Ostatnio trochę mało czasu, ale udało mi się dorobić: -edytor poziomów typu WYSIWYG -prosty moduł pozwalający na tworzenie czegoś na wzór przerywników filmowych; będzie można dodać jakieś tło fabularne (efekt poniżej) #leszkesuperhero #leszke2d #gamedev
Takie raporty to najczesciej wymysl firm ktore sprzedaja taki soft. Logiczne.
@Kypy: koleś w wąskim gronie jest dość znany, śledząc jego blog, twittera czy fanpage sprawiea wrażenie autentyczności. Tym bardziej, ze jego produkty to ebook, plugin do gamemakera i konsultacje, a nie bezpośredni soft
@nieumiemtanczyc Valhalla jest raczej mało autentyczny i nie jestem w tej opinii odosobniony. Zresztą wystarczy spojrzeć na jego gry, potem na zarobki, a potem znowu na gry, by wiedzieć, że coś tu nie gra...
@wytrzzeszcz: Raczej tylko tyle, że rozumie się jak działa asembler i kod w nim pisany - czasami pozwala zrozumieć, czemu cos lepiej zapisać w ten a nie inny sposób, żeby kompilator miał szanse na optymalizacje.
@n1troo: Zawsze dobrze wiedzieć co w trawie piszczy, żeby jeśli nawet nie pisać to umieć dostosować gotowe rozwiązania do swoich potrzeb. Faktycznie nie jest to konieczna wiedza w tworzeniu gier ale napewno się przydaje.
Właśnie ruszam z beta testami mojej gry #fuzzycritters Znajdzie się ktoś chętny dołączyć do testów? Gra jest prawie na ukończeniu, do poprawienia zostały tylko dźwięki i grafiki/ułożenie w menu. Oczywiście jest jeszcze milion rzeczy które chciałbym dodać/poprawić ale to już po wypuszczeniu gry w formie aktualizacji.
@TomgTp: starałem się aby kierowanie było jak najbardziej przyjemne hmm. Możesz powiedzieć jaki masz telefon? Może znalazł bym kogoś z podobnym fonem i przetestował. A może wypowie się jeszcze ktoś inny jak ze sterowaniem. @devml napisz coś o sterowaniu jak przetestujesz @Igoras Niecałe 4 miesiącem zacząłem po świętach wielkanocnych, ale spędzałem nad tym całe dnie, zrezygnowałem z telewizji, sportów, hobby itd.
@RSGApps: Zajebista gierka - zauważyłem, że obiekty się przesuwają po zderzeniu :) Jeżeli chodzi o sterowanie, to faktycznie wymaga trochę doszlifowania. Podeślę do jutra szczegółowy opis. Testowałem na sgs4.
Oczywiście nie udało się zrealizować wszystkich pomysłów, ale jestem zadowolony z tego co mamy. Dawid odwalił kawał dobrej roboty z muzyką i efektami, @moonlajt od zera ogarnęła z czym się je grafikę komputerową (inkscape) i dała radę!
Design jest trochę zepsuty, gra nie zbalansowana, ale jest spoko! Zaraz prezentacje ;)
Hej wykopki! Świat gamedevu do świat pełen sztuczek, oszustw oraz iluzji. Bardzo fajnym tego przykładem jest dynamiczne oświetlenie 2d wykorzystujące normal mapę (czyli bitmapę zawierającą informacje o wektorze normalnym kawałka powierzchni należącej do danego texela).
Drogie mirki trochę #chwalesie i trochę #gamedev . Dziś firma w której pracuję wypuściła swój najnowszy i największy produkt zarazem ( TOP SPEED. I ja także dołożyłem tam swoją cegiełkę (port na windows store). Gra wydana jest w kilkunastu językach, na wszystkie najpopularniejsze platformy (Android, IOS, Windows Phone, BlackBerry, Amazon, Windows Store oraz MAC OS). Tak duża liczba platform to oczywiście zasługa unity3D. Gra jest całkowicie darmowa
Jestem na etapie kończenia prac nad #fuzzycritters Czekam jeszcze na assety do GUI, a przy okazji dodaję trochę soku (particle,animacje,screenshake,dźwięki). Jak wam się podoba, gdzie dodać jeszcze tego soku?
@inplaz: A czy ja gdzieś powiedziałem że czuje się wyżej? Ja tylko stwierdziłem że pewne rozwiązania do projektów są niepraktyczne i powodują że człowiek więcej czasu traci na zrobienie tego samego tak jak np na Windows z WinApi
-edytor poziomów typu WYSIWYG
-prosty moduł pozwalający na tworzenie czegoś na wzór przerywników filmowych; będzie można dodać jakieś tło fabularne (efekt poniżej)
#leszkesuperhero #leszke2d #gamedev
źródło: comment_dwuYdjKBeqtAeFo8I69AjW45pDKI2xwF.jpg
Pobierz