- 0
@shiverr: nad wodą siedziałem najdłużej :D
- 0
@draculeq: a rzeczywiście, nie działa :D
Mam to już dodane, ale no, chyba za słabo wieje
Mam to już dodane, ale no, chyba za słabo wieje
- 1
@tlustywalec: taki podstawowy zarys, budujesz budynki produkcyjne, one generują jakieś towary (drewno, kamień, złoto, jedzenie itp) pracownicy noszą je do marketu w którym możesz je sprzedać. Dodatkowo, możesz koloniozlwac sąsiednie wyspy, które mogą się różnić diametralnie surowcami i grafika etc. Na ten moment tyle
- 22
Hej ho!
Krótka relacja jak idzie tworzenie Sapu - mrocznego indie RPG :) Otóż aktualnie praca podzielona jest na 2 główne nurty:
1. Rozwijanie dema - tutaj skupiliśmy się głównie na tym co było najbardziej pożądane przez graczy w trakcie testów między innymi: pochylenie kamery (teraz możemy zmieniać między typowym top-down, a rzutem izometrycznym), chodzenie przy użyciu klawiatury (WSAD z defaultu), a także dodaliśmy trochę Settingsów: głównie ustawienie przycisków sterowania i ustawienia wideo. Cały czas rozwijamy też gameplay w postaci ulepszonego AI i nowych czarów Sapu.
2.
Krótka relacja jak idzie tworzenie Sapu - mrocznego indie RPG :) Otóż aktualnie praca podzielona jest na 2 główne nurty:
1. Rozwijanie dema - tutaj skupiliśmy się głównie na tym co było najbardziej pożądane przez graczy w trakcie testów między innymi: pochylenie kamery (teraz możemy zmieniać między typowym top-down, a rzutem izometrycznym), chodzenie przy użyciu klawiatury (WSAD z defaultu), a także dodaliśmy trochę Settingsów: głównie ustawienie przycisków sterowania i ustawienia wideo. Cały czas rozwijamy też gameplay w postaci ulepszonego AI i nowych czarów Sapu.
2.
- 25
- 12
- 0
@kalectwo: wszystkie swiatla dynamiczne
- 1
@MichaelP: to model do gierki nad ktora pracuje, RPG w stylu gothic/ds
- 1
@MichaelP: znam ten bol, szczegolnie jesli robisz wszystko samemu. Powodzenia z Twoja gra!
- 0
@MichaelP: Dzieki :)
- 0
@goodidea Hej, niestety stoi w miejscu, zaraz po ostatnich wpisach o nim znalazłem pracę i teraz nie mam zabardzo czasu żeby coś robić dodatkowo :(
- 259
Mirki, małe ogłoszenie z mojej strony.
Jako programista zacząłem pracę w zawodzie już na pierwszym roku studiów. Trzeba było jakoś łączyć studia dzienne z pracą na 4/5 lub cał etat - nie było lekko. Pomimo tego, że żyłem komfortowo, nie było to życie, którego pragnąłem. Miesiąc temu odszedłem z mojej ostatniej pracy. W sumie pracowałem przez ponad 6 lat (bo do tego praca w fabryce z kartonami itp.) na czyjeś marzenia. Nadszedł czas, aby zacząć pracować na swoje.
Od jutra wraz z kumplem zaczynamy nowy rozdział - zaczynamy tworzyć gry na urządzenia mobilne. Obaj mamy pewne doświadczenie w kwestii pisania apek i gier, więc liczymy na to, że po kilku pierwszych tygodniach/miesiącach będziemy szli jak burza.
Gdzie jest wyzwanie? Mam oszczędności pozwalające na spokojne życie przez 1.5 roku i jest to czas, w którym minimalnym celem jest uzyskanie przychodów umożliwiających utrzymanie się. Jest to totalne minimum, bo nasze aspiracje są dużo większe. A przede wszystkim, dnia 1 stycznia 2017 roku, chciałbym móc spojrzeć w lustro i powiedzieć "zajebista robota @sortris, już nigdy nie będziesz musiał wrócić
Jako programista zacząłem pracę w zawodzie już na pierwszym roku studiów. Trzeba było jakoś łączyć studia dzienne z pracą na 4/5 lub cał etat - nie było lekko. Pomimo tego, że żyłem komfortowo, nie było to życie, którego pragnąłem. Miesiąc temu odszedłem z mojej ostatniej pracy. W sumie pracowałem przez ponad 6 lat (bo do tego praca w fabryce z kartonami itp.) na czyjeś marzenia. Nadszedł czas, aby zacząć pracować na swoje.
Od jutra wraz z kumplem zaczynamy nowy rozdział - zaczynamy tworzyć gry na urządzenia mobilne. Obaj mamy pewne doświadczenie w kwestii pisania apek i gier, więc liczymy na to, że po kilku pierwszych tygodniach/miesiącach będziemy szli jak burza.
Gdzie jest wyzwanie? Mam oszczędności pozwalające na spokojne życie przez 1.5 roku i jest to czas, w którym minimalnym celem jest uzyskanie przychodów umożliwiających utrzymanie się. Jest to totalne minimum, bo nasze aspiracje są dużo większe. A przede wszystkim, dnia 1 stycznia 2017 roku, chciałbym móc spojrzeć w lustro i powiedzieć "zajebista robota @sortris, już nigdy nie będziesz musiał wrócić
- 6
- 1
@instinCtoriginal: To jest średni zysk za 1k wyswietlen
- 0
@instinCtoriginal: Mam je w swojej aplikacji: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.flyingshovel.defenseofthekingdom
- 0
@instinCtoriginal: Już ponad 100 pobrań, ale weź pod uwagę, że użytkownik wyświetli daną reklamę kilka razy na sesję.
- 0
@anddom03: Sam jestem zdziwiony, spodziewałem się 10$ max
- 0
@instinCtoriginal: Zależy w jaki sposób serwujesz te reklamy i jak często, w moim przypadku reklama pojawia się po zakończeniu rundy + rewarded video zamiast sklepu, 50 użytkowników generowało około 30-120 requestów dziennie. Straszny rozrzut w tym jest, zależy od dnia ile osób gra
- 0
@anddom03: jasne, wrzucę cały raport jak nie zapomnę
@instinCtoriginal: Tak, jeśli masz stałą liczbę użytkowników i ciągle grają w Twoją grę
@instinCtoriginal: Tak, jeśli masz stałą liczbę użytkowników i ciągle grają w Twoją grę
- 0
@RSGApps: Słyszałem o tym, podobno jeszcze lepszy hajs z tego jest
- 1
@MP0WER: Dwie osoby, ja kodowałem a znajomy robił grafikę http://geremek.digartfolio.pl/
Co do czasu, ciężko powiedzieć, jakbym miał strzelać to całość zajęła około 1-2mc
Co do czasu, ciężko powiedzieć, jakbym miał strzelać to całość zajęła około 1-2mc
- 0
@t3rmi: To zasługa rewarded video, ludzie dostają za free diamenty jeśli obejrzą reklamę
- 1
- 3
Mireczki, gdzie najlepiej reklamować swoją grę(Android)? FB, Admob? Może coś innego? $$ za pobrania odpada
#gamedev
#gamedev
- 4
- 1
@Netheos: Według moich pomiarów $$ za pobrania wychodzą taniej niż Admob. Reklama na facebook nic nie daje. Polecam Tapjoy, moją dobre podejścia do klientów, min robią szkolenia przez skype jak skutecznie promować swoje gry.
- 2
@Gretzky: Jak piszesz o SEO masz na myśli sam opis aplikacji? Sorry, że cię tak męczę ale sam wydałem teraz aplikacje więc rozumiesz, chciałbym żeby była jak najwyżej
- 11
- 11
Mirki oto jest, HIT tego lata, duchowy spadkobierca GTA5 - Defense Of The Kingdom
Napiszcie jak wam działa, co poprawić itp. Jutro wrzucę wersję z poradnikiem, bo dużo osób nie może ogarnąć kontroli (tip: gdy ustawicie już jednostki w lewym dolnym rogu jest button do zmiany trybu atak/stawianie jednostek)
edit: Jeszcze jedno, opłaca się robić wersje pod WP?
#gamedev
Napiszcie jak wam działa, co poprawić itp. Jutro wrzucę wersję z poradnikiem, bo dużo osób nie może ogarnąć kontroli (tip: gdy ustawicie już jednostki w lewym dolnym rogu jest button do zmiany trybu atak/stawianie jednostek)
edit: Jeszcze jedno, opłaca się robić wersje pod WP?
#gamedev
- 0
@PanKamil907: na 90% będzie wersja na WP, muszę tylko załatwić telefon do testów :)
- 1
- 0
@RSGApps: Nie, gre robiliśmy we dwóch, ja programowanie, kolega grafike
@TadeuszSynZygmunta: każda osoba której pokazałem miała ten sam problem, planuje dodać interaktywny tutorial w pierwszej mapce
btw. na google Play jest jeszcze stara wersja niestety, dopiero za pare godzin się przeładuje :(
@TadeuszSynZygmunta: każda osoba której pokazałem miała ten sam problem, planuje dodać interaktywny tutorial w pierwszej mapce
btw. na google Play jest jeszcze stara wersja niestety, dopiero za pare godzin się przeładuje :(
- 13
Co o tym myślicie? Co byście dodali/zmienili? (Chodzi mi o spawn jednostek)
(Nie wiem czemu ale gif leci za szybko)
#gamedev
(Nie wiem czemu ale gif leci za szybko)
#gamedev
- 4
@Rysiekkkk: Po lewej będzie jeszcze główny bohater, którym będziemy sterować (strzelanie z łuku + skille)
- 1
@LoganWhyz: To jest tylko jedna z mapek, co do animacji to niestety już muszą tak zostać, nie ja je robiłem
- 0
@LoganWhyz: Też to zauważyłem, szczególnie rzuca się w oczy między falami, kiedy to kupujemy nowe jednostki. Będę starał się to zamaskować jakimiś efektami.
- 1
@Szuwar_Jr: Na razie testowałem na moim S2 i nie było problemów, jak załatwię jakiś mniejszy telefon to sprawdzę.
- 0
@yuio: będzie w DLC
Wypuszczono nową wersję Unreal Engine 4.8
link do wydarzenia: https://www.unrealengine.com/blog/unreal-engine-48-released
changelog: https://docs.unrealengine.com/latest/INT/Support/Builds/ReleaseNotes/2015/4_8/index.html
#gamedev #ue4 #unrealengine #gry
link do wydarzenia: https://www.unrealengine.com/blog/unreal-engine-48-released
changelog: https://docs.unrealengine.com/latest/INT/Support/Builds/ReleaseNotes/2015/4_8/index.html
#gamedev #ue4 #unrealengine #gry
- 1
Gdzię #wonziu zniknął? Umar?
- 164
Rok 2047, wonziu wbił poziom 10 i prawie pokonał wilkołaka
#wonziu
#wonziu
- 14
Parę kamyczków z Open World Demo
(uwaga! ss w wysokiej rozdzielczości!)
Jak jesteście zainteresowani to mogę wrzucić resztę.
Bezpośredni link
#gamedev #ue4
(uwaga! ss w wysokiej rozdzielczości!)
Jak jesteście zainteresowani to mogę wrzucić resztę.
Bezpośredni link
#gamedev #ue4
#gamedev #unity3d