Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko252
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking

    Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
dworeqq
dworeqq

dworeqq

Dołączył 4 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 80
  • Znaleziska 0
  • Mikroblog 80
  • Obserwujący 0
  • Obserwowane 1
Casuel
Casuel
23.10.2025, 09:21:00
  • 58
#psiarze #memy #heheszki
Casuel - #psiarze #memy #heheszki

źródło: 1000002114

Pobierz
  • 37
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

dworeqq
dworeqq
dworeqq 23.10.2025, 12:15:42 via Wykop
  • 0
@makaronzjajkiem: otóż... nie. choroby odzwierzęce są zwykle wynikiem zjadania zakażonego mięsa, to jest najczęstszy wektor przenoszenia. niewielka jest szansa, że zarazisz się czymkolwiek od zwierzęcia tylko z Tobą przebywającego (na przykład w sklepie).
  • Odpowiedz
dworeqq
dworeqq
dworeqq 23.10.2025, 12:42:45 via Wykop
  • 0
@makaronzjajkiem: ludzi spożywających mięso poddane niewłaściwej sanityzacji jest nieporównywalnie więcej, niż ,,jedzących z psiej miski".

ptasia grypa nie przenosi się powszechnie pomiędzy ludźmi. tak, wirusy mają możliwość horyzontalnej ekspresji genów i uzyskania takich właściwości, ale to się - jeszcze - nie wydarzyło. większość przykładów poważnych zoonoz jest bezpośrednio lub pośrednio związanych z hodowlą zwierząt na mięso, a nie ze zwierzętami towarzyszącymi; to w hodowlach i na targach zwierząt dochodzi zwykle
  • Odpowiedz
dworeqq
dworeqq
dworeqq 23.10.2025, 13:44:44 via Wykop
  • 0
@dworeqq: żaden. interesuję się tematem.
  • Odpowiedz
dworeqq
dworeqq
dworeqq 22.10.2025, 10:55:26
  • 3
jednym z powodów, dla których życie społeczne w Polsce jest tak męczące, jest jego niestabilność. co kadencję instytucji państwa ich charakter zmienia się diametralnie. dlatego również silna polaryzacja społeczeństwa jest tak problematyczna - uniemożliwia nam, obywatelom, zyskanie poczucia bezpieczeństwa i długofalowe planowanie.
#polityka
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Mirek224
Mirek224
01.10.2025, 17:03:18
  • 162
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 27
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

dworeqq
dworeqq
dworeqq 02.10.2025, 04:34:25 via Wykop
  • 2
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
dworeqq
dworeqq
dworeqq 02.10.2025, 04:36:16 via Wykop
  • 0
@steppenwolf12: aż przykro czytać te bzdury.
  • Odpowiedz
dworeqq
dworeqq
dworeqq 02.10.2025, 10:19:37 via Wykop
  • 0
@Fala_Magnezu: psychoterapia przeprowadzona zgodnie z najlepszymi praktykami wymaga konsultacji terapeuty z supervisorem. sytuacje przez Ciebie opisywane są karygodne i jest to jeden z wielu powodów, dla których ten zawód wymaga regulacji podobnej innym zawodom medycznym. nie należy jednak skreślać samego procesu z uwagi na dowody anegdotyczne.
  • Odpowiedz
dworeqq
dworeqq
dworeqq 02.10.2025, 12:24:36 via Wykop
  • 0
@Fala_Magnezu: w jaki sposób chciałbyś prowadzić kontrolę nad procesem psychoterapeutycznym bez naruszania prywatności pacjenta? konsultacja z drugim psychoterapeutą, który może zalecić wprowadzenie korekt w procesie, jest najlepszym konsensusem. odrzucanie całego procesu na podstawie możliwego w nim błędu jest błędem - każdy proces narażony jest na błędy, staramy się je jednak minimalizować.

zawód psychoterapeuty wymaga regulacji. psychologia jest empiryczną dziedziną nauki, ale nie jest nauką medyczną jako taką - jest na
  • Odpowiedz
dworeqq
dworeqq
dworeqq 02.10.2025, 14:18:26 via Wykop
  • 0
@Fala_Magnezu: samo twierdzenie, że ,,psychoterapia ma efekty porównywalne z placebo" pokazuje niestety Twoją ignorancję. psychoterapia to nie tylko doraźne rozwiązywanie problemów pacjenta, ale również ekwipowanie go w narzędzia przydatne w dalszym życiu oraz pogłębianie rzeczywistego zrozumienia własnych emocji. nijak się to do placebo; co więcej, liczne metaanalizy - dostępne za darmo w Internecie - wskazują na wysoką skuteczność chociażby terapii poznawczo-behawioralnej w leczeniu zaburzeń takich jak stany lękowe czy depresyjne.
  • Odpowiedz
dworeqq
dworeqq
dworeqq 02.10.2025, 15:12:10 via Wykop
  • 0
@Fala_Magnezu: to nie copium, to akurat konsensus naukowy. terapia działa tam, gdzie działa, natomiast nie działa tam, gdzie nie działa - o tym jednak nie jesteś w stanie dyskutować, bo przedmiotu dyskusji nie znasz. miłego dnia!
  • Odpowiedz
mojaprawdajestmojsza
mojaprawdajestmojsza
mojaprawdajestmojsza
10.09.2025, 10:20:05
  • 8
Najwyższy czas by wszystkie bezdzietne #childfree i #antynatalizm kobiety (i mężczyźni ale to oczywiste) powołać przed komisję wojskową, wysłać na szkolenia wojskowe i wprowadzić zakaz opuszczania kraju z powodu zagrożenia konfliktem zbrojnym z Federacją Rosyjską.
Jaki #demografia obstawia wzrost dzietności dokładnie za rok o tej porze? Wracamy do zastępowalności pokoleń czy gonimy #izrael ? I to bez 800 plus.

#wojna #ukraina
  • 17
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

dworeqq
dworeqq
dworeqq 11.09.2025, 11:09:36 via Wykop
  • 1
@mojaprawdajestmojsza: ziew. nuda. czekam na pomysły w stylu ,,bezdzietnych przywiązać do dronów-kamikadze".
  • Odpowiedz
R_O_T_T_E_N
R_O_T_T_E_N
09.09.2025, 04:49:27
  • 883
#heheszki #polska
ROTTE_N - #heheszki #polska

źródło: temp_file6097711513872307704

Pobierz
  • 75
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

dworeqq
dworeqq
dworeqq 09.09.2025, 07:36:32 via Wykop
  • 5
@Szalom: co to właściwie zmienia, że ,,są u siebie"? nie ma żadnej różnicy między niepracującym Polakiem a niepracującym Ukraińcem z punktu widzenia społeczeństwa. obie te osoby nic wartościowego do niego nie wnoszą (przy założeniu, że nie realizują dodatkowych aktywności).
  • Odpowiedz
dworeqq
dworeqq
dworeqq 09.09.2025, 07:40:55 via Wykop
  • 1
@zassijt0: chętnie się dowiem, co masz na myśli.
  • Odpowiedz
dworeqq
dworeqq
dworeqq 09.09.2025, 07:54:17 via Wykop
  • 0
@zassijt0: tak. i wolałbym, by nie była przekazywana niepracującym, ale jeśli już jest - niech będzie przekazywana wszystkim.
  • Odpowiedz
dworeqq
dworeqq
dworeqq 09.09.2025, 07:55:21 via Wykop
  • 2
@Szalom: nie napisałem przecież, że jest w tym coś radykalnego. niepracujący Ukrainiec jest tak samo bezużyteczny dla społeczeństwa, jak niepracujący Polak i żaden z argumentów przez Ciebie podnoszonych nie jest związany z narodowością lub posiadaniem obywatelstwa - można go z powodzeniem zastosować do obu osób.
  • Odpowiedz
dworeqq
dworeqq
dworeqq 09.09.2025, 08:09:43 via Wykop
  • 3
@Szalom: a więc jedynym realnym i adekwatnym w dyskusji argumentem, na który się powodujesz, jest nacjonalizm - przekonanie o większej wartości Polaków w porównaniu do przedstawicieli innych narodów. cieszę się, że tak szybko doszliśmy do sedna sprawy.
  • Odpowiedz
dworeqq
dworeqq
dworeqq 09.09.2025, 08:20:07 via Wykop
  • 2
@Szalom: libku? balcerowiczowskie? co za brednie. nie przedstawiłeś żadnego innego niż nacjonalistyczny argumentu za odebraniem Ukraińcom omawianego świadczenia w przypadku utraty pracy; nie spłycilem tematu, jedynie nazwałem po imieniu to, co postulujesz. rozumiem, że to niesamowicie uwiera, ale taka jest prawda.

nie powinien nikomu przysługiwać zasiłek socjalny bo pojawił się u nas wczoraj w kraju


tutaj dyskutujesz sam ze
  • Odpowiedz
dworeqq
dworeqq
dworeqq 09.09.2025, 08:38:31 via Wykop
  • 0
@Szalom: to jest nacjonalizm, a nie moje widzimisię dotyczące nazewnictwa. przyznawanie większych praw obywatelom danego kraju niż imigrantom w analogicznej sytuacji (czyli braku pracy) jest przejawem nacjonalizmu społecznego.

,,łamiesz pewną umowę społeczną"? masz na myśli umowę skodyfikowaną w formie ustawy? czy w myśl tego twierdzenia każda zmiana obowiązującego prawa jest ,,łamaniem umowy społecznej"?
  • Odpowiedz
dworeqq
dworeqq
dworeqq 09.09.2025, 08:54:01 via Wykop
  • 0
@Szalom: znów unik. ponawiam więc pytanie: skoro umowa społeczna ma formę prawa stanowionego, to czy zmiana prawa jest według Ciebie złamaniem tej umowy społecznej?

zapytany o to, czym się różni bezrobotny Polak i bezrobotny Ukrainiec, nie udzieliłeś argumentu poza tym tylko, że ten pierwszy jest obywatelem Polski. niekoniecznie jesteś nacjonalistą-prawicowcem w klasycznym rozumieniu tego pojęcia, ale reprezentujesz nacjonalistyczny pogląd w sferze świadczeń socjalnych.

przyjeżdża do nas obywatelka z Filipin ma
  • Odpowiedz
dworeqq
dworeqq
dworeqq 09.09.2025, 09:18:15 via Wykop
  • 0
@Szalom: to Ty, nie ja, powołujesz się na umowę społeczną. słucham więc, w jaki sposób ta umowa społeczna jest wyrażona i jak możemy się do niej odnosić, bo skoro jest to - jak sam przyznajesz - ,,abstrakcyjne pojęcie", to ma wartość dla dyskusji równą zeru, dopóki nie podasz jej zakresu. obecnie może być, według Ciebie, wszystkim lub niczym.

błędem jest powoływanie się na Konstytucję, akt prawny o wysokim poziomie abstrakcyjności, który
  • Odpowiedz
dworeqq
dworeqq
dworeqq 09.09.2025, 09:36:14 via Wykop
  • 0
@Szalom:

Gdzie jest o tym że mam za Boga oddawać życie?


a gdzie napisałem coś
  • Odpowiedz
dworeqq
dworeqq
dworeqq 09.09.2025, 10:27:41 via Wykop
  • 0
@Yenn_z-Wyspy7Slonc: cóż, pokrótce mogę odpowiedzieć tak - mam inne zdanie.
  • Odpowiedz
dworeqq
dworeqq
dworeqq 09.09.2025, 10:30:37 via Wykop
  • 0
@Yenn_z-Wyspy7Slonc: mogę. w systemie demokratycznym mogę też lobbować za stanowieniem prawa, które jest zbieżne z moimi poglądami.
  • Odpowiedz
dworeqq
dworeqq
dworeqq 09.09.2025, 10:36:23 via Wykop
  • 1
@Yenn_z-Wyspy7Slonc: jestem Polakiem. jeśli to dla Ciebie tak istotne, to mieszkam w Polsce od urodzenia, od zawsze płacę w Polsce podatki, zawsze pracowałem w Polsce, w Polsce odebrałem edukację, w Polsce założyłem biznes i zatrudniam w nim Polaków, a moi rodzice również byli Polakami.

czy to wystarczające dowody polskości, żebym mógł zabierać głos? jeśli tak, to: nasze państwo powinno tak samo traktować bezrobotnego Ukraińca, jak bezrobotnego Polaka, a pracujący Turek
  • Odpowiedz
dworeqq
dworeqq
dworeqq 09.09.2025, 10:38:43 via Wykop
  • 1
@Endrius: niestety na poziomie wielu legislacji jest właśnie tak, jak opisujesz. to dobry argument, na który czekałem ze strony poprzedniego rozmówcy. (:

co do braku nadmiernego wsparcia dla niepracujących - a mogących - w pełni się z Tobą zgadzam. życzę Ci również szczęścia w małżeństwie!
  • Odpowiedz
dworeqq
dworeqq
dworeqq 09.09.2025, 10:50:33 via Wykop
  • 0
@Yenn_z-Wyspy7Slonc: mamy więc różne spojrzenia na tę sprawę. normalna rzecz!
  • Odpowiedz
dworeqq
dworeqq
dworeqq 10.09.2025, 07:22:18 via Wykop
  • 0
@Velociraptor_w_kubku: nie jest dla mnie problemem globalizacja i rozmywanie się pojęcia narodowości.
  • Odpowiedz
bombastick
bombastick
08.09.2025, 05:06:24
  • 165
Blokujmy granicę, i krzyczmy Wołyń.

Ukraiński producent dronów Ukrspecsystems ogłosił inwestycję o wartości 200 milionów funtów (270 milionów dolarów) w Wielkiej Brytanii, mającą na celu zbudowanie zakładu produkcyjnego o powierzchni 11 000 metrów kwadratowych w Mildenhall oraz centrum testowo-szkoleniowego w Elmsett. Suffolk.

Firma planuje rozpocząć zatrudnianie brytyjskich pracowników jeszcze w tym roku, tworząc do 500 miejsc pracy i programów szkoleniowych, podczas gdy produkcja na pełną skalę ma rozpocząć się na początku 2026
  • 48
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

dworeqq
dworeqq
dworeqq 08.09.2025, 10:06:34 via Wykop
  • 1
@bombastick: nastroje antyukraińskie w polskim społeczeństwie nie mają żadnego wpływu na decyzje inwestycyjne tak dużych podmiotów. istotny jest koszt siły roboczej czy energii, a także bezpieczeństwo placówki.
  • Odpowiedz
WielkiNos
WielkiNos
08.09.2025, 06:17:59
  • 670
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 67
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

dworeqq
dworeqq
dworeqq 08.09.2025, 09:59:37 via Wykop
  • 0
@Krzewiciel_prawdy: ,,nieutylitarne społecznie". cóż za odważny komentarz. czy we wszystkich sprawach kierujesz się utylitaryzmem, czy tylko wtedy, gdy akurat trzeba się podeprzeć mądrze brzmiącym słowem?
  • Odpowiedz
WielkiNos
WielkiNos
04.09.2025, 06:25:09
  • 1547
W miejscowości Żołędowo (gm. Osiecko) amstaff wybiegł z posesji i rzucił się na przechodzące ulicą dziecko. Pogryzł, a następnie zagryzł małego psa, który był z dziewczynką na spacerze. Agresywny pies nadal przebywa na posesji i stwarza zagrożenie.

Link do posta na fb: tutaj

#psiarze #bekazpodludzi #patologiazmiasta #truestory #dzieci #psy #wykopefekt
WielkiNos - W miejscowości Żołędowo (gm. Osiecko) amstaff wybiegł z posesji i rzucił ...
  • 173
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

dworeqq
dworeqq
dworeqq 04.09.2025, 10:16:27 via Wykop
  • 0
@nie_umiem_inwestowac: w Polsce trzeba mieć pozwolenie na rasy niebezpieczne, ale dotyczy to tylko psów rasowych. zwykle w takich zdarzeniach biorą udział psy w typie danej rasy, ale bez rodowodu, których zakaz nie obejmuje.
  • Odpowiedz
dworeqq
dworeqq
dworeqq 04.09.2025, 10:22:28 via Wykop
  • 0
@nie_umiem_inwestowac: skala wymaganej interwencji w celu egzekwowania takiego zakazu jest nieadekwatna do uzyskanych korzyści.
  • Odpowiedz
Sophos
Sophos
Sophos
27.08.2025, 05:38:02
  • 2164
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 175
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

dworeqq
dworeqq
dworeqq 27.08.2025, 13:52:36 via Wykop
  • 2
@KanJaweuDieZweite: nie, nie można. wiara katolicka jest inherentnie sprzeczna z nowoczesną nauką.
  • Odpowiedz
dworeqq
dworeqq
dworeqq 27.08.2025, 16:03:53 via Wykop
  • 0
@dr_minorek: chociażby w opisie stworzenia świata, by daleko nie szukać.
  • Odpowiedz
dworeqq
dworeqq
dworeqq 28.08.2025, 08:56:40 via Wykop
  • 0
@dr_minorek: jeżeli Biblia wymaga interpretacji w danych miejscach, a w innych traktowania dosłownie, to jest źródłem niespójnym, a więc zupełnie niewiarygodnym. znam doskonale zarówno katolicką doktrynę, jak i historię badań nad Biblią, dlatego tym łatwiej wyśmiewać mi ewolucję dogmatów w miarę potrzeb zmieniającego się środowiska Kościoła Katolickiego.
  • Odpowiedz
dworeqq
dworeqq
dworeqq 30.08.2025, 08:58:05 via Wykop
  • 0
@dr_minorek: Biblia aspiruje do miana księgi natchnionej oraz normatywnej w zakresie praw moralnych. Nie ma wyraźnego powodu, by wymagała rozmaitych narzędzi interpretacji; błędnie porównujesz ją do beletrystyki, podczas gdy właściwe byłoby porównanie jej do regulaminu bądź polityki.

Nauka (w rozumieniu metody naukowej) nie zmienia się znacząco od momentu swego opracowania. Jest to fałszywa analogia między procesem mającym wykazać pewną powtarzalność poznawanych reguł rządzących światem a swobodną interpretacją zmieniającej się liczby
  • Odpowiedz
Sin-
Sin-
25.08.2025, 17:47:42
  • 375
Konfederaci już się szykują do pójścia na front. Za długo wojny nie było i już się chłopaki niecierpliwią.

#polityka #bekazkonfederacji
Sin- - Konfederaci już się szykują do pójścia na front. Za długo wojny nie było i już...

źródło: IMG_6723

Pobierz
  • 30
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

dworeqq
dworeqq
dworeqq 26.08.2025, 05:21:07 via Wykop
  • 0
@Kj5s6f2dk7s54o: on doskonale to wszystko rozumie, a jednak cynicznie wybiera sobie elektorat. nie tłumaczmy polityków głupotą.
  • Odpowiedz
splinter96
splinter96
25.08.2025, 06:17:12
  • 655
świat wydaje się taki prosty kiedy jest się debilem ¯\(ツ)/¯
#polityka #bekazprawakow #szury #globalneocieplenie
splinter96 - świat wydaje się taki prosty kiedy jest się debilem ¯\(ツ)/¯
#polityka #b...

źródło: 1000009767

Pobierz
  • 17
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

dworeqq
dworeqq
dworeqq 25.08.2025, 09:12:03 via Wykop
  • 0
@splinter96: apeluę o to, by przestać nazywać ludzi pokroju Berkowicza idiotami, debilami, kretynami etc. są cynicznymi i ohydnymi kłamcami i tak należy ich tytułować, a nie rozgrzeszać ich szkodliwe działania głupotą.
  • Odpowiedz
WielkiNos
WielkiNos
25.08.2025, 06:06:10
  • 918
Nie uwierzycie. Psiarze się zesrali bo ktoś prawidłowo zabezpieczył psa z ras agresywnych i wychodząc na ulicę założył mu kaganiec xd

#bekazpodludzi to pierwsze co przychodzi człowiekowi na myśl patrząc na te komentarze wyzywające od szmat i psychopatów człowieka, który dla odmiany myśli o bezpieczeństwie innych ludzi, a nie jak te histeryczki z komentarzy jedynie o komforcie pieska.

#psiarze #podludzie #patologiazmiasta #takaprawda
WielkiNos - Nie uwierzycie. Psiarze się zesrali bo ktoś prawidłowo zabezpieczył psa z...

źródło: temp_file5804608090769009654

Pobierz
  • 69
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

dworeqq
dworeqq
dworeqq 25.08.2025, 09:10:32 via Wykop
  • 2
@WielkiNos: kolczatki nie są właściwym typem obroży. agresywnego psa nie zatrzymają, wręcz przeciwnie - mogą go rozjuszyć. ponadto powodują dodatkowe problemy behawioralne.
  • Odpowiedz
MrProfeska
MrProfeska
25.08.2025, 04:15:41
  • 1125
Ale combo: amstaff, uciekający właściciel, brak szczepień psa.

#psy #patologia #psiarze #patologiazmiasta #patologiazewsi #krakow
MrProfeska - Ale combo: amstaff, uciekający właściciel, brak  szczepień psa. 

#psy #...

źródło: image_picker_9B6A2DC3-C373-488F-9292-89509830F2D0-507-000000019F99F6B0

Pobierz
  • 55
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

dworeqq
dworeqq
dworeqq 25.08.2025, 09:09:14 via Wykop
  • 2
@MrProfeska: choć sam jestem wielkim miłośnikiem psów, to uważam, że zakazane powinno być posiadanie ras groźnych dla przeciętnego człowieka. szczególnie surowo karać zaś należy posiadanie psów wyjątkowo agresywnych, posiadających gen tzw. gaminess.
  • Odpowiedz
PetalMind
PetalMind
19.08.2025, 10:55:02
  • 959
I tego i sobie wam życzę :3

#podatki
PetalMind - I tego i sobie wam życzę :3 

#podatki

źródło: IMG_1644

Pobierz
  • 198
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

dworeqq
dworeqq
dworeqq 19.08.2025, 13:46:07 via Wykop
  • 0
@DziadLab: ja odważę się i odpowiem - trzeba uczynić działalność polegającą na wynajmie dużej liczby mieszkań nielegalną, a firmy posiadające dziesiątki jednostek mieszkaniowych zmusić do ich natychmiastowego zbytu. albo je znacjonalizować.
  • Odpowiedz
dworeqq
dworeqq
dworeqq 19.08.2025, 14:04:28 via Wykop
  • 0
@cienki137: wspaniała redukcja ad absurdum. zważ na to, że nie proponuję nacjonalizacji majątków osób prywatnych, tylko wąskiej branży zajmującej się nakładaniem nieuzasadnionej marży na jedno z dóbr podstawowych. Twoje pytanie jest zupełnie niezwiązane z tematem dyskusji.
  • Odpowiedz
dworeqq
dworeqq
dworeqq 19.08.2025, 14:08:27 via Wykop
  • 0
@cienki137: klasyczny zabieg ,,I was only pretending". z bogiem, cumplu.
  • Odpowiedz
dworeqq
dworeqq
dworeqq 19.08.2025, 14:10:14 via Wykop
  • 0
@ShortyLookMean: sytuacja gospodarcza Polskiej Republiki Ludowej, zarówno globalna, jak i krajowa, była zupełnie inna niż dzisiejsza sytuacja Polski. pozorna analogia jest nietrafiona, sugeruję więc rozmawiać o rozwiązaniach docelowych, nie zaś o takich rozpraszaczach.
  • Odpowiedz
dworeqq
dworeqq
dworeqq 19.08.2025, 14:19:42 via Wykop
  • 0
@cienki137: proszę, nie próbuj się już nieudolnie wywyższać. nawiązuję do internetowej kultury, której - podobnie jak wielu innych rzeczy w omawianym temacie - zdajesz się nie rozumieć. trzymaj się ciepło, naprawdę! milego popołudnia.
  • Odpowiedz
acpiorundc
acpiorundc
17.08.2025, 22:50:02
  • 442
#nieruchomosci
acpiorundc - #nieruchomosci

źródło: Gyk5WIPXEAALiDZ

Pobierz
  • 20
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

dworeqq
dworeqq
dworeqq 18.08.2025, 09:54:59 via Wykop
  • 0
@masz_fajne_donice: co stoi na przeszkodzie w tym, by kataster jednak nie dotyczył ludzi z jednym mieszkaniem? możemy uczyć się na błędach innych krajów.
  • Odpowiedz
dworeqq
dworeqq
dworeqq 18.08.2025, 11:31:26 via Wykop
  • 0
@Shatter: zwykle granica ustalana jest według wzoru:

liczba moich mieszkań + 1

sam jestem zwolennikiem podatku katastralnego od drugiego mieszkania. chętnie go zapłacę.
  • Odpowiedz
dworeqq
dworeqq
dworeqq 18.08.2025, 11:32:18 via Wykop
  • 0
@masz_fajne_donice: przypadki skrajne. łatwo jest stworzyć system weryfikujący powyższe próby ominięcia opodatkowania, a wystarczy za takie przewinienia nałożyć surową karę, by zniechęcić do prób.
  • Odpowiedz
dworeqq
dworeqq
dworeqq 18.08.2025, 13:00:56 via Wykop
  • 0
@Shatter: to w końcu dla siebie czy ,,dla swoich dzieci"?

jeżeli kogoś stać na kupno mieszkania za gotówkę* oraz remontowanie go*, to kilka tysięcy rocznie nie powinno zrobić mu wielkiej różnicy. nie odbieramy żadnym ludziom prawa do godnej przeprowadzki, to fałszywa narracja.
  • Odpowiedz
dworeqq
dworeqq
dworeqq 18.08.2025, 16:27:36 via Wykop
  • 0
@Shatter: płaci. ale napisałeś, że ,,kupują mieszkanie", zupełnie tego nie precyzując. jeśli zresztą chcą kupić nowe mieszkanie, to stare mogą sprzedać - chociażby z odroczeniem terminu wyprowadzki o czas wykończenia.

dopóki młody człowiek mieszka z rodziną, nie potrzebuje mieć kolejnego mieszkania na własność. rodzina nie potrzebuje trzech mieszkań do szczęścia.
  • Odpowiedz
dworeqq
dworeqq
dworeqq 18.08.2025, 17:09:24 via Wykop
  • 0
@Shatter: skoro więc remont jest prowadzony przez kilka lat, to potrwa rok czy dwa lata dłużej z powodu podatków.

niech więc młody człowiek nabędzie mieszkanie wtedy, gdy będzie mu potrzebne - na własność, z pomocą rodziców.

ps wy to, wy tamto. widzę, że Tobie trudno rozmawia się bez generalizowania i obrażania rozmówcy.
  • Odpowiedz
dworeqq
dworeqq
dworeqq 18.08.2025, 19:47:36 via Wykop
  • 0
@Shatter: cóż, nie porozumiemy się. ani kierunek, ani poziom tej dyskusji nie jest dość ciekawy, żebym ją kontynuował. miłego wieczoru.
  • Odpowiedz
WielkiNos
WielkiNos
18.08.2025, 06:08:29
  • 217
Epicki ból d--y psiarzy pod stwierdzeniem naukowców, że posiadanie psa nie daje szczęścia, a wręcz przeciwnie pies to jedynie obciążenie. Gdyby mogli to by ukamienowali pewnie tych ludzi.

#psiarze #bekazpodludzi #patologiazmiasta #takaprawda #niepopularnaopinia
WielkiNos - Epicki ból d--y psiarzy pod stwierdzeniem naukowców, że posiadanie psa ni...

źródło: temp_file2002792820519704722

Pobierz
  • 62
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

dworeqq
dworeqq
dworeqq 18.08.2025, 10:04:21 via Wykop
  • 1
@WielkiNos: warto jednak byłoby sięgnąć do artykułu, który jest cytowany i dowiedzieć się, że chodzi tam o badanie wpływu opieki nad zwierzęciem podczas pandemii COVID-19.

The stress and uncertainty of a global crisis may alter the typical emotional and psychological benefits of pet ownership.


i nagle okazuje się, że "posiadanie psa nie daje szczęścia" jest perfidnym kłamstwem. obserwuję Twoją aktywność na portalu od dłuższego czasu i jestem zażenowany takim podsycaniem
  • Odpowiedz
morgiel
morgiel
17.08.2025, 23:17:55
  • 190
morgiel

źródło: 518167463_717359824394141_5193697816800488637_n

Pobierz
  • 9
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

dworeqq
dworeqq
dworeqq 18.08.2025, 06:43:03 via Wykop
  • 47
@vartan: brak kapitału zakładowego.
  • Odpowiedz
dworeqq
dworeqq
dworeqq 18.08.2025, 09:49:10 via Wykop
  • 0
@vartan: po co stosujesz niesamowicie nieelegancką metodę ataku ad personam? zupełnie nieistotne jest dla sprawy, czy sam mam oszczędności; jeśli Cię to jednak tak interesuje, to owszem - nie tylko mam oszczędności, ale również prowadzę biznes.

co nie zmienia faktu, że największym blokerem przedsiębiorczości jest brak dostępu do kapitału zakładowego. pieniądz robi pieniądz, jak już niektórzy wyżej wskazali. nie chodzi zresztą tylko o kapitał w rozumieniu środków, ale też
  • Odpowiedz
Dawul
Dawul
Dawul
13.08.2025, 04:00:59
  • 264
Dlaczego wykopki zachowują się jakby było 20% bezrobocie, srodki z #kpo w 99% zostały przewalone (a pewnie zostały przewalone w jakimś 0,00001%)?

Ostatnio liczba narzekania w gorących przekroczyła jakiejkolwiek granice. Czekam na posty o głodujących dzieciach na ulicy oraz tym, że rodzice zniszczyli komuś życie, bo nie wysłali go 20 lat temu do prywatnej podstawówki, bo teraz to by było.
  • 179
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

dworeqq
dworeqq
dworeqq 13.08.2025, 13:29:18 via Wykop
  • 0
@Dawul: powszechne narzekanie i wzburzenie z powodu nieprawidłowości w systemie jest wskazane. kontrola władzy jest fundamentem społeczeństwa obywatelskiego.
  • Odpowiedz
jakismadrynickpolacinsku
jakismadrynickpolacinsku
12.08.2025, 08:13:19
  • 883
Po tej aferze #kpo coraz bardziej zaczynam nienawidzieć bogatych ludzi. Wszystko jest ustawione od początku na dzielenie ludzi na klasy; zwycięzców i roboli - zaczyna się od szkoły. Dzieci ładniejsze i bogatsze są bardziej lubiane przez nauczycielki. Te z prywatnych szkół jak demokratyczna, walfdorska itp. uczą się tego co je "jara" od początku. Przez co siłą rzeczy mają wiele lat doświadczenia w jednej dziedznie. Kiedy te z biedoty uczą się
  • 143
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

dworeqq
dworeqq
dworeqq 12.08.2025, 10:31:59 via Wykop
  • 8
@jakismadrynickpolacinsku: dlatego jedyną siłą, jaką mamy, jest masa. musimy przypomnieć sobie, jako społeczeństwo, że twór państwowy pod nazwą Polska służy do tego, by większości żyło się dobrze - nie małej grupce. możemy jej odebrać zakumulowane dobra, prawem lub przemocą. lepiej prawem. (;
  • Odpowiedz
dworeqq
dworeqq
dworeqq 13.08.2025, 07:47:59 via Wykop
  • 0
@bst: nie twierdzę, że KTOŚ ma mi życie ułatwiać. twierdzę, że celem społeczeństwa konkretnie jest takie zarządzanie zasobami na danym terenie, by żyło się lepiej jego członkom. jeżeli zasoby zostały zagrabione lub dostęp do nich jest utrudniony przez wąską grupę, to większość powinna ją usunąć, a środki rozdysponować między siebie. taki jest cel istnienia społeczeństwa.
  • Odpowiedz
dworeqq
dworeqq
dworeqq 13.08.2025, 09:29:30 via Wykop
  • 0
@peszek_leszek: problem w Twojej argumentacji polega na tym: nie powinniśmy skupiać się na odbieraniu majątku czy dochodu klasie średniej będącej na dorobku. naszym celem powinny być obrzydliwie bogate osoby i megakorporacje. mają tyle dóbr, że nie są w stanie nawet z nich korzystać i poważnie zaburzają ich dostępność dla innych.

praca z kolei powinna być nisko opodatkowana, by zachęcić do produktywności i wysiłku.
  • Odpowiedz
dworeqq
dworeqq
dworeqq 13.08.2025, 13:26:31 via Wykop
  • 0
@bst: ale ja realizuję swój potencjał. celem mojej agendy jest uczynienie świata odrobinę lepszego dla wszystkich, nie tylko dla jednego procenta najbogatszych.
  • Odpowiedz
Nighthuntero
Nighthuntero
12.08.2025, 10:20:50
  • 298
Widzicie k---------e? Lekarze zobaczyli, że ktoś im podbiera rynek bo w aptekach farmaceuci zaczęli szczepić ludzi i cyk już pismo poszło, a zaraz pewnie ustawa się znajdzie, tak się broni swoich interesów aby nawet złotówki nie stracić bo wiadomo, że w pracy lekarza to koksów nie ma i większość dokłada do tego interesu.
A wy już pewnie dzisiaj zjechani na daily przez julkę scummasterkę za opóźnienia z taskiem?

#programista15k #
Nighthuntero - Widzicie k---------e? Lekarze zobaczyli, że ktoś im podbiera rynek bo ...

źródło: image

Pobierz
  • 19
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

dworeqq
dworeqq
dworeqq 12.08.2025, 18:19:09 via Wykop
  • 2
@Nighthuntero: po co właściwie wrzucasz wpis w takim tonie - lubisz wyzłośliwiać się na innych?
  • Odpowiedz
  • <
  • 1
  • 2
  • Strona 1 z 2
  • >

guacamole baby

Wykop © 2005-2025

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia