@ivall: Dzięki za opinię. Gra będzie od czasu do czasu w promocji, więc będzie można ją też kupić taniej. Oczywiście, że znajdą się lepsze gry w tej cenie, nie twierdzę, że to najlepsza gra w tej półce cenowej. Jednak (moim zdaniem) gra oferuje bardzo dużo. Mamy multiplayer, dopracowany kod sieciowy, 11 trybów rozgrywki (w tym inne sporty niż piłka nożna), 23 stadiony, itd. mamy też aktywne community graczy, które organizuje ligi
@poliheina: Jeśli nie masz znanej marki i Twoja gra nie jest regularnie streamowana na twitchu i pokazywana na youtube, to musisz raczej liczyć na algorytm Steama, oraz w przypadku gry multiplayer takiej jak moja, na to, że gracze polecą ją znajomym.
Algorytm Steama patrzy głównie na zarobki (ma to sens, bo platforma chce zarobić, a gracze w ten sposób głosują portfelem która gra jest dobra). Niestety ta sytuacja nie sprzyja małym
@fizzly: Dalej to tyle kosztuje, nic się tu nie zmieniło. Jednak gdy Twoja gra zarobi pewną kwotę (nie pamiętam ile, być może $1000), to wtedy to wpisowe jest Ci oddawane (o ile dobrze pamiętam).
@sSpoko: Dzięki. Zrobienie pierwszej wersji gry zajęło 5 tygodni, od tamtego czasu z małymi przerwami pracuję nad tym by grę udoskonalać. Kiedyś nie miała np. antylaga czy serwerów dedykowanych. Gdy się jest pojedynczym developerem i robi się grę multiplayer, to czas płynie inaczej. Roboty jest masa, a czasem to co zrobisz po kilku miesiącach czy latach idzie do kosza (jak np. systemy płatności, jakich używałem przed premierą gry na Steam, poszły
@HaPPe: No tak to jest duży minus, ale te gry są szybko zakopywane. Dla mnie ta filozofia przypomina to co robią wyszukiwarki takie jak google, słabe strony nie są tam banowane, tylko naturalnie (przeważnie) opadają na dół wyszukiwania, a wypływają te lepsze. W sumie jak na wykopie, każdy może coś dodać, a ludzie szybko zdecydują co warto wykopać.
@mathijas: Dzięki za tak szczegółową opinię. Zgadzam się z tym co napisałeś w kontekście tego dlaczego Haxball nadal jest popularny. Ball 3D jednak już nie jest skierowany do graczy, którzy chcą sobie na szybko wejść w przeglądarce i pograć w biurze. Od początku istnienia gry to było problematyczne, bo trzeba było instalować plugin, co bardzo hamowało grę w stosunku do gier flashowych.
Nie wiem czy gra odniesie sukces, jeśli nie będzie
@KolorowyWielkiSwiatPolski: W jednej z kolejnych aktualizacji dodane zostanie nowe menu, a razem z nim przetłumaczenie gry na kilka języków przy udziale społeczności gry. Przetłumaczeniem na polski oczywiście zajmę się sam.
@Banderoza: Też zauważyłem (nawet po sobie), że na jedzenie na mieście dość gładko się wydaje, a na inne rzeczy już trochę trudniej. Wczoraj rozmawiałem z graczem na discord, który twierdził, że gra nie jest warta tej ceny. Gra od 3 lat. Obliczyłem mu, że jeśli grałby tylko 2 razy w tygodniu po godzinie przez te 3 lata, to rozegrał już 300 godzin, czyli przy tej cenie wyszłoby 12 groszy za godzinę
@Syn_Tracza: Dzięki. To było i jest moje główne zajęcie. Zwykle pracowałem dłużej niż 8 godzin dziennie, ale przez te 10 lat miewałem też przerwy od pracy nad tą grą i zajmowałem się czymś innym, a potem wracałem. Tak na oko nad grą przepracowałem około 20 000 godzin.
@ElonMuskKochamCie: Dzięki za opinię i rady. Podany screen i opinia na nim dotyczy chyba flag nad stadionem, wiele lat temu zostały dodane flagi państw z największą liczbą graczy w grze.
@StaraSzopa: Zupełnie nie, tutaj masz kontrolę nad podaniami i poruszasz się dowolnie we wszystkie strony (a nie jak samochód). Ball 3D został wydany w 2012 roku, a Rocket League (to znane) w 2015.
@NieWartoBylo333: Ta gra nigdy wiele nie zarabiała, a bardzo dużo pracy wymagało jej dopracowanie i doprowadzenie do obecnej formy. W sklepie bardzo rzadko pojawiają się nowe przedmioty, konta pro (dodatkowe funkcje) niegdyś płatne, zostały udostepnione wszystkim za darmo. Nigdy nie było w grze ani jednego przedmiotu pay2win, same kosmetyki. Mimo iż gra prawie nic nie zarabiała, ja muszę opłacać serwery dedykowane, serw systemu kont graczy, podatki, ZUS itd. Niestety wiele osób
@fufkonator: Było bardzo ciężko, raczej to było 10 lat życia w biedzie. Sytuacja polepszyła się dopiero w 2020 roku, kiedy gra przestała być darmowa. Dodatkowo gdy gra pojawiła się na streamach xayoo też przez kilka tygodni był wzrost w zarobkach. Poza tym było bardzo ciężko, a pracy nad grą multiplayer jest bardzo dużo. Trzeba ogarnąć serwery, konta, kod sieciowy.
Ja bym raczej na Twoim miejscu zaczął najpierw po godzinach, a jak
@2phonepiotrus: Niestety, gra posiada sklep od wielu lat z kosmetykami, niestety ponieważ monetyzacja nie była zbyt nachalna, to nie wystarczyło to na utrzymanie gry i developera (mnie). Musiałem przejść na płatną grę, a teraz nie chcę by gra była kojarzona z gierkami za kilka złotych, bo jest (według mnie) lepsza od większości z nich.
@orle: Rozumiem, ludzie jednak uznali to za wartościowe bo wykopali. Czy nie jest to idea wykopu? Poza tym ja nie jestem wielką korporacją, tylko biednym indie developerem, który próbuje jakoś przetrwać. Zrobiłem według mnie fajną grę i chciałem wam pokazać.
@zwrk: Jednak to dwie zupełnie inne gry. Ball 3D powstał w 2012, a ten znany Rocket League w 2015. Mechanika gry jest też zupełnie inna, w Ballu poruszasz się dowolnie we wszystkich kierunkach oraz masz całkowitą kontrolę nad kopnięciami. Jednak ludzie często porównują niestety Balla z Rocket League.
@TANSTAAFL: Dodałem system mute i gracze wyzywający dostają global mute. Można też lokalnie wyłączyć czat za pomocą opcji mute w menu. Oprócz tego serwery są podzielone na te dla nowych i starych graczy. Zamierzam też dodać matchmaking i rankingi. Pod tym względem idziemy w dobrą stronę, jednak nadal spotyka się wiele toksycznych zachowań. Myślę, że to raczej powszechne w grach multi i Ball nie jest tu wyjątkiem.
@sbuasha: Tego typu recenzje są dość powszechne na Steam, nie wiem czy są z jakiegoś generatora czy co, ale często widzi się takie dziwne teksty w recenzjach.
@sbuasha: Ten dopisek nie oznacza, że ta osoba dostała grę ode mnie. Mnóstwo recenzji ma takie dopiski, oznacza to, że gra nie została przez tę osobę bezpośrednio zakupiona, lecz mogła ona dostać ją w prezencie od innego gracza na Steam. Nie mam wpływu na to recenzje, developer nie ma też możliwości ich kasowania.
@Glace: Myślałem już o tym, dzięki za pomysł. Gra funkcjonuje pod tą nazwą od 10 lat, ma też oddaną społeczność graczy, była nawet na ESL. Po tylu latach istnienia gry, straciłaby swoją tożsamość gdybym zmienił jej nazwę. Dodałem do nazwy Soccer Online, by wiadomo było lepiej o co chodzi.
@Miecz12: Nie napisałem, że to moja opinia, tylko że wiele graczy tak uważa. Jest znanym zjawiskiem, że konsumenci oceniają towar po cenie i niska cena odrazu kojarzy się z niską jakością.
@OraclePL: Jest tak jak mówisz, gra była sprzedawana za zbyt niską cenę w stosunku do tego co oferowała. Jakość gry i jej wygląd jednak systematycznie się podnosiła dzięki aktualizacjom, więc w końcu postanowiłem, że czas dać normalną cenę.
@kozol: Dzięki za dobre słowa. Jeśli zagrasz, napisz koniecznie czy się spodobał, a jeśli tak/nie to dlaczego. Jeszcze sporo pracy zamierzam w tę grę włożyć, między innymi sprawić by była lepsza dla nowych graczy, więc taka opinia będzie dla mnie bardzo cenna.
@MajoZZ: Dzięki za opinię. Gra jest kojarzona z Rocket League niestety, aczkolwiek zupełnie niesłusznie. Powstała 3 lata wcześniej, nie ma tu samochodów a krążki, które poruszają się dowolnie w każdą stronę i zmieniają kierunek dynamicznie. Piłkę można przyjąć, ustawić sobie i zdecydować dowolnie o tym co się dalej z nią zrobi (poda (dołem lub górą), strzeli, podbije, podkręci, zrobi kiwkę). Z Rocket League łączy ją tylko fakt, że obie gry są
@TakumiFujiwara: Dzięki. Xayoo już streamował Ball 3D kilka razy, a po jego streamach również kilku innych streamerów w tym YoungMulti (bo jak rozumiem o niego Ci chodzi). Wydawało się, że gra im się spodobała, jednak później temat ucichł i nie wracali już do niej.
Gra jest unikalna i gameplay to jej główny atut. Oferuje całkowitą kontrolę nad piłką, jakiej nie spotkasz w żadnej innej grze piłkarskiej. Tzn, że piłkę kontrolujesz całkowicie za pomocą praw fizyki, nie ma tutaj żadnej asysty przy podaniach czy korekcji pozycji piłki przez komputer. To jest unikalny element i to za co ludzie kochają tę grę, niektórzy od 10 lat. W grę od 2012 roku zagrało już
@TheNitroZyniak: Dzięki za zwrócenie mi na to uwagi. W jednej z kolejnych aktualizacji zamierzam od nowa zrobić całe menu i wtedy gra zostanie przetłumaczona (przy udziale społeczności gry) na kilka języków, w tym na polski. Powinienem to już dawno zrobić, zgadzam się z tym.
@Kambiodolor2137: Tak średnia krajowa to dość dobre przybliżenie moich średnich zarobków przez ostatnie 10 lat. Jednak ja nie pracowałem 40 godzin tygodniowo, a raczej 60 godzin tygodniowo. Czyli ogólnie kiepsko.
Przy 20zł aby zarobić 4k muszę sprzedać 200 kopii miesięcznie, a nie jak napisałeś 2 000. Jest to jak najbardziej realne. Niestety w wielu krajach takich jak Turcja, cena gier na Steam to -95%, więc od takich sprzedaży zamiast 20zł, mam
@Kambiodolor2137: Rozumiem, zapoznam się. Nie wiedziałem, że są tu jakieś ograniczenia pod tym względem, gdyż wiele razy widziałem tu developerów dających linki do swoich gier, jak również sam takiego linka kilka razy dawałem, gdy wypuszczałem grę albo coś w niej zmieniałem.
@akeyo20: W grze matchmaking dopiero będzie. Póki co są serwery, na które można dowolnie wchodzić (dedykowane i hostowane), można również hostować swoje.
@zenonbombalina: Dzięki. Doceniłbym gdybyś powiedział, w którym miejscu fizyka wygląda nierealistycznie. Za fizykę odpowiada silnik Nvidia PhysX, piłka odbija się od obiektów jak w prawdziwym świecie, ja nie widzę tu żadnych miejsc, gdzie odbicia wyglądają nierealistycznie. Zobacz np. moment na końcu filmu, gdzie kopię w poprzeczki.
@drinkIT: Dzięki za opinię, a coś konkretnie w grafice Cię odepchnęło czy ogólne wrażenie? Jest tu trawa 3D, kibice 3D, ruchome siatki i wiele innych elementów, które według mnie dobrze wyglądają. Jeśli wskazałbyś mi konkrety to by było bardzo pomocne.
@hamuj_sie_hamuj_sie: Dzięki za dalsze wyjaśnienie. Owszem nie oczekuję i doceniam szczerość. Chodzi mi o to, że chciałbym grę udoskonalić, dlatego spytałem czy coś konkretnie Ci się nie podoba. Chodzi mi o to, czy grafika wygląda słabo, może coś konkretnie w grafice, ale z tego co mówisz to rozumiem, że chodzi o samą koncepcję gry krążkami.
Ciekawą rzeczą jest, że jest to jedyna tego typu gra na rynku. Owszem znajdziesz gry 2D,
@Timer_555: Dzięki za opinię. W grze jest sprint, który pozwala szybciej się poruszać. Prędkość dysków zależy też od sportu, np. w hokeju są bardzo szybkie.
@Fixeron: Tutaj jest film z niedawnego meczu ligowego, nagrany przez gracza, pokazuje rozgrywkę w trybie 5v5 z autami i rzutami rożnymi. Są też stadiony gdzie nie ma autów, tylko siatka.
@Fixeron: Wielkie dzięki za opinię: 1. To co widzisz na filmie zostało nagrane z perspektywy obserwatora, w trakcie gry kamera jest ustawiona za Twoim krążkiem (sterujesz tylko jednym). W opcjach możesz sobie zmienić rzut na zupełnie z góry jeśli wolisz, można też zmieniać fov. 2. To jest czas na to, by obrona miała szansę się cofnąć. Być może błyskawiczna możliwość wykonania byłaby ciekawsza, jednak tutaj stały fragment gry można wykonać również
@paramyksowiroza: Zgadzam się z Tobą i doceniam szczerość, ale celowo nie pisałem do tego skryptu, żeby brzmiało to bardziej szczerze, jak moje prawdziwe myśli, a nie tekst czytany z kartki. Usiadłem, zacząłem grać i mówić od serca o swojej grze.
Nie każdemu może się to podobać i możliwe, że była to zła decyzja. Jeśli coś jeszcze wrzucę na youtube, to raczej już nie zdecyduję się na tego typu formę, czytanie skryptu
@mlotek_to_uniwersalna_odpowiedz: O właśnie się zdziwisz jeśli zagrasz. Sterowanie jest usprawnione w porównaniu z grami na Pegasusa. Np. jeśli skoczysz chwilę za późno za platformą, to nadal skok zostanie zaliczony, czego brakuje w retro grach. Podobnie hitboxy, są na korzyść gracza. Nie będzie to łatwa gra i gracz ma często ginąć, ale liczba żyć będzie nieograniczona. Chodzi o to, by dany level (które będą raczej krótkie) przechodzić do skutku, aż w końcu
@secret_passenger: Póki co Windows/Mac. W dalszej kolejności Switch. Wersję Linux nie byłoby trudno zrobić, na pewno to rozważę.
Wychowałem się na Pegasusie i jestem fanem gier z tamtej ery. Grafika w tym stylu ma charakter i jest wiele osób, którym się to może spodobać, stąd pomysł by gra była utrzymana właśnie w tym tonie.
@secret_passenger: Używam Unity, więc gra na Linuxa powstaje praktycznie z automatu. Jednak potem należy ją przetestować i upewnić się, że wszystko działa. Od dawna nie miałem nawet styczności z Linuxem, a procent graczy posiadających go na Steamie jest na tyle mały, że nie jest to jakoś wysoko na mojej liście. Niemniej spróbuję ją wstępnie przetestować na tym systemie, jeśli nie będzie problemów to wydam i na niego.
@Przemek1990: Jeśli chodzi o klimat to trochę tak, ale jeśli chodzi o gameplay to Mario, Contra, Ninja Gaiden, będą elementy inspirowane wieloma grami z NESa.
@mcsQ: Ciężko powiedzieć, bo grę zacząłem robić już jakiś czas temu, ale miałem trochę przerwy na inny projekt. Kilka miesięcy pracy, musiałem zrobić grafikę i cały silnik do platformówek od zera napisać.
@masz_fajne_donice: Gra jest stylizowana na Pegasusa, ale żaden element nie jest kopią grafiki z innej gry. Contra była inspiracją dla animacji skoku Wampira.
@martian: Wiele osób zwracało uwagę na ten problem. Dodałem obwódkę wokół postaci by trochę to zminimalizować. Na trailerze problem pogłębia kompresja. W samej grze postać będzie praktycznie zawsze na środku ekranu, dlatego podczas gry nie powinno to stanowić problemu.
Jeśli ktoś chciałby na bieżąco śledzić podstępy prac nad grą, gdzie praktycznie każdego dnia zamieszczam nowe filmiki, a także konsultuję niektóre elementy ze społecznością i można głosować np. która wersja grafiki jest lepsza, to zapraszam: https://twitter.com/Unusualsoft
@ryhu: Będę miał osobę do pomocy przy projektowaniu poziomów pod moim nadzorem oraz będę projektował je sam. Większość poziomów będzie krótka (30 sekund do 2 minut na przejście, czasem dłuższe). Na zaprojektowanie i testowanie przedmiotów przewiduję przynajmniej 6 miesięcy pracy. Myślę, że to są realistyczne założenia, jeśli zajmie to dłużej to też nie szkodzi.
Jakość tych poziomów to będzie podstawowa sprawa, musi być ich tak dużo bo gra ma się wyróżniać,
@ryhu: Jeszcze tylko sprostowanie bo nie mogę zaedytować, "na zaprojektowanie POZIOMÓW przewiduję przynajmniej 6 miesięcy", bo napisałem "przedmiotów" co wypaczyło sens wypowiedzi ;)
@KlockiLele: Dzięki za opinię. Tytuł to chyba kwestia indywidualna, nie jest to często spotykany typ tytułu w grach, a dobrze opisuje fabułę gry i może zaciekawić. Zarówno Wampir jaki Diabeł odegrają istotne role w fabule.
Co do metroidvanii to mojej gry nie można zaliczyć do tego gatunku, ponieważ nie będzie tutaj dowolnego przemieszczania się pomiędzy sektorami mapy. Gra jest podzielona na levele i gdy się już jeden przejdzie nie ma powrotu.
@Neurotok: Przeciwnie, Unity wspiera gry 2D, a ostatnio dodano duże wsparcie dla gier z grafiką pixelart. Zapewnia też wsparcie dla wielu platform i systemów, dobre pluginy zapewniające obsługę szerokiego spektrum padów, co zdejmuje ze mnie spory ciężar implementacji tego w prawidłowy sposób. Poza tym znam Unity, od lat w tym pracuję, więc nie było sensu uczyć się czegoś innego. Jestem zadowolony, bo jest naprawdę wygodnie.
@Veriael: Gra jest tworzona z myślą o zwykłych graczach oraz speedrunnerach. Stąd w grze będzie pewien system skrótów (trudno dostępny i trzeba będzie zbierać odpowiednie przedmioty by z niego skorzystać).
Każdy level to będzie od 30 sekund do 2-3 minut. Będą one generalnie trudne, tak, że trzeba będzie przechodzić każdy wiele razy zanim się to uda. Na tej podstawię mogę średnio wyliczyć, że grając pierwszy raz i nie używając systemu skrótów
@Neurotok: na etapie tego typu wyzwań byłem mając kilkanaście lat, przerobiłem Allegro i wiele innych bibliotek. Zabawa fajna, ale zrobienie tam czegoś na sprzedaż to trudna sprawa. Teraz moje wyzwanie to robić dobre gry i żyć z tego.
- Wszystkim zajmuję się sam, grafikę też wykonałem samodzielnie. - Miałem pewny zarys gry w głowie, ale resztę wymyślam w trakcie - Temat konsol dopiero przede mną, jeszcze nie mam tego załatwionego. - Od 2011 prowadzę działalność i mam biuro księgowe, rozliczanie to kwestia wystawienia faktury i zapłacenia podatków. - Póki co to w sumie że 4 miesiące pracy już włożyłem, w tym sporo w przemyślenia na temat marketingu. -
@mastalegasta: Nie mam i też się obawiam, że mogą być problemy, ale zobaczymy. Niedługo będę się z nimi kontaktował, pokaże im dłuższy trailer i betę. Podobno lubią gry bazujące na nesie.
@antiChriSt: Śmieszny screen, już wykorzystywałem Unity do innych gier, tam nie powiem jestem z kilku fragmentów kodu zadowolony, tutaj wszystko idzie raczej gładko.
@mnlf: W tej grze nie strzelasz do asteroid tylko do innych statków. Gra jest owszem niedorobiona i nie jestem z niej zadowolony, udostępniam jako ciekawostkę, potem tak jak pisałem zamierzam skasować bo nie widzę sensu, żeby to trzymać i obciążać sobie serwery.
@Cyniczny_Lepralikon: Ale ja nic na tym nie zyskuję, gra jest darmowa i nie ma tam reklam. To jaka to reklama? A nawet jeśli bym coś z tego miał to chyba koncepcja wykopu jest taka, że wrzucasz co chcesz, a potem ludzie decydują co warto wykopać.
@NuclearCycling: Bo tak zaprojektowałem tę grę, ale przyznaję, że przydałoby się je niszczyć. Niemniej póki co to raczej gra jutro zniknie i więcej nikt o niej nie usłyszy, więc już za późno na zmiany.
@Kopytko1: W sumie, ten obiekt po prawej można zinterpretować jako składający się z dwóch. Wtedy ten kamień, który według Ciebie się stoczył, zatrzymałby się na czymś wystającym, wysokim z gruntu. I nawet widać, że tam są jakby dwa obiekty, także możesz mieć rację.
@Polanin: Tamten gość obiecał wysoką nagrodę. Zawsze gdy jest nagroda, jest dużo tweetów. Sam tak robiłem, chociaż u mnie nigdy nie było losowania, bo polskie prawo to bardzo utrudnia. Ten eksperyment polegał na sprawdzeniu, ile retweetów uzyskam bez nagrody. Średnio to zadziałało.
@sicknature: wiem tylko, że złożył stosowne pismo, ale spotkał się z odmową, szczegółów odmowy nie znam. Ale jakoś w tym kraju to chyba norma, że państwo ma cie w dupie.
@sicknature: Rozumiem, jednak chyba idea wykopu polega na tym, że to ludzie decydują co jest warte wykopania. Z jakiegoś powodu zdecydowali, że to akurat jest.
Dodam, że grafikę, design poziomów i programowanie robię sam. Co do muzyki to się okaże. Wszelkie opinie mile widziane. Tutaj link do filmiku, przedstawiającego wcześniejszą wersję gry z moim komentarzem po polsku: https://www.youtube.com/watch?v=gdAoIlx3VmY
@bojeczka: Zmieniałem tylko kontrast i na jednym zdjęciu dorysowałem drogi i zaznaczyłem ewentualne budowle, ale jest też oryginał tego zdjęcia.Poza tym nie było zmieniane nic, na blogu podałem link, możesz wejść, ściągnąć ich aplikacje i zobaczysz to samo. Także nie było żadnej obróbki oprócz kontrastu, a dokładniej to nie tyle kontrast, co zmiana zakresu barw, tak żeby szersze spektrum było widoczne. Żadna informacja nie została w ten sposób dodana w czasie
@jaca_pump: Jeden piksel to na maksymalnym powiększeniu oryginalnego zdjęcia 167cm, mniej więcej tyle samo na tych prezentowanych przeze mnie. O tym co piszez z NASA i secureteam10 myślałem, ale się póki co powstrzymałem, żeby sztucznie tego nie rozdmuchiwać, póki nie poznam opinii innych ludzi.
@Qullion Nigdy na 100% nie wiadomo, dziś postaram się uzupełnić jeszcze posta o dodatkowe informacje.
@mnik1: Dzięki, rzeczywiście erozja czasem do złudzenia przypomina system dróg. Jednak, to na 100% nie przesądza, że to co opisałem to erozja. Na zdjęciach są też inne obiekty niż drogi, a gdy się wnikliwie zbada oryginalne zdjęcie, można doszukać się wielu podejrzanych obiektów o regularnych kształtach i kątach. Niemniej możesz mieć rację, że to nic innego.
@maniel: Zgadza się, nie jestem w stanie dokonać analizy pod kątem funkcjonalności, stąd pomysł, żeby pokazać to innym i przekonać się co powiedzą. To co widać na obrazku to tylko niewielka część, więc może gdybyś zobaczył całość, miałbyś inne zdanie.
@mnik1: Dobrze mówisz. Gdybym jednak pokazał tego typu zdjęcia pochodzące z Ziemi, wtedy mniej osób próbowałoby za wszelką cenę zanegować to co tam jest. W przypadku zdjęć z Marsa, tak naprawdę liczy się głównie nasza "wiedza" o tym, że przecież tam nigdy nie było żadnej cywilizacji, że to pustynia, więc to nie może być prawda.
Nawet jeśli to tylko erozja, to większość ludzi z góry odrzuci te zdjęcia, bo nie pasują
Niezależny twórca gier komputerowych, programista.
Algorytm Steama patrzy głównie na zarobki (ma to sens, bo platforma chce zarobić, a gracze w ten sposób głosują portfelem która gra jest dobra). Niestety ta sytuacja nie sprzyja małym
Nie wiem czy gra odniesie sukces, jeśli nie będzie
Assety głównie kupowałem.
Ja bym raczej na Twoim miejscu zaczął najpierw po godzinach, a jak
Gra jest unikalna i gameplay to jej główny atut. Oferuje całkowitą kontrolę nad piłką, jakiej nie spotkasz w żadnej innej grze piłkarskiej. Tzn, że piłkę kontrolujesz całkowicie za pomocą praw fizyki, nie ma tutaj żadnej asysty przy podaniach czy korekcji pozycji piłki przez komputer. To jest unikalny element i to za co ludzie kochają tę grę, niektórzy od 10 lat. W grę od 2012 roku zagrało już
Przy 20zł aby zarobić 4k muszę sprzedać 200 kopii miesięcznie, a nie jak napisałeś 2 000. Jest to jak najbardziej realne. Niestety w wielu krajach takich jak Turcja, cena gier na Steam to -95%, więc od takich sprzedaży zamiast 20zł, mam
Ciekawą rzeczą jest, że jest to jedyna tego typu gra na rynku. Owszem znajdziesz gry 2D,