@sortris: z naszego zespołu będę ja i Dawid (muzyka / sfx). Nie wiem jak Dawid, ja będę od czwartku (wpadnę na before na polibudę koło 21 więc możesz mnie tam łapać). Potem będę na całym jamie. W niedziele pewnie jakiś after. W poniedziałek obiecałem różowemu, że połazimy po wawie i pewnie wieczorem wracam.
@Styrmir: c++, paint, jakoś od początku roku z tym że czasem godzina w tygodniu czasem 15 godzin w tygodniu. Nie mam ogólnie czasu ale przed snem coś podłubie. W zimę będę miał dużo wolnego więc planuję skończyć bo nie mam na koncie żadnego skończonego projektu a juz czas :-P. Wzoruję się bardziej na amigowskich platfromówkach niż na soldacie. Jeszcze daleka droga.
Jakby ktoś się zastanawiał czemu GDI a nie GDI+ to wyczytałem że do zwykłego wyświetlania spriteów GDI jest szybsze, a bajery z GDI+ mi są zbędne. No i co mnie dziwi gra działa na starych pc z XP (z millenium nie miałem gdzie sprawdzić :P) tak samo jak na nowych z win8 do tego gdyby nie podkład muzyczny całość po spakowaniu rarem zmieściłaby się w 500-600 kb.
@xy_li Narysowałaś taki hełm, który by mi jedynie pasował do twarzy. Cóż trzeba się dowiedzieć ile by kosztowało zrobienie takiego cudeńka(tylko by pewnie istniała potrzeba narysowania go jeszcze z innych perspektyw #nieznamsiealesiewypowiem ).
Prace nad #fuzzycritters wciąż trwają. Właśnie zaimplementowałem fajną funkcję, która mam nadzieje pomoże trochę w rozprzestrzenianiu się gry. Zrobiłem tabele wyników dla każdego poziomu, gracze będą widzieć czasy znajomych z facebooka (o ile będą chcieli się zalogować). Do każdej tabeli dodam też pacemakerów (3 pacemekerow na 3/2/1 gwiazdki), żeby nie było smutno komuś kto nie ma facebooka. Myślę że fajną opcją jest wyświetlanie zwierzaka, którym gracz zdobył wynik, zamiast twarzy z facebook
Po tygodniu pracy nad corem silnika do gry robionej w unity, moge się już pochwalić systemem logowania errorów na serwer, kolejkowanych i wysyłanych gdy core ma luźniej na requestach do serweru. Oprócz tego utworzyłem baze serwera do gry napisana w języku PHP, wybór ze względu na wcześniejsze doświadczenia i pomoc od gości z firmy, którzy mają lepsze doświadczenie ode mnie. Serwer przyjmuje tylko i wyłącznie zapytania od
@RSGApps hej, tak szukałem i faktycznie jest tego sporo. Z jednej strony pisanie czegoś swojego zajęłoby pewnie sporo czasu i być może trochę mija się z celem. Z drugiej jednak strony gdy gra odniesie niespodziewany sukces i będzie milion MAU, to chyba lepiej mieć swoje dedykowane rozwiązanie, niż płacić firmom trzecim. Swoją drogą niezłą popełniłeś grę, życzę sukcesów :)
@cometa93: a słyszałeś o HeyZap? Piszą tam że crossy road dzięki nim zwiększyło 2x eCPM, chyba też z tego skorzystam
@levybdg: nie nie będę weryfikował, jak ktoś nie będzie chciał to i tak nie zapłaci. Najwyżej jak ktoś zhackuje to będzie się mógł chwalić zwierzakami wśród znajomych (na leaderboardsach), co też może zwiększyć sprzedaż :) Chociaż spojżałem w Soomle, bo z tego korzystam do IAP i widzę że
@Netheos: wiesz co? Szczerze to to nie do konca ogarniam. Czasem wchodza gierki za 1000 a czasem za 100. Jeszcze dziwniejsze sa za to wyniki naliczania pobran, ktore pokazuja inne rzeczy w zaleznosci od zrodla. Na pewno dobre seo, filmik i aktualizacje troche podbijaja w lokowaniu u googla
@sathra: Nie wiem w czym tworzysz, ale polecam takie połączenie-laser jako przeźroczysta geometria na blendingu addatywnym, do tego textura emmisive+detail oparta na animowanej texturze atlas przypominającej zapętlony szum perlina. Końcowy efekt rewelacyjny.
Projekt na wakacje, co by za granico się nie nudziło wieczorami - jak widać wczesny WIP ;P
Muszę przyznać, nie sądziłem, że to tak skomplikowany model do ogarnięcia będzie - mimo, że mam tego sprzęta w garażu, lekko nie jest. Ale chyba jest dobry do nauki Hard Surface Modeling. Najbardziej nie lubię tych wszechobecnych dziur na śruby.
Większość części narazie staram się wstępnie zamodelować i dopasować wielkości poszczególnych części, rozlokować je odpowiednio
@sirgorn: bez sensu, że dajesz od razu subsurf... lepiej zrobić dobry bazowy model który potem zagęścisz. Inaczej wychodzi straszne mydło i mnóstwo szpar.
Witam mirków :D Wrzuciłem dzisiaj moją pierwszą grę do Google Play, chciałem się trochę pochwalić, mam nadzieję że komuś przypadnie do gustu :) Teoretycznie po trochę ćwiczy pamięć i refleks - za zapamiętanie kart dostajesz manę, za manę korzystasz ze skilli, skillami niszczysz gemy albo utrudniasz im zebranie się do linii która widnieje trochę ponad środkiem ekranu; jeśli się uzbierają - przegrywasz. Polecam po pierwszym wklepaniu kart od razu wrzucić pierwszy skill
@rzezol: Java i LibGDX, na sam pomysł gry wpadłem w marcu, na początku miał polegać na samym zapamiętywaniu kart, z czasem ewoluował, przychodziły nowe pomysły (na początku tło było puste, potem przewijające się pagórkopodobne kształty na niebieskim tle, później dodałem gemy, wtedy tylko dla ozdoby, aż w końcu pełnią rolę taką jak teraz). Łączyłem to przy okazji z nauką LibGDX, sporo się dowiedziałem stąd mój wniosek - jak chcesz się
Mirki oto jest, HIT tego lata, duchowy spadkobierca GTA5 - Defense Of The Kingdom Napiszcie jak wam działa, co poprawić itp. Jutro wrzucę wersję z poradnikiem, bo dużo osób nie może ogarnąć kontroli (tip: gdy ustawicie już jednostki w lewym dolnym rogu jest button do zmiany trybu atak/stawianie jednostek) edit: Jeszcze jedno, opłaca się robić wersje pod WP? #gamedev
Dawno nic tu nie pisałem, ale prace nad grą trwają cały czas. Z powodu sesji wszystko to zwolniło i planowe wydanie znowu się przesunęło. Obecnie gra jest na wykończeniu i pozostało dopasować dźwięki i poprawidź nieco skrypt do spawnowania potworów.
W gifie widzicie 'tryb zabawy' gdzie możemy sobie wybrać jakie potowry mają się pojawiać, a później określić z jakim opóźnieniem. (Wszystkie power upy w tym trybie są nieskończone).
Kilka dni temu pisałem o grze którą tworzę. Zrezygnowałem z całego wolnego czasu, jak i z większości swoich hobby aby pracować nad projektem. Planuję wydać grę do końca miesiąca więc jestem cały czas zajęty ( ͡°͜ʖ͡°). Dzisiaj skonstruowałem listę zadań, które muszę wykonać i listę bugów, które muszę załatać przed wydaniem gry. Jest tego trochę.
@sortris: zdaję sobię sprawę że nie każdemu gra będzie się podobać, na razie jednak nie staram się celować w każdego gracza. Gra jest kierowana do osób które raczej nie grają zbyt często. Ja zresztą nie czuję się artystą, dlatego też skorzystałem z gotowych modeli otoczenia. Mam jednak nadzieję że gra znajdzie swoich odbiorców, którzy polubią ten styl.
W grze ginie się poprzez uderzenie w budynki/przeszkody/wyjście za teren mapy. Widać to
https://www.udemy.com/android-m/ Kod ważny przez 3 dni.
#androiddev #android #androidwear #udemy #java
i może z #javadevmatt będą zainteresowani
źródło: comment_yIzfj2FXQp5VNivodqLEARooEkKAHBnM.jpg
Pobierz@xmesaj2: Mirek, jakbyś miał jeszcze jakieś kupony na jakieś dobre kursy springa to byłbym dozgonnie wdzięczny :D