Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko222
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
devml

devml

Dołączył 10 lat i 5 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 1114
  • Znaleziska 104
  • Mikroblog 1010
  • Obserwujący 4
  • Obserwowane 17
  • Dodane (0)
  • Komentowane (175)
  • Plusowane (835)
x.....2
x.....2
konto usunięte 22.07.2015, 12:41:20
  • 77
Kurs programowania pod Androida M + Java za free z kodem


https://www.udemy.com/android-m/ Kod ważny przez 3 dni.
#androiddev #android #androidwear #udemy #java
i może z #javadevmatt będą zainteresowani
  • 31
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Andrzejsynbogdana
Andrzejsynbogdana
22.07.2015, 14:31:05
  • 10
@xmesaj2: ( ͡° ʖ̯ ͡°) nauka niczego
Andrzejsynbogdana - @xmesaj2: ( ͡° ʖ̯ ͡°) nauka niczego

źródło: comment_yIzfj2FXQp5VNivodqLEARooEkKAHBnM.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
Algeroth
Algeroth
Algeroth
22.07.2015, 16:34:06
  • 3
LEARN101010


@xmesaj2: Mirek, jakbyś miał jeszcze jakieś kupony na jakieś dobre kursy springa to byłbym dozgonnie wdzięczny :D
  • Odpowiedz
jasiek13
jasiek13
22.07.2015, 19:12:34
  • 25
Ahoy myrky!

Melduję postępy z prac nad #gra!

Przez ostatni tydzień:
- dodałem ogień wylotowy do
jasiek13 - Ahoy myrky!

Melduję postępy z prac nad #gra!

Przez ostatni tydzień:
...
  • 16
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

TadeuszSynZygmunta
TadeuszSynZygmunta
22.07.2015, 19:18:14
  • 7
@jasiek13: 10/10 Będzie hit
  • Odpowiedz
jasiek13
jasiek13
Autor
22.07.2015, 19:53:38
  • 1
@sortris: z naszego zespołu będę ja i Dawid (muzyka / sfx). Nie wiem jak Dawid, ja będę od czwartku (wpadnę na before na polibudę koło 21 więc możesz mnie tam łapać). Potem będę na całym jamie. W niedziele pewnie jakiś after. W poniedziałek obiecałem różowemu, że połazimy po wawie i pewnie wieczorem wracam.
  • Odpowiedz
JavaDevMatt
JavaDevMatt
21.07.2015, 18:16:16
  • 12
Dla zainteresowanych monetyzacją gier mobilnych.
Tutaj wpis o zarobkach Nubs' Adventure na android i iOS: http://www.imake-games.com/nubs-adventure-post-mortem-part-ii/
Tutaj bardziej od storny techniczniej. #libgdx to jednak fajna i coraz popularniejsza technologia :) http://www.imake-games.com/nubs-adventure-post-mortem/
Gra aktualnie zarobiła jakieś 9000$ dla twórcy

Kradzione z reddita.
#gamedev
  • 6
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

JavaDevMatt
JavaDevMatt
Autor
21.07.2015, 18:42:15
  • 3
@RSGApps: łap link: https://www.reddit.com/r/gamedev/search?q=flair%3Apostmortem&restrict_sr=on&sort=new&t=all
  • Odpowiedz
devml
devml 22.07.2015, 06:37:44
  • 0
@JavaDevMatt: Bardzo interesujący materiał, zwłaszcza cyferki.
Najbardziej mi się spodobały spostrzeżenia dotyczące użytkowników i modelu f2p.
  • Odpowiedz
p.....o
p.....o
konto usunięte 17.07.2015, 16:34:55
  • 15
Mirki jak się widzi? Jestem amator :-P
#gamedev
p.....o - Mirki jak się widzi? Jestem amator :-P
#gamedev

źródło: comment_g8Orkun70mX5CixKbwah1QWbGIUT3NVH.jpg

Pobierz
  • 10
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

p.....o
p.....o
konto usunięte
Autor
17.07.2015, 16:44:20
  • 6
@Styrmir: c++, paint, jakoś od początku roku z tym że czasem godzina w tygodniu czasem 15 godzin w tygodniu. Nie mam ogólnie czasu ale przed snem coś podłubie. W zimę będę miał dużo wolnego więc planuję skończyć bo nie mam na koncie żadnego skończonego projektu a juz czas :-P. Wzoruję się bardziej na amigowskich platfromówkach niż na soldacie.
Jeszcze daleka droga.
p.....o - @Styrmir: c++, paint, jakoś od początku roku z tym że czasem godzina w tygo...

źródło: comment_xkicSdT908NP0AhHoqoGKKCi8IfBfOTI.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
p.....o
p.....o
konto usunięte
Autor
18.07.2015, 07:26:22
  • 1
Jakby ktoś się zastanawiał czemu GDI a nie GDI+ to wyczytałem że do zwykłego wyświetlania spriteów GDI jest szybsze, a bajery z GDI+ mi są zbędne. No i co mnie dziwi gra działa na starych pc z XP (z millenium nie miałem gdzie sprawdzić :P) tak samo jak na nowych z win8 do tego gdyby nie podkład muzyczny całość po spakowaniu rarem zmieściłaby się w 500-600 kb.
  • Odpowiedz
xy_li
xy_li
17.07.2015, 19:16:16
  • 232
Se helm narysowalam.

#rysujzwykopem #digitalart #digitalpainting
xy_li - Se helm narysowalam. 

#rysujzwykopem #digitalart #digitalpainting

źródło: comment_ViA6q2ftxZEe4fRGVPhVmLnfzd3l1wDB.jpg

Pobierz
  • 22
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

xy_li
xy_li
Autor
17.07.2015, 19:47:27 via iOS
  • 21
@Tron: tez bym nosiła! Ciekawam ile kosztowałoby zrobienie czegoś podpbnego.
  • Odpowiedz
MarnaImitacjaTuwima
MarnaImitacjaTuwima
17.07.2015, 23:21:25
  • 26
@xy_li Narysowałaś taki hełm, który by mi jedynie pasował do twarzy. Cóż trzeba się dowiedzieć ile by kosztowało zrobienie takiego cudeńka(tylko by pewnie istniała potrzeba narysowania go jeszcze z innych perspektyw #nieznamsiealesiewypowiem ).
  • Odpowiedz
Marcos
Marcos
17.07.2015, 20:45:40
  • 10
Elo Mirki,

Znów sobie zmontowałem mały "prosty" asset. Co myślicie ?

Na żywo: https://skfb.ly/FyQD (ustawić HD).

Marcos - Elo Mirki,

Znów sobie zmontowałem mały "prosty" asset. Co myślicie ? 

...

źródło: comment_wfe0szQu3wEjnRk1NoM9idgYqRfnY9Ld.jpg

Pobierz
  • 12
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

o.....y
o.....y
konto usunięte 17.07.2015, 22:10:52
  • 1
@Marcos: Refki panie refki:
http://retrosonik.com/wp-content/uploads/2015/04/oil-lamp-accessories.jpg
http://thumbs.dreamstime.com/z/antique-oil-lamp-135442.jpg
http://www.publicdomainpictures.net/download-picture.php?adresar=10000&soubor=1-1237928189TvkO.jpg
http://www.sharidenise.com/wp-content/uploads/2013/02/image28.jpg
wiecej rdzy, sadzy i takich przebarwien farby. Bo teraz to masz jakby ktos n--------a 10 lat ja zeby dzin wyszedl :D
  • Odpowiedz
Marcos
Marcos
Autor
17.07.2015, 22:33:50
  • 0
@ofczy: Ładne. Substance Painter ma spoko możliwości, szczególnie jak doddamy do tego Substance Designer (własne materiały itp).
  • Odpowiedz
R.....s
konto usunięte 17.07.2015, 12:29:06
  • 5
Prace nad #fuzzycritters wciąż trwają.
Właśnie zaimplementowałem fajną funkcję, która mam nadzieje pomoże trochę w rozprzestrzenianiu się gry.
Zrobiłem tabele wyników dla każdego poziomu, gracze będą widzieć czasy znajomych z facebooka (o ile będą chcieli się zalogować). Do każdej tabeli dodam też pacemakerów (3 pacemekerow na 3/2/1 gwiazdki), żeby nie było smutno komuś kto nie ma facebooka.
Myślę że fajną opcją jest wyświetlanie zwierzaka, którym gracz zdobył wynik, zamiast twarzy z facebook
R.....s - Prace nad #fuzzycritters wciąż trwają.
Właśnie zaimplementowałem fajną fun...

źródło: comment_9HQ1SMjJa5Xdv1EtevYHrD66cs7WUJAs.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

cometa93
cometa93
17.07.2015, 12:29:21
  • 6
#gamedev #devilmindblog

Po tygodniu pracy nad corem silnika do gry robionej w unity, moge się już pochwalić systemem logowania errorów na serwer, kolejkowanych i wysyłanych gdy core ma luźniej na requestach do serweru. Oprócz tego utworzyłem baze serwera do gry napisana w języku PHP, wybór ze względu na wcześniejsze doświadczenia i pomoc od gości z firmy, którzy mają lepsze doświadczenie ode mnie. Serwer przyjmuje tylko i wyłącznie zapytania od
  • 13
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

levybdg
levybdg
17.07.2015, 13:19:53
  • 1
@RSGApps hej, tak szukałem i faktycznie jest tego sporo. Z jednej strony pisanie czegoś swojego zajęłoby pewnie sporo czasu i być może trochę mija się z celem. Z drugiej jednak strony gdy gra odniesie niespodziewany sukces i będzie milion MAU, to chyba lepiej mieć swoje dedykowane rozwiązanie, niż płacić firmom trzecim.
Swoją drogą niezłą popełniłeś grę, życzę sukcesów :)
  • Odpowiedz
R.....s
konto usunięte 17.07.2015, 13:50:51
  • 1
@cometa93: a słyszałeś o HeyZap?
Piszą tam że crossy road dzięki nim zwiększyło 2x eCPM, chyba też z tego skorzystam

@levybdg: nie nie będę weryfikował, jak ktoś nie będzie chciał to i tak nie zapłaci. Najwyżej jak ktoś zhackuje to będzie się mógł chwalić zwierzakami wśród znajomych (na leaderboardsach), co też może zwiększyć sprzedaż :)
Chociaż spojżałem w Soomle, bo z tego korzystam do IAP i widzę że
  • Odpowiedz
Gretzky
Gretzky
16.07.2015, 12:02:38
  • 11
Pniemy się z Magic Riftem :)
#gryandroid #gamedev
Gretzky - Pniemy się z Magic Riftem :)
#gryandroid #gamedev

źródło: comment_j2IiPzrifh5XCVNGl4jYQTSdpGkkLrRO.jpg

Pobierz
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Netheos
Netheos
Netheos
16.07.2015, 16:50:44
  • 0
@Gretzky: Mógłbyś się podzielić informacją ile mniej więcej trzeba mieć pobrań żeby dostać się do Top Nowości?
  • Odpowiedz
Gretzky
Gretzky
Autor
16.07.2015, 22:05:25
  • 3
@Netheos: wiesz co? Szczerze to to nie do konca ogarniam. Czasem wchodza gierki za 1000 a czasem za 100. Jeszcze dziwniejsze sa za to wyniki naliczania pobran, ktore pokazuja inne rzeczy w zaleznosci od zrodla. Na pewno dobre seo, filmik i aktualizacje troche podbijaja w lokowaniu u googla
  • Odpowiedz
sathra
sathra
16.07.2015, 16:00:50
  • 9
@sathra: Jebłem se celownik (laserowy). ʕ•ᴥ•ʔ

#gamedev #sathra #gryandroid
sathra - @sathra: Jebłem se celownik (laserowy). ʕ•ᴥ•ʔ

#gamedev #sathra #gryandroi...

źródło: comment_kGknGuazeLv909UBZsoPGNs2Npu59L2v.jpg

Pobierz
  • 9
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

TadeuszSynZygmunta
TadeuszSynZygmunta
16.07.2015, 16:28:01
  • 10
@sathra: Też tak czasami robię. W sumie to nawet często bo nie mam żadnego harmonogramu dx
  • Odpowiedz
JoeBlade
JoeBlade
JoeBlade
16.07.2015, 18:28:36
  • 4
@sathra: Nie wiem w czym tworzysz, ale polecam takie połączenie-laser jako przeźroczysta geometria na blendingu addatywnym, do tego textura emmisive+detail oparta na animowanej texturze atlas przypominającej zapętlony szum perlina. Końcowy efekt rewelacyjny.
  • Odpowiedz
R.....s
konto usunięte 16.07.2015, 17:46:30
  • 12
Do końca miesiąca uda się wypuścić. #fuzzycritters
https://youtu.be/y8l_xYrF0ak

#gamedev #unity3d #fuzzycritters
  • 6
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

TadeuszSynZygmunta
TadeuszSynZygmunta
16.07.2015, 18:07:50
  • 3
@RSGApps: Jak klikniesz w ten aparacik przy dodawaniu wpisu to tam tez możesz wrzucić link z yt i doda się wtedy jako miniaturka.

#protipodtadeusza

A gierka super, nie myślałeś żeby dodać lekkie opóźnienie pomiędzy kolejnymi zwierzakami, żeby nie skakały tak równo? IMO lepiej by to wyglądało.
  • Odpowiedz
devml
devml 16.07.2015, 22:22:40
  • 1
@RSGApps: Wygląda świetnie :)
Powodzenia z launchem, napisz koniecznie jak poszło.
  • Odpowiedz
sirgorn
sirgorn
14.07.2015, 17:53:41
  • 25
Projekt na wakacje, co by za granico się nie nudziło wieczorami - jak widać wczesny WIP ;P

Muszę przyznać, nie sądziłem, że to tak skomplikowany model do ogarnięcia będzie - mimo, że mam tego sprzęta w garażu, lekko nie jest. Ale chyba jest dobry do nauki Hard Surface Modeling. Najbardziej nie lubię tych wszechobecnych dziur na śruby.

Większość części narazie staram się wstępnie zamodelować i dopasować wielkości poszczególnych części, rozlokować je odpowiednio
sirgorn - Projekt na wakacje, co by za granico się nie nudziło wieczorami - jak widać...

źródło: comment_X7gls1Rwgd4yRwnZxHB4vunn15P4KyFD.jpg

Pobierz
  • 5
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

K.....s
K.....s
konto usunięte 14.07.2015, 18:18:56
  • 1
@sirgorn: bez sensu, że dajesz od razu subsurf... lepiej zrobić dobry bazowy model który potem zagęścisz. Inaczej wychodzi straszne mydło i mnóstwo szpar.
  • Odpowiedz
K.....s
K.....s
konto usunięte 14.07.2015, 19:11:02
  • 0
@sirgorn: dodałem :)
  • Odpowiedz
e.....f
e.....f
konto usunięte 14.07.2015, 21:32:55
  • 9
Witam mirków :D
Wrzuciłem dzisiaj moją pierwszą grę do Google Play, chciałem się trochę pochwalić, mam nadzieję że komuś przypadnie do gustu :) Teoretycznie po trochę ćwiczy pamięć i refleks - za zapamiętanie kart dostajesz manę, za manę korzystasz ze skilli, skillami niszczysz gemy albo utrudniasz im zebranie się do linii która widnieje trochę ponad środkiem ekranu; jeśli się uzbierają - przegrywasz. Polecam po pierwszym wklepaniu kart od razu wrzucić pierwszy skill
  • 4
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

e.....f
e.....f
konto usunięte
Autor
14.07.2015, 21:36:03
  • 1
@oxygenium92ver-2: ( ͡° ʖ̯ ͡°)
  • Odpowiedz
e.....f
e.....f
konto usunięte
Autor
15.07.2015, 17:23:40
  • 1
@rzezol: Java i LibGDX, na sam pomysł gry wpadłem w marcu, na początku miał polegać na samym zapamiętywaniu kart, z czasem ewoluował, przychodziły nowe pomysły (na początku tło było puste, potem przewijające się pagórkopodobne kształty na niebieskim tle, później dodałem gemy, wtedy tylko dla ozdoby, aż w końcu pełnią rolę taką jak teraz). Łączyłem to przy okazji z nauką LibGDX, sporo się dowiedziałem stąd mój wniosek - jak chcesz się
  • Odpowiedz
Netheos
Netheos
Netheos
14.07.2015, 20:27:30
  • 11
Mirki oto jest, HIT tego lata, duchowy spadkobierca GTA5 - Defense Of The Kingdom
Napiszcie jak wam działa, co poprawić itp. Jutro wrzucę wersję z poradnikiem, bo dużo osób nie może ogarnąć kontroli (tip: gdy ustawicie już jednostki w lewym dolnym rogu jest button do zmiany trybu atak/stawianie jednostek)
edit: Jeszcze jedno, opłaca się robić wersje pod WP?
#gamedev
Netheos - Mirki oto jest, HIT tego lata, duchowy spadkobierca GTA5 - Defense Of The K...

źródło: comment_cuKGd0bpLrJHnqMbE0BCNsXTbop2oMor.jpg

Pobierz
  • 9
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Netheos
Netheos
Netheos
Autor
14.07.2015, 20:40:01
  • 1
@PanKamil907: Super, na pewno się odezwę z wersją testową!
@levybdg: Unity 3D
  • Odpowiedz
TadeuszSynZygmunta
TadeuszSynZygmunta
14.07.2015, 21:10:33
  • 1
@Netheos: Faktycznie ciężko na początku załapać, że można sterować bohaterem :P
  • Odpowiedz
etimeel
etimeel
13.07.2015, 10:03:26
  • 18
etimeel - !#nintendo #gamedev #feels

źródło: comment_UghltV4qWT1cdnFgXhxUQNc15bQVEbHg.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

krisuman
krisuman
13.07.2015, 14:31:12
  • 5
Dawno nic tu nie pisałem, ale prace nad grą trwają cały czas. Z powodu sesji wszystko to zwolniło i planowe wydanie znowu się przesunęło.
Obecnie gra jest na wykończeniu i pozostało dopasować dźwięki i poprawidź nieco skrypt do spawnowania potworów.

W gifie widzicie 'tryb zabawy' gdzie możemy sobie wybrać jakie potowry mają się pojawiać, a później określić z jakim opóźnieniem. (Wszystkie power upy w tym trybie są nieskończone).

Jak wam się to podoba?
  • 4
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

applicattura
applicattura
13.07.2015, 16:12:22
  • 1

Komentarz usunięty przez moderatora

krisuman
krisuman
Autor
13.07.2015, 16:23:05
  • 0
@applicattura: dzięki kumplu :) napewno zawołam ;)
  • Odpowiedz
R.....s
konto usunięte 13.07.2015, 00:26:55
  • 9
Kilka dni temu pisałem o grze którą tworzę. Zrezygnowałem z całego wolnego czasu, jak i z większości swoich hobby aby pracować nad projektem. Planuję wydać grę do końca miesiąca więc jestem cały czas zajęty ( ͡° ͜ʖ ͡°).
Dzisiaj skonstruowałem listę zadań, które muszę wykonać i listę bugów, które muszę załatać przed wydaniem gry. Jest tego trochę.

Gra nazywa się Fuzzy Critters #fuzzycritters

Najbardziej żmudna praca która mnie czeka to konstruowanie
  • 6
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

o.....y
o.....y
konto usunięte 13.07.2015, 00:29:58
  • 5
@RSGApps:
Wygląda motzno jak Crossy Road
  • Odpowiedz
R.....s
konto usunięte
Autor
13.07.2015, 13:53:41
  • 3
@sortris: zdaję sobię sprawę że nie każdemu gra będzie się podobać, na razie jednak nie staram się celować w każdego gracza. Gra jest kierowana do osób które raczej nie grają zbyt często. Ja zresztą nie czuję się artystą, dlatego też skorzystałem z gotowych modeli otoczenia. Mam jednak nadzieję że gra znajdzie swoich odbiorców, którzy polubią ten styl.

W grze ginie się poprzez uderzenie w budynki/przeszkody/wyjście za teren mapy. Widać to
R.....s - @sortris: zdaję sobię sprawę że nie każdemu gra będzie się podobać, na razi...

źródło: comment_dJ4y1z13u1sRkX14xVG2loHrVMtbgCYQ.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
  • <
  • 1
  • 38
  • 39
  • 40
  • 41
  • 42
  • Strona 41 z 42
  • >

Osiągnięcia

  • Rocznica
    od 07.07.2022

    Rocznica

Wykop © 2005-2025

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking