#motocykle #prawojazdy
Jako że we wtorek zdałem egzamin na kategorie A, pora na zmianę maszyny.
Jako że byłem zadowolony z użytkowania Benelli BN125, zastanawiam się na przesiadką na Benelli TRK 502 - ma to czego mi brakowało w 125: większą moc, szybę i 3 kufry.
Czy skoro spełnia wymagania A2 ma w jakiś sposób ograniczoną moc ?
Czy w budżecie do 20k polecicie mi coś innego do jazdy
Jako że we wtorek zdałem egzamin na kategorie A, pora na zmianę maszyny.
Jako że byłem zadowolony z użytkowania Benelli BN125, zastanawiam się na przesiadką na Benelli TRK 502 - ma to czego mi brakowało w 125: większą moc, szybę i 3 kufry.
Czy skoro spełnia wymagania A2 ma w jakiś sposób ograniczoną moc ?
Czy w budżecie do 20k polecicie mi coś innego do jazdy
Mirki bo się napalilam i kupiłam sobie hondę cbr 125 po zaledwie 4 godzinach jazdy na placu. Ósemka nie wychodzi mi wcale, slalom chyba jako tako. I pytanie czy jest sens pchać się na drogę jak nie opanowałam jeszcze jazdy takiej powolnej i manewrowania motocyklem? Czy może dokupić sobie jeżdżę jazdy i sobie na czilku jeździć po placu aż nie złapie co i jak.
Jazdy były "dużym" motorem ? jeśli tak podstawowa różnica będzie taka że 125 nie mają ABS więc trochę inaczej się hamuje.
Ja zrobiłem 5000 km 125 zanim wybrałem się na kurs kat. A - w wtorek zdane w pierwszym podejściu.
Co do placu slalom dla mnie był najtrudniejszy, w tym sensie że ciężko naprawiało
Ustaw sobie pachołek i jeździł wkoło z prędkością 10 km/h - jak pochylisz się do wewnątrz to będziesz musiał się podeprzeć.
Ostatnio trochę tych ósemek zrobiłem.
Skręcając, bardzo mocno dociąż zewnętrzny podnóżek. Możesz też wychylić górę ciała na zewnątrz. W ten sposób zrobisz przeciwwagę do danego skrętu, co zapobiegnie przewróceniu się motocykla na stronę, w którą skręcasz.