Mirki z tagu #smartwatch, czy możecie mi polecić smartwatcha, którego wykorzystam do badania/ monitorowania mojego snu? Myślałem, żeby kupić coś porządnego ale doszedłem do wniosku, że tak naprawde będę tego potrzebował tylko i wyłaczenie do tego celu :). Z góry dzięki! #sen #rozwojosobisty #zegarki
@Motloch zależy co traktujesz jako grę idealną :P Jak gra idealna to ta która zarabia milony to: -Clash Royale -Talking Tom Gold Run -Almost a Hero to takie przykłady gier kóre są bardzo dopracowane, przyjemne do grania i świetnie zarabiają
Prace nad grą powli ruszają do przodu. Nie mam za wiele czasu więc to ciągle malutkie kroczki. Cel na teraz to domknąć pętle rozgrywki (odblokowywanie plansz i kolejnych paczek z levelami, jakieś bardziej normalne menu itd.)
zakładam też tag jak by ktoś chciał śledzić postępy -> #krisumandev
Przed chwilą wrzuciłem moją nową grę na #gamejolt(⌐͡■͜ʖ͡■) zapraszam do sprawdzenia jak mi wyszło. Nad grą pracowałem wieczorami przez 3 tygodnie. Konstruktywna krytyka mile widziana( ͡°͜ʖ͡°)
Zacząłem tworzyć level edytor do mojej giereczki. Idzie jak krew z nosa, bo pierwszy raz próbuje zrobić jakieś narzędzie edytorowe. Ale zaczyna działać :) Elementy do tworzenia wyświetlają się automatycznie na podstawie prefabów w folderze. Następny krok to dodać jakiś zapis i wczytanie
@goodidea nie masz za co przepraszać :D bo tyle narazie można robić, dodawać nowe bloczki i je przesuwać, z dodatkową opcją stworzenia bloczku pomiędzy dwoma już istniejącymi.
Cześć! Zacząłem pracę nad prostą grą logiczną na mobilki. (Będę starał się regularnie wrzucać tu postępy) Gra ma polegać na łaczeniu bloków tak aby zostać finalnie z tylko jednym. Co myślicie o czymś takim? :)
@taron czemu? Kilka starałem się wymyślić i w sumie nie jest tak ciężko. Stawiasz dwa klocki i wiesz gdzie może być kolejny, później dla niego robisz kolejny i tak dalej
Pracując nad moim pluginem podstawowych ruchów platformówek 2D dodałem obsługę customowych eventów. Zamysł jest taki, żeby w łatwy i szybki sposób móc podpiąć do ruchu dodatkową akcję, która wykona się w odpowiednim momencie. Chciałem by było to proste w obsłudze dla osób nieprogramistycznych (np. dla designera, lub żeby dźwiękowiec mógł sobie jakiś hałas podpiąć).
Mirki, powoli wychodzi na wierzch moja nieznajomość wzroców projektowych. Dłubię spro w #unity3d #csharp i czuję, że zakopuję się coraz bardziej -czy ktoś mugłby polecić jakieś solidne materiały? Fajnie jeśli byłyby ukierunkowane na unity...
Wczoraj siedziałem po nocy bo chciałem skończyć poziom. Poległem o 4 i skończyć się nie udało ale zostało naprawdę niewiele. Ułożyłem wszystkie drzewa, prawie całe tło, zmieniłem pył na listki i dodałem animacje purchawy. Dzisiaj to już na bank skończę :)
Hej, opublikowałem wczoraj moją pierwszą gre na androida. Ktoś chętny, żeby mi co nieco doradzić? Chciałbym też poznać chociaż kilka opinii, bo gry jeszcze nikomu nie pokazywałem. Nie jest to jakiś zaawansowany projekt, ale startowałem z zerową znajomością tworzenia gier. Gre tworzyłem przez całe wakacje.
PS. W ustawieniach jest nieoznakowany switch, do pokazywania fps. Nie zapomnijcie też skalibrować akcelerometru :) #gamedev #programowanie #android #androiddev
@Beefy_Malibu_Doctor pogralem chwilę. Ogólnie fajne i przyjemne, chociaż nie lubię gier wykorzystujących acelometer :) kilka uwag : -kliknięcie w zaznaczony level powinno działać jak start -nie ma żadnych opisów na górnej belce w trakcie gry (nie wiadomo co co znaczy) -sama belka odstaje jakością od reszty ui -fajny pomysł z tym że kulka obija się o ui -po wzięciu give up i powrocie do menu znowu jako ostatni level mam ten
Jesteśmy małym, niezależnym studio #gamedev z Lublina i pracujemy właśnie nad naszą nową (drugą) grą. Będzie to gra logiczna o biednym, ale za to bardzo uroczym robociku (HandyBot), który w katastrofie stacji kosmicznej troszkę się rozleciał... Zostało mu tylko jedno ramię, i tylko za pomocą niego może się poruszać. Ma za zadanie przebyć kolejne poziomy, by uratować uwięzionego na samym dole kosmonautę. Aby to zrobić - chwyta
@Gamespol gierczka wygląda bardzo przyjemnie :) Też chciałbym kiedyś właśne mini studio otworzyć ( ͡°͜ʖ͡°) Dajecie radę się z tego utrzymać? Czy robicie coś jeszcze? Ciężko było zacząć?
Cześć mirki! Jakiś czas temu, a w zasadzie jak sobie liczę to już pół roku temu pisaliśmy tutaj o tym, że wydaliśmy naszą pierwszą grę Smashy Monsters. Świata nie podbiliśmy, ale stwierdziliśmy (przy namowie kolegi który w tym nam pomagał), że z gierki można wycisnąć trochę więcej. Zaczęliśmy ją w wolnych chwilach poprawiać i obecnie jest na wykończeniu.
Dzisiaj chcemy rozpocząć testy w Google Play. Każdy chętny niech napisze prywatną wiadomością z adresem
Ziomki siedzące w #unity3d i #gamedev. Pytanie o wydajność.
Moja nowa gra ma w tym momencie ~700 iteracji pętli for (w najgorszym przypadku wszystkie w jednym wywołaniu Update()). Każda iteracja to działania na intach (nic skomplikowanego) + raz na jakiś czas i usuwanie obiektów gry. Próbuję to optymalizować jak się da, ale wydaje mi się, że ciężko będzie zejść poniżej tego.
Dla tego gry na iOS wychodzą lepiej zoptymalizowane niż na Androida. Nigdy nie wiesz jak na innym telefonie będzie działać. Jak zrobisz development build to jest możliwość podpatrzenia profilera z danymi bezpośrednio z telefonu, a nie z edytora (po sieci trzeba się jakoś połączyć, musiał byś sobie doszukać)
Jakoś tydzień temu pisałem tutaj o tym, że udało nam się wydać grę. Dzisiaj chcę wam pokazać krótki filmik/zajawkę który zmontowałem w wolnym czasie link do filmiku Nie jest to nic specjalnego, ale zawsze lepiej wygląda to w markecie :)
Pochwaliliśmy się też ukończeniem gry na reddicie gdzie całkiem ciepło nas przyjeli :)
@korynt: wydaje mi się, że na małym ekranie nie jest to tak odczuwalne. Sczególnie, że telefon zazwyczaj trzyma się w jednej ręce, która od uderzenia palcem o ekran i tak się trzęsie. Ale tak czy inaczej zastanowimy się nad dodaniem opcji wyłączającej trzęsienie :)
I o to jest! :) Nareszcie udało nam się skończyć i wydać naszą grę :) Po kilku miesiącach pracy w wolnych chwilach, których bywało bardzo mało wygląda na to, że wszystko działa.
@FluidPanda: dzięki za wsparcie kumplu :) Dumb's ways to die nie grałem, ale jak patrzę na ilość pobrań to uznaję to za komplement :) i miło że się podoba :)
#sen #rozwojosobisty #zegarki