Próbuję się czegoś nauczyć w blenderze ale napotkałem pewien problem z którym męczę się od dłuższego czasu.
Czy ktoś wie dlaczego po zastosowaniu "kratkowanej" tekstury tkaniny na renderze powstają dziwne artefakty..
Tak jakby blender tego nie ogarniał i tworzył takie dziwne twory.
Pomaga przeskalowanie tekstury w górę ale wtedy nie widać faktury materiału a na tym mi zależy.
Również pixel filter to redukuje ale rozmazuje mi cały render i źle to wygląda.
Czy ktoś wie dlaczego po zastosowaniu "kratkowanej" tekstury tkaniny na renderze powstają dziwne artefakty..
Tak jakby blender tego nie ogarniał i tworzył takie dziwne twory.
Pomaga przeskalowanie tekstury w górę ale wtedy nie widać faktury materiału a na tym mi zależy.
Również pixel filter to redukuje ale rozmazuje mi cały render i źle to wygląda.
Jak najłatwiej wyjaśnić, że musisz wyobrazić sobie tor lotu nietoperza i kliknąć lewy przycisk myszki w odpowiednim momencie?
batblindhunt
#gry #gamedev #indiegamedev #unity