Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko198
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
Zenzenzen
Zenzenzen

Zenzenzen

Dołączył 2 lata i 7 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 966
  • Znaleziska 49
  • Mikroblog 917
  • Obserwujący 4
  • Obserwowane 51
donaldJretard
donaldJretard
donaldJretard
26.06.2026, 07:16:33
  • 225
#polityka
Ojej, pis znowu próbuje zmieniać ustrój państwa i r----------ć sądownictwo jeszcze bardziej, no kto by pomyślał.
No ale wiadomo, PiS PO jedno zło(ale pis lepszy), bo Tüßk zamiast prowadzić propagandę, jaka ta unia zła(a potem bezmyślnie się zgadzać na wszystko) to próbuje negcjować i współpracować. C--j z tym, że pis próbuje wprowadzać autorytaryzm w kraju.
  • 17
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Zenzenzen
Zenzenzen
Zenzenzen 26.06.2026, 19:40:42 via Wykop
  • 0
Ojej, pis znowu próbuje zmieniać ustrój państwa i r----------ć sądownictwo jeszcze bardziej, no kto by pomyślał.

No ale wiadomo, PiS PO jedno zło(ale pis lepszy), bo Tüßk zamiast prowadzić propagandę, jaka ta unia zła(a potem bezmyślnie się zgadzać na wszystko) to próbuje negcjować i współpracować. C--j z tym, że pis próbuje wprowadzać autorytaryzm w kraju.


@donaldJretard: Ale akurat Polska się lepiej rozwijała pod rządami PIS. Problem w tym, że oni rzeczywiście chcą
  • Odpowiedz
Zenzenzen
Zenzenzen
Zenzenzen 26.06.2026, 19:20:52
  • 1
Większość Polaków jest zadowolona z uczestnictwa Polski w UE.

Znacie osoby które głosowały na nie w referendum dotyczącym przystąpienia i tego żałują/ zagłosowałyby teraz inaczej?

#polityka #ue #uniaeuropejska #lewica #konserwatyzm
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Zenzenzen
Zenzenzen
Zenzenzen
Autor
26.06.2026, 19:29:42 via Wykop
  • 0
@matti-nn: Polityków nie liczę.
  • Odpowiedz
LamajHarma
LamajHarma
21.06.2026, 13:38:42
  • 296
Rzygać się chce jak się widzi, że dla niektórych osób wybaczalne i akceptowalne by było zakłamywanie historii i plucie na pomordowanych przodków, dopóki inwestycje i hajs się zgadza xD Jakimi wartościami w ogóle się kierujecie w życiu? Własną matkę byście sprzedali za te potężne INWESTYCJE na Ukrainie xD

#ukraina
  • 75
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Zenzenzen
Zenzenzen
Zenzenzen 21.06.2026, 20:56:27 via Wykop
  • 0
dla niektórych osób wybaczalne i akceptowalne by było zakłamywanie historii i plucie na pomordowanych przodków, dopóki inwestycje i hajs się zgadza xD


@LamajHarma: To nie dlatego oni stają po stronie Ukrainy. Po prostu z góry zakładają, że Polska jest w błędzie, bo tak, i to na pewno Ukraina ma rację.

A prawda jest taka, że Ukraina to taka mała Rosja i tak ją należy traktować.
  • Odpowiedz

933

"Pierwszeństwo mają Ukraińcy". Żabka reaguje po ogłoszeniu, które wywołało burzę

"Pierwszeństwo mają Ukraińcy". Żabka reaguje po ogłoszeniu, które wywołało burzę

Ogłoszenie o pracę w Żabce wywołało burzę w sieci. Prowadząca sklep Ukrainka napisała wprost, że zatrudni tylko swoich rodakow

karol1011
z
fakt.pl
dodany: 20.06.2026, 03:21:16
  • 184
  • #
    polska
  • #
    gospodarka
Zenzenzen
Zenzenzen
Zenzenzen 21.06.2026, 17:50:42 via Wykop
  • 5
@Wellmen: ul. Krzyżówki 9D w Warszawie (na Białołęce)

371

Dotkliwa obelga dla Polski. Niebezpieczna i dwulicowa narracja Ukrainy [OPINIA]

Przy okazji kolejnych historycznych przesileń strona ukraińska sięga często po argument, że przeszłość należy zostawić h

Kaviar
z
wydarzenia.interia.pl
dodany: 08.06.2026, 09:25:21
  • 96
  • #
    ukraina
  • #
    wojna
  • #
    polityka
Zenzenzen
Zenzenzen
Zenzenzen 08.06.2026, 21:37:07 via Wykop
  • 6
@Almagest: No właśnie i przez takich jak ty mamy takie problemy. Od dziesięciu lat nic się nie zmieniło w postępowaniu ukrainy w tej sprawie. Było wiadome, że to kiedyś wybuchnie.

Polacy są ogólnie głupim narodem, widać  to chociażby po tym ilu twierdziło, że należy poczekać ze sprawą bandery do końca wojny. Jeszcze rozumiem polityków, którzy wciskali kit, że nie ma problemu (bo inny rząd za kilka lat będzie mieć z
Zenzenzen
Zenzenzen
Zenzenzen 08.06.2026, 21:42:42 via Wykop
  • 4
@wkplogin: Jak wychodził film"Wołyń" - rok 2016 - to pamiętam narracje polityków i mediów - "trzeba z tym zaczekać, bo ukraina nie wejdzie do ue, bo Rosja jest zagrożeniem, kilka lat później - po wojnie się tym zajmiemy itd.".

Liczę chociaż, że te osoby, które pisały (nie politycy, ale zwykli obywatele), że zajmiemy się tym po wojnie wiedziały, że to nigdy nie nastąpi i były po prostu cyniczne. Jeśli nie,
Zenzenzen
Zenzenzen
Zenzenzen 08.06.2026, 22:08:42 via Wykop
  • 1
@wkplogin: Ale mi chodzi o podjęcie środków w Polsce, nie na Ukrainie. Polska powinna co najmniej 10 lat temu zakazać na swoim terytorium wszelkich symboli banderyzmu, zrównać go z nazizmem i komunizmem itd. Były takie próby, ale były zwalane na to, żeby nie eskalować. Teraz mamy w Polsce wielu Ukraińców, którzy maja zakłamany obraz bandery - i będą wynikać z tego powodu konflikty. Właśnie m.in. z tego powodu, ze polski
Zenzenzen
Zenzenzen
Zenzenzen 08.06.2026, 22:27:26 via Wykop
  • 1
@wkplogin: Ale to nie ma znaczenia czy go zbudowali przeciwko Polsce czy nie. Ja znam genezę wprowadzenia znajomości tych bohaterów na Ukrainie - Ukraina się do tego nie chce za bardzo przyznawać, ale naród ukraiński przez większość swojego istnienia wybierał Rosję. Dlatego oni mają m.in. mało bohaterów - bo większość była prorosyjska i nie mogą ich użyć w obecnej sytuacji. Problem polega na tym, że ci antyrosyjscy też z kolei
Zenzenzen
Zenzenzen
Zenzenzen 08.06.2026, 22:36:35 via Wykop
  • 2
@wkplogin: Tylko że Polska od co najmniej kilkunastu lat "działa racjonalnie" i to nie pomaga. Dobrze by było mieć racjonalnego partnera, ale Ukraina takim nie jest. Niestety Ukraina ma bardzo skorumpowane elity i dużo gorsze od polskich.
Zenzenzen
Zenzenzen
Zenzenzen 08.06.2026, 22:45:41 via Wykop
  • 2
Nie, nie działa racjonalnie! I nigdy nie działała. Polska w ogóle nie umie działać na poziomie normalnej dyplomacji zakulisowej - jeszcze raz to zróbcie, a was wyjebiemy z tego i tego, zrobicie tak jak chcemy, to będzie to i to dla was, to macie zrozumiec my to co wy mowicie pod tym wzgledem akceptujemy, pod tym nie, grajmy na przyszłość.


@wkplogin: Ech, myślałam, że można porozmawiać racjonalnie, ale chyba nie.
Zenzenzen
Zenzenzen
Zenzenzen 08.06.2026, 22:59:01 via Wykop
  • 1
@wkplogin: No właśnie nie działała racjonalnie - zgadzam się. Te obecnie bardziej stanowcze podejście do Ukrainy jest właśnie racjonalne, a nie jest "histerią" (jak to nazwałeś)..

Sprawdźmy ten drugi debilizm :D Ukraina jest państwem postsowieckim. Duża szansa, ze podejście stanowcze lepiej zadziała.
Zenzenzen
Zenzenzen
Zenzenzen 09.06.2026, 07:15:54 via Wykop
  • 3
@wkplogin: Tłumaczę ci, ze podejście cichej akceptacji upa przez Polskę się nie udało. Nie ma powodu uważać, ze teraz się uda.

Wkleję twoje ostatnie zdanie z pierwszego komentarza do zobrazowania tego: tego się nie da odkręcić naciśnięciem guzika. Jak ktoś tego nie pojmuje, to jest zwyczajnie DEBILEM!"
ciagleloginzajety
ciagleloginzajety
05.06.2026, 11:25:17
  • 98
Czy mi się zdaje i Magda Biejat skrytykowała Zeleńskiego mówiąc że popełnił dyplomatyczny błąd a jest krytykowana za to, że nazwała zbrodnie wolyńską "atakami na ludność cywilną"? Co jest złego w tym sformułowaniu? Na głównej wisi znalezisko i podobno jest z tego afera

https://x.com/chrzanikx/status/2062171263603298532/mediaViewer?currentTweet=2062171263603298532¤tTweetUser=chrzanikx

#pytanie #polityka #ukraina #wojna #afera
  • 22
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Zenzenzen
Zenzenzen
Zenzenzen 05.06.2026, 22:53:15 via Wykop
  • 0
Przy aferze z noblem dla Trumpa amerykańscy politycy stali murem za USA (bez względu na partie). Zazdroszcze tego USA, w Polsce maja miejsce jakieś walki plemienne - kto pierwszy zaszkodzi sprawom Polski w imię zbierania głosów wyborców.

Biejat akurat dużo głupot mówi np. skazała na wegetarianizm swoje dziecko i narzekała, że ciężko znaleźć wegetariańskie przedszkole dla kilkulatka w Warszawie. Nie ma prawie nigdzie takich, bo jest to prawie zawsze szkodliwe dla zdrowia
  • Odpowiedz
marcelus
marcelus
05.06.2026, 08:49:16
  • 307
Śmiechłem xD #ukraina #heheszki #sum
marcelus - Śmiechłem xD #ukraina #heheszki #sum

źródło: 1000036701

Pobierz
  • 25
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Zenzenzen
Zenzenzen
Zenzenzen 05.06.2026, 18:43:39 via Wykop
  • 0
@Kroledyp: xDDD Jakie kompleksy xd
  • Odpowiedz

0

ukraina-bedzie-karac-krytyke-zbrodni-upa

22 kwietnia 2026 roku w Radzie Najwyższej Ukrainy zarejestrowano projekt ustawy, który przewiduje wprowadzenie odpowiedzialności karnej za publiczne umniejszanie walki o niepodległość Ukrainy w XX wieku oraz znieważanie pamięci o uczestnikach tej walki, w tym OUN i UPA.

Zenzenzen
z
wykop.pl
dodany: 30.04.2026, 23:02:15
  • 44
  • #
    ukraina
  • #
    wojna
  • #
    polityka
  • #
    historia
  • #
    upa
Zenzenzen
Zenzenzen
Zenzenzen
Autor
30.04.2026, 23:26:54 via Wykop
  • 0
@Smarek37: Dlaczego uważasz to za manipulacje?
Zenzenzen
Zenzenzen
Zenzenzen
Autor
30.04.2026, 23:35:30 via Wykop
  • 0
@kondensator_z_piekla: Właśnie też sprawdzałam tę informację z AI (bo zakładam że przy odpowiedzi analizuje też ukraińskie/rosyjskie strony) i jest zgodny z artykułem, który wstawiłam.
Zenzenzen
Zenzenzen
Zenzenzen
Autor
30.04.2026, 23:40:02 via Wykop
  • 1
@Smarek37 https://sud.ua/uk/news/laws/359210-za-ukrainofobiyu-mogut-vvesti-ugolovnuyu-otvetstvennost-novaya-initsiativa-v-rade
Zenzenzen
Zenzenzen
Zenzenzen
Autor
30.04.2026, 23:43:32 via Wykop
  • 0
@kondensator_z_piekla: Tytuł jest wzięty z polskiego artykułu na ten temat. Nie ma zbyt dużo polskich artykułów, więc poszłam na łatwiznę.

