Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko295
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking

    Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
krisuman

krisuman

Dołączył 14 lat i 9 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 290
  • Znaleziska 31
  • Mikroblog 259
  • Obserwujący 0
  • Obserwowane 18
Kermii
Kermii
18.09.2018, 21:02:52
  • 2
Mirki z tagu #smartwatch, czy możecie mi polecić smartwatcha, którego wykorzystam do badania/ monitorowania mojego snu? Myślałem, żeby kupić coś porządnego ale doszedłem do wniosku, że tak naprawde będę tego potrzebował tylko i wyłaczenie do tego celu :). Z góry dzięki!
#sen #rozwojosobisty #zegarki
  • 11
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

krisuman
krisuman 18.09.2018, 21:11:58 via Android
  • 0
@Kermii sprawdź miBand od xiaomi
  • Odpowiedz
Motloch
Motloch
26.05.2018, 17:44:30 via Android
  • 2
#gryandroid, które kazdy #gamedev powinien znać i traktować jako wzór gier idealnych?
  • 4
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

krisuman
krisuman 26.05.2018, 18:07:37
  • 1
@Motloch zależy co traktujesz jako grę idealną :P Jak gra idealna to ta która zarabia milony to:
-Clash Royale
-Talking Tom Gold Run
-Almost a Hero
to takie przykłady gier kóre są bardzo dopracowane, przyjemne do grania i świetnie zarabiają
  • Odpowiedz
krisuman
krisuman 07.01.2018, 18:24:36
  • 11
Prace nad grą powli ruszają do przodu. Nie mam za wiele czasu więc to ciągle malutkie kroczki. Cel na teraz to domknąć pętle rozgrywki (odblokowywanie plansz i kolejnych paczek z levelami, jakieś bardziej normalne menu itd.)

zakładam też tag jak by ktoś chciał śledzić postępy -> #krisumandev

#unity #unity3d #gamedev
krisuman - Prace nad grą powli ruszają do przodu. Nie mam za wiele czasu więc to ciąg...

źródło: comment_Y6DxBzoxx9jFJpPAv7MM9THBYbmxQy8S.jpg

Pobierz
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

krisuman
krisuman
Autor
07.01.2018, 19:31:50
  • 0
@DonislawDev
dzięki kolego! :)
  • Odpowiedz
Statesman49
Statesman49
17.12.2017, 13:54:26
  • 6
Przed chwilą wrzuciłem moją nową grę na #gamejolt(⌐ ͡■ ͜ʖ ͡■) zapraszam do sprawdzenia jak mi wyszło. Nad grą pracowałem wieczorami przez 3 tygodnie. Konstruktywna krytyka mile widziana( ͡° ͜ʖ ͡°)

https://gamejolt.com/games/Zombie_sewers/305209

#chwalesie #tworczoscwlasna #gamedev #gamemaker
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

krisuman
krisuman 17.12.2017, 14:26:29
  • 0
@Statesman49 jeszcze popracuj nad oprawą graficzną :) Robione w game maker, tak?
  • Odpowiedz
krisuman
krisuman 16.12.2017, 21:34:56
  • 2
Zacząłem tworzyć level edytor do mojej giereczki. Idzie jak krew z nosa, bo pierwszy raz próbuje zrobić jakieś narzędzie edytorowe. Ale zaczyna działać :)
Elementy do tworzenia wyświetlają się automatycznie na podstawie prefabów w folderze.
Następny krok to dodać jakiś zapis i wczytanie

#gamedev #unity3d #programowanie
krisuman - Zacząłem tworzyć level edytor do mojej giereczki. Idzie jak krew z nosa, b...

źródło: comment_mIY4mBvQmM2hUsfrm9Ja8KgwMTciMzpN.jpg

Pobierz
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

krisuman
krisuman
Autor
16.12.2017, 21:47:06
  • 1
@goodidea nie masz za co przepraszać :D bo tyle narazie można robić, dodawać nowe bloczki i je przesuwać, z dodatkową opcją stworzenia bloczku pomiędzy dwoma już istniejącymi.
  • Odpowiedz
krisuman
krisuman 12.12.2017, 17:47:53
  • 4
Cześć!
Zacząłem pracę nad prostą grą logiczną na mobilki. (Będę starał się regularnie wrzucać tu postępy)
Gra ma polegać na łaczeniu bloków tak aby zostać finalnie z tylko jednym.
Co myślicie o czymś takim? :)

#gamedev #unity #unity3d #android #programowanie
krisuman - Cześć!
Zacząłem pracę nad prostą grą logiczną na mobilki. (Będę starał si...

źródło: comment_XZaRUlOyLo8NeUMk889F5NwMYlYvpTRR.jpg

Pobierz
  • 2
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

krisuman
krisuman
Autor
12.12.2017, 20:21:33 via Android
  • 0
@taron czemu? Kilka starałem się wymyślić i w sumie nie jest tak ciężko. Stawiasz dwa klocki i wiesz gdzie może być kolejny, później dla niego robisz kolejny i tak dalej
  • Odpowiedz
bratek91
bratek91
bratek91
28.09.2017, 18:44:26
  • 5
Pracując nad moim pluginem podstawowych ruchów platformówek 2D dodałem obsługę customowych eventów. Zamysł jest taki, żeby w łatwy i szybki sposób móc podpiąć do ruchu dodatkową akcję, która wykona się w odpowiednim momencie. Chciałem by było to proste w obsłudze dla osób nieprogramistycznych (np. dla designera, lub żeby dźwiękowiec mógł sobie jakiś hałas podpiąć).

GIF

Taki system ma rację bytu? Dodalibyście jakieś opcje?

Postęp
  • 15
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

krisuman
krisuman 28.09.2017, 19:46:17
  • 0
@SirSajko a w jakim celu zmieniał byś timestep?
  • Odpowiedz
krisuman
krisuman 28.09.2017, 20:15:00 via Android
  • 0
@gozdaGB z tego co rozumiem to tutaj nie są animacje tylko tweeny (ruchy kontrolowane z kodu)
  • Odpowiedz
Kiv
Kiv
12.02.2017, 18:14:59
  • 6
Mirki, powoli wychodzi na wierzch moja nieznajomość wzroców projektowych. Dłubię spro w #unity3d #csharp i czuję, że zakopuję się coraz bardziej -czy ktoś mugłby polecić jakieś solidne materiały? Fajnie jeśli byłyby ukierunkowane na unity...

#gamedev #naukaprogramowania
  • 11
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

krisuman
krisuman 12.02.2017, 18:34:07
  • 1
@Kiv też ostatnio mam takie poczucie. Ciężko jest znaleźć jakieś dobre materiały.
Tutaj krótko opisane kilka wzorców : http://www.habrador.com/tutorials/programming-patterns/
Jak byś znalazł coś interesującego to wołaj :)
  • Odpowiedz
londynskibusinessman
londynskibusinessman
01.11.2016, 16:02:52
  • 250
#czarnyhumor #heheszki #gif #redditcontent
londynskibusinessman - #czarnyhumor #heheszki #gif #redditcontent

źródło: comment_mRMpxCg6wtO0lRO8fWm9axkuWlMkmpxn.gif

Pobierz
  • 8
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

krisuman
krisuman 01.11.2016, 21:54:46 via Android
  • 1
@londynskibusinessman Japończyk przez chwilę wygląda jak by stwierdził że jego ukryte super moce nareszcie się przebudzily :D
  • Odpowiedz
carghool
carghool
carghool
09.10.2016, 13:22:30
  • 13
Siema!

Wczoraj siedziałem po nocy bo chciałem skończyć poziom. Poległem o 4 i skończyć się nie udało ale zostało naprawdę niewiele.
Ułożyłem wszystkie drzewa, prawie całe tło, zmieniłem pył na listki i dodałem animacje purchawy.
Dzisiaj to już na bank skończę :)

---
carghool - Siema!

Wczoraj siedziałem po nocy bo chciałem skończyć poziom. Poległem...
  • 1
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

krisuman
krisuman 09.10.2016, 16:05:45
  • 0
Bardzo przyjemnie to wygląda, czekam na demko do zagrania :)
  • Odpowiedz
Beefy_Malibu_Doctor
Beefy_Malibu_Doctor
09.10.2016, 10:01:15
  • 6
Hej, opublikowałem wczoraj moją pierwszą gre na androida. Ktoś chętny, żeby mi co nieco doradzić? Chciałbym też poznać chociaż kilka opinii, bo gry jeszcze nikomu nie pokazywałem. Nie jest to jakiś zaawansowany projekt, ale startowałem z zerową znajomością tworzenia gier. Gre tworzyłem przez całe wakacje.

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.jackowiak.bubbles

PS. W ustawieniach jest nieoznakowany switch, do pokazywania fps. Nie zapomnijcie też skalibrować akcelerometru :)
#gamedev #programowanie #android #androiddev
BeefyMalibuDoctor - Hej, opublikowałem wczoraj moją pierwszą gre na androida. Ktoś ch...

źródło: comment_UuPVbXu0kULUsfr0uCY2NJ8hk5e94E9O.jpg

Pobierz
  • 17
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

krisuman
krisuman 09.10.2016, 12:43:51 via Android
  • 1
@Beefy_Malibu_Doctor pogralem chwilę. Ogólnie fajne i przyjemne, chociaż nie lubię gier wykorzystujących acelometer :) kilka uwag :
-kliknięcie w zaznaczony level powinno działać jak start
-nie ma żadnych opisów na górnej belce w trakcie gry (nie wiadomo co co znaczy)
-sama belka odstaje jakością od reszty ui
-fajny pomysł z tym że kulka obija się o ui
-po wzięciu give up i powrocie do menu znowu jako ostatni level mam ten
  • Odpowiedz
Gamespol
Gamespol
24.06.2016, 09:42:25
  • 13
@Gamespol: Cześć!

Jesteśmy małym, niezależnym studio #gamedev z Lublina i pracujemy właśnie nad naszą nową (drugą) grą. Będzie to gra logiczna o biednym, ale za to bardzo uroczym robociku (HandyBot), który w katastrofie stacji kosmicznej troszkę się rozleciał...
Zostało mu tylko jedno ramię, i tylko za pomocą niego może się poruszać. Ma za zadanie przebyć kolejne poziomy, by uratować uwięzionego na samym dole kosmonautę.
Aby to zrobić - chwyta
Gamespol - @Gamespol: Cześć!

Jesteśmy małym, niezależnym studio #gamedev z Lublina...

źródło: comment_tOMNKqNHqK48WGDu8HUIZn307urfkSN0.gif

Pobierz
  • 8
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

krisuman
krisuman 24.06.2016, 10:20:28
  • 2
@Gamespol gierczka wygląda bardzo przyjemnie :) Też chciałbym kiedyś właśne mini studio otworzyć ( ͡° ͜ʖ ͡°) Dajecie radę się z tego utrzymać? Czy robicie coś jeszcze? Ciężko było zacząć?
  • Odpowiedz
krisuman
krisuman 17.05.2016, 15:40:42
  • 6
Cześć mirki!
Jakiś czas temu, a w zasadzie jak sobie liczę to już pół roku temu pisaliśmy tutaj o tym, że wydaliśmy naszą pierwszą grę Smashy Monsters. Świata nie podbiliśmy, ale stwierdziliśmy (przy namowie kolegi który w tym nam pomagał), że z gierki można wycisnąć trochę więcej.
Zaczęliśmy ją w wolnych chwilach poprawiać i obecnie jest na wykończeniu.

Dzisiaj chcemy rozpocząć testy w Google Play. Każdy chętny niech napisze prywatną wiadomością z adresem
krisuman - Cześć mirki!
Jakiś czas temu, a w zasadzie jak sobie liczę to już pół rok...

źródło: comment_K6VQ3hRbiMsic5TMNQeI5AP9OM5t19xl.gif

Pobierz
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

draculeq
draculeq
12.04.2016, 15:33:08
  • 28
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 10
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

krisuman
krisuman 12.04.2016, 15:37:12
  • 0
wywiadzik nie działa
  • Odpowiedz
krisuman
krisuman 12.04.2016, 15:39:42
  • 0
@draculeq fakt, już działa. Widocznie poprawiłeś jak czytałem :)
  • Odpowiedz
Prophet1111
Prophet1111
24.02.2016, 11:14:50
  • 1
Ziomki siedzące w #unity3d i #gamedev. Pytanie o wydajność.

Moja nowa gra ma w tym momencie ~700 iteracji pętli for (w najgorszym przypadku wszystkie w jednym wywołaniu Update()).
Każda iteracja to działania na intach (nic skomplikowanego) + raz na jakiś czas i usuwanie obiektów gry.
Próbuję to optymalizować jak się da, ale wydaje mi się, że ciężko będzie zejść poniżej tego.

Na kompie ciężko mi stwierdzić, czy
  • 8
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

krisuman
krisuman 24.02.2016, 11:28:26
  • 1
odpal grę na telefonie i zobacz
  • Odpowiedz
krisuman
krisuman 24.02.2016, 11:41:44
  • 0
Dla tego gry na iOS wychodzą lepiej zoptymalizowane niż na Androida. Nigdy nie wiesz jak na innym telefonie będzie działać. Jak zrobisz development build to jest możliwość podpatrzenia profilera z danymi bezpośrednio z telefonu, a nie z edytora (po sieci trzeba się jakoś połączyć, musiał byś sobie doszukać)
  • Odpowiedz
krisuman
krisuman 30.10.2015, 17:13:24
  • 6
Jakoś tydzień temu pisałem tutaj o tym, że udało nam się wydać grę.
Dzisiaj chcę wam pokazać krótki filmik/zajawkę który zmontowałem w wolnym czasie
link do filmiku
Nie jest to nic specjalnego, ale zawsze lepiej wygląda to w markecie :)

Pochwaliliśmy się też ukończeniem gry na reddicie gdzie całkiem ciepło nas przyjeli :)
  • 8
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

krisuman
krisuman
Autor
30.10.2015, 17:20:10
  • 0
@korynt: nie, nie dodawaliśmy takiej opcji. A przeszkadza ci to jak grasz na telefonie? Czy jak oglądasz filmik? Czy w obu przypadkach?
  • Odpowiedz
krisuman
krisuman
Autor
30.10.2015, 17:25:44
  • 1
@korynt: wydaje mi się, że na małym ekranie nie jest to tak odczuwalne. Sczególnie, że telefon zazwyczaj trzyma się w jednej ręce, która od uderzenia palcem o ekran i tak się trzęsie. Ale tak czy inaczej zastanowimy się nad dodaniem opcji wyłączającej trzęsienie :)
  • Odpowiedz
krisuman
krisuman
Autor
31.10.2015, 09:20:08
  • 0
@admund z tą alfą to celna uwaga, lepiej by do wyglądało. Trzeba dodać przy następnej aktualizacji :)
  • Odpowiedz
krisuman
krisuman 18.10.2015, 16:23:23
  • 13
I o to jest! :)
Nareszcie udało nam się skończyć i wydać naszą grę :)
Po kilku miesiącach pracy w wolnych chwilach, których bywało bardzo mało wygląda na to, że wszystko działa.

O to Smashy Monsters, nasz pierwszy projekt :)

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.lazySloth.first
krisuman - I o to jest! :)
Nareszcie udało nam się skończyć i wydać naszą grę :)
Po...

źródło: comment_ojj5N95MG4MjlMT1nxKmROMNWVcy7DEd.jpg

Pobierz
  • 14
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

krisuman
krisuman
Autor
18.10.2015, 16:27:07
  • 0
@maxprojekt: w bliskich planach jest WindowsPhone. Iphony raczej jeszcze muszą poczekać
  • Odpowiedz
krisuman
krisuman
Autor
18.10.2015, 19:13:12
  • 1
@FluidPanda: zwrócę uwagę na to co napisałeś :) dzięki za opinię :)
@xrbartek: fajnie :)
  • Odpowiedz
krisuman
krisuman
Autor
18.10.2015, 20:04:43
  • 0
@xrbartek: i jak? ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
krisuman
krisuman
Autor
18.10.2015, 20:33:16
  • 1
@applicattura kiedyś chciałeś żeby cię zawołać przy wydaniu :)
  • Odpowiedz
krisuman
krisuman
Autor
18.10.2015, 21:03:57
  • 0
@dieow: Dzięki bardzo za opinie :)
Z tymi ludkami to dobry pomysł, odrazu by się mechanike poznawało. Może dodamy w jakimś updacie to :)
  • Odpowiedz
krisuman
krisuman
Autor
19.10.2015, 17:05:47
  • 1
@FluidPanda: dzięki za wsparcie kumplu :) Dumb's ways to die nie grałem, ale jak patrzę na ilość pobrań to uznaję to za komplement :) i miło że się podoba :)
  • Odpowiedz
ghostek
ghostek
ghostek
14.09.2015, 04:44:26 via Android
  • 4
Wypuściłem Jumping Heroes w wersji dla #android
Do pobrania w GooglePlay
#gamedev
  • 5
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

krisuman
krisuman 14.09.2015, 06:53:32
  • 1
@ghostek: zamienił bym klawisze exit i restart po przegranej . Z automatu naciska się ten po prawej.
  • Odpowiedz
krisuman
krisuman 14.09.2015, 06:54:35
  • 0
@ghostek: i widzę że masz już trochę aplikacji w markecie. Zarabiasz coś na tym? Jak tak to jakiej skali są to zyski?
  • Odpowiedz
krisuman
krisuman 14.09.2015, 08:26:17
  • 0
@ghostek: sprzedałes licencje? Pierwszy raz słyszę o czymś takim przy grach mobilnych. Napiszesz o tym coś więcej?
  • Odpowiedz
  • <
  • 1
  • 2
  • Strona 1 z 2
  • >

Osiągnięcia

  • Rocznica
    od 30.12.2024

    Rocznica
  • Gadżeciarz
    od 04.11.2011

    Gadżeciarz

Wykop © 2005-2025

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia