Wpis z mikrobloga

@KMiklas: Aaa, że za dużo trójkątów ? W sumie taguje #gamedev a średnio się znam. Spotkałem się z opinią, że w dzisiejszych czasach nie trzeba się już aż tak bardzo spinać o ilość trójkątów (silniki dają radę ale wiadomo bez przesady), to bardziej rozdzielczość tekstur ma znaczenie. Polycount 1.5k na taki model w miarę rozsądnie czy nie ?
Polycount 1.5k na taki model w miarę rozsądnie czy nie ?


@Marcos: Na mobile już raczej nie. A szkoda, bo po #dekompresja zabieramy się za Hack'n'slasha. Bardzo ładny i stylistycznie wyważony model. Teksturki też super. Obejrzałem też resztę Twoich assetów. Gratuluję!
@Marcos: przejrzałem twoje assety, są świetne, powiedz proszę czy te uszkodzenia na krawędziach tego młota czy kilofa są modelowane? czy rysy na obudowie latarki to normalka? kiedy użyć której techniki?
@tsstolik: Uszkodzenia zostały wymodelowane na high-poly w programie ZBrush. Ja zaprezentowałem model low-poly co znaczy, że wszystkie "małe detale" są na normal mapach. Na moim sketchfabie masz tam opcje podglądnięcia topologi (opcja wireframe), będzie widać co jest wymodelowane a co "fejkowane". Dziękówa.

Jak masz jeszcze jakieś pytania to pisz śmiało.