I o to jest! :) Nareszcie udało nam się skończyć i wydać naszą grę :) Po kilku miesiącach pracy w wolnych chwilach, których bywało bardzo mało wygląda na to, że wszystko działa.
@FluidPanda: dzięki za wsparcie kumplu :) Dumb's ways to die nie grałem, ale jak patrzę na ilość pobrań to uznaję to za komplement :) i miło że się podoba :)
@KocieJaduo: Hmmm, sprobujmy. 1. Wpierw design, charakterystyka, pomysl. 2. Concept Artist - ktos go musi rozrysowac, zrobic tposa itp. 3. Modelarz - w tym przypadku Klicek tu, nie postuje modeli z teksturami, wiec obstawiam, ze ich nie robi, al pewnie moglby. 4. Texture Artist - robi tekstury i ew materialy. 5. Rigger/animator - to moze byc jedna osoba, ale
To są tzw dobre praktyki. Mieszanie nazw polskich i angielskich sprawia, że kod jest nieczytelny i może być niezrozumiały dla innych osób. Jeżeli ktoś klepie kod sam w piwnicy to niech sobie klepie jak chce. W poważnych firmach takie rzeczy są po prostu niedopuszczalne.
TL;DR: Grając tym czuję się, jakbym próbował odzyskać władzę w sparaliżowanej ręce (✌゚∀゚)☞
Ohayo! ^^ Dziś (korzystając z choroby i paru godzin wolnego czasu) zakodowałem sobie kontrolowanie gestami dłoni auta w NeedForSpeedzie - now, how cool is dat? (⌐͡■͜ʖ͡■) Gazu dodaje się zginając palec wskazujący, cofa się środkowym, skręca obrotem dłoni, a hamuje ręcznym przez gest "stop". Ah, i jeszcze nitro pod kciukiem! (
Wczoraj dodałem nową aktualizację Roof Runnera. Zmiany, jakie zaszły w rozgrywce: - Trochę zmieniłem sterowanie, powinno być łatwiejsze do ogarnięcia - Dodałem duszka pokazującego najszybszy bieg na danym poziomie - Dodałem fajerwerki (✌゚∀゚)☞
1. W ostatnim wpisie ogłaszaliśmy poszukiwania grafika. Co ciekawe, najwięcej osób zgłosiło się przez grupę dla grafików na Facebooku stworzoną przez @rezoner. Prawdopodobnie do końca tygodnia dokonamy wyboru, czekamy na ostatnie zgłoszenia. Także niebawem podzielimy się kolejnymi informacjami.
2. Kilka tygodni za nami, więc wypadałoby pochwalić się tym, co zrobiliśmy. Przypominam, że naszym obecnym projektem jest mobilna gra Blocky Farm czyli
Ostatnio pracuje nad nową grą. Właściwie chce się trochę pobawić z fizyką w unity3d. Zadanie jest proste: umieścić pudełko z buźką na szarej platformie. Klikając w brązowe pudełka niszczy się je.
Pracę zacząłem wczoraj i muszę przyznać, że idzie mi bardzo szybko. Gra powinna zostać wydana w przyszłym tygodniu.
@wypokowy_hazardzista: w uinty w sumie też bardzo szybko wszystko stworzyłem i właśnie kończę tworzyć poziomy. W sumie bardzo przyjemnie się w to gra :)
@sortris: Jak twittujecie o voxelach to dodajcie '@ephtracy', twórca magica voxel, prawie zawsze podaje dalej i pare polubień / obserwujących można złapać.
Przez ostatnie kilka dni, w wolnym czasie tworzę grę, którą chciałem zrobić od dawna. Będzie, to budowa miasta z jedną ulicą ( ͡°͜ʖ͡°) Jak na razie udało się stworzyć logikę tworzenia budynków, ogarnąć podstawy gui oraz przygotować skrypt zapisujący wszelkie operacje w bazie mysql. Grafika gry pewnie ulegnie zmianie ale chcę zachować minimalistyczny styl. Co sądzicie, gralibyście? #unity3d #unity #gamedev
@MarcelMcOne: Propozycje budynków i przy okazji ukrytego achievementu, wybudowanie obok siebie Kościoła, Szkoły i Strzelnicy dawałoby jakiś bonus ( ͡°͜ʖ͡°)
Niedawno skończyłem i wrzuciłem do Google Play mój drugi projekt zrobiony w #libgdx O niebo prostszy i przyjemniejszy od wcześniejszego - połączenie znanego wszystkim wężyka z... Cóż, trudno powiedzieć czym, ale cała różnica polega na poruszaniu się wężyka w pięciokącie, jedynie równolegle do prawego górnego boku, a chcąc zmienić kierunek, obraca się całą figurę.
#ejejej, moi byli pracodawcy (też fajni) szukajo ludzi co lubio lizać iOSa! Będzie fajnie (a jak nie to dacie mi klapsa w dziąsło na kolejnych gamedevowych eventach!) ( ͡º͜ʖ͡º)
Nareszcie udało nam się skończyć i wydać naszą grę :)
Po kilku miesiącach pracy w wolnych chwilach, których bywało bardzo mało wygląda na to, że wszystko działa.
O to Smashy Monsters, nasz pierwszy projekt :)
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.lazySloth.first
źródło: comment_ojj5N95MG4MjlMT1nxKmROMNWVcy7DEd.jpg
Pobierz