Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko236
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
devml

devml

Dołączył 10 lat i 5 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 1114
  • Znaleziska 104
  • Mikroblog 1010
  • Obserwujący 4
  • Obserwowane 17
  • Dodane (0)
  • Komentowane (175)
  • Plusowane (835)
IntDoubleFloat
IntDoubleFloat
IntDoubleFloat
05.08.2015, 11:03:39
  • 5
#programowanie

Osobo, która chciałeś/aś się wczoraj dowiedzieć jak stworzyć animacje fraktali.

Użyj np. tego programu http://mandelbulber.com

Oto przykład, który w nim stworzyłem:
IntDoubleFloat - #programowanie

Osobo, która chciałeś/aś się wczoraj dowiedzieć ja...

źródło: comment_cNMyVhbxUAjOtuEgQRTEk9r0G1HMgXZp.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Mithras
Mithras
Mithras
04.08.2015, 21:13:09
  • 3
Mircy, jakie narzędzie proponujecie do przeistoczenia tekstury w "bezszwową" (tileable, seamless - nie wiem jaki jest polski odpowiednik, to sobie wymyśliłem ( ͡° ʖ̯ ͡°))? Obowiązkowo darmowe do zastosowań komercyjnych i najlepiej, gdyby było (pół)automatyczne. ;)
#gamedev #grafika
  • 6
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Mithras
Mithras
Mithras
Autor
05.08.2015, 06:28:05
  • 0
@jigsaw96 Trochę się obawiałem, że trzeba będzie z Gimpa skorzystać, ale coś widzę, że ten plugin w zupełności wystarczy. :) Dzięki!
@JoeBlade Będziesz udostępniał to narzędzie czy robisz na własne potrzeby?
  • Odpowiedz
JoeBlade
JoeBlade
JoeBlade
05.08.2015, 06:39:31
  • 0
@Mithras: Udostępnię za darmo jeśli narzędzie sprawdzi się w użyciu.
  • Odpowiedz
jasiek13
jasiek13
04.08.2015, 19:43:37
  • 7
Trochę spóźnione, ale @czesiu1234 robi #stream z tworzenia #grafikakomputerowa do Angry John i nie tylko!

http://www.twitch.tv/lowpolywolf

#gamedev #grafika #illustrator #pixelart
  • 11
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

TadeuszSynZygmunta
TadeuszSynZygmunta
04.08.2015, 20:00:48
  • 4
@jasiek13: Pixelart w adobe ilustrator? :P
  • Odpowiedz
F.....e
F.....e
konto usunięte 04.08.2015, 20:01:20
  • 1
@jasiek13: podziwiam ludzi, którzy umieją grafikę.
  • Odpowiedz
TadeuszSynZygmunta
TadeuszSynZygmunta
04.08.2015, 20:02:18
  • 70
Taki mały prototyp gierki sobie zrobilem z nudów. Jest potencjał mireczki? ʕ•ᴥ•ʔ

#odzeradogamedevelopera #gamedev
TadeuszSynZygmunta - Taki mały prototyp gierki sobie zrobilem z nudów. Jest potencjał...

źródło: comment_iS0epn0pXtOipsBXkm0Yzt2lZRqTjxN4.jpg

Pobierz
  • 26
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

F.....e
F.....e
konto usunięte 04.08.2015, 20:03:27
  • 14
@TadeuszSynZygmunta:
BĘDZIE DOBRZE
F.....e - @TadeuszSynZygmunta:
BĘDZIE DOBRZE
  • Odpowiedz
Cesarz_Polski
Cesarz_Polski
04.08.2015, 20:04:40
  • 73
@TadeuszSynZygmunta: a mnie ciekawi ile zostało dni do końca roku
Cesarz_Polski - @TadeuszSynZygmunta: a mnie ciekawi ile zostało dni do końca roku

źródło: comment_kro9QsFWQ2Nm9bq5B8SMxcy4o4dr4y8z.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
Gorion103
Gorion103
04.08.2015, 17:42:44
  • 10
Disney's Practical Guide to Path Tracing

Wytłumaczenie dla zielonymch co to path tracing.

#grafika3d #grafika #pathtracing #raytracing #komputery #render
Gorion103 - Disney's Practical Guide to Path Tracing

Wytłumaczenie dla zielonymch ...
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Rejke
Rejke
04.08.2015, 08:47:35
  • 40
Takie tam małe szkaradziejstwo :) Tym razem bez screencasta - tylko sam efekt końcowy. Oczywiście można się czepiać tej animacji, an swoje usprawiedliwienie mam to, że animowania uczę się dopiero od trzech miesięcy :D
https://youtu.be/ltliE3Eme8k
A teraz krótko co to jest - to jest jednocześnie element "fauny" w wiosce startowej i oraz robot do zadań specjalnych. Ten robotek ma tylko jeden cel w życiu - znaleźć i ściągnąć wprost w ręce Pani
  • 20
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Dworki
Dworki
04.08.2015, 09:07:04
  • 6
@Rejke: Te początkowe tło jak w Morrowind podczas loading screenów. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
patrykmajster
patrykmajster
04.08.2015, 09:47:13
  • 2
@Rejke: Rozumiem, że to część większego projektu. Możesz podać nieco szczegółów?
  • Odpowiedz
zakopywywacz
zakopywywacz
03.08.2015, 19:41:43
  • 5
Mirki z #gamedev, a właściwie #androiddev. Chciałem podzielić się z Wami fajnym narzędziem do promocji na #android. Jak pewnie wiecie, w przeciwieństwie do App Store, Google Play nie umożliwia Wam zrobienia rozdajo (bez tagu aby nie było oburzenia ( ͡° ͜ʖ ͡°)). Ostatnio udostępnialiśmy #squarge w promocji w #appgratis. Jeśli ktoś nie zna, to
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

jasiek13
jasiek13
03.08.2015, 11:14:21
  • 7
Testuję streaming developmentu. Jeśli ktoś da znać jak jakość i czy nie za małe literki w edytorze to będę wdzieczny. #gamedev #libgdx #lukzdev #stream

http://www.twitch.tv/lowpolywolf
  • 18
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

L.....F
L.....F
konto usunięte 03.08.2015, 11:37:21
  • 1
@jasiek13: wygląda ok, 13' FHD
  • Odpowiedz
Maixior
Maixior
03.08.2015, 11:49:19 via Android
  • 1
@jasiek13: Mam nadzieję że to rozwiniesz fajnie mieć mirko stream'era xD
  • Odpowiedz
sortris
sortris
02.08.2015, 18:07:19
  • 259
Mirki, małe ogłoszenie z mojej strony.
Jako programista zacząłem pracę w zawodzie już na pierwszym roku studiów. Trzeba było jakoś łączyć studia dzienne z pracą na 4/5 lub cał etat - nie było lekko. Pomimo tego, że żyłem komfortowo, nie było to życie, którego pragnąłem. Miesiąc temu odszedłem z mojej ostatniej pracy. W sumie pracowałem przez ponad 6 lat (bo do tego praca w fabryce z kartonami itp.) na czyjeś marzenia. Nadszedł czas,
sortris - Mirki, małe ogłoszenie z mojej strony.
Jako programista zacząłem pracę w z...

źródło: comment_aCOamyUGzMs1Q0pDrKQqfcVKxlLPeJBk.jpg

Pobierz
  • 70
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

grafffik
grafffik
02.08.2015, 19:05:52
  • 50
@sortris: Zdjęcie które wrzuciłeś to wyspa na północnym atolu Ari, na Malediwach, a dokładnie wyspy na których mieści się hotel Sun Island Resort. Jestem programistą taki jak ty. Także robie apki na andka i iosa. Byłem tam 2 lata temu na odstresowanie tylko dzięki sukcesowi jednej mojej aplikacji na andka.
Zdjęcie i #pokazbeben na dowód

grafffik - @sortris: Zdjęcie które wrzuciłeś to wyspa na północnym atolu Ari, na Male...

źródło: comment_DhcbnI6Mh9SsqOxtKyrBodjIn77yg4Dw.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
grafffik
grafffik
02.08.2015, 21:02:58
  • 33
@MP0WER: to samo powiedziałem sobie jak miałem 20 lat i otwierałem pierwszy biznes (sprzedaż olejków do opalania przy plaży) w międzyczasie zrobiłem doktorat, zamknąłem 3 kolejne biznesy(już bardziej poważne) i jakoś sobie radzę.

Zanim poszedłem na studia już miałem działalność i kodziłem stronki.
Na moim pierwszym roku na informatyce było nas ok. 120 osób. Do inż doszło może 20 osób. do magistra 6, a na doktorat poszło nas 2.

Teraz, 15
  • Odpowiedz
Rejke
Rejke
01.08.2015, 12:16:32
  • 7
Jeśli kogoś z Was interesują szczegóły powstawania gry #steamquest, problemy techniczne i ich mozolne rozwiązywanie to polecam ten wątek http://www.blender.pl/index.php?option=com_smf&Itemid=2&topic=16360.0
Ufff...od teraz będę mogła tutaj już pisać na bieżąco :> #grafika #gamedev
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

jasiek13
jasiek13
01.08.2015, 10:53:12
  • 36
Hej mircy!

Dzisiaj sobota, a w sobotę jak każdy tworzący swoją grę powinien wiedzieć jest #screenshotsaturday. Nie bardzo rozumiem czemu ten tag na wykopie nie funkcjonuje. Tym bardziej, że przygotowując takiego screena można tez nim się pochwalić w innych socialmedia i zdobyć kilku zainteresowanych waszym wspaniałym projektem.

Tak więc na dobry początek wrzucam screen z wstępnego konceptu piaskowego świata do Angry John. Co myślicie? Jakieś uwagi? Pomysły na stworki?
jasiek13 - Hej mircy!

Dzisiaj sobota, a w sobotę jak każdy tworzący swoją grę powi...

źródło: comment_b4owq90nE0z1dpiEA7BLmsNw8zSVOReu.jpg

Pobierz
  • 16
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

devml
devml 01.08.2015, 11:04:29
  • 2
@jasiek13: Świetenie to wygląda, pewnie z animacją jeszcze lepiej :)
btw, dobry pomysł z sceenshotsaturday.
  • Odpowiedz
jasiek13
jasiek13
Autor
01.08.2015, 12:28:59
  • 2
@MagnitudeZero: może być i #obrazkowasobota ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
jasiek13
jasiek13
31.07.2015, 11:34:27
  • 13
Mircy!! Nadchodzi!

Meszki już gotowe.

PS. Naprawiłem w końcu strzelanie pod siebie, błędnie był wyliczany kąt nachylenia broni.

#lukzdev #gamedev #dziwkilaseryswiatlashadery
jasiek13 - Mircy!! Nadchodzi!

Meszki już gotowe.

PS. Naprawiłem w końcu strzela...

źródło: comment_YT7pcUUeEfnqVqZp5NekrWqeK8JCwHNd.jpg

Pobierz
  • 2
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

sortris
sortris
31.07.2015, 11:38:37
  • 0
@jasiek13: zielone kropki to jointy elementów fizycznych, czy anchory sprajtów?
  • Odpowiedz
jasiek13
jasiek13
Autor
31.07.2015, 11:41:39
  • 1
@sortris: kości albo sloty animacji szkieletowej, nie pamiętam dokładnie, ogólnie to domyślny Debug Draw z runtime'a spine'a dla LibGDX
  • Odpowiedz
R.....s
konto usunięte 31.07.2015, 16:10:25
  • 7
iMac powstał, odzyskiwanie się powiodło. Po uruchomieniu komputera wszystkie programy w których pracowałem jak i nawet okna przeglądarek zostały otwarte. TimeCapsule to jednak dobrze wydane pieniądze :D (chociaż wystarczy zewnetrzny dysk i opcja autobackupu z timemachine).

Premierę gry przekładam na środę, nie chcę wydawać gry w środku weekendu, a jeszcze kilka rzeczy można dopracować.
Pozdro!

#fuzzycritters #gamedev #apple
  • 2
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

applicattura
applicattura
31.07.2015, 17:56:05
  • 0

Komentarz usunięty przez moderatora

R.....s
konto usunięte
Autor
31.07.2015, 18:09:35 via iOS
  • 0
@applicattura: jak wypuszczę wersje na Andka to będę pracował nad wersja na iOS. Nie powinno to długo zająć, będę wołał.
  • Odpowiedz
z.....c
z.....c
konto usunięte 31.07.2015, 10:51:25
  • 79
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 19
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

michalfranc
michalfranc
31.07.2015, 10:57:38
  • 9
@zimny_stolec: opisujesz zachowania programistow ktorzy sa jeszce juniorami badz niestety wpadli w pulapke expert beginnera

http://www.daedtech.com/how-developers-stop-learning-rise-of-the-expert-beginner
  • Odpowiedz
MacDada
MacDada
31.07.2015, 11:51:31
  • 12
@zimny_stolec:

1. Rób code review. Często. Każ innym sprawdzać swój kod. Sprawdzaj kod innych.
2. Tylko wtedy nauczysz się pisać lepiej.
3. Tylko wtedy zauważysz, że może jednak pewne konstrukcje nie są takie jasne jak mogą Ci się wydawać.
4. I tylko wtedy zrozumiesz też czemu dostajesz zjebki.
5. A może nawet okaże się, że nie powinieneś ich brać personalnie, bo w większości przypadków są faktycznie merytoryczne.
  • Odpowiedz
R.....x
R.....x
konto usunięte 31.07.2015, 09:31:14
  • 10
O paletach kolorów na przestrzeni lat na przykładzie najpopularniejszych gier.

http://www.gamasutra.com/blogs/HermanTulleken/20150729/249761/Color_in_Games.php

#gamedev #grafika
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

jasiek13
jasiek13
30.07.2015, 07:16:00
  • 23
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 19
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Haz111
Haz111
30.07.2015, 12:29:10
  • 1
@jasiek13: gratuluję wysokiego miejsca! A ja pewnie się tam gdzieś pojawiam na tym filmie, bo przechodziłem kilka razy do Dawida ^^
@devPie: nawet mi nie mów, że był sos czosnkowy (╯︵╰,)
  • Odpowiedz
jasiek13
jasiek13
Autor
31.07.2015, 11:04:29
  • 1
@devPie: chronolapse, polecam do timelapsów, nawet na starym lapku nie przeszkadzał ani trochę przy pracy ;)
  • Odpowiedz
rotflolmaomgeez
rotflolmaomgeez
30.07.2015, 12:28:44
  • 36
Artykuł o sztucznej inteligencji z gry F.E.A.R. napisany przez samego twórcę.
http://alumni.media.mit.edu/~jorkin/gdc2006_orkin_jeff_fear.pdf

Dla niewtajemniczonych: Sztuczna inteligencja w grze F.E.A.R. była przełomowa głównie dlatego, że zdecydowano się odejść od powszechnej techniki tworzenia wielu stanów w skończonych automatach stanowych, którymi posługują się przeciwnicy do podejmowania decyzji. Zamiast tego w sprytny sposób rozdzielono cel danego przeciwnika (Zabicie gracza? Ukrycie się? Zasadzka?) i metodę, jaka została wybrana do osiągnięcia celu (Rzut granatu? Walka wręcz? Ostrzał? Wybór
rotflolmaomgeez - Artykuł o sztucznej inteligencji z gry F.E.A.R. napisany przez same...

źródło: comment_HgfKSTHnos9ELs61FiwRpggXblClS0oW.jpg

Pobierz
  • 6
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Lookazz
Lookazz
30.07.2015, 14:24:40 via Android
  • 2
@rotflolmaomgeez: o tak, pamiętam jak przeciwnicy w F.E.A.R. robili na mnie bardzo dobre wrażenie swoją SI. Dawało się to we znaki na najwyższym poziomie trudności, oj dawało.
  • Odpowiedz
czesu
czesu
30.07.2015, 18:12:14
  • 3
@rotflolmaomgeez: Wielu ludzi nie zdaje sobie sprawy, że jedną ze składowych efektu dobrej AI przeciwników w FEAR jest level design wymuszający na nich część zachowań.
  • Odpowiedz
  • <
  • 1
  • 36
  • 37
  • 38
  • 39
  • 40
  • 41
  • 42
  • Strona 39 z 42
  • >

Osiągnięcia

  • Rocznica
    od 07.07.2022

    Rocznica

Wykop © 2005-2025

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking