Mirki, nie mogę skompilować nic w #unity3d bo IL2CPP wywala błąd "askForBuildLocation", mam czystą wersję 2018.3 i na drugim kompie 2018.4, czysty projekt. Ktoś miał to może i udało mu się obejść?
@ewolucja_myszowatych: chyba musisz mieć jre, jdk, i ndk androidowe. Sama instalka unity nie starcza. Dla mnie to zawsze piekło to wszystko zainstalować na nowej maszynie. Unity chyba od 2019.2 maja opcje zainstalować te narzędzia w unity hubie jak klikniesz w wersję unity i zainstaluj moduly
Powinienem coś umieć poza podstawami C# i obiektówki przed rozpoczęciem zabawy z Unity, czy mogę wskakiwać od razu? Zaczynać zabawę na gotowym silniku, czy może w ramach nauki lepiej najpierw wymyślić koło na nowo i napisać kilka rzeczy w gołym C#?
@Hedage: Ciśnij z tym co umiesz. Robienie gier jest tak obszerne że jak będziesz chciał się czegoś nauczyć to się będziesz mógł nauczyć, a jak będziesz chciał zrobić grę a nie uczyć się to odpalaj assetsotore i ściągaj wszystko co ci potrzebne żeby zlepić taką grę jaką chcesz zrobić
@Harriet: Siemka! Polecam się jeszcze zainteresować korzystaniem że scriptable objectow jako prostszego typu niż mono behaviour. Ta klasa niczym sobie nie zasłużyła na traktowanie jej jako kontener na dane ʕ•ᴥ•ʔ
Ktoś z was programował już gry na Nintendo Switch? Polecicie jakąś wartą uwagi lekturę? Chciałbym zrobić grę w stylu: Cadillacs and dinosaurs lub Elevator Action Returns #gamedev #programowanie
@HHHHHH: Jak zamierzasz robić na Unity/UE i innych popularnych silnikach to przejmuj się tylko tym żeby gra była dobra. Wydawanie na dowolną platformę jest w tych czasach jest proste i bardzo długo nie ma za bardzo sensu żebyś przejmował się tym czy działa na tym na czym będziesz chciał wydawać. Tylko najważniejsze trzeba mieć jakiś produkt który ktokolwiek może chcieć kupić. No i pamiętaj że nintendo to nie firma charytatywna
Dzisiaj wstałem i dowiedziałem się, że zostałem przyjęty na dobre #studbaza , o których zawsze marzyłem, a zaraz potem zadzwonił mój wydawca i powiedział mi, kiedy mogę spodziewać się wydania #ksiazki , którą właśnie piszę. Do tego parę dni temu okazało się, że ponad 2-letni bój o pozyskanie inwestora na projekt, przy którym pracuję w #gamedev doczekał się inwestora.
ej ziomeczki pytam, bo może ktoś bardziej śledzi nowinki i sie zna lepiej ode mnie. Szukam głośnika bluetooth i słuchawek bezprzewodowych typu earplugs. Głośnik fajnie jakby miał dobry basik i jakość dżwięku była dobra nawet przy małej głośności,a earplugsy wiadomo-dobra bateria, dzwiek i dobrze łapiący mikrofon. budżet wiadomo im taniej tym lepiej ale powiedzmy po 100euro/400pln za kazdy z produktów. moze być amazon/ali
@tylkoatari: Ze słuchawkami to nie takie proste, każdy ma inne ucho i inaczej one siedzą. Jak sobie wybierałem to 14 par testowałem żeby wybraać coś dla siebie i sporo było takaich które wystarczyło żebym do ucha wsadził i wiedziałem że nie są dla mnie. A te które wybrałem jak wsadziłem to od razu wiedziałem że dla mnie to moja czołówka.
H96 MAX RK3318 4GB RAM 32GB ROM 5G WIFI bluetooth 4.0 Android 9.0 4K VP9 H.265 TV Box - EU
Działa bardzo płynnie i szybko. Zjada malinę na śniadanie (mam rpi 3) jesli chodzi plynnosc np. jesli chodzi o YouTube, Netflix. Zegarek na froncie + ikonki wifi itp. Maly rozmiar. W zestawie ladowarka i kabel HDMI. Stosunek cena / jakosc = 6/6 Domyslnie system jest zrootowany. Mozna sie bawic w tweakowanie jak ktos
Hey I want to make a big mmo. It will feature dragons fighting with people - just like in GoT - and you will be able to hunt them from the ground with other players. It will have no microtransactions so no drama like with battlefront 2 :) Where can I find a good unity course to start doing this? Or maybe instead I should learn
@blakker: photon jest bardzo dobrym wyborem. Nie jestem w stanie polecic nic innego i warto zerknac w wydane projekty na photonie by nabrac pewnosci ze to dobry wybor
Wyjaśni mi może ktoś skąd #tencent ma tak sporo hajsu? Jak gdyby nigdy nic, wchodzą sobie na rynek przejmują Riot Games, Supercell (firma z gierkami mobilnymi takimi jak clash of clans) no i jakby w połowie Epic Store, które jest odpowiedzialne za (głupi) #fortnite czy #unrealengine , na którym w większości są tworzone gry. Niech mi ktoś powie, na czym oni zarabiają tyle hajsu, co z
@GothamKnight: Weź jeszcze pod uwagę że oni te udziały kupowali jak LoL dopiero robił się mega popularny a o Epicu to wielu z graczy pewnie nie słyszało przez długie kolejne lata od zakupu akcji.
On 18 February 2011, Tencent acquired a majority equity interest (92.78%)[44] in Riot Games Tencent acquired a minority stake in Epic Games, [...] in June 2012
@GothamKnight: W sumie to wszystko jest na wiki jak patrze: https://en.wikipedia.org/wiki/Tencent#1998–2010:Foundingand_growth Nawet ten gigant Tencent nie jest w pełni "niezależnym" bytem i 31% Ma firma która istnieje już 103 lata - Naspers
@Anteuke: Właśnie cały czas mam wrażenie że to jednak odfiltrowane popularne gry z bardzo bliską datą w backendzie. Faktycznie na pewno nie macie jej na dziś/jutro ustawionej? Z chęcią przekonam się że nie jest tak jak myślę mimo że daty na to wskazują
Szybkie pytanie: Jaki może być powód tego że build gry działa prawidłowo na androidzie w wersji 8.0 a na wersji 6.0 nie renderuje jednego konkretnego obiektu - wszystkie inne obiekty renderują się prawidłowo.
Różnica jest taka że te "inne" obiekty pobrałem razem z teksturami, natomiast dla tego jednego tekstury robiłem sam, więc podejrzewam że jest to kwestia
Digital Nomad i Gamedeveloper Unity / Unreal
Twórca:
Assassins vs Pirates: http://store.steampowered.com/app/425150
Sengoku Dynasty https://store.steampowered.com/app/1702010/Sengoku_Dynasty/
(build standardowy dla win-mac-linux)
#gamedev #programowanie
źródło: comment_d4KFFqCMh57zxo5SctG6bYW2X2Y1JjJe.jpg
Pobierz