Wracam sobie o 4 nad ranem do domu i nagle widzę w rowie samochód.
Zatrzymuję się, wysiadam, podchodzę do samochodu, pukam w szybę - widzę 2 nawalone kobiety. Drzwi poblokowane, nie było możliwości wyciągnięcia kluczyka ze stacyjki - szybki telefon na 112.
Tutaj daję link do filmiku jak kobieta wyjeżdża z rowu, tuż przed zadzwonieniem dyspozytora. Od razu wskoczyłem do samochodu i jechałem za nią. Nie stałem oczywiście przed maską, żeby we mnie nie wjechała. Ktoś taki jest nieobliczalny.
A tu filmik z zatrzymania. Informowałem dyżurnego, że będę jechał na awaryjnych światłach i jak będzie patrol to będę mrugać, aby łatwiej zidentyfikować samochód.
@widmo82: jak czytam takie komentarze to śmiać mi się chce. Skoro nie masz nic do ukrycia to niepotrzebna ci gotówka. Skoro nie masz nic do powiedzenia to po co ci wolność słowa? Skoro politycy sami kreują i ustanawiają prawo to po co im immunitety? Ty nie rozumiesz że to ciebie sprowadzą do roli śmiecia ścigając za przekroczony limit CO2 a sami będą żyli jak bogowie steki wołowe popijając winem?
Do wszystkich mężczyzn wchodzących w dorosłość, posłuchajcie rady od starszego kolegi. Rozwijacie się w kraju, który nie zapewni wam żadnej stabilności: przepisy prawa zmieniają się co miesiąc, buble prawne i sraczka legislacyjna. Nikt nic nie wie, a na tym chaosie korzystają urzędnicy bo mogą interpretować każdy przepis tak jak im wygodnie - ich władza jest nieograniczona. Odwołania do sądów? Sądy od lat działają coraz wolniej, obecnie są już w zaawansowanym stadium rozkładu. Taki los zgotowało nam pokolenie naszych rodziców.
Jakby tego było mało, od teraz będziecie żyć ze świadomością że w każdej chwili wychowankowie Macierewicza mogą was wezwać nawet na trzy miesiące niewolniczej pracy w trakcie której mogą zrobić z waszym zdrowiem i życiem co tylko im się spodoba. Cokolwiek się wam stanie, nie poniosą żadnej odpowiedzialności. Podpadniecie jakiemuś PiSowcowi? Trepowi? Kolega który was nie lubi ma starego w wojsku? Trafiacie na listę ochotników do przeszkolenia. Oni już was tam dobrze przeszkolą.
Dziewczyny? Też chcą żebyście szli do wojska bronić ich dobrobytu. Na co dzień twierdzą że są za równymi prawami obydwu płci - kiedy przychodzi co do czego udają że nie wiedzą o co chodzi i nie nadają się do wojska, mimo że wiele krajów, choćby Izrael, udowodniło że kobiety też mogą podlegać służbie wojskowej i bronić ojczyzny. Zmuszanie przemocą kobiet do określonych zachowań jest be, zmuszanie przemocą mężczyzn jest dla nich ok. Pamiętajcie, te wszystkie liberalne julki które na co dzień plują na patriarchat nagle zdały sobie sprawę że to one na nim najbardziej korzystają, bo nie muszą ryzykować swoim zdrowiem i życiem kiedy przychodzi godzina próby. Prawdziwych przyjaciół poznaje się w biedzie. Wiecie już że nikt o was tu nie daje #!$%@?, nawet wasze dziewczyny, nie wspominając o dziadkach, którzy z hasłami solidarności międzypokoleniowej na ustach wysysają z młodych resztki sił i perspektyw finansowych.
@MateuszHadeusz: Bo żadna metoda poza siłowym obaleniem rządu w tym kraju nie działa - protesty, wyciąganie publiczne wałów na miliardy złotych, wycieki korespondencji z której wynikają układziki, próby edukowania ludzi, którzy na tą edukację są w 100% odporni i wiele wiele innych, które już próbowano - po prostu nie działa, bo politycy mają to głęboko w piździe i wiedzą, że włos im z głowy nie spadnie i mogą robić co
Maszyny, które osobiście uważam za ciekawe, a które mogą niektórym nie być znane; odc. 39/???
Kaman K-1200/K-MAX
Śmigłowiec z wirnikami w układzie Flettnera zaprojektowany ściśle do zadań transportowych. Układ ten został wybrany ze względu na jego naturalną tendencję do zawisu, co jest pomocne przy wykonywaniu precyzyjnych manewrów. Jest on również bardziej responsywny na działania pilota. Ze wględu na przeciwnie obracające się wirniki nie wymaga posiadania tylnego rotora do stabilizacji. Zastosowane rozwiązania konstrukcyjne są wynikiem wieloletniego doświadczenia Kaman Aircraft w kontrukcji tego typu maszyn spośród których najbardziej prominentnym był HH-43 Huskie. K-1200 posiada udźwig przekrajaczjący 2700kg co jest wyższe od jego pustej masy własnej. Produkowany początkowo w latach 1991-2003. Po ponad dekadzie przerwy wznowiono produkcję w 2015r. ze względu na rosnące zainteresowanie. Wykorzystywany do transportu ciężki ładunków, przy instalacji konstrukcji na dużych wysokościach jak również do gaszenia pożarów. US Marines zmodyfikowało dwa egzemplarze jako wersje bezzałogowe – jedna z nich uległa zniszczeniu w wyniku wypadku spowodowanego przez niekorzystne warunki pogodowe oraz szereg błędów operacyjnych ze strony personelu naziemnego. W listopadzie 2014r Lockheed zaprezentowało wersję pożarniczą, która była w stanie dostarczyć ponad 11000kg wody w godzinę. Ze wględu na zastosowany układ wirników do maszyny w trakcie rozruchu i dalszej pracy na ziemi nie należy zbliżać się od boku.
Jak sprzedawano niedziałające figurki Myszki Miki? O sztuczkach sprzedawców-oszustów. #od0dopentestera
• Kojarzysz figurki Myszki Miki radośnie tańczące w rytm muzyki? Jeszcze kilka lat temu sprzedawano takie na ulicach w Polsce. Dzieci, które namówiły rodziców na zakup mogły być bardzo rozczarowane. Bo na prowizorycznej scenie zawsze znajdował się magnetofon. Do niego przyczepiona była prawie niewidoczna nić, która była poruszana przez silniczek. To dlatego wydawało się, że myszka tańczy. •100 lat temu Victor Lustig sprzedawał maszynę do drukowania pieniędzy. Skarbonka drukowała 100 dolarowe banknoty na pustych kartkach papieru. Niestety proces trwał kilka godzin. Całość była demonstrowana na specjalnym pokazie. I o dziwo - maszyna rzeczywiście działała. Ci, którzy zdecydowali się ją odkupić dopiero po czasie orientowali się, że działa - bo w środku znajdowało się kilka prawdziwych banknotów. • W gazecie widzisz reklamę nowego programu telewizyjnego: 1 rok - 100 000 £. Zgłaszasz się na casting, który wygrywasz. Rezygnujesz z pracy i lecisz do Londynu. Na miejscu organizator dzieli uczestników na trzy dziesięcioosobowe grupy. Waszym zadaniem na najbliższy rok jest zarobić milion funtów. A więc nagroda owszem jest - o ile sam na nią zapracujesz. • Podobno w przeszłości arbuzy w Japonii były dużo droższe niż w innych krajach. Pojawiły się więc osoby, które celowo wpadały w obywateli tego kraju równocześnie upuszczając owoc. Ofiara przepraszała i płaciła zawyżoną kwotę sugerując się cenami ze
Jak obiecałem tak czynię, miesiąc co prawda nie minął ale efekty są już widoczne. Tapicerowanie wyszło średnio, ale jak zmruży się oczy to jest super xD
Efekt w sumie jest zadowalający. Gdybym nie był takim pedantem i nie chciał mieć zawsze wszystkiego idealnie to nawet byłbym bardzo zadowolony jak nie zachwycony.
Maszyny, które osobiście uważam za ciekawe, a które mogą niektórym nie być znane; odc. 32/???
Nord-Aviation 1500 Griffon
Eksperymentalny samolot z napędem strumieniowym - ramjet - rodzaj silnika odrzutowego wykorzystujący własny ruch postępowy do wytwarzania ciągu – potrzebuje asysty innego napędu do osiągniecią odpowiedniej prędkości do pracy. Projekt w całości fundowany przez rząd francuski w celu wykonania badań dla skrzydeł samolotowych z dodatnim skosem oraz w układzie delta. 24 sierpnia 1953 zamówiono dwa prototypy. Pomimo założenia, że miały to być lekkie myśliwce przechwytujące, nie planowano jakiegokolwiek wyposażnia wojskowego, mając służyć jedynie do celów naukowych. W całym przedsięwzięciu najbardziej nowatorskie było zastosowanie podwójnego napędu turbojet/ramjet. Jako, że ramjet nie jest w stanie wytwarzać ciągu stojąc w miejscu, silnik turboodrzutowy rozpędzał płatowiec do ok. 1000km/h po czym ramjet mógł rozpocząc pracę. Griffon I poraz pierwszy wzbił się w powietrze 20 września 1955r. Początkowo wyposażony jedynie w silnik turboodrzutowy, osiągnął prędkość maksymalną wynoszącą Mach 1,3. Kolejna wersja – Griffon II – posiadająca już podwójny napęd została oblatana 23 stycznia 1957r. osiągając ostatecznie prędkość Mach 2,19. Cały program testowy wykazał szereg trudności technicznych jak przegrzewanie się powierzchni płatowca, które była wykonane z duraluminium oraz częstych awarii dyszy wylotowej związanych z temperaturami generowanymi przez ramjet. Skupiono się również na próbach kontroli silnika strumieniowego zmieniając stosunek paliwa i powietrza trafiający do systemu. Według pilotów charakterystyka lotu płatowca była doskonała, ramjet mógł być włączany w bardzo szerokim zakresie prędkości, był niewrażliwy na zmiany kąta natarcia oraz potrafił utrzymywać przyspieszenie w trakcie wykonywania skrętów. Program zakończono w 1961 roku.
@PiersiowkaPelnaZiol: i to tak teraz bedzie przez miesiac czy ile tam trwa ten teatrzyk dla debili czy tylko w te dni jak polskie kopidołki dostają #!$%@?
Zagubil mi sie mem z teplatka ze shreka o tym zabitym wagnerowcu (mlotem). Klasyczna ktlotnia przy stole (na wypoku), a osiol na koncu pyta o filmik. Mialby ktos? #szukammema #memy #ukraina
Z okazji Narodowego Święta Niepodległości postanowiłem dodatkowo napisać „odcinek specjalny” o maszynie produkowanej w nadwiślańskim kraju (będąc całkowicie szczerym, głównym powodem była chęć pozbycia się z głowy tego niewdzięcznego tematu, żeby nikt więcej nie musiał się o to pytać w komentarzach – upiekłem sobie nawet makowca na uspokojenie). Zapraszam na pobieżną lekturę.
PZL M-15 “Belphegor”
Dwupłatowy rolniczy samolot odrzutowy w układzie dwubelkowym skonstruowany w kooperacji polsko-radzieckiej w zakładach WSK Mielec. M-15 był w założeniu projektowany jako następca An-2 do zastosowań rolniczych a wykorzystanie napędu odrzutowego było wynikiem nacisków sowieckich oficjeli. Pierwszy lot odbył się 20 maja 1973 i tego samego roku wprowadzono go do produkcji. Płatowiec od samego początku trapiło błędne koło projektowe. Ze wględu na wykorzystanie silników odrzutowych i osiąganą prędkość pierwotna konstrukcja musiała być wzmocniona – początkowo ograniczono prędkość maksymalną lecz spowodowało to zbliżenie się do prędkości przeciągnięcia. Wzmocnienie płatowca pociągnęło za sobą wzrost masy i dodatkowe obciążenie powierzchni nośnych (jak i zmniejszenie użytecznej objętości ładunkowej) – potrzebne było wykorzystanie klap przy rozbiegu. Wzrosła długość startu i lądowania. Osiągi były dalekie od zadowalających – kiepskie sterowanie, mały zasięg i wysokie koszty eksploatacyjne. Ostatecznie w 1981 roku zakończono produkcję na rzecz An-2. Wyprodukowano zaledwie 175 z planowanych tysięcy maszyn.
#bekazpisu
źródło: comment_1673362405aROfKzqgNI933Azf8cwndc.jpg
PobierzSprawdzają temperaturę w mieszkaniach? Czy telewizor?