprze polskiego rządu i nie interesuje go sprawa polska.
Chodzi o atak po tym jak PIS zaczęło naprawiać państwowe struktury. W tym konflikcie nie ma żartów.

274

Wielki sukces polskiej kliniki okulistycznej

Wielki sukces polskiej kliniki okulistycznej

Lubelska Klinika Okulistyki Ogólnej SPSK1 w Europejskiej Sieci Referencyjnych Okulistycznych Chorób Rzadkich! To wyjątkowo prestiżowe wyróżnienie dla placówki kierowanej przez prof. Roberta Rejdaka - jedynej z Polski, która znalazła się w gronie najlepszych klinik na kontynencie.

konto usunięte
z
rmf24.pl
dodany: 08.03.2017, 16:16:08
  • 14
  • #
    europa
  • #
    polska
  • #
    medycyna
  • #
    nauka
  • #
    okulistyka
husarz_polak
husarz_polak
husarz_polak 08.03.2017, 22:32:38
  • 19
Brawo lekarze. Dzięki za waszą pracę. Oby polskie społeczeństwo umiało to docenić w odpowiedni sposób.
  • 4
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

2514

Takiej manifestacji chyba jeszcze nie było w XXI wieku. Media milczą.

Takiej manifestacji chyba jeszcze nie było w XXI wieku. Media milczą.

Ponad półtora miliona Peruwiańczyków demonstrowało w niedzielę przeciwko rządowym planom wprowadzenia pojęć z ideologii gender do edukacji dzieci począwszy od najmłodszego wieku. O wycofanie odnośnego projektu ministerstwa oświaty apelowali już w styczniu b.r. biskupi Peru. Obecne...

konto usunięte
z
prawy.pl
dodany: 08.03.2017, 18:36:03
  • 265
  • #
    #swiat
  • #
    peru
  • #
    gender
  • #
    edukacja
  • #
    mediamilczo
  • #
    polityka
husarz_polak
husarz_polak
husarz_polak 08.03.2017, 22:27:56
  • -8
@ProjektZ: Podałeś im definicje, a oni Cię minusują. To jest jedyna reakcja gdy nie mają gotowej "pasty" atakującej ludzi walczących o chrześcijańskie wartości

Niestety wykop to twierdza:
- ateistów, tych promujących deprawację
- ludzi wtłaczających gejwską propagandę (nie mylić z informowaniem o homoseksualizmie) i inne zboczenia seksualne
- walczących o prawo do zabijania nienarodzonych dzieci oraz niepotrzebnych

1169

pyta i feministki - powitanie wiosny 2017

pyta i feministki - powitanie wiosny 2017

pyta rozpoczyna oficjalnie sezon demonstracyjny "wiosna- lato 2017" klasykiem, czyli spotkaniem Jaoka na marcowej Manifie z feministkami.

Curry_
z
youtube.com
dodany: 06.03.2017, 17:17:03
  • 210
  • #
    rozrywka
  • #
    humor
  • #
    feminizm
  • #
    pytapl
  • #
    pyta
husarz_polak
husarz_polak
husarz_polak 07.03.2017, 00:14:34
  • -2
@Belkotliszek: A kiedy wg Ciebie zaczyna się życie człowieka? I jaki masz na to argument?
husarz_polak
husarz_polak
husarz_polak 07.03.2017, 16:54:38
  • 0
@Belkotliszek:

Z chwilą wykrycia pracy mózgu zaczyna się człowiek,


Trzymając się twojej opinii (ja oczywiście mam inną - również popartą
husarz_polak
husarz_polak
husarz_polak 07.03.2017, 17:10:48
  • 0
@Belkotliszek:

Rozmawiamy w kontekście aborcji (dialog na filmie tego dotyczył, gdy padło pytanie o początek życia człowieka). A Twoja wypowiedź miała za zadanie udowodnić, że jednak można określić sobie wg własnych kryteriów, kiedy dziecko poczęte staje się człowiekiem.

