PLAY notorycznie kłamie i i zamyka nierozwiązane zgłoszenia.
13.06.2020 po godz 14 zmieniłem taryfę z "Play na kartę lubię to" na "RBM SieMa". Przyszedł SMS że zmiana się dokonała, w aplikacji wszystko ok,
doładowałem za 50zł, przyznało 20GB tak jak miało być w nowej taryfie (w
starej było 1.5GB).
Od tego czasu:
1. W aplikacji przestało pokazywać datę ważności konta na prawo od stanu konta.
2.
W aktywnych pakietach dwukrotnie pokazuje pakiet "Darmowe minuty i SMS
do PLAY" jako aktywny (tak samo było na stronie ale teraz pokazuje już
tam poprawnie jeden pakiet).
3. Sumę doładowań w tym miesiącu w aplikacji i na stronie play24 pokazuje 0, a
13.06.2020 po godz 15 konto było doładowane za 50zł.
15.05 zgłoszenie zarejestrowali pod numerem 231376745 i dziesięć dni później (25.06) zamknęli jako rozwiązane, bez naprawiania żadnego ze zgłaszanych problemów.
Tego samego dnia zgłosiłem więc ponownie że nic nie rozwiązali (zgłoszenie 231883903).
Od tego czasu minęły DWA MIESIĄCE i zgłoszenie nadal wisi jako otwarte i nie rozwiązane.
W międzyczasie 3 lipca zrobiłem zgłoszenie dotyczące pakietu 100GB na lato:
Tradycyjnie zgłoszenie zostało zamknięte bez rozwiązywanie problemów (6.07 po to właśnie dzwonił konsultant żeby się pochwalić nieudolnością)...
Napisałem kolejne zgłoszenie, zostało ono zamknięte 21.08 bez
rozwiązania problemów, napisałem TRZECIE zgłoszenie tego samego
problemu, wisi do dzisiaj jako otwarte o numerze 231883903.
29 lipca napisałem żądanie rekompensaty, zostało zarejestrowane pod numerem 233564690, do dziś zero odpowiedzi.
TLDR:
PLAY od 75 dni (co stanowi 2 miesiące i 14 dni) nie jest w stanie rozwiązać żadnego zgłaszanego problemu (data ważności konta pojawiła się sama z siebie w nocy z 30 czerwca na 1 sierpnia).
Notorycznie kłamią że problemy zostały naprawione a problemy jak były tak są nadal.
Dodatkowo włączają bez pytania gównianą notkę SMS (STOP NOTKA pod 8042 żeby wyłączyć).
Komentarze (193)
najlepsze
Polecam poskładać reklamacje przez jakiś salon, albo telefonicznie przez BOK. Albo dokładnie przestudiować warunki umowy - może się okazać, że przy podpisywaniu umowy dostałeś coś na okres próbny z zastrzeżeniem, że trzeba to wyłączyć, bo inaczej zacznie się naliczać opłata. Jeśli tak, to
@RUNDMC: Kiedyś miałem z nimi przygodę... przedłużenie umowy, 5 numerów. Dzwoni pani, proponuje blebleble... mówię ok, wszystko notuje żeby później przeanalizować, porównać. Poinformowałem panią że potrzebuje czasu do namysłu, proszę o telefon za tydzień... ok. Dzwoni za tydzień, więc mówię że generalnie się dogadamy, o ile zmieni mi jedną rzecz w umowie. Zgadza się, RAZ JESZCZE powtarzam wszystkie warunki, co na którym numerze itd.
Wszystko dogadane, proszę o
Mi też zamykają zgłoszenia i nie potrafią rozwiązać problemu.
@SzymonL8: normalnie ci odpowiedza, że w trosce o twoją dupę zrobią wszystko i już sprawą zajmuje się konsultant, tylko ze tak naprawde to w dupie mają i ciebie i mnie jako klienta, taki wizerunek sobie stworzyli, teraz nawet VM wchłonęli wiec radzę ludziom co Virgina Mobile mają żeby też spier*alali od nich
*111# działa jako menu usług i statusów jak play24, jakie tam są informacje? Dodaj jakikolwiek screen że niczego poprawnie nie pokazuje.
Pracuje w Play od dłuższego czasu i 80%
@SzymonL8: Wykopuję, lecz popraw, bo to trochę za długa noc ( ͡~ ͜ʖ ͡°)
Noc z 30 czerwca na 1 lipca.
No zen ja tak postawił do pionu, że się popłakała, ale... Świat nie wierzył łzom.
Każda z tych sieci to jedna wielka ujnia, tak samo zresztą jak banki.
Gdy nakradną zwabionych klientów to potem ich olewają.
Nowoczesny marketing, widocznie im sie to opłaca.