Mimo wszystko - ten tytuł nie wprowadza w błąd, bo proponowane przepisy są nieokreślone i jak najbardziej mogą zostać tak użyte. Nawet ambasador Ukrainy w Polsce przejawia skłonności nacjonalistyczne, więc o czym my tu mówimy.
Zenzenzen
Zenzenzen
Zenzenzen
Autor
30.04.2026, 23:56:41 via Wykop
  • 0
@Smarek37: Ja tez nie znam ukraińskiego lol. AI potwierdziła zgodność artykułu po polsku (który wstawiłam) z tym po ukraińsku. Masz dwa zrodla, jedno oryginalne (chciałeś info o projekcie ustawy to masz - po ukraińsku). Tak chciales i sobie przetłumacz lol.
Zenzenzen
Zenzenzen
Zenzenzen
Autor
01.05.2026, 00:05:04 via Wykop
  • 0
@Smarek37: Wrzuciłam artykuł po polsku. Napisany na podstawie ukraińskich źródeł. Ja nie jestem Ukrainka i nie mowie po ukraińsku. Zrozumiale dla ciebie to? AI potwierdziło zgodność. Możesz sobie porównać we własnym zakresie artykuly (jeśli nie wierzysz polskim źródłom). Ja tutaj nic więcej nie wskóram.

Tak ogólnie wyglada przekazywanie informacji np. Onet tłumaczy nimieckie artykuły i wierzymy tłumaczeniom. A jak nie wierzymy, to możemy na własną rękę przetłumaczyć. Droga wolna, jak
Zenzenzen
Zenzenzen
Zenzenzen
Autor
01.05.2026, 00:10:05 via Wykop
  • 1
@Smarek37: xD jaka onuca z ciebie xD
Zenzenzen
Zenzenzen
Zenzenzen
Autor
01.05.2026, 00:12:47 via Wykop
  • 0
@Filipterka25: dlaczego nie mogą? Wiesz w ogóle jak wyglada prawodawstwo na Ukrainie?
Zenzenzen
Zenzenzen
Zenzenzen
Autor
01.05.2026, 00:22:04 via Wykop
  • 0
@Filipterka25: Szczerze mówiąc to nie wiem o czym mówisz. Nie slyszałam o tej sprawie.
Zenzenzen
Zenzenzen
Zenzenzen
Autor
01.05.2026, 00:24:25 via Wykop
  • 0
@Filipterka25: No właśnie przepis jest bardzo ogólny, co w praktyce może powodować sytuacje, o których wspomniałam. Wiem, ze rzuciłeś tekstem o Rosji, bo myślisz, ze ja lubię czy cos xD lol

Nie, ogólnie zarówno Rosji jak i ukrainy nie lubie. Naprawdę łatwo o takie uczucia jak się dobrze pozna oba kraje.
Zenzenzen
Zenzenzen
Zenzenzen
Autor
01.05.2026, 00:26:09 via Wykop
  • 1
@Smarek37: Jesteś ukraińskim botem? Tak wyglądają twoje wiadomości. Łatwo poznać, bo oskarżają innych o bycie botami.
Zenzenzen
Zenzenzen
Zenzenzen
Autor
01.05.2026, 00:31:14 via Wykop
  • 1
@Smarek37: Serio pasuje.. Ukraińskie boty zachowują się tak jak ty. Boty + Polacy powtarzający ukraińska propagandę.. Nasz rząd nic z tym nie robi, bo tacy Polacy jak ty są użytecznymi idiotami.
Zenzenzen
Zenzenzen
Zenzenzen
Autor
01.05.2026, 00:36:58 via Wykop
  • 0
@Filipterka25: Nie slyszalam. Opowiedz.

Chodzi o zmianę art. 161 kk Ukrainy. Masz to napisane w artykule.
Zenzenzen
Zenzenzen
Zenzenzen
Autor
01.05.2026, 00:38:21 via Wykop
  • 0
@Filipterka25: Putin jest zdemencialym zbrodniarzem xD Zadowolony?

W dodatku pedofilem z tego co słyszałam xd tak od siebie dodam

Śmieszą mnie tacy jak ty. Jeszcze kilka lat temu Polacy nie odróżniali Rosjan od Ukraińców. A teraz? Oni różnią się tylko tym, ze ci drudzy chcą żyć w demokracji. I na tym koniec różnic.
Zenzenzen
Zenzenzen
Zenzenzen
Autor
01.05.2026, 00:41:31 via Wykop
  • 1
@Smarek37: Jesteś zbyt zmanipulowany. Musisz trochę popracować nad filtrowaniem informacji. `Mowie serio,
Zenzenzen
Zenzenzen
Zenzenzen
Autor
01.05.2026, 00:57:08 via Wykop
  • 0
@Filipterka25: Tak, jasne xD Wiesz dobrze ze dla przeciętnego Polaka przed wojna nie miało za bardzo znaczenia czy ktoś jest z Ukrainy czy z Rosji czy z Białorusi. Po prostu mówiono ze wschodu jest. Nie wymyślaj, ze było inaczej.

Ale widzę, ze wchodzi propaganda ukraińska i nie da się rozmawiać merytorycznie, bo jeszcze okaże się, ze nie ma się racji xd

A z ta sytuacja to odpowiesz w końcu czy nie
Zenzenzen
Zenzenzen
Zenzenzen
Autor
01.05.2026, 01:01:46 via Wykop
  • 0
@Filipterka25: to pewnie jakaś literówka. Ale zabawne, ze tak szukasz. Nie skumałeś, ze jestem Polka/? Serio uważasz, ze Polacy są tak głupi, ze w ogóle nie kwestionują działan Ukrainy? Kwestionują, dlatego parte skrajnieprawictowe maja takie poparcie (a ja nawet nie zamierzam na nie głosować). Jest sporo Polaków o takich poglądach jak moje, ale ty tego nie widzisz, bo jesteś zmanipulowany.
Zenzenzen
Zenzenzen
Zenzenzen
Autor
01.05.2026, 01:07:17 via Wykop
  • 1
@Smarek37: Ok, jak wprowadza to się do ciebie odezwę, bo jestem pewna ze tak się to skończy.
Zenzenzen
Zenzenzen
Zenzenzen
Autor
01.05.2026, 01:10:35 via Wykop
  • -1
@Filipterka25: Ech, brak argumentów i wyjeżdża z literówka. Wygrałam dyskusje.
Zenzenzen
Zenzenzen
Zenzenzen
Autor
01.05.2026, 01:12:22 via Wykop
  • 0
@Filipterka25: xDDD czy ty przeczytałeś co wcześniej napisałam?
Zenzenzen
Zenzenzen
Zenzenzen
Autor
01.05.2026, 10:56:38 via Wykop
  • 1
@Filipterka25: tylko na wykopie ludzie myślą, że ktoś jest mężczyzna jak pisze jako kobieta. Zapomniałam z jakimi dziwnymi ludźmi tu siedzę.
sildenafil
sildenafil
22.04.2026, 18:10:43
  • 44
Mężczyzni na Ukrainie nie mają praw. Mogą być legalnie porwani z ulicy i wywiezieni na front, gdzie umrą po spotkaniu z ruskim dronem. I nikomu to nie przeszkadza. Nikt nie wszyna śledź ani postępowań. Nigdzie nie można tego zgłosić.

Pamiętajcie o tym, to będzie bardzo ważne w perspektywie kilku lat.

#trustme #dyskryminacjamezczyzn #ukraina #depresja #przegryw
  • 16
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Zenzenzen
Zenzenzen
Zenzenzen 22.04.2026, 19:07:16 via Wykop
  • 3
Pamiętajcie o tym, to będzie bardzo ważne w perspektywie kilku lat.


@sildenafil: Przecież czym więcej ukraińskich żołnierzy tym mniejsza szansa, że będziemy wysyłać polskich. Tobie jako polskiemu mężczyźnie powinno zależeć by jak najwięcej ukraińców ściągnięto do ukraińskiego wojska.

Więcej ukraińskich żołnierzy = bardziej bezpieczna przyszłość Polaków.
Ja tam nie płaczę za Ukraińcami. Interesuje mnie przyszłość Polaków. A w interesie Polski jest ściąganie ukraińskich mężczyzn do wojska.
  • Odpowiedz
Zenzenzen
Zenzenzen
Zenzenzen 22.04.2026, 19:55:37 via Wykop
  • 0
@Pucios87: Po prostu mam dość polskiego romantyzmu.
  • Odpowiedz
Zenzenzen
Zenzenzen
Zenzenzen 27.04.2026, 15:16:24 via Wykop
  • 0
@lemek123: No jest szansa, że tak powiedzą. Na pewno to na Polsce będzie głównie ciążyć odpowiedzialność za nasze bezpieczeństwo. Szczególnie na początku.
  • Odpowiedz
WscieklyIRozjuszonyManlet
WscieklyIRozjuszonyManlet
08.04.2026, 17:28:45
  • 1099
Ukraińcy mają w 2027 wypuścić system obrony powietrznej z pociskami kilka razy tańszymi niż do patriota, produkują już rakiety dalekiego zasięgu, zajebiste drony, drony morskie. Zaraz się okaże, że to tam będziemy robić zakupy a nie u wujka sama, który sprzęt dostarczy najwcześniej w 2050, o ile pan z Tel Avivu nie będzie potrzebował xD

#ukraina #iran #wojna #usa
  • 36
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Zenzenzen
Zenzenzen
Zenzenzen 08.04.2026, 22:20:40 via Wykop
  • 0
@Jest-nas-2-miliony: Mniej propagandy. Po wojnie Ukraina będzie państwem upadłym. Już teraz funkcjonuje głownie dzięki pomocy zachodu.
  • Odpowiedz
KRZYSZTOF_DZONG_UN
KRZYSZTOF_DZONG_UN
15.03.2026, 13:42:31
  • 1740
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 55
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Zenzenzen
Zenzenzen
Zenzenzen 15.03.2026, 22:34:25 via Wykop
  • 0
@Zloty_Siekacz: Te nakrętki są super.
  • Odpowiedz
gerwazy-oko
gerwazy-oko
15.02.2026, 12:39:38
  • 0
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 10
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Zenzenzen
Zenzenzen
Zenzenzen 20.02.2026, 01:01:47 via Wykop
  • 0
Narzekam, narzekam. Wiem, że b--ń atomowa daje realne bezpieczeństwo, ale my jesteśmy krajem niestabilnym, a klasa polityczna to debile.


@Lemmonix: Ech, przy takim myśleniu zawsze będziemy krajem bez znaczenia.

Tobie się tylko wydaje, że ci Niemcy czy Francuzi wiedza co robia, wiemy już, że nie wiedza za dużo o Rosji i podejmują bezmyślne decyzje. Polska wcale tu nie wypada gorzej.

Polacy ogólnie mają kompleksy na tym punkcie, ale jak się
  • Odpowiedz
Zenzenzen
Zenzenzen
Zenzenzen 20.02.2026, 01:51:53 via Wykop
  • 0
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
Sin-
Sin-
04.02.2026, 17:02:52
  • 390
A potem będzie płacz i rozpacz jak kiedyś w Norwegii skrajna prawica wygra i jego jako emigranta eksmitują na śmietnik.

#polityka #bekazkonfederacji a w zasadzie #bekazwyborcowkonfederacji
Sin- - A potem będzie płacz i rozpacz jak kiedyś w Norwegii skrajna prawica wygra i j...

źródło: IMG_7514

Pobierz
  • 25
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Zenzenzen
Zenzenzen
Zenzenzen 05.02.2026, 01:21:01 via Wykop
  • 1
@Sin-: Z jednej strony wkurzam się jak Europa Zachodnia traktuje polskich imigrantów (i ogólnie imigrantów z Europy Wschodniej), ale z drugiej strony - ja też bym nimi gardziła jakby tacy ludzie przyjechali do Polski. A ten screen opa nie jest jeszcze najgorszy - czasami trafiam na wpisy Polaków, którzy mieszkają w Norwegii 10-15 lat, mają kredyt na mieszkani i dzieci w tym kraju, a nadal nie mówią po norwesku, bo
  • Odpowiedz
obadaja
obadaja
obadaja
19.01.2026, 18:39:43
  • 874
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 39
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Zenzenzen
Zenzenzen
Zenzenzen 20.01.2026, 02:28:20 via Wykop
  • 1
@obadaja: Tak szczerze mówiąc to nie rozumiem tego wpisu. Według badań UE popiera 75%(?) Polaków - to jeden z lepszych wyników wśród państw Unii + Polska jest jednym z najbardziej rusofobicznych państw UE i, mimo wszystko, jednym z najbardziej wśród społeczeństwa wspierających Ukrainę, co nawet widać przez tę głupią zbiórkę na ogrzewanie (akurat uważam ją za bezsensowną, bo większość tych pieniędzy będzie po prostu ukradziona, a nie dotrze do potrzebujących).
  • Odpowiedz
greedy_critic
greedy_critic
18.01.2026, 16:04:12
  • 217
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 17
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Zenzenzen
Zenzenzen
Zenzenzen 18.01.2026, 23:00:21 via Wykop
  • 0
@papiez_akrobata: Weź się ogarnij, część mojej rodziny pochodzi z Wołynia i wiem, że prawdopodobnie nigdy nie uda się poprawnie zbadać tej sprawy. Możesz sobie darować kpiny.
  • Odpowiedz
tesknilam_
tesknilam_
28.11.2025, 06:05:01
  • 2151
Nauczyciele często powtarzali, że w dorosłym życiu będzie nam brakować szkoły i życia bez obowiązków. No i tak powiem szczerze, że już to dorosłe życie, mimo że trudne, jest i tak lepsze dla mnie niż katorga którą przeżywałam w podstawówce czy w LO.
Sztuczne znajomości, codzienny stres którego nie umiem porównać do żadnego innego, prac domowe, no i wiek, w którym inaczej postrzega się rzeczywistość. A Wy jak macie z tym? #
  • 448
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Zenzenzen
Zenzenzen
Zenzenzen 29.11.2025, 04:02:38 via Wykop
  • 0
ak to pamiętają frajerzy. Ja z liceum pamiętam zajebistych znajomych, fajne zajęcia, nie za dużo nauki, sport, imprezy, piwka, bilardy, osiemnastki, miłości i miłostki - najlepszy czas w życiu.


@niegwynebleid: Tak z ciekawości - robisz coś obecnie wartościowego w życiu czy coś bezwartościowego, co może robić randomowa osoba z ulicy?
  • Odpowiedz
ChickenDriver2
ChickenDriver2
09.09.2025, 16:35:16
  • 4
Romantyczna miłość to w licbazie, życie pokazuje dobitnie transakcyjną naturę związków i to, ze SMV rządzi.

Zdobyć Kobietę można tylko, jeśli w jej oczach jest się bardziej wartościowym niż ona sama się czuje. Większość kobiet ma wywalone ego w kosmos i o nich traktuje większość redpillowych kanałów, to one zdradzają, porzucają i robią te wszystkie złe rzeczy, ale są też te dziewczyny, które byly przez te pierwsze gnębione w szkole, albo w
  • 4
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Zenzenzen
Zenzenzen
Zenzenzen 09.09.2025, 21:25:11 via Wykop
  • 2
Facet potrafi kochać swoją kobietę bardziej niż swoje dzieci. Niestety, natura.


@yorimo: Kobieta też tak potrafi. Te wszystkie sprawy, w których ojczym maltretował dzieci, a matka nie reagowała są tego przykładem. Porzucone dzieci przez ojców dla młodszych kochanek są tego przykładem. Ogólnie nic dobrego z takiego podejścia nie wynika - racjonalni rodzice kierują się poczuciem odpowiedzialności za dzieci, a nie pożądaniem do potencjalnych partnerów.
  • Odpowiedz
HardWax
HardWax
29.08.2025, 16:31:36
  • 646
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 31
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Zenzenzen
Zenzenzen
Zenzenzen 30.08.2025, 00:09:21 via Wykop
  • 2
@HardWax: Problemem Polski jest to, że patrzy na relacje z Ukrainą ze swojej perspektywy - a Ukraina patrzy ze swojej - tej bardziej rosyjskiej, opartej wyłącznie na interesach i pokazie siły, a nie na sentymentach.

Polecam książkę Parafianowicza "Polska na wojnie". Pokazuje dosadnie dlaczego polscy politycy powinni być twardzi w stosunku do Ukrainy - Ukraińcy po prostu rozumieją w polityce język siły, a nie sentymentów. Ja wiem, że to niepopularne
  • Odpowiedz
  • <
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 7
  • Strona 1 z 7
  • >

blablabla

  • blablabla

Osiągnięcia

  • Rocznica
    od 04.11.2025

    Rocznica

Wykop © 2005-2026

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking