Mam banalne pytanie, ale coś nie mogę doszukać się jasnej odpowiedzi. Czy kolejne wywołanie funkcji update() nastąpi dopiero kiedy wykona się cały kod w ramach bieżącego jej wywołania czy może wykonywany kod zostanie przerwany na rzecz wywołania na nowo Update()?
@h3lloya: w Unity wiekszosc rzeczy wykonuje sie na glownym watku, wiec wywolanie Update nie zostanie przerwane. Jezeli dasz np. nieskonczona petle w Update to zawiesisz gre i edytor.
Cały wykop #!$%@?... Wyborcy Tuska z wykopu, uśmiechnięci, tolerancyjni fajnopolacy, ryją bekę z zamachu na premiera obcego kraju bo jest prawicowcem xD
#unity3d #unity
Tutaj popatrz sobie co jest wywoływane po kolei w trakcie jednej ramki (to ta główna czarna pętla na obrazku): https://docs.unity3d.com/Manual/ExecutionOrder.html
Czyli jak update trwa długo to stracisz dużo FPSów, a jak trwa zapętlenie to równie dobrze mógłbyś pokazać grę na screenie ( ͡° ͜ʖ ͡°)