Wpis z mikrobloga

Jest możliwość połączenia unity3d z githubem i następnie slackiem czy można to zrobić w inny sposób. Wiem ze w unity jest opcja collab.

Projekt beginersow ale chcemy dzialac na poważnym sofcie. :) uczymy się
#gamedev #unity3d
  • 10
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

via Android
  • 0
@LooZ ok kiedyś towarzyszyłem przy małym projekcie i było parcie na gita. Dlatego myślałem że to najlepsze rozwiązanie.

W takim razie jaka najlepsza opcja ?
  • Odpowiedz
@mattpoz: do personalnych projektów darmowe:
https://www.plasticscm.com/

Stosuję przy jednym projekcie dość ciekawe połączenie OneDrive/Dropboxa + gita gdzie w .gitignore masz foldery z grafikami a zamiast tego synchronizowane są przez OneDrive/Dropboxa. Ustawianie tego jest trochę skomplikowane dla początkujących ale przynajmniej wtedy grafik nie musi ogarniać repo aby coś zmienić w projekcie, a duże pliki są poza :) Duży minus jest taki, że nie wrócisz do starych wersji.
  • Odpowiedz
@Krzychu_: Słyszałem o paru firmach, które tak robią, ale jednak dominuje SVN, P4 (Perforce) czy PlasticSCM, ale te 2 ostatnie to już dla dużych teamów (ale z Plastic pracowało się nam super).
  • Odpowiedz