Wpis z mikrobloga

@HHHHHH: przecież w gamedevie w obecnych czasach nie programuje się stricte pod konkretną platformę tylko korzysta z gotowego silnika gdzie potem przeniesienie z jednej platformy na drugą to kwestia kilku kliknięć i ewentualnego dostosowania sterowania?
@Jurigag: przeczytaj pytanie jeszcze raz... nie pytam jak się programuje w dzisiejszych czasach, tylko czy ktoś już programował gry na Switch i ma rozeznanie... akurat jeżeli chodzi o nintendo to mieli w przeszłości swoje wynalzaki dla devsów... jeżeli nie masz nic ciekawego do napisania to skrolluj dalej...
@plx211: dzięki, oficjalnie się zapisałem, czekam na approve, z tego co czytałem dostaje się wtedy specjalną wersję unity na switch... no i poza ich prywatnym forum nie można gadać nawet o sprawach dev... lol...
@HHHHHH: Z tego co widzę to UE4 także wspiera switcha, więc w razie czego nie musisz ograniczać się do unity ;)
Jestem ciekaw jak wygląda process wydawania gry na tą konsolę.
Życzę szczęścia z kontrolą jakości ;)
@plx211: Do kontroli jakości pewnie daleko... za jakies 2-3 lata pewnie bym skończył jakąś pierwszą grywalną wersję może szybciej... UE4 hmm a trzeba też przez developer.nintendo.com? Czy po prostu UE4 ma dostępną platformę switch?
@HHHHHH: Jak zamierzasz robić na Unity/UE i innych popularnych silnikach to przejmuj się tylko tym żeby gra była dobra. Wydawanie na dowolną platformę jest w tych czasach jest proste i bardzo długo nie ma za bardzo sensu żebyś przejmował się tym czy działa na tym na czym będziesz chciał wydawać. Tylko najważniejsze trzeba mieć jakiś produkt który ktokolwiek może chcieć kupić. No i pamiętaj że nintendo to nie firma charytatywna która
@HHHHHH: @plx211: Zawsze jak wydajesz grę na jakąś platformę, to masz oficjalne guidelinesy i przed wysłaniem do sprawdzenia lecisz z nimi. Wszystko jest dokładnie opisane, domyślam się, że na Switchu wygląda to tak samo jak na PS4 czy XO.