Oczywiście istnieje prawdopodobieństwo, że nie masz stanowiska wobec tego czy zabijanie nienarodzonych dzieci jest dobre czy złe. Dlatego zadałem pytanie. Możesz na nie odpowiedzieć jak chcesz.
husarz_polak
husarz_polak
husarz_polak 07.03.2017, 22:20:38
  • 1
@Belkotliszek: Wybacz mi zarzut hipokryzji. Moja wina.

A co do samej osoby człowieka. Moim fundamentem jest wiara, więc jak wiadomo ciężko będzie bić się na argumenty. Nauka jest dla mnie tylko narzędziem, a nie ostatecznym objawieniem.

No i uważam, że paradoksy filozoficzne/semantyczne/poznawcze wynikają z niedoskonałości wiedzy człowieka. Ale mimo to lubię sobie podyskutować. Dzięki za ciekawą dyskusję :) Pozdrawiam.

432

KRS o projekcie ustawy: zmiana ustroju państwa

KRS o projekcie ustawy: zmiana ustroju państwa

"Aktualna wersja projektu ustawy o Krajowej Radzie Sądowniczej w jeszcze większym stopniu narusza Konstytucję RP" - oświadczyła Rada w opinii przyjętej we wtorek. "Uchwalenie tego projektu w obecnym kształcie będzie równoznaczne ze zmianą ustroju państwa" - stwierdziła.

mq1
z
tvn24.pl
dodany: 07.03.2017, 14:52:45
  • 146
  • #
    polska
  • #
    sad
  • #
    krs
  • #
    prawo
  • #
    sadownictwo
  • #
    polityka
husarz_polak
husarz_polak
husarz_polak 07.03.2017, 17:43:09
  • -26
@niepoprawny000:

A gdzie jest suweren?

343

Polskie firmy stawiają na płeć piękną. Jesteśmy w światowej czołówce

Polskie firmy stawiają na płeć piękną. Jesteśmy w światowej czołówce

Prawie połowa osób zasiadających w Polsce na kierowniczych stanowiskach to kobiety - wynika z badania "Women in Business 2017". Nasz kraj znajduje się pod tym względem w światowej czołówce. Kobiety w Polsce zajmują 40 proc. najwyższych stanowisk w firmach (szefowie pionów i zarządy). Na...

Edward_Kenway
z
rmf24.pl
dodany: 06.03.2017, 23:50:05
  • 217
  • #
    polska
  • #
    europa
  • #
    ciekawostki
  • #
    pracbaza
  • #
    praca
  • #
    rozowepaski
husarz_polak
husarz_polak
husarz_polak 07.03.2017, 16:43:51
  • 0
@xaliemorph: > Wychodzi na to, że razem z Estończykami jesteśmy pierwsi w Europie. A tyle się nakrzyczeli o dyskryminacji kobiet w Polsce.( ͡° ͜ʖ ͡°)

Bo niektórzy żyją w świecie zwanym "ciemnogród" i nie mogą się cieszyć życiem w normalnej Polsce, tak jak ja ( ͡° ͜ʖ ͡°)

416

Krok po kroku jak wygląda aborcja.

Pokaż treści 18+

Krok po kroku jak wygląda aborcja.

Dr Anthony Levatino opowiada jak wykonuje się aborcje w drugim trymestrze ciąży.

francez
z
youtu.be
dodany: 05.03.2017, 20:50:08
  • 287
  • #
    nauka
husarz_polak
husarz_polak
husarz_polak 05.03.2017, 23:49:10
  • -3
Z tego co pamiętam we Francji już tego nie można pokazywać. Tam to dopiero jest wolność słowa. No ale wiadomo. przecież o to walczyli zabójcy księży podczas rewolucji francuskiej : "prawo do zabijania- prawem każdego człowieka."

Zgodnie z projektem ustawy przyjętym w pierwszym czytaniu przez francuski Senat, umieszczanie na stronach internetowych treści mogących zniechęcać kobiety do uśmiercenia dziecka na prenatalnym etapie rozwoju stanowić ma przestępstwo „cyfrowej interwencji”. Za publikowanie informacji promujących życie
  • 8
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

husarz_polak
husarz_polak
husarz_polak 05.03.2017, 23:54:38
  • -37
Niektórym chyba marzy się cenzura, aby zapewnić wejście na główną "słusznych" treści.


@dude9: I tak w cenzurowaniu nie dogonimy postępowej Francji:

16 lutego 2017 r. francuski parlament pozbawił wolności słowa obrońców życia. Za zniechęcanie do aborcji przez rozpowszechnianie informacji uznawanych na podstawie nieokreślonych kryteriów za wprowadzające w błąd, grozić będą nawet 2 lata więzienia i grzywna w wysokości do 30 000 euro. W praktyce przyjęta ustawa uniemożliwia organizacjom pro-life prezentowanie
husarz_polak
husarz_polak
husarz_polak 06.03.2017, 21:03:57
  • 0
@NadiaFrance:

nie można rozpowszechniać manipulacji

Gdzie widzisz manipulację w mówieniu o faktach? Jak się uprzeć to wszystkich można oskarżyć o manipulację.

których celem jest nakłonienie potencjalnych rodziców do działania takiego, a
husarz_polak
husarz_polak
husarz_polak 06.03.2017, 21:08:07
  • -1
To bzdura - chodzi o portale publikujące nieprawdziwe i krzywdzące informacje dotyczące aborcji.


@artpop: Poproszę jakąś nieprawdziwą informację związaną z aborcją podawaną ze strony katolików. Nigdy nic takiego nie widziałem. Po prostu niektórzy chcą bezkarnie zabijać dzieci i zagłuszyć sumienie.
husarz_polak
husarz_polak
husarz_polak 06.03.2017, 21:24:46
  • 1
@NadiaFrance:

to, czy to jest «zabijanie» i czy to jest «dziecko» w kontekście płodu jest kwestią niejasną dla części kobiet, które są postawione w tej sytuacji.


Niejasność czy zabijanie jest zabijaniem, nie daje im prawa aby
husarz_polak
husarz_polak
husarz_polak 06.03.2017, 21:40:14
  • -1
@grubson234567:

Bo "lewaki" mają rozum i widzą tanią, emocjonalną manipulację. 2 trymestr to 14-26 tydzień ciaży. Najbardziej hardcorowym przypadkiem w europie jest aborcja w szwecji, gdzie jest dopuszczalna w 18 tygodniu ciaży, ale po 12 tyg musi odbyć się na to zgoda urzędnika i zdaje się że jest stosowana wówczas tylko w określonych przypadkach.


Najbardziej hardcorowa jest chyba w Wielkiej Brytanii (do 24 miesiąca). Ale to akurat mały
husarz_polak
husarz_polak
husarz_polak 06.03.2017, 21:54:09
  • 0
Kurcze, nie rozumiem dlaczego niektórzy mają tak wielką potrzebę o decydowaniu za innych...


@jolasia_pupcia_d----a: Mówisz o tych, którzy zabijają bo im ciężko? Lub z jakiegokolwiek innego powodu?

Hasła typu, że kobita ma prawo zabić dziecko, tylko dlatego że znajduje się wewnątrz jej brzucha są absurdalne. (Pomijam kwestię realnego zagrożenie życia, bo tu jak dla mnie sprawa jest jasna).
husarz_polak
husarz_polak
husarz_polak 06.03.2017, 21:57:15
  • 1
Nikt nie ma wątpliwości, że aborcja w takiej formie i na tak zaawansowanej ciąży to coś niedopuszczalnego.


@jamtojest: Czyli rozumieniem, że byłeś/jesteś przeciwnikiem Hilary, która chciała aborcji do 9 miesiąca w całych stanach (bo w niektórych już jest to możliwe z tego co wiem)?
husarz_polak
husarz_polak
husarz_polak 06.03.2017, 21:59:11
  • 0
Zakopy, bo manipulacja. Nigdzie w Europie nie wykonuje się legalnie aborcji w tak zaawansowanej fazie rozwoju płodu.


@Vielokont: A Wielka Brytania? Z co jest na wiki - 24 miesiące (z pewnymi ograniczeniami).
husarz_polak
husarz_polak
husarz_polak 06.03.2017, 22:03:34
  • 1
Tytuł i opis znalezisko mocno tendencyjny i manipulujący przekazem. Zakop.


@atc_damian: Jeżeli już mówimy o manipulacji to dlaczego na Twojej liście nie ma Wielkiej Brytanii?

Poza tym zabijanie człowieka, to zabijanie człowieka. Kłótnia o jego wiek jest zamydlaniem oczu. Zawsze można sobie jakieś argumenty wyciągnąć z czapki.
husarz_polak
husarz_polak
husarz_polak 06.03.2017, 22:10:59
  • 0
@artpop:

Jak najbardziej kobieta, która nie chce urodzić i chce się poddać aborcji, a tego nie może, jest do tego zmuszana.

Nie jest zmuszana, tylko zabronione jej jest zabijanie.

Tak samo jak zabrania się innych przestępstw pomimo, że wielu chce ich dokonać.
husarz_polak
husarz_polak
husarz_polak 06.03.2017, 22:26:11
  • 1
@atc_damian:

Ponieważ aborcja nie jest dostępna w UK na życzenie.


Spoko, niby nie na życzenie,
husarz_polak
husarz_polak
husarz_polak 06.03.2017, 22:47:44
  • 1
@atc_damian:

Tego sporu ideologicznego raczej nikt nie jest w stanie rozstrzygnąć.

Na to wygląda. Ale ja nie chcę przykładać ręki do zła.

Jeżeli wg twoich poglądów zgodnych z nauką o istnieniu ludzkim można mówić dopiero po rozwinięciu się OUN - nikt nie ma prawa zakazywać tego ze względu na

485

Feministka modli się na kolanach z muzułmanami

Feministka modli się na kolanach z muzułmanami

Na uwagę zasługuje pani w różowej czapce tzw. "Pussyhat". Jest to nowy symbol feministek, mający im pozwolić być bardziej widocznym w walce o prawa kobiet.

ungolianta9
z
youtube.com
dodany: 05.03.2017, 18:13:59
  • 139
  • #
    #feminizm
  • #
    logikarozowychpaskow
  • #
    ciekawostki
  • #
    feministki
  • #
    polityka
  • #
    islam
husarz_polak
husarz_polak
husarz_polak 05.03.2017, 21:30:02
  • -115
@szopa123:

Dałbym plusa gdyby nie ostatnie zdanie :(

Pamiętaj, że tacy zagubieni ludzie najczęściej przeszli przez duże cierpienia, z którymi nie mogli sobie poradzić. Nie mówię, że trzeba akceptować co robią, wręcz przeciwnie. Ale co pomoże kolejne zgnojenie?
husarz_polak
husarz_polak
husarz_polak 05.03.2017, 22:35:40
  • 5
@szopa123: Chcesz być oprawcą? Czym będziesz się różnił od tego przed czym się bronisz?
husarz_polak
husarz_polak
husarz_polak 05.03.2017, 22:44:10
  • -14
Jak coś to zgłaszam się na ochotnika, aby takim durnym pindom pokazać czym ona jest wg. islamu. (nie kim.. tylko czym, bo jej wartość jest mniejsza od kozy)


@szopa123: Gdzie tu nawiązujesz do jednostek specjalnych?

Poza tym, po moim nicku raczej możesz się domyśleć, że mam szacunek do doborowych oddziałów.
husarz_polak
husarz_polak
husarz_polak 06.03.2017, 22:38:23
  • 0
@szopa123: > jak chcesz komuś pokazać/oddać wiernie zachowanie np. potencjalnego wroga i walki z nim. To nie bawisz się w tłumaczenia tego zachowania, bo to nie pokaże ci i nie nauczy odpowiedniej reakcji.

Jeszcze raz się upewniam, czy dobrze Ciebie zrozumiałem. Mówiąc

Jak coś to zgłaszam się na ochotnika, aby takim durnym pindom pokazać czym ona jest wg. islamu.

masz na myśli faktyczne wcielenie się w oprawcę.
Czyli aby kogoś

471

Uciekł carowi i przeszedł pieszo 35 tys. km, by wrócić do Polski

Uciekł carowi i przeszedł pieszo 35 tys. km, by wrócić do Polski

Choć trafił do piekła, Maksymilian Kosiński nigdy nie stracił nadziei. Kiedy tylko nadarzyła się szansa, wyruszył w długą i niebezpieczną drogę. Przedzierał się przez lód, ukrywał przed chińskimi korsarzami, by przeżyć jadł morską trawę. Łodzią, statkiem, pieszo pokonał przeszło 35 tysięcy kilome...

brusilow12
z
poznajpolske.onet.pl
dodany: 05.03.2017, 15:55:47
  • 51
  • #
    polska
  • #
    historia
  • #
    ciekawostkihistoryczne
  • #
    zainteresowania
  • #
    ciekawostki
husarz_polak
husarz_polak
husarz_polak 05.03.2017, 22:28:22
  • 1
Przeszedł cały świat bezpiecznie i dotarł do Polski. Tam go pobili i okradli"


Na szczęście nie tym razem!!! #pdk
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

399

Szwecja: Strzelanina w Malmoe. Jedna ofiara śmiertelna

Szwecja: Strzelanina w Malmoe. Jedna ofiara śmiertelna

Do piątej w tym roku strzelaniny doszło w sobotę wieczorem w Malmoe, trzecim co do wielkości mieście Szwecji. Jedna osoba nie żyje, druga została ciężko ranna

Lookazz
z
wiadomosci.radiozet.pl
dodany: 05.03.2017, 11:13:39
  • 157
  • #
    europa
  • #
    szwecja
  • #
    wydarzenia
husarz_polak
husarz_polak
husarz_polak 05.03.2017, 22:19:03
  • 0
@saakaszi: Wystarczy, że zostaniesz programistą i masz obecnie 5-15k. Dla reszty 500+ (tutaj lekki żart). Ja tu zostaję, bo się fajnie żyje, a będzie jeszcze lepiej jak tej szansy nie spierniczymy jako Polacy.

346

AW101 lecący z PL Awaryjnie Ląduje na Słowacji - 2/3 silniki uległy uszkodzeniu

AW101 lecący z PL Awaryjnie Ląduje na Słowacji - 2/3 silniki uległy uszkodzeniu

Zgodnie z informacją na Airplane Pictures: „AW 101 który był prezentowany w Świdniku i Warszawie w drodze powrotnej do Włoch, lądował awaryjnie w Dubnicy na Słowacji. Ponoć zawiodły aż dwa z trzech silników. Załoga bezpiecznie wylądowała i czeka na mechaników.”

jsiminski
z
airplane-pictures.net
dodany: 05.03.2017, 19:41:40
  • 128
  • #
    polska
  • #
    technologia
  • #
    lotnictwo
  • #
    smiglowiec
  • #
    pzlswidnik
  • #
    agustawestland
husarz_polak
husarz_polak
husarz_polak 05.03.2017, 21:56:53
  • 6
@Militarysta: A co będą mówili, bo nie jestem w temacie?

395

Irański imigrant ostrzega Zachód i tłumaczy jak zaczyna się islamofaszyzm.

Irański imigrant ostrzega Zachód i tłumaczy jak zaczyna się islamofaszyzm.

... od połączenia sił lewicowych ugrupowań i islamistów.

atpl77
z
twitter.com
dodany: 05.03.2017, 21:03:57
  • 20
  • #
    polityka
  • #
    islam
  • #
    4konserwy
  • #
    kanada
husarz_polak
husarz_polak
husarz_polak 05.03.2017, 21:55:40
  • 64
I tak miał farta, że nie mieszkał w Arabii Saudyjskiej. Wtedy nie widzielibyśmy tego wywiadu.
  • 3
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

946

Janusz Tracz masakruje spektakl „Klątwa”: „To nowotwór!”

Janusz Tracz masakruje spektakl „Klątwa”: „To nowotwór!”

Wygląda to tak, jakby ktoś podkładał minę pod fundamenty naszej narodowej wspólnoty, bo religia i tradycja niewątpliwie do nich należą – powiedział o skandalicznym spektaklu „Klątwa” aktor, Dariusz Kowalski, znany m.in. z roli Tracza w serialu „Plebania”. Aktor zwrócił uwagę na to, że...

OliverQueen
z
prawicowyinternet.pl
dodany: 03.03.2017, 19:32:44
  • 244
  • #
    polska
  • #
    tracz
  • #
    janusztracz
  • #
    teatr
  • #
    kultura
  • #
    rozrywka
  • #
    polityka
husarz_polak
husarz_polak
husarz_polak 03.03.2017, 20:37:44
  • -25
Jak zwykle "postępowa" drużyna dzielnie zakopuje w imię obrony deprawacji.

Nie obchodzi ich nasza krzywda.
  • 30
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

husarz_polak
husarz_polak
husarz_polak 03.03.2017, 20:50:06
  • -13
@tarr88:

1. Kto to "prawak"?
2. To "przedstawienie" nie można nazwać wypowiedzią. To jest deprawacja.
husarz_polak
husarz_polak
husarz_polak 03.03.2017, 20:53:26
  • -28
@mehow80: Mówię o krzywdzie na społeczeństwie za zatruwanie nas deprawacją. Dobrze wiesz jak to działa. To, że garstce ludzi odpowiada upadlanie się, nie oznacza, że reszta chce tak żyć.
husarz_polak
husarz_polak
husarz_polak 03.03.2017, 21:03:26
  • -14
@tarr88:

1. Kto to jest konserwatysta?

Za wiki:
"There is no single set of policies that are universally regarded as conservative, because the meaning of conservatism depends on what is considered traditional in a given place and
husarz_polak
husarz_polak
husarz_polak 03.03.2017, 21:12:02
  • -21
@mehow80:
1. Myślę, ze jako katolika, przestępstwa kościoła bolą mnie bardziej niż Ciebie.
2. Nawet jak moi wrogowie będą robić najgorsze rzeczy nie zamierzam postępować tak jak oni, aby ich zniszczyć.
3. Kościół nie akceptuje przestępstw. Ale każdy ma wolną wolę i może wybrać swoja drogę. Ewangelia jasno mówi, że przestępstwa wobec dzieci należą do najgorszej kategorii.
husarz_polak
husarz_polak
husarz_polak 03.03.2017, 21:22:23
  • -2
a jeżeli powiem, że Wojtyła tuszował pedofilię to jest to świętokradztwo czy nie?


@tarr88: Jak dla mnie nie. Ale przydałyby się jakieś obiektywne dowody i dochodzenie.
husarz_polak
husarz_polak
husarz_polak 03.03.2017, 21:44:38
  • -17
I tu masz rację to że paru księży sobie po-molestuje to nie znaczy że reszta chce tak żyć.


@mehow80: Mam nadzieję, że "postęp" nigdy nie zmieni tej zgody.

http://niedziela.pl/artykul/27503/Zero-tolerancji-dla-pedofilii%E2%80%9D-musi-byc

Jest też w GW i Rzeczpospolitej jak ktoś się boi wejść na katolicką stronę.
husarz_polak
husarz_polak
husarz_polak 03.03.2017, 21:59:18
  • -15
@mehow80: Ale ktoś inny już nie będzie tylko mówił, a zacznie realizować wezwanie prymasa. Czy chcesz, żeby kościół mówił co innego albo nic nie mówił? O co Ci chodzi?
husarz_polak
husarz_polak
husarz_polak 03.03.2017, 22:18:10
  • -17
@Formidable: Chyba są jakieś granice? Dla mnie postęp nie oznacza "róbta co chceta". A szczególnie w miejscach publicznych.

Społeczeństwo jest od wychowywania wszystkich obywateli. Policja może interweniować jak są przekraczane dobre obyczaje. Takie jest prawo.
husarz_polak
husarz_polak
husarz_polak 03.03.2017, 22:20:51
  • 28
@zmati: A dla mnie Polska to jeden z najlepszych krajów. Tym bardziej, że w końcu się rozwijamy.
husarz_polak
husarz_polak
husarz_polak 03.03.2017, 22:30:13
  • -9
@apoll: Kościół to wspólnota chrześcijan łącznie z papieżem, a nie sam papież. Kościół nie może akceptować przestępstw, bo byłoby to niezgodne z ewangelią.

Może chodzi Ci o to, że jest miłosierny? Ale przebaczenie nie oznacza akceptacji dla zła.
husarz_polak
husarz_polak
husarz_polak 05.03.2017, 20:25:09
  • 1
Śmieszy mnie twoja retoryka na zasadzie "Jestem katolikiem, uważam tak i tak ma być".


@Formidable: Ja wypowiadam tylko swoją opinię. A jak trzeba podejmuję decyzje.

Jestem osobą, która nigdy nie uogólnia na całą grupę ze względu na jednostkę i uważam że wielu wierzących jest zawstydzonych tym co teraz piszesz.


Szczerze mówiąc nie wiem czego z moich wypowiedzi mogliby się wstydzić ludzie wierzący. Możesz podać przykład?
husarz_polak
husarz_polak
husarz_polak 05.03.2017, 20:26:17
  • 0
spektakl w teatrze powszechnym nie jest miejscem publicznym.


@SkrajneCentrumPL: Uważam że taki teatr jest jest miejscem publicznym.
husarz_polak
husarz_polak
husarz_polak 05.03.2017, 20:30:16
  • 1
Czyli idąc Twoją logiką, w mieszkaniach z dopłat MdM nie można robić albo mieć robionego loda


@zwykly_obywatel: To zdanie nie wynika z moich wypowiedzi.

1. Mieszkanie nie jest miejscem publicznym.
2. Życie seksualne ludzi, jeżeli nie łamie prawa, jest ich intymną sprawą. Nigdy nie byłem za obdzieraniem ludzi z ich godności.
husarz_polak
husarz_polak
husarz_polak 05.03.2017, 20:36:45
  • 1
Nie wiem za co cię minusują, bo generalnie dobrze piszesz.

@star_dust_we_are: To jest wojna ideologiczna. Z moich ograniczonych obserwacji wynika, że na wykopie ludzie podzielalący naukę KK to mniejszość.

Chciałbym jednak zauważyć, że kościół to nie tylko Katolicy. Istnieją tez inni chrześcijanie, a wieloma katolicy dobrze żyją i nawet w wielu ewangelizacyjnych przedsięwzięciach współpracują.


W 100% się zgadzam. Jestem wielkim zwolennikiem ekumenizmu i cieszy mnie współpraca chrześcijan. Oby jak najszybciej
husarz_polak
husarz_polak
husarz_polak 05.03.2017, 20:41:48
  • 2
@PAndy: > To się właśnie nazywa f-----m, gdy policja jest wykorzystywana do 'naprawiania obywateli'.

Policja jest od pilnowania porządku. Działa w imię społeczeństwa. Oczywiście jest zawsze ryzyko, że coś będzie źle działało. Osobiście nie widzę problemu, aby policja "zdjęła" ten niesmaczny wybryk ludzi zasłaniających się sztuką.
husarz_polak
husarz_polak
husarz_polak 05.03.2017, 20:58:19
  • 0
Ty temu przeciwstawiasz to, co Ci się wydaje? Czy masz jakieś argumenty?


@SkrajneCentrumPL:

To że muszę kupić bilet moim zdanie nie zmienia faktu czy coś jest miejscem publicznym czy

337

Duchowny był pijany. Zderzył się czołowo na prostej drodze (FOTO, WIDEO

Duchowny był pijany. Zderzył się czołowo na prostej drodze (FOTO, WIDEO

Duszpasterz wracając samochodem z suto zakrapianej imprezy wjechał wprost w jadącą z przeciwka rodzinę. Był tak pijany, że w drodze do radiowozu policjant musiał go podtrzymywać za ramię.

Kartoflany
z
biala24.pl
dodany: 02.03.2017, 15:53:36
  • 92
  • #
    kultura
  • #
    polska
husarz_polak
husarz_polak
husarz_polak 03.03.2017, 18:07:02
  • 3
@grafikulus: Ja jako katolik nie popieram zamiatania spraw pod dywan. To jest wbrew ewangelii. Od pasterzy wymaga się więcej w dziedzinie moralnej.

Co do Cejrowskiego. Każdy w mniejszym lub większym stopniu może się mylić. On nie jest wyjątkiem.
  • <
  • 1
  • 2
  • 3
  • Strona 2 z 3
  • >

Osiągnięcia

  • Komentator
    od 28.03.2017

    Komentator
  • Rocznica
    od 16.02.2022

    Rocznica

Wykop © 2005-2026

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking