Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko190
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
ciastek166
ciastek166

ciastek166

Dołączył 6 lat i 1 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 314
  • Znaleziska 186
  • Mikroblog 128
  • Obserwujący 2
  • Obserwowane 1
fantazm
fantazm
29.11.2021, 10:41:49
  • 2
#inzynieria #mechanika #polibuda #politechnika #technika #cad #metodynumeryczne #ansys

Uszanowanko,
jestem o krok od przechrzczenia się z pracownika akademickiego na uczciwą pracę w przemyśle. Z wykształcenia inżynier chemik/procesowiec, mając na oku kilka potencjalnych stanowisk chciałbym rozszerzyć swoją zdolność modelowania CFD o analizę wytrzymałościową MES i ogółem, wytrzymkę, korzystając m. in. z faktu iż ANSYS Mechanical w wersji studenckiej
  • 9
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

ciastek166
ciastek166
ciastek166 29.11.2021, 20:38:04 via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@fantazm: Pamiętaj, że ten rynek pracy jest dość wąski. Czym byś chciał się dokładnie zająć to może bym coś podesłał
  • Odpowiedz
ciastek166
ciastek166
ciastek166 29.11.2021, 21:56:46 via Wykop Mobilny (Android)
  • 2
@fantazm: Pozwól, że zawołam @Bogdan191 (specjalista od symulacji na wykopie) oraz #fea. Ogółem to na początek radziłbym zdefiniować czy chcesz iść w MES czy w CFD bo obydwie te dziedziny rządzą się swoimi prawami. Jeśli bys postanowił iść w stronę MES musiałbyś ogarnąć właściwości mechaniczne stali oraz jakąś prosta mechanikę i podstawy konstrukcji maszyn. Książka polecona u góry jest całkiem ok. Rozmowy w tej branży rzadko
  • Odpowiedz
ciastek166
ciastek166
ciastek166 30.11.2021, 07:56:39 via Wykop Mobilny (Android)
  • 2
@fantazm: Jeśli chodzi o samą wytrzymke, popatrz na wykłady znajdujące się tutaj http://zwmik.imir.agh.edu.pl/dydaktyka/dla_studentow/imir/imir.html . Myślę, że jak przegladniesz te prezentacje to będziesz już miał jakiś punkt zaczepienia. Plus myślę że "Strength of Materials" Timoshenki dużo pomoże :)
  • Odpowiedz
AnonimoweMirkoWyznania
AnonimoweMirkoWyznania
16.11.2021, 16:28:43 via AMWv2
  • 1
#anonimowemirkowyznania
K---a ale czuję się jak przegryw jak czytam wypok i tych wszystkich #inzynier i #kuce cisnący po 40k/msc ( ͡° ʖ̯ ͡°) Ehhh było iść na inżyniera. Wy serio po takich kierunkach jak budownictwo czy jakaś inna maszynotechnometalurgiologia macie takie wyjebiste zarobki w Polsce? Czy praca tylko w IT generuje wam takie zarobki? #inzynieria #zarobki #wynagrodzenia #
  • 34
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

ciastek166
ciastek166
ciastek166 18.11.2021, 20:39:56 via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@phty: Zależy w którym korpo ale idzie ogarnąć więcej.
  • Odpowiedz

448

Zawody kolarstwa MTB w 1979 roku

Zawody kolarstwa MTB w 1979 roku

Mające ponad 40 lat nagranie przedstawiające zawody MTB, jak widać kaski nie są potrzebne :)

gbyrka
z
youtube.com
dodany: 05.11.2021, 11:29:02
  • 75
  • #
    rower
  • #
    mtb
  • #
    ciekawostki
  • #
    sport
  • #
    rowery
ciastek166
ciastek166
ciastek166 05.11.2021, 20:41:55 via Wykop Mobilny (Android)
  • 2
@ReeceWithouterpoon: Ogółem przy aktualnych cenach rowerów to bez tych minimum 10-12k to na fulle raczej nie warto patrzeć. Dobry HT jest fajny ale jak ktoś ma odpowiednie trasy i skilla to bardzo szybko będzie ściana przed nim. Akurat serwisy nie są tak drogie, zależy ile potrafisz zrobić samemu. Osobiście wolę dobrego HT niż słabego fulla ale to tylko moja preferencja.
AnonimoweMirkoWyznania
AnonimoweMirkoWyznania
17.10.2021, 16:25:09 via AMWv2
  • 0
#anonimowemirkowyznania
Ile powinienem wołać na stanowisku konstruktora z zerowym doświadczeniem, po niedawnym obronieniu inżyniera z mechaniki i budowy maszyn? Polska firma w mieście na podkarpaciu. Tylko chciałbym jakieś realne opinie ludzi z branży, a nie programistów, bo nie chcę się ośmieszyć przed pracodawcą ( ͡° ͜ʖ ͡°) Po prostu zdaję sobie sprawę, że nie ma co porównywać do IT. Na razie jestem na 3 miesięcznym okresie próbnym za minimalną
  • 15
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

ciastek166
ciastek166
ciastek166 21.10.2021, 19:12:56 via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@AnonimoweMirkoWyznania: zaczynaj od 5-6k brutto
  • Odpowiedz
karol_187
karol_187
karol_187
14.10.2021, 18:52:23
  • 1
Czy jest to możliwe żeby połączyć studia dzienne mibm na wimirze i pracę minimum 20h tygodniowo (7-17, wyłączając weekendy)? Szczególnie interesuje mnie specjalizacja "informatyka w inżynierii mechanicznej".

#agh #imir #wimir #studbaza #studia
  • 9
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

ciastek166
ciastek166
ciastek166 19.10.2021, 07:07:26 via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@karol_187: Kończyłem to niedawno i powiem Ci, że trochę ciężko z połączeniem tego z pracą.
  • Odpowiedz
Smokalaskanski
Smokalaskanski
Smokalaskanski
19.10.2021, 02:28:52 via Android
  • 0
#zarobki #praca #inzynieria #studia #politechnika #agh jest tu ktoś po budowie maszyn lub jakiś kierunek związany z przemysłem ciężkim i pracuje w zawodzie? Jak wychodzicie na wypłacie? Myślę czy zmienić pracę z powodu pieniędzy, na rękę mam 3.400-500 w dziale jakości. Do tego praca w ruchu ciągłym.
  • 10
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

ciastek166
ciastek166
ciastek166 19.10.2021, 05:10:31 via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Smokalaskanski: A ile lat w zawodzie?
  • Odpowiedz
ciastek166
ciastek166
ciastek166 19.10.2021, 05:27:17 via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Smokalaskanski: Gadając ze znajomymi to Kraków dla początkujących nie ma jakiś dobrych stawek. Rozglądać się możesz, może coś fajnego ustrzelisz ;)
  • Odpowiedz
niebieskieniebo
niebieskieniebo
12.10.2021, 10:09:49
  • 1
Mamy silnik, przekładnię i prądnicę. Chce zaprojektować pod to ramę z profili stalowych. Polecacie jakieś książki, dzięki którym policzę to wytrzymałościowo bez dostępu do MES? Bo samo ugięcie pod ciężarem to chyba za mało, przecież ta rama będzie się skręcać
#kiciochpyta #konstruktor #mibm #inzynieria #wytrzymaloscmaterialow
  • 8
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

ciastek166
ciastek166
ciastek166 12.10.2021, 15:35:58 via Wykop Mobilny (Android)
  • 2
@niebieskieniebo: Jest open source MES nazywa się PreProMax, możesz spróbować tam coś kminic
  • Odpowiedz
ZajebbcieTrudnyNick
ZajebbcieTrudnyNick
07.09.2021, 17:26:24
  • 16
#heheszki

#rzeszow
ZajebbcieTrudnyNick - #heheszki 

#rzeszow

źródło: comment_1631035583zdNC9lKE8f9CYNushfdgp1.jpg

Pobierz
  • 9
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

ciastek166
ciastek166
ciastek166 11.10.2021, 22:28:34 via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@vertoo: Zachód tzn gdzie? Jeśli chodzi o Europę to polskie dyplomy są normalnie uznawane, nie trzeba dopełniać żadnej formalności.
  • Odpowiedz
ciastek166
ciastek166
ciastek166 12.10.2021, 07:11:29 via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@vertoo: To też zależy, które uczelnie, ta topka polskich to czasami jeszcze przejdzie ale ogółem to tak, masz rację ;)
  • Odpowiedz
niebieskieniebo
niebieskieniebo
11.10.2021, 19:00:08
  • 0
Czy konstruktor maszyn ma szansę, na zdalną pracę?
#pracazdalna #praca #pracbaza #kiciochpyta #mibm #konstruktor
  • 6
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

ciastek166
ciastek166
ciastek166 11.10.2021, 21:55:17 via Wykop Mobilny (Android)
  • 2
@niebieskieniebo: Jasne, że ma, głównie zależy to od firmy ;)
  • Odpowiedz
AnonimoweMirkoWyznania
AnonimoweMirkoWyznania
10.10.2021, 17:20:30 via AMWv2
  • 1
#anonimowemirkowyznania
Na jakie zarobki w Polsce można liczyć po kierunkach inżynierskich i czy jest zapotrzebowanie w Polsce na inżynierów? Nie chcę pracować w IT, zależy mi na pracy chociażby w przedsiębiorstwach samochodowych (produkcja itp.). #studia #studbaza #inzynieria #pracbaza #praca #zarobki

Kliknij tutaj, aby odpowiedzieć w tym wątku anonimowo
Kliknij tutaj, aby wysłać OPowi anonimową wiadomość prywatną
ID:
  • 11
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

ciastek166
ciastek166
ciastek166 11.10.2021, 18:42:56 via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@AnonimoweMirkoWyznania: Ee no już bez przesady ;)
  • Odpowiedz
S.....y
S.....y
konto usunięte 06.10.2021, 07:12:35
  • 204
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 65
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

ciastek166
ciastek166
ciastek166 06.10.2021, 21:15:47 via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@shinya56: Nie no ta branża trochę lepiej teraz stoi ale ciągle słabo. Co do motywacji to fakt
  • Odpowiedz

675

Nierówności wobec mężczyzn: na 10 mężczyzn z wyższym wykształceniem 16 kobiet

Pokaż treści 18+

Nierówności wobec mężczyzn: na 10 mężczyzn z wyższym wykształceniem 16 kobiet

W ostatnich latach przyzwyczailiśmy się mówić o dyskryminacji tylko względem kobiet. W rezultacie umykają inne problemy mężczyzn, zwłaszcza, że często dotyczą klasy ludowej: żyją 8 lat krócej niż kobiety, częściej zostają na wsiach.

lnwsk
z
kobieta.interia.pl
dodany: 04.10.2021, 08:11:59
  • 205
  • #
    polska
  • #
    spoleczenstwo
  • #
    edukacja
  • #
    blackpill
  • #
    redpill
  • #
    przegryw
ciastek166
ciastek166
ciastek166 04.10.2021, 13:18:26 via Wykop Mobilny (Android)
  • -3
@durga_na_sztandary: Mogę prosić dlaczego waga studiów się zwiększa? Bo jednak obserwuje odwrotny trend, liczą się z reguły umiejętności, studia to taki miły dodatek w szczególności w branżach technicznych.
ciastek166
ciastek166
ciastek166 04.10.2021, 14:10:24 via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@durga_na_sztandary: Dzięki za podrzucony artykuł, natomiast on traktuje tylko o stopie bezrobocia po studiach, więc nie dziwi mnie to, że absolwenci uczelni wygrywają w tym rankingu. Według mnie jednak powinno się patrzeć bardziej przekrojowo na ten problem i uwzględnić inne czynniki.
ciastek166
ciastek166
ciastek166 04.10.2021, 14:24:26 via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@durga_na_sztandary: Tak masz rację, natomiast to są takie ogólniki pod które można wiele podciągnąć a niewiele mówią.
ciastek166
ciastek166
ciastek166 04.10.2021, 15:36:24 via Wykop Mobilny (Android)
  • 2
@Vistu: Nijak to się ma do rzeczywistości :D taka inżynieria biomedyczna na wysokie progi ale znaleźć pracę po tym w zawodzie raczej ciężko ;) tak samo jak z jakąś wibroakustyka
ciastek166
ciastek166
ciastek166 04.10.2021, 16:04:41 via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Vistu: Wiem, sam skończyłem politechnikę i znam to uczucie :D
ciastek166
ciastek166
ciastek166 04.10.2021, 18:43:05 via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Mario7400: Wyraziłem się nieprecyzyjnie. Pracodawcy do jakiś ambitniejszych zadań wymagają tytułu inżyniera, natomiast bardziej cenią sobie doświadczenia niż np. posiadanie magistra. Absolwenci szkół wyższych raczej niewiele umieją, dlatego obojętnie czy mają inżynier, czy magistra to i tak pracodawca musi ich sobie wyszkolić. Raczej wybiorą inżyniera z doświadczeniem niż samego mgr inżyniera bez żadnej praktyki w zawodzie. O IT nie wspomnę.
ciastek166
ciastek166
ciastek166 04.10.2021, 19:54:54 via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Mario7400: Ale umiejętność szybkiego przyswajania wiedzy raczej nie nauczysz się na studiach tylko sam musisz wykazywać takie zdolności. Często bez własnego zainteresowania tematem nie przejdziesz rozmów kwalifikacyjnych bo pytania kompletnie nie pokrywają się z umiejętnościami zdobytymi na studiach. I to określam jako skillsy, których sam się musisz nauczyć i poniekąd wykształcenie ma tu niewielki wpływ a raczej Twoje zainteresowanie. Co do NASA, Google itd wiadomo, że do takich firm/instytucji idą

596

Jedna trzecia studentów oczekuje za trzy lata minimum 10 tys. zł na rękę.

Jedna trzecia studentów oczekuje za trzy lata minimum 10 tys. zł na rękę.

Zdecydowanie najwięcej studentów (33,5 tys.) wybiera dziś informatykę.

PIAN--A_A--KTYWNA
z
krakow.naszemiasto.pl
dodany: 28.09.2021, 06:43:41
  • 463
  • #
    polska
  • #
    studbaza
  • #
    informatyka
  • #
    pieniadze
  • #
    studia
ciastek166
ciastek166
ciastek166 28.09.2021, 20:30:04 via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@Saykoza84: Nie no bez przesady, są respektowane
ciastek166
ciastek166
ciastek166 28.09.2021, 22:37:52 via Wykop Mobilny (Android)
  • -2
@RGBmasterRace: No raczej staż i 7200 brutto to się nie łączy :P może są takie firmy co tyle dają ale jest ich niewiele. Raczej ludzie zaczynający swoją karierę zaczynają od 5, 6k.
ciastek166
ciastek166
ciastek166 29.09.2021, 05:33:36 via Wykop Mobilny (Android)
  • 2
@RGBmasterRace: Nie, sam skończyłem AGH (tylko nie inf) i gadałem z ludźmi po AiR albo Elektronice i te 7k to nie jest takie oczywiste.
ciastek166
ciastek166
ciastek166 29.09.2021, 11:04:42 via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@RGBmasterRace: Poproszę zielono_
-czerwono-czarna XD

589

Młodzi odkładają rodzicielstwo na coraz później. Dlaczego?

Młodzi odkładają rodzicielstwo na coraz później. Dlaczego?

Obecnie w UE kobiety mają swoje 1 dziecko średnio w wieku 29,4 lat, czyli o prawie dekadę później niż sto lat temu. Skąd się bierze ten trend, który jest przyczyną kryzysu demograficznego? - wyjaśnienie w artykule.

Zaleszczotek
z
totylkoteoria.pl
dodany: 25.09.2021, 09:31:31
  • 467
  • #
    nauka
  • #
    polska
  • #
    europa
  • #
    ciekawostki
  • #
    gruparatowaniapoziomu
  • #
    liganauki
ciastek166
ciastek166
ciastek166 25.09.2021, 15:36:02 via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@takashi20: Za 300k teraz to raczej nie poszalejesz ;)
ciastek166
ciastek166
ciastek166 25.09.2021, 23:16:48 via Wykop Mobilny (Android)
  • -1
@takashi20: O nice, tylko powiedz mi czy było to gdzieś blisko miasta wojewódzkiego? Tak do 30km.
rezydenttomek
rezydenttomek
08.06.2021, 10:08:14
  • 1
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 17
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

ciastek166
ciastek166
ciastek166 23.09.2021, 22:35:21 via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@rezydenttomek: 6k brt to nie jest szklany sufit dla konstruktora
  • Odpowiedz
LateNever
LateNever
LateNever
18.09.2021, 09:31:52
  • 21
Daily reminder; jak to piszę to tysiące specjalistów z #it gasi pożary na całym świecie, a cała technologia dzięki której płacicie, zamawiacie usługi, rozmawiacie z znajomymi jest ulepionymi z gówna półrozwiazaniami które jakoś działają od lat ale często nikt nie wie jak. Pracy w naszej branży nigdy nie zabraknie ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Chyba nie ma innej branży gdzie praktycznie każdy wybudowany statek po 3-4 latach
  • 17
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

ciastek166
ciastek166
ciastek166 21.09.2021, 19:39:31 via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@marcin99b: Ale zarobki inżynierów a programistów to nieba a ziemia na korzyść drugich.
  • Odpowiedz

479

W związku z rozwojem elektromobilności Renault zwolni 2000 inżynierów-mechaników

W związku z rozwojem elektromobilności Renault zwolni 2000 inżynierów-mechaników

W związku z przechodzeniem na elektromobilność francuska firma zwolni 2000 inżynierów-mechaników i w ich miejsce zatrudni 500 programistów oraz specjalistów z dziedziny chemii.

bezwinek
z
magazynauto.pl
dodany: 17.09.2021, 15:04:13
  • 213
  • #
    europa
  • #
    zainteresowania
  • #
    ciekawostki
  • #
    motoryzacja
  • #
    samochody
ciastek166
ciastek166
ciastek166 17.09.2021, 22:06:47 via Wykop Mobilny (Android)
  • 19
@wuwuzela1: Ale wiesz, że inżynierowie mechanicy też konstruują silniki elektryczne bo jest tam sporo zagadnień mechanicznych? :D
ciastek166
ciastek166
ciastek166 17.09.2021, 22:17:14 via Wykop Mobilny (Android)
  • -1
@wuwuzela1: Albo tych za drogich :D
ciastek166
ciastek166
ciastek166 17.09.2021, 22:35:29 via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Przemek1990: Tak to prawda. Ogółem widoczne jest spowolnienie rozwijania hardware'u w przemyśle.

750

Brakuje rąk do pracy. Duży problem pracodawców

Brakuje rąk do pracy. Duży problem pracodawców

Brakuje raczej chętnych do pracy niewolniczej, wstyd że największe firmy dają umowy zlecenia na 2000-3500 brutto.

sols
z
biznes.interia.pl
dodany: 07.09.2021, 12:25:02
  • 500
  • #
    polska
  • #
    europa
  • #
    ekonomia
  • #
    finanse
  • #
    pieniadze
  • #
    wykop
ciastek166
ciastek166
ciastek166 08.09.2021, 16:46:43 via Wykop Mobilny (Android)
  • -4
@vilas: Powiem Ci tak, oferują Ci takie płacę bo masz małe umiejętności. Inżyniera nie ceni się po stypendiach czy ocenach a jego umiejętnościach.
ciastek166
ciastek166
ciastek166 08.09.2021, 17:30:08 via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@vilas: Nie, w tym roku skończyłem politechnikę i pracuje jako inżynier i mniej więcej wiem jakie są stawki na wejście ;) I nie jest to 3k brt. Plus uwaga zajmuje się rzeczami z którymi mam niewielkie obycie a jednak jakoś na mnie postawili.
ciastek166
ciastek166
ciastek166 08.09.2021, 18:09:42 via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@vilas: Teraz rynek pracy jest trochę inny niż początkiem XXI w. Standardem jest odbywanie przez studentów staży w trakcie studiów. Jeszcze jedno: to co piszą w ogłoszeniu a to co są w stanie zaakceptować to są dwie różne rzeczy.
ciastek166
ciastek166
ciastek166 08.09.2021, 18:16:18 via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@LordSidious: Ogółem powiedziałbym, że pracując w korpo łatwiej jest się wbić do innego korpo. Transfer z małych firm do korpo już taki łatwy nie jest. Co do rozwoju czasami zdarzają się korporacje finansujące studia czy szkolenia pracownikom, w małych firmach się z tym nie spotkałem.
ciastek166
ciastek166
ciastek166 08.09.2021, 20:35:03 via Wykop Mobilny (Android)
  • -1
@vilas: To czas zmienić sposób patrzenia ;)
ciastek166
ciastek166
ciastek166 09.09.2021, 09:14:24 via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@vilas: Ad 1. W korpo na równi z umiejętnościami technicznymi cenione są soft skille, z reguły ludzie z małych firm ich nie mają.
Ad 2. Pracodawca zawsze Ci będzie chciał dać jak najmniej, a Ty będziesz chciał zarobić jak najwięcej. To jest konflikt interesów, który występuje wszędzie, nie tylko w PL. Zawsze tracisz gdy pracujesz dla kogoś ;)
Ad 3. Siedzenie na tyłku w jednym miejscu nie jest zaletą bo
ciastek166
ciastek166
ciastek166 09.09.2021, 09:34:03 via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@vilas: Sorry ale teraz będę szczery. Inżynierem to Ty jesteś z wykształcenia ma pewno nie z zawodu. Dziwisz się firmom, że nie chcą Cię zatrudnić bo masz dyplom inżyniera? Powiedz czym Ty się różnisz od aktualnego absolwenta? Najprawdopodobniej ten absolwent pamięta więcej ze studiów plus nie będzie mieć własnych nawyków "pracowych", dlatego nie dziwię się że mając osobę 40+ firmy wolą zatrudnić kogoś ze świeżą głową. Ty niestety trochę przespales
ciastek166
ciastek166
ciastek166 09.09.2021, 09:41:59 via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@vilas: No to życzę powodzenia w takim razie bo specjalista zawsze prędzej czy później znajdzie pracę ;)

121

Programiści mogą nadal oczekiwać podwyżek wynagrodzenia

Programiści mogą nadal oczekiwać podwyżek wynagrodzenia

Coraz więcej jest ofert ze stawkami na poziomie 30-40 tys. zł. Pracodawcy mieli z tym problem, bo okazało się, że kwoty 15, 18 czy 20 tys. zł stają się niewystarczające. Wzrost płac będzie trwał tak długo, jak długo będzie na rynku deficyt na programistów z doświadczeniem. Czy to już Eldorado?

wstds
z
itwiz.pl
dodany: 01.09.2021, 06:53:34
  • 137
  • #
    technologia
  • #
    praca
  • #
    pracait
  • #
    programista15k
  • #
    gospodarka
  • #
    finanse
ciastek166
ciastek166
ciastek166 02.09.2021, 21:54:02
  • -2
@KrolArthur: Z tym szacunkiem do inzynierow to bym nie szalal :D
  • <
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • Strona 4 z 8
  • >

Osiągnięcia

  • Komentator
    od 01.07.2021

    Komentator
  • Rocznica
    od 14.11.2025

    Rocznica
  • Gadżeciarz
    od 05.06.2023

    Gadżeciarz

Wykop © 2005-2026

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking