@yosemitesam: yyy.... w sumie tak jest... domniemanie niewinności - każdy obywatel uważany jest za niewinnego dopóki nie zostanie skazany prawomocnym wyrokiem sądu :)
Czy ktoś z Was kupował yubikeye na ostatniej promocji cf i otrzymał już zamówienie? U mnie wisi z informacją że jest procesowane a przewidywana data wysyłki to 28.10... natomiast w statusie widać, że jeszcze nawet nie zostało spakowane. Jak to u Was wygląda?
@Duszqable: Ja generalnie ani w Orange (byłem tam z 15 lat) ani w Play (>6 lat razem) na zasięg nie narzekam. Fakt, odkąd skończył się roaming lokalny jest gorzej niż było, ale tragedii nie ma. Problem zaczyna się u mnie gdzie indziej... kończy mi się umowa, a Play nie oferuje mi nic specjalnego... Jeśli to się nie zmieni to trzeba będzie przenieść 4 numery do T-mobile (aktualnie zaproponowali mi najtańszą ofertę
@iwadrian: Praktycznie organista gra wiele różnych melodii na raz ;) Samymi rękoma jest w stanie powiedzmy zagrać cztery melodie, plus do tego bas nogami... piękno polifonii :D
Kupiłem nowy dysk ssd do laptopa Asus ponieważ poprzedni najpewniej dokończył żywota (laptop uruchamial się po wielu próbach najczęściej po #!$%@? w miejsce gdzie HDD się znajdował). Teraz przy próbie odpalenia laptopa z nowym dyskiem pojawia się komunikat jak na zdjęciu LM macie jakieś pomysły?
Znacie jakieś sztuczki, żeby iqos (2.4+) zaczął się normalnie ładować? Czasami załaduje za pierwszym razem, czasami ładuje 3-4 razy (po załadowaniu mruga czerwona lampka). Reset już robiłem, ale nie pomaga. Miał ktoś już taki problem? Łapie się to na jakąś gwarancję czy coś? #iqos
@rafalzuruu @Neneszo @keepsta Dzięki za rady! Na razie zamieniłem sticki i powerbanki i problem wydaje się ustąpił... nie mniej za miesiąc kończy mi się gwarancja, więc trzeba to wykorzystać i w końcu wymienić ;)
@mungis: Dzięki za hint! Ja na razie zamieniłem sticki z powerbankami i do dziś działa... niemniej w przyszłym tygodniu będę wymieniał, bo się gwrancja kończy za niedługo xd
@enzojabol: Dokładnie! ten pilot jest genialny :) I steruje wszystkim co jest do tv podłączone... od Horizona z UPC po PS4 :D I przede wszystkim nie ma diody tylko komunikuje się z tv przez fale radiowe :D
@ZespolmBanku: Dobre i to... nie chciał bym Was uczyć PR, ale fajnie, jakbyście poinformowali klientów (nie tylko tych zainteresowanych). Osobiście w życiu nie zatwierdziłbym żadnej transakcji kodem sms gdybym nie wiedział, że taki jest plan...
@MDobak: Dokładnie! Ja też mam u nich konta od zawsze i nigdy żadnych problemów nie miałem... Mam wrażenie, że "wszędzie dobrze gdzie nas nie ma"... To samo jest z sieciami telekomunikacyjnymi... Wszyscy po aferze "uciekają" do konkurencji... do następnej afery...
@fideriankoons: mówisz, że śledzisz ich historię? Polecam założyć tam konto i samemu się przekonać, czy to rzeczywiście taki zły bank...
@szaloneneutrino: Opłatę za kartę bardzo łatwo uniknąć... przy normalnym używaniu nie powinno być problemu, żeby mieć kartę za darmo (nawet złotą...). Wykonanie pięciu transakcji kartą w miesiącu chyba nie jest jakimś wielkim wyczynem? Co do przelewów to ja osobiście (i to tylko moje zdanie - nie uogólniam) uważam, że przelew i tak zawsze jest obarczony czasem oczekiwania... i zupełnie nie przeszkadza mi fakt, że odbiorca musi poczekać te kilkanaście godzin na
@yosemitesam: yyy.... w sumie tak jest... domniemanie niewinności - każdy obywatel uważany jest za niewinnego dopóki nie zostanie skazany prawomocnym wyrokiem sądu :)