Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko268
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
  • Wykop.pl
  • Ciekawostki

    Ciekawostki
  • Rozrywka

    Rozrywka
  • Sport

    Sport
  • Motoryzacja

    Motoryzacja
  • Technologia

    Technologia
  • Informacje

    Informacje
  • Gospodarka

    Gospodarka
  • Podróże

    Podróże

Dostosuj Wykop do siebie

Wybierz treści, które Cię interesują
i zapisz jako Własną kategorię.

draculeq

draculeq

Dołączył 11 lat i 9 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 2585
  • Znaleziska 749
  • Mikroblog 1836
  • Obserwujący 69
  • Obserwowane 77
G.....t
G.....t
konto usunięte 20.04.2019, 16:20:37
  • 2
Wyjaśni mi może ktoś skąd #tencent ma tak sporo hajsu?
Jak gdyby nigdy nic, wchodzą sobie na rynek przejmują Riot Games, Supercell (firma z gierkami mobilnymi takimi jak clash of clans) no i jakby w połowie Epic Store, które jest odpowiedzialne za (głupi) #fortnite czy #unrealengine , na którym w większości są tworzone gry. Niech mi ktoś powie, na czym oni zarabiają tyle hajsu, co z
  • 6
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

draculeq
draculeq 20.04.2019, 16:41:50
  • 0
@GothamKnight:
Weź jeszcze pod uwagę że oni te udziały kupowali jak LoL dopiero robił się mega popularny a o Epicu to wielu z graczy pewnie nie słyszało przez długie kolejne lata od zakupu akcji.

On 18 February 2011, Tencent acquired a majority equity interest (92.78%)[44] in Riot Games
Tencent acquired a minority stake in Epic Games, [...] in June 2012
  • Odpowiedz
draculeq
draculeq 20.04.2019, 16:53:43
  • 0
@GothamKnight: W sumie to wszystko jest na wiki jak patrze: https://en.wikipedia.org/wiki/Tencent#1998–2010:Foundingand_growth
Nawet ten gigant Tencent nie jest w pełni "niezależnym" bytem i 31% Ma firma która istnieje już 103 lata - Naspers
  • Odpowiedz
P.....3
konto usunięte 15.04.2019, 14:20:48
  • 0
Ktoś jeszcze ma problemy z wejściem na stronę? Próbuję pobrać update, usunięcie ciasteczek nie pomaga i nie ogarniam o co chodzi.
#unity3d
P.....3 - Ktoś jeszcze ma problemy z wejściem na stronę? Próbuję pobrać update, usuni...

źródło: comment_UFwVC0mBj2c1Hurxakiut1XFistSmnpj.jpg

Pobierz
  • 1
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

draculeq
draculeq 15.04.2019, 14:29:07
  • 0
@Pieniak3: u mnie działa ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
Anteuke
Anteuke
09.04.2019, 09:31:33
  • 32
Steam nas wrzucił do Popular Upcoming i nagle po 40 osób jednocześnie na store page :o
Opłaciło się nowy trailer zrobić :D
https://store.steampowered.com/app/1001040/Glorious_Companions/

#gloriouscompanions #gamedev #steam #gry
Anteuke - Steam nas wrzucił do Popular Upcoming i nagle po 40 osób jednocześnie na st...

źródło: comment_YiO7Z9AxkanxoLt3GysPsRE9ArOYhfj5.jpg

Pobierz
  • 13
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

draculeq
draculeq 09.04.2019, 09:36:22
  • 0
@Anteuke: Ustawicie poprawną datę premiery w backendzie i się skończy rumakowanie ( ͡° ʖ̯ ͡°)
  • Odpowiedz
draculeq
draculeq 09.04.2019, 10:05:09
  • 0
@Anteuke: Właśnie cały czas mam wrażenie że to jednak odfiltrowane popularne gry z bardzo bliską datą w backendzie. Faktycznie na pewno nie macie jej na dziś/jutro ustawionej? Z chęcią przekonam się że nie jest tak jak myślę mimo że daty na to wskazują
draculeq - @Anteuke: Właśnie cały czas mam wrażenie że to jednak odfiltrowane popular...

źródło: comment_BC35yPfGmIyH9DxiNfne4fQNpZw3pyNh.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
buhubuhu
buhubuhu
03.04.2019, 10:58:15
  • 1
#gamedev #unity #androiddev #pytaniedoeksperta i może #blender

Szybkie pytanie:
Jaki może być powód tego że build gry działa prawidłowo na androidzie w wersji 8.0 a na wersji 6.0 nie renderuje jednego konkretnego obiektu - wszystkie inne obiekty renderują się prawidłowo.

Różnica jest taka że te "inne" obiekty pobrałem razem z teksturami, natomiast dla tego jednego tekstury robiłem sam, więc podejrzewam że jest to kwestia
  • 13
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

draculeq
draculeq 03.04.2019, 11:09:33
  • 1
@buhubuhu: tekstura może nie być w rodzielczości której oba wymiary (wys/szer) nie są potęgami dwójki
  • Odpowiedz
draculeq
draculeq 03.04.2019, 11:16:46
  • 0
@buhubuhu: nowsze urządzenia sobie z tym radzą
  • Odpowiedz
U.....s
U.....s
konto usunięte 25.03.2019, 09:22:12 via Android
  • 0
Czy u was też jakość obrazu w unity remote jest słaba?
#unity
  • 1
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

draculeq
draculeq 25.03.2019, 10:13:48
  • 1
@URANUSs: tak
  • Odpowiedz
DonislawDev
DonislawDev
22.03.2019, 10:14:12
  • 22
Zarobki i statystyki z wydawania mojej gry na IOS
#donislawdev <-- obserwuj
Hejka, tym razem nie znalezisko a wpis (robiłem już ostatnio takie bardziej kompleksowe znalezisko, dlatego dzisiaj zdecydowałem się "tylko" na wpis).
Wcześniej wydawałem swoje gierki tylko na Androida, jakoś 1-1.5 miesiąca temu zdecydowałem się wydać swoje 3 poprzednie gry na IOSa. Tak wyglądają dane mojej ostatniej gry Fisherman:

Gra została pobrana przez 1480 osób, największa ilość pobrań (jednego dnia) to 189.
DonislawDev - Zarobki i statystyki z wydawania mojej gry na IOS
#donislawdev <-- obs...

źródło: comment_mGlgGCAEzPiILxTg3w1GnZuKDZQnG5pA.jpg

Pobierz
  • 4
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

draculeq
draculeq 22.03.2019, 10:25:16
  • 3
@DonislawDev: Moim skromnym zdaniem wrzucanie jakichkolwiek statystyk z tak małej próbki może nic nie znaczyć i więcej złego może wyrządzić niż dobrego. Chodzi mi o ten wykres z załącznika. Za całą tekstową rozpiskę szanuję i plusuję :)
  • Odpowiedz

399

Rewolucja w drukowaniu 3D przy pomocy światła

Rewolucja w drukowaniu 3D przy pomocy światła

Powstało pierwsze urządzenie, które drukuje obiekty 3D w całości, w ciągu kilku minut. Promienie lasera przenikają płynną, syntetyczną żywicę światłoutwardzalną odwzorowując cały obiekt na raz. [eng]

Jare_K
z
youtube.com
dodany: 13.03.2019, 20:19:05
  • 60
  • #
    technologia
  • #
    ciekawostki
  • #
    zainteresowania
  • #
    druk3d
  • #
    nauka
  • #
    drukarki3d
draculeq
draculeq 14.03.2019, 13:37:27
  • -4
Czy przypadkiem Arhn nie ma tego typu drukarki?
  • 1
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

Magda_
Magda_
13.03.2019, 11:53:00
  • 0
Jak już wiecie, bo często o coś pytam, uczę się C#. I zaskoczeniem jest to, że wszystko wydaje mi się bardzo łatwe i logiczne, raczej ogarniam ᕙ(✿ ͟ʖ✿)ᕗ. Mam wrażenie, jakby to był taki excel bez komórek, w strukturze notatnika.

Początkowo miał mi on być potrzebny tylko do wstępnego prototypowania pomysłów, ale jednak wydaje mi się na tyle prosty, że myślę o zrobieniu całej prostej gry w
  • 10
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

draculeq
draculeq 13.03.2019, 12:03:23
  • 0
@Magda_: Teoretycznie robi się to w 10 minut bo są do tego gotowe narzędzia. W praktyce trzeba zacząć obługiwać latencję, ręcznie pilnować synchronizacji stanu gry itd. Do zabawy jest to fajne bo gra multi sama w sobie daje sporo zabawy ale dopieszczenie tego wymaga ogromnej ilości dodatkowej pracy w postaci dopracowania wszystkiego związanego z multi.Spójrz naprzykład na PUBGa, to co się tam działa (bo nie wiem jak jest teraz) z
  • Odpowiedz
draculeq
draculeq 13.03.2019, 12:30:48
  • 1
@Magda_: No to moja rada jest taka żebyś zrobiła najpier platformówkę singla z której będziesz zadowolona. A jak skończysz to wtedy zastanów się czy chcesz robić multi.

  • Odpowiedz
draculeq
draculeq 13.03.2019, 12:54:15
  • 1
@Magda_: Zdecydowanie prościej jest zrobić wszystko od razu pod multi. Ale widzę że dopiero zaczynasz z programowaniem a dokładasz sobie niewyobrażalnej ilości problemów :)
Multi to głównie nie jest "content" (dodatkowe assety, scenariusze itp) tylko obsługa połączeń i synchronizacji stanu gry. niby wydaje sie proste, ale trzeba np przewidzieć i rozwiązać problemy takie jak.
- kto ma mieć serwer gry? jeden z graczy - co oznacza że będzie mógł łatwo oszukiwać czy
  • Odpowiedz
milo77
milo77
12.03.2019, 10:25:33
  • 0
Znacie jakieś alternatywy dla Unity z myślą o spróbowaniu swoich sił w tworzeniu prostych gier na Androida? Pisząc 'proste' mam na myśli jakieś 2D i budowanie rozłożone na siatce w rzucie izometrycznym.
#programowanie #android #gamedev
  • 23
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

draculeq
draculeq 12.03.2019, 10:41:35
  • 2
@milo77: Gamemaker
libgdx to trochę hardkor bo trzeba umieć programować
  • Odpowiedz
Borsuk69
Borsuk69
05.03.2019, 15:39:02
  • 3
Hejka wszystkim świrom z pod #gamedev #programowanie #grafika ze szczególnym uwzględnieniem #grafika3d.

https://discord.gg/ayy5z7 < To discord, na którym działamy, zrzeszamy się i nawiązujemy współprace tworząc #gry

Jeśli jesteś samotnym wilkiem, szukającym watahy do wspólnej przygody, chcemy Ci to umożliwić. Także Zapraszam.
#unity #unity3d #unrealengine #unreal to chyba najpopularniejsze silniki, z których się korzysta,
  • 17
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

draculeq
draculeq 05.03.2019, 17:32:51
  • 0
@Borsuk69: Tych discordow to calkiem sporo sie robi, zamiast robic kolejnego moze lepiej dolaczyc do jakiegos juz istniejacego?
Do tego jakis czas temu dolaczylem i jest tam juz znacznie wiecej osob niz kilkanascie: https://discord.gg/nEVw8Sg
  • Odpowiedz
draculeq
draculeq 05.03.2019, 17:45:29
  • 0
@Borsuk69: no wlasnie niespecjalnie dobrze ze jest wiele bo nie wiadomo gdzie pisac i ja sie juz do kolejnego nie bede dolaczal bo mam ich za duzo. A z twojego posta nie zrozumialem czy chodzi ci o to ze jestescie jakas grupa/firma szukajaca wspolkontrachentow czy tez losowymi lidzmi z internetu budujacymi kolejna spolecznosc

A male spolecznosci sa bardzo fajne i np od lat jest bardzo fajny wykopowy slack gamedevowy
  • Odpowiedz
Cisiur
Cisiur
04.03.2019, 20:40:23
  • 2
Jak się robi grę? Ale taka normalna duża. Bo mam fajny pomysł ale nie wiem jak to ugryźć

#pytanie #gamedev
  • 6
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

draculeq
draculeq 04.03.2019, 21:37:46
  • 0
@Cisiur: Taka dużą? No to potrzebujesz kilkanaście/kilkadziesiąt/kilkaset milionów i mieć farta że wydając ta kasę na ludzi trafisz na takich którzy coś potrafią oprócz wypalania twojej kasy. No i nawet jak gra będzie dobra to zawsze istnieje ryzyko może się nie sprzedać, a nerek ci zabraknie na spłatę kosztów produkcji ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
Goryptic
Goryptic
01.03.2019, 21:18:38
  • 1
Jak się w #unity3d obraca widok wokół obiektu? Chodzi mi o widok, viewport, normalnie podczas edycji sceny, nie kamerę "w grze".
  • 15
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

draculeq
draculeq 01.03.2019, 21:25:02
  • 0
@Goryptic: nie da się, co najwyżej możesz pomagać sobie klikając "f" to wtedy centruje kamerę na obiekcie.
A jak się da to dam plusa za taką dobrą informację bo człowiek się jednak całe życie uczy
  • Odpowiedz
draculeq
draculeq 01.03.2019, 21:34:55
  • 1
@Goryptic: Nie modeluje się konkretnych modeli więc nie ma też potrzeby zablokowywania kamery nad jednym konkretnym obiektem
  • Odpowiedz
draculeq
draculeq 01.03.2019, 23:37:51
  • 0
@Goryptic: A co robisz że tak bardzo tego potrzebujesz? Może jest jakieś inne rozwiązanie twojego problemu
  • Odpowiedz
draculeq
draculeq 01.03.2019, 18:41:22
  • 15
Hej, dodałem do gry menu kontekstowe i sprawdza się świetnie. Znacznie wygodniejsza opcja niż budowanie z wyskakującego okienka.

Niby mała rzecz a poprawia wygodę obsługi niesamowicie ʕ•ᴥ•ʔ
draculeq - Hej, dodałem do gry menu kontekstowe i sprawdza się świetnie. Znacznie wyg...

źródło: comment_0Fnnn6Atrvo6z3kXeA0d0bQel6kFsM4U.jpg

Pobierz
  • 4
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

draculeq
draculeq
Autor
01.03.2019, 18:49:44
  • 0
@PanDenat: Kiedyś nie będzie wyjeżdżać ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
draculeq
draculeq
Autor
01.03.2019, 19:35:46
  • 0
@cometa93: Dzieki!
Wiem że kolorki do d--y bo sam je wybierałem, a znam swoje zdolności kolorystyczne. Ale mam już dogadanego grafika który mi ogarnie kolorki do UI żeby były bardziej znośne
  • Odpowiedz
AnonimoweMirkoWyznania
AnonimoweMirkoWyznania
22.02.2019, 12:28:53
  • 2
#anonimowemirkowyznania
Mirki potrzebuję waszej porady.
Jestem w klasie #matura, ale jestem w rozsypce ponieważ ciągnie mnie i rozwijam się po godzinach w kierunku #grafika3d. Moim marzeniem jest pracować w #gamedev i tworzyć własne gierki. Po godzinach rozwijam się w tym kierunku, pracuję w #blender, potrafię przygotować materiał do modelu w Substance Painter oraz wyrzeźbić jakąś skałę w Zbrush. Jako tako
  • 9
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

draculeq
draculeq 22.02.2019, 12:42:22
  • 12
@AnonimoweMirkoWyznania: Jak chcesz robić art to nikomu nie jest potrzebny wykształcony słaby artysta. Ale każdy przyjmie zajebistego niezależnie od wykształcenia.

Studia zapewnią Ci bezpieczeństwo pod takim względem że będzie łatwiej znaleźć jakąkolwiek pracę bo możesz podpierać się tym że ukończyłeś studia i masz o czymś pojęcie. Bo jak nie będziesz miał skilla to niczym się nie podeprzesz i będzie to loteria, no chyba że kasą w biedronce :)

Pamiętaj że
  • Odpowiedz
Watchdog_Polska
Watchdog_Polska
21.02.2019, 19:22:12
  • 2183
Zadaliśmy trzem miasto łatwe, wydawałoby się, pytanie. Chcieliśmy wiedzieć, ile Katowice, Warszawa i Zakopane wydały na organizację imprez sylwestrowych transmitowanych w różnych stacjach telewizyjnych i na co konkretnie poszły te pieniądze. Tl;dr:
- Warszawa – to nie miasto organizowało, to Stołeczna Estrada. Zapytaliśmy Stołeczną Estradę – Nie mogą odpowiedzieć, nie są jednostką organizacyjną miasta.
- Zakopane – Wydali 1 100 000 zł, ale nie powiedzą, na co. Udostępniają za to artystycznie zamazaną umowę z
  • 116
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

draculeq
draculeq 22.02.2019, 11:22:27
  • 1
Jest dotowana z budżetu miasta. W artykule wskazujemy, że w zesżłym roku w budżecie przypadało jej 8 700 000 mln

@Watchdog_Polska Niezły ten budżet ma warszawa - 13 cyfrowy ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
FEAofTruss
FEAofTruss
22.02.2019, 08:03:00
  • 36
◢ #feaoftruss ◣

Dopracowałem kilka szczegółów, więc dzisiaj trochę dłuższy gameplay. Gdyby ktoś chciał zapisać się na betę to śmiało piszcie!

Jeżeli chciałbyś zmotywować mnie do jeszcze bardziej wytężonej pracy, daj plusa ( ͡° ͜ʖ
FEAofTruss - ◢ #feaoftruss ◣

Dopracowałem kilka szczegółów, więc dzisiaj trochę dł...

źródło: comment_b86zytWAAULSJB2obWYSFlWSzKMVyQbz.jpg

Pobierz
  • 10
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

draculeq
draculeq 22.02.2019, 08:59:11
  • 1
@FEAofTruss: steam + Mac to ok 4%.source I z jednej strony jako idie kazdy grosz jest fajny a z drugiej nie ma szans na zwrot supportu innej platformy bo ilosc kopii znacznie mniejsza.

Gdzies ostatnio widzialem jakis artykul ze maly indyk wrzucil statystyki gdzie bylo ze linux to te kilka procent a jakiez 80% crash reportow to sam linuch

Nawet zakladajac pozytywnie ze sprzedasz 1k kopii po 5$. 4%
  • Odpowiedz
FEAofTruss
FEAofTruss
21.02.2019, 08:13:20
  • 12
Hej!

Wczoraj pokazywałem mały update, ale dzięki komentarzom/uwagom, które otrzymałem znalazło się lepsze rozwiązanie, które możecie zobaczyć na gifie. Ze względu na możliwość budowy węzłów tylko w określonych punktach, to rozwiązanie wydaje się bardziej sensowne, niż pokazywanie okręgu o danym promieniu.

Obserwuj tag #feaoftruss po więcej informacji!

Chcesz
FEAofTruss - Hej!

Wczoraj pokazywałem mały update, ale dzięki komentarzom/uwagom, ...

źródło: comment_kZFwNvgOyi8TzGNmaKewh1Ta4by1bqVd.jpg

Pobierz
  • 4
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

draculeq
draculeq 21.02.2019, 08:33:13
  • 1
@FEAofTruss: Ale tamten biały kolor bardziej mi odpowiadał niż ten zielony
  • Odpowiedz
the4dk
the4dk
20.02.2019, 10:44:26
  • 5
Drodzu wykopowu game-developerzu :),

Zawsze chciałem spróbować swoich sił w game-devie i potrzebuję pomocy/porady.
Na codzień zawodowo tłukę w javie, głównie back-end i integracje, do tego trochę web-devu (SpringBoot, cloud microservices i tym podobne klimaty). Z tego powodu, jak również z wyssanym z mlekiem matki antysemi….wróóóć!.. awersją do wszystkiego, co pochodzi od Microsoftu, odrzuciłem na dzień dobry kombinację C# oraz Unity. Po przejrzeniu narzędzi dostępnych na rynku stanęło na java+LibGDX.

I teraz pytanie do tych,
  • 25
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

draculeq
draculeq 20.02.2019, 10:54:31
  • 4
@the4dk: Jak chcesz ZROBIĆ grę to daruj sobie biblioteki typu libGDX i przeproś C# z Unity albo idź c++ w UE. Jak chcesz robić to have fun z libGDX ;)
Unity nie bez powodu jest tak popularne, ma ogromną społeczność, cały czas sie mocno rozwija i ma gotowe rozwiązania na "wszystko" tak że da się nie kodować i nie zatrodniać grafika żeby zrobić prototyp
  • Odpowiedz
draculeq
draculeq 20.02.2019, 10:57:50
  • 6
@powaznyczlowiek: Kogoś kto wie ile osób spaliło hajs i czas w imię chujwieczego i skończyło na Unity ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
draculeq
draculeq 20.02.2019, 17:39:07
  • 1
A jak u Was jest z czasem? Jak dużo jesteście/byliście w stanie wygospodarować żeby miało to jakiś sens i żeby ciągle było czuć jakiś progress?


@the4dk: Od listopada 2017 tylko po godzinach dłubie przy "małej" gierce Idle którą chciałem zrobić w miesiąc... Poświęcam tyle czasu ile jestem w stanie (fizycznie i psychicznie) ale tak żeby mieć jeszcze poza tym życie. No i tempo mimo to nie jest jakieś zawrotne, a to
  • Odpowiedz
denis-szwarc
denis-szwarc
20.02.2019, 16:36:46
  • 1
Wydawał ktoś grę na gogu?

Mam kilka pytań:
- jak wygląda dodawanie tam gry? Wypełnia się formularz i tyle?
- ile czasu czeka się m/w na odpowiedź od nich?
- ile % z zarobków biorą?
  • 9
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

draculeq
draculeq 20.02.2019, 17:16:11
  • 4
@denis-szwarc: GOG jest specyficznym rodzajem sklepu. Bardzo mocno przebierają w grach które wybierają na swoją platformę. Nie biorą wszystkiego jak popadnie jak w przypadku innych platform (Steam/Itch.io itp). Dzięki temu zapewniają też featuring nowo wchodzącym tytułom jak i całkiem sensowny support gier z ich biblioteki.

Przejrzyj portfolio ich gier które mają na sklepie i sam się zastanów czy twoja gra tam pasuje. :)

  • Odpowiedz
  • <
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 14
  • Strona 6 z 14
  • >

Grzegorz

  • Digital Nomad i Gamedeveloper Unity / Unreal Twórca: Assassins vs Pirates: http://store.steampowered.com/app/425150 Sengoku Dynasty https://store.steampowered.com/app/1702010/Sengoku_Dynasty/
  • Warszawa
  • http://www.projektpodrozy.pl
  • X (dawny Twitter)
  • Instagram

Osiągnięcia

  • Komentator
    od 13.05.2016

    Komentator
  • VIP
    od 10.05.2016

    VIP
  • Człowiek miesiąca
    od 31.05.2016

    Człowiek miesiąca
  • Ekshibicjonista
    od 24.05.2016

    Ekshibicjonista
  • Rocznica
    od 20.05.2024

    Rocznica
  • Gadżeciarz
    od 27.05.2014

    Gadżeciarz
  • Mikroblogger
    od 27.05.2016

    Mikroblogger

Wykop © 2005-2025

  • Nowy Wykop
  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Wykop.